OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Spáry minulosti (08)



Spáry minulosti (08)Pansy
Snáď sa bude páčiť

8.

"Priateľstvo medzi mužom a ženou je možné, keď už nič iné nezostáva."

- Miloslav Švandrlík

 

„Musím s tebou hovoriť, Draco!“

Stiahol som obočie a nechápavo na ňu hľadel. Nemal som poňatia, o čom sa chce so mnou baviť a či vôbec nejaké diskutovanie má význam. Teraz som mal už len jednu jedinú možnosť a to prísť na spôsob, ako utiecť z domu, v ktorom som vyrastal a ktorý sa razom zmenil na moje súkromné peklo.

„O čom?“ pobádal som ju, keď stíchla a zízala na mňa.

Vedel som veľmi dobre, že sa snaží nájsť vhodné slová na to, aby vyjadrila to, čo mi chce povedať. Ak bol niekto, o kom som mohol povedať, že ho vynikajúco poznám, bola to práve Pansy. Ale za celý svoj život a aj cez všetko, čo sme spolu prežili som nedokázal na nej nájsť jedinú vec, ktorú by som mohol milovať, alebo aspoň mať rád nejako viac. Spôsobom, ktorý by prevyšoval ostatné.

„No,“ zamrmlala a sklopila pohľad. Viditeľne bola veľmi nervózna. „Chcela som ti len povedať, že tam som klamala!“ povedala napokon a zahryzla si do pery.

Ak som doteraz nechápal o čo jej ide, tak teraz už nechápem vôbec. „Čo?“ štekol som možno hnusnejšie, než som mal pôvodne v pláne.

Pansy prešla ku kreslu a pohodlne sa v ňom uvelebila. Obzerala sa dookola, akoby hľadala niečo, čím sa zamestná, ale moja izba bola obyčajná a veľmi jednoduchá. Nikdy som si nepotrpel na žiadne čačky ani nič podobné. Práve naopak, vadilo mi, ak bolo niečo prepchané vecami na prasknutie.

Moja izba bola ideálna, nechýbala veľká posteľ s nebesami, obrovský šatník z ebenového dreva s rovnakým stolom a koženým kreslo, knižnica s knihami a pár fotkami a dve kreslá z dračej kože.

„Nechcem si ťa vziať, ale nemohla som to tam povedať!“ prehovorila po chvíľke a ja som prekvapene nadvihol obočie.

Keď to takto povedala, celkom sa ma to dotklo. „Vysvetlíš mi to, prosím?“ pošepol som do ticha, ktoré sa na sekundu rozhostilo.

„Ide o to Draco, že ja som nikdy netúžila po niekom, ako si ty,“ začala a keď uvidela, ako som sa zamračil, povzdychla si a pokračovala: „Nie, že by si ma nepriťahoval. Fyzicky priťahuješ každú, čo okolo teba prejde, ale potom je tu ale!“

A teraz príde chvíľa, kedy mi uštedrí ranu pod pás a povie mi, že som egocentrik a rozmaznaný fagan.

„Vždy si bol obrovský sukničkár...“

Takže egocentrik príde až potom.

„...a ja som nikdy netúžila po mužovi, v ktorého očiach by som bola jedna z mnohých. A si úplne iný ako ja. Áno, jasné, ako priatelia sme pre seba priam stvorení, ale nie ako partneri, tobôž nie manželia. Povedzme si úprimne, v tom lepšom prípade by sme sa povraždili!“ povedala a prebodla ma pohľadom.

Čakala, že niečo poviem a ja som nevedel čo. „Ja chcem Hermionu!“ vyhlásil som a uvedomil som si, že môj tón znie obranne.

„Ja viem!“ skríkla a v jej hlase sa ozval hnev a frustrácia. „A presne o to ide, Draco. Vždy si chcel každú viac, ako mňa. Keď mi povedali, že sa za teba vydám, bola som nadšená. Veď si bol môj priateľ, človek ktorého som poznala a okrem toho si bol krásny a rozumný. A potom som začala odhaľovať tienisté stránky tvojej povahy a prepáč, ale je ich viac, ako tých svetlých,“ zvraštila tvár a ospravedlňujúco si ma premerala.

