OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Me?! - 2. kapitola - Nový začátek



Me?! - 2. kapitola - Nový začátekDraco se po třech letech setká s Hermionou, ale bude to šťastné setkání?

Draco (20) = tři roky po konci války

Oba rodiče jsou v Azkabanu. Otec mě vydědil a do Malfoy Manor nemůžu ani vkročit. Proto žiju u své pratetičky Alicie, která je napůl mudlovské krve. Nesnáším ji. Možná by mohla být v pohodě, kdyby se mi neustále nesnažila dohodit nějakou holku a udělat ze mě podpantofláka. Nesnáším ženské. Kvůli ní zůstávám v práci co nejdéle, abych si nemusel znovu a znovu vyslechnout její přednášku nebo se bavit s nějakou holkou od Munga, kde Alicia pracuje. 

Teď spolu sedíme na Příčné ulici a jíme zmrzlinu. Teta Alicie mi něco povídá, ale já neposlouchám, přemýšlím o tom, s kým půjdu na Bradavický ples. Najednou mi svým železným stiskem zmáčkne ruku a já se proberu ze svých úvah. Její následující slova mě vyděsí: „Když nejsi schopný najít si děvče sám, tak ti vyberu já. A řeknu první, která se nachomýtne.“ Udělám ztrápený obličej. O toto se už Alicia jednou pokusila a věřte, ta holka nedopadla dobře.

Kolem nás vzduchem poletuje papírek a na něm je něco napsáno. Alicia ho chytne. Tu se k ni najednou přižene nádherné děvče s dlouhými kudrnatými vlasy. Musím uznat, že je to fakt kus. Teprve když si vezme od Alicie ten papírek a slušně poděkuje, vlasy si z obličeje odhrne. Původně jsem si myslel, že mám vidiny, ale byla to ona. Hermiona Grangerová. Vůbec se nezměnila, jen byla ještě hezčí než kdy dřív. To se musí uznat.

Pak vzhlédla. A vyjekla. Ty?! Ano, překvapilo ji to snad víc než mě. Nesnášel jsem ji a asi pořád nesnáším, ale přece jen vypadala suprově a já na chvíli nemohl spustit oči z jejího odvážného výstřihu a pěkně tvarovaného zadku. Situaci pro jednou dočasně zachránila Alicia, když si spolu začaly povídat. Povídaly si o všem možném, jen škole se Hermiona obratně vyhýbala. Nakonec došlo na zaměstnání a já se bál, že jí začne vykládat, jak jsem žil rok v Děravém Kotli nebo jak marně sháním práci. Pak jsem uslyšel něco, co bylo novinkou dne a hrozně mě překvapilo. Hermiona Grangerová, ta Hermiona Grangerová, která vždycky věděla všechno nejlíp, něměla práci. Myslel jsem, že po tom, co s Potterem a Weaslym dokázali, se o ni poperou, ale ne. Všude si prý vymysleli výmluvu, proč ne.

Potom jí Alicia nabídla, že může pracovat v našem sídle jako pomocnice, ale já věděl, že nás chce dát dohromady a že chce, aby na mě dohlédla. Alicia se jí svěřila, že na dva měsíce odjíždí, a pomalu ji prosila na kolenou, aby to místo vzala. Když to Hermiona vzala, jaksi podivně se jí blesklo v očích, a já věděl, že se mi pomstí. Za všechno, co jsem jí kdy udělal. Uznávám, nebylo toho málo.

Chvíli se bavili i o mně, ale když jim došlo, jak se na ně nevraživě koukám, se smíchem změnily téma. Neuvěřil bych, dokud bych se sám nepřesvědčil. Grangerová už nebyla ta šprtka ze školy a mně se docela líbila. Počkat? Co to melu? Ale ano. Byla hezká a konečně jsem pochopil, že má i smysl pro humor. Dokonce se už naučila uznat svou chybu. Ale proč o ní básním? Vždyť je to Grangerová! Nesnáší mě a to místo určitě vzala jen proto, aby mi mohla udělat ze života peklo. Ale to, co oceňuji, je, že tetě neřekla o tom, jaké má s naší rodinou zkušenosti.

Na její ruce zachřestily masivní náramky a já si uvědomil, co všechno jí moje rodina udělala.


Hermiona, po tom zvláštním rozhovoru, kdy dostane místo u Malfoyů

Dostala jsem práci. A to, že její součástí bude to, že mi Alicia naservírovala pomstu Malfoyovi, je další bonus. Pomstím se. Nevím ale, jestli mu budu moct ublížit, srdce se mi pořád svírá tou samou a pořád stejně hlubokou touhou.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Me?! - 2. kapitola - Nový začátek:

2. Fea16 přispěvatel
25.04.2014 [20:19]

Fea16One word..: good!! Emoticon Emoticon

1. Leila
25.04.2014 [19:43]

Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!