Vedel som, že mala pravdu, jasné, že ju mala. Ale toto jedno by som nahlas nikdy nepriznal, i keď, nikdy nevrav nikdy.

„Hm,“ prehodil som len a mykol som plecom.

Pansy pretočila oči a vyskočila na nohy. Chvíľu na mňa len pozerala a potom ma capla po pleci. „A presne túto tvoju ľahostajnosť neznášam najviac zo všetkého. To si taký aj ku Grangerovej? Ak hej tak chúďa dievča!“ vyhlásila a ja som sa neudržal a rozosmial som sa.

„Prepáč, Pans,“ vyhlásil som pomedzi smiech a snažil som sa, aby som neplakal. „Ale...“ kývol som k nej rukou, „si smiešna, keď sa jeduješ!“ povedal som jej.

Chvíľu na mňa hľadela a intenzívne sa mračila. Až ma napadlo, či ju z toho nerozboleli mimické svaly a napokon sa pridala ku mne a smiali sme sa spolu.

Toto bola vec, ktorá bola jednou z jej daností. Bola to vynikajúca kamarátka, či už do dažďa, alebo slnečného dňa. Aj keď musím povedať, že mala obdobie, kedy sa vláčila s Daphné a chovala sa podobne ako ona. Ako nejaká kvaka.

„Ja viem,“ povzdychla a klesla na posteľ.

Posadil som sa k nej a prehodil som jej ruku okolo pliec. „Toto mi chýbalo!“ vyhlásil som a pevne sa jej zahľadel do očí, v ktorých sa zračila len a len vďačnosť.

„Ani nevieš, aká som rada, že ťa mám. I keď mi len privodzuješ problémy!“ povedala a tvárila sa pritom smrteľne vážne, aj keď mi neuniklo, ako jej myká kútikom pier.

„To je moja skrytá vlastnosť!“ povedal som jej a roztopašne sa uškrnul.

V úškrnoch som ja bol jednotka. To môže potvrdiť dokonca aj Potter, ktorý by nikdy neuznal, že v niečom vynikám!

„Už som sa ťa dlhšie chcela spýtať, od čoho máš tú jazvu na tvári,“ pošepla po chvíľke a prstom mi prešla po líci, len kúsok od miesta, kadiaľ sa tá ohavnosť tiahla.

Vstal som a pustil som sa do prechádzania. Ak mám pravdu povedať, odkedy som sa vrátil z minulosti (a že je tomu len pár minút), tak som ešte nemal čas o tom veľmi popremýšľať. Ako som k nej vlastne prišiel? Je mi jasné, že to urobil otec, ale stále mi nad tým visí otáznik, pretože moja myseľ sa ako keby zdráhala mi tú informáciu poskytnúť.

„Draco si v pohode?“ ozval sa Pansyin hlas a ja som sa trhnutím otočil tvárou k nej.

Ako to funguje? Tie „spomienky“ sa mi vrátia samé, alebo existuje nejaký princíp? „Mám ju od otca,“ odpovedal som na jej otázku a očami sa zabodol do zeme, ktorá sa stala mojím pevným bodom.

„Ako?“ spýtala sa takmer nečujne a civela na mňa.

„No,“ začal som a hlasno si povzdychol. „Keď sme prišli z Rokfortu, tak môj otec vyvádzal a ja som sa pokúsil utiecť. Chcel som ísť proste za Hermionou a na ničom inom mi nezáležalo,“ vravel som a môj hlas znel rozhodne.

Moja myseľ tieto fakty poznala a moje ústa ich rozprávali, ale prišlo mi to, akoby tie momenty prežil niekto cudzí.

Áno, vedel som si vybaviť bolesť, čo som cítil, vedel som, aké to je milovať Hermionu a byť ňou milovaný, ale fakticky som nič z toho neprežil a preto mi to pripadalo cudzie.

Ako keď čítate príbeh nejakej knihy a srdcom i mysľou sa do neho ponoríte a všetky útrapy prežívate s hlavným hrdinom. Smejete sa, keď je šťastný, plačete, keď sa trápi, ste napätý, keď má problém, vaše srdce pulzuje nevýslovným strachom, keď je v nebezpečenstve, ale je to stále príbeh niekoho iného.

Príbeh, ktorým ste si neprešli.

„Trval som si neustále na svojom a tak ma mučil. Dokonca na mňa použil sectusempru a následne ma uzdravil, potom ju použil znova a znova ma uzdravila potom to opakoval stále dookola a potom zasa cruciatus...“ ani som si neuvedomil, že sa mi oči rozširujú v hrôze a chvejem sa po celom tele. „A keď som tam ležal, pri jeho nohách, v mláke svojej vlastnej krvi, tak sa nado mňa sklonil a smial sa. Vraj som úbohý a som hanbou tohto rodu. A potom mi so slovami, že pre neho znamenám menej ako domový škriatok, rozrezal črepom z rozbitého pohára tvár. Dokonca zakázal mame, aby ma ošetrila a nechal ma tam niekoľko hodín ležať a...“ Môj hlas sa zmenil v akýsi hysterický škrekot, ako sa môj rozum snažil vysporiadať s tými spomienkami.

Utíšila ma až Pansy, ktorá ma objala. Na moment som dokonca zabudol, že je tam. Len som bľabotal, akoby sám pre seba a cítil som sa tak mŕtvo a nepotrebne.

„Pomôžem ti,“ pošepla a odtiahla sa odo mňa. „Nahráme scénku, ktorú potom ukážem Temnému pánovi, aby som sa vyhla trestu a ty pôjdeš za Hermionou a všetko spolu vyriešite.“

Pri tom šoku, v akom som sa nachádzal som si ani neuvedomil, že Pansy nazvala Hermionu prvý raz za sedem rokov, čo spolu študujeme menom.

„Vezmeš si môj prútik a odmiestniš sa. Kurz odmiestňovania si predsa minulý rok absolvoval, takže vieš, ako na to,“ uisťovala sa a ani raz neuhla pohľadom z mojej tváre.

„Viem,“ pritakal som.

V tomto momente som doslova vo svojej hlave kričal o pomoc. Áno, kurz som absolvoval, ale nikdy som sa nepremiestnil o viac, ako dva metre. Čo ak sa rozštiepim? Alebo sa proste stratím a nájdu ma vyschnutého niekde na Sahare?

Nie, že by to môjho otca nepotešilo, ale Hermiona by asi nadšená nebola.

„Ako to teda urobíme?“ spýtal som sa neprítomne.

„Prepadneš ma!“ vyhlásila a ja som na ňu prekvapene vyvalil oči. „Mám vo vrecku prútik a ty ma prepadneš a ukradneš mi ho. Dokonale ovládam oklumenciu (nitrobranu) a tak mu ukážem len to, čo budem považovať za vhodné. Ty ma fyzicky napadneš a násilím mi odcudzíš prútik. Ľahké ako facka,“ povedala a zaškľabila sa tým svojím typickým žaludným spôsobom. „Ale prosím, neublíž mi!“ prehodila vážne.

„Nikdy by som ti neskrivil vlas na hlave!“ povedal som jej a pevne som ju stisol v tuhom objatí.

Tak fajn, možno som raz pri rozhovore s Hermionou klamal. Ja mám skutočného priateľa a je ním práve táto rozmarná čarodejnica. A teraz mi preukázala svoju oddanosť a tak už nemám najmenší dôvod o nej niekedy zapochybovať.

„Ďakujem ti,“ povedal som ešte a Pansy na mňa rozjarene žmurkla.

Potom sme sa dali do hrania scénky, ktorá ma z tejto kaše dostane. Salazar, pomáhaj nám!


Tak a ďalšia kapča je za nami a ja som nadšená. Absolútne a totálne nadšená z komentárov, ktoré mi tu nechávate. Naozaj som nečakala až tak dobrý ohlas a ani si neviete predstaviť, ako veľmi som zaň vďačná.

A veľmi by som chcela kapitolku venovať týmto úžasným osôbkam, ktoré ma tešia svojimi úžasnými komentármi kapitolu po kapitole: Teesska, Perla, Trisha, Mea, Alexa Feratu, Leylon, Hejly, Sophia, Izzie22, Ivet, Tethys, Ali, Zuzinecckaa (Pevne dúfam, že som na nikoho nezabudla, ak hej, pokojne ma nakopte) a samozrejme ďakujem každému jednému človiečikovi, ktorý si poviedku prečíta :) 

Ešte raz Vám nesmierne ďakujem. Ste skvelé!

Vaša Mimi :)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Spáry minulosti (08):

24. Ali přispěvatel
26.12.2013 [22:37]

AliPo hodně, hodně dlouhé době jsem se dostala ke čtení něčeho jiného, než jsou učebnice, poznámky a povinná literatura. A nestačím se divit!
Pansy nikdy nebyla moje oblíbená postava, ale teď u mě docela stoupla v ceně. Vypadá v pohodě, pokud to není jenom hra, kterou chce Dracovi a Mie ublížit. A Draco mi v téhle kapitole příšel naprosto sladký, když si vzpomínal (vím, že "Draco" a "sladký" moc nejde dohromady, ale tady mě nic jiného nenapadlo). Takže jedině super! A já jdu číst dál. Jsem na to zvědavá! Emoticon
-A.
P.S.: Děkuji moc za věnování. Moc si toho vážím! Emoticon

23. JeannyD přispěvatel
09.08.2013 [17:55]

JeannyDPansy som nikdy moc nemusela, ale tu si sa sňou pohrala a spravila z nej celkom sympatickú osôbku (čiže veľmi fajn postavičku), fakt sa mi páči :D A ten ich plán... pekne si to premyslela :) Emoticon

22. mima33 admin
02.05.2013 [19:21]

mima33No neviem, neviem. Ďakujem Emoticon

21. stass přispěvatel
02.05.2013 [18:11]

stassMáš pravdu, Salazar, pomáhaj im... Dúfajme, že im to vyjde Emoticon Emoticon Emoticon

20. mima33 admin
26.04.2013 [14:09]

mima33Zuzi tak to sa teším a hneď aj pôjdem na ňu Emoticon no ohľadne ďalších SM...idem čeknúť TVD a hneď sa do toho dám takže teoreticky by do večera mala vyť tu Emoticon A som rada, že ťa nezačínam nudiť. Ja sa ťa zbaviť ani nechcem Emoticon
WandaA76 jeeeej Emoticon ďalší čitateľ? To ma vždy tak nesmierne poteší. Veľmi pekne ti ďakujem Emoticon A ako som už vravela, Pansy bude na svetlej strane Emoticon A Hermi je silná, takže Zabini boj sa! Emoticon Emoticon

19. WandaA76 přispěvatel
26.04.2013 [13:01]

WandaA76Nádherná kapitola. Emoticon Včera som sa dokopala tvoju poviedku prečítať a musím uznať, že je skvelá. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon No... Pansy ma vážne prekvapila. Emoticon Emoticon Emoticon Dúfam, že im plán vyjde a Hermi si nejako poradí so Zabinim :D

18. zuzinecckaa přispěvatel
25.04.2013 [22:08]

zuzinecckaaTy mě začít nudit? Emoticon Tak to jsi na VELIKÉM omylu, Mimi. Emoticon Jakmile někoho chytnu do spárů, už se mě nezbaví. Ne jen tak. Emoticon Emoticon
Taky doufám a věřím, že mi bude dobře, i když, jak se blíží konec školy, tak se mi dělá zase blbě... Emoticon Emoticon Ale to už je jiný důvod.
Snad bude další kapča tedy co nejdřív. A děkuju za nápravu, i když jsem to tak nemyslela. Ale nějak jsem musela dát najevo, že jsem tady. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon
No, a vítr mi povídal, že "Stín temna" už čeká na schválení... Emoticon Ale pšt, ode mě to nemáš!!! Emoticon Emoticon
Tak snad další budeš mít co nejdřív. Já se pokusím taky rychle smolit další, ať smáznu ten deficit, co jsem si nadělala.. :) Emoticon

17. mima33 admin
25.04.2013 [21:59]

mima33Hejly, ďakujem Emoticon
Trisha Emoticon Emoticon - takto som sa tvárila ja pri čítaní tvojho komentára Emoticon Ďakujem Emoticon
Zuzi Emoticon jeeee vitaj späť a odpusť Emoticon ja som totiž vypisovala venovania z posledných troch kapitol a ani som si to neuvedomila Emoticon ale už som sa opravila Emoticon samozrejme, že sa nehnevám a hádam ti už bude len a len dobre Emoticon Popravde som aj uvažovala, či som ťa začala nudiť, alebo čo Emoticon tak som veľmi rada, že nie a okrem toho každý deň netrpezlivo vyhliadam "Stín temna" a ono nič, takže aj ty šup šup ďalšiu Emoticon A áno Pansy a Draco sú úplne mimo podľa môjho a takto nejako som si ich vždy predstavovala Emoticon a Ronova priateľka...neštvi ma. Ešte ani čo bude s Hermi a Dracom neviem, takže Ron má čas. Ale no neviem...ja ho totiž kategoricky nemám rada Emoticon ale posnažím sa byť k nemu dobrá Emoticon Ďakujem ti veľmi pekne Emoticon
Veva, ďakujem Emoticon áno, áno v ďalšej bude aj Blaise Emoticon

16. Veva
25.04.2013 [20:57]

hmm...myslím že Pensy nie je až taká zlá Emoticon asi ju začínam mať rada Emoticon už sa moc teším na nasledujúcu časť. Tam bude aj Blaise, že? Emoticon

15. zuzinecckaa přispěvatel
25.04.2013 [20:52]

zuzinecckaaÁÁÁÁNOOOO, zapomněla. Emoticon NA MĚ!!! Emoticon Emoticon Ba ne, absolutní vtip. V posledních dnech mi nebylo dobře, proto jsem tvou povídku ani neotvírala, protože jsem věděla, že bych byla líná to komentovat, vlastně... Spíš bych nedala nic dohromady. Emoticon ODPUUUSŤ!!! Ale já radši komentuji, když jsem při smyslech. Emoticon Samozřejmě mě ber s rezervou.
Emoticon Emoticon
Tak kde začít? Hermiona mě tedy překvapila svým rozhodnutím. Že by se vzdala této jediné učební pomůcky, jen proto, aby dokázal tu minulost změnit... Emoticon Opravdu ho má ráda. Ale on mě nepřekvapil. Emoticon Ach jo, prostě chlap musí zůstat chlapem... Emoticon Ale je to dobře, protože se chcou. I když to bude ještě cesta daleká. Emoticon
Ale Pansy je teda hustá. Emoticon Upřímně, jako tušila jsem, že si ho nebude chtít vzít. Přeci jen, kdo by si ze Zmijozelu chtěl vzít zrádce... Emoticon Ale naopak mě překvapila její odvaha. Emoticon Mi přijde, jakoby oba byli ve špatné koleji - Zmijozel je přeci "vezmi nohy na ramena a pryyyč!". Emoticon Emoticon Ale pro lásku toho druhého jsou zřejmě ochotni udělat hodně moc věcí... Emoticon
No, snad se Hermioně podaří najít ten krám co nejdřív. Ať mají na práci co nejméně věcí. Jsem ráda, že Harry se s ní baví. A reakce Ronalda... Emoticon Ani mě nepřekvapila. Jen doufám a věřím, že mu nabrnkneš nějakou kočku, aby nezůstal sááám. Emoticon Emoticon To by se mi nelíbilo. Emoticon I kdyby to mělo být jen řečeno na okraj.. Emoticon
No, ještě jednou se omlouvám za svou nečinnost, nezapomněla jsem a snad jsem to i nějak vysvětlila. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Je mi líto, že jsem nekomentovala, ale snad mi bude už jen lépe a lépe, abych tě obdarovávala dál těmi svými nesmysli. Emoticon
tak šup šup s další, ať se můžu pustit do dalšího čtenííííí!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1 2 3   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!