OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Me?! - 18. kapitola - Maškarní



Me?! - 18. kapitola - MaškarníKdyž se Hermiona stane královnou plesu...

Hermiona

Zbývaly už jen tři hodiny do začátku plesu. Vykoupala jsem se a umyla si vlasy, které jsem pak pomocí kouzla vysušila a smotala do složitého drdolu, ze kterého jsem nechal splývat pár pramínků podél obličeje. Potom jsem nanášela na svůj obličej bílý pudr tak dlouho, než měl stejný odstín jako ten Dracův. Na řasy jsem si dala spoustu řasenky a namalovala linky, takže mé oči vypadaly ještě větší než kdy předtím. Škoda, že to pod maskou nepůjde vidět. Nasoukala jsem se do šatů. Krásně zvýrazňovaly mé křivky. Zapletla jsem si do vlasů sponky ve tvaru zelených motýlků a opatrně nasadila masku. Navlékla jsem si ještě stříbrné rukavičky, nandala náušnice a náhrdelník a obula střevíčky. Zatočila jsem se před zrcadlem a zavýskla. cítila jsem se stejně, jako když mi bylo pět a já šla za čarodějnici. V té době jsem byla pro všechny princezna. A dnes to bude naopak.

Do tanečního sálu se vcházelo obrovskými těžkými dřevěnými dveřmi, které teď byly otevřené dokořán. Odtud vedlo malé schodiště lemované zábradlím. Nad námi visel lustr, na kterém bylo víc jak tisíc svíček, všechny rozsvícené. Ale ani to nedokázalo osvětlit tuto obrovskou místnost, větší než jídelna v Bradavicích. Celá místnost se halila do zlatavého šera, jen ono schodiště bylo zalito jasným světlem plynových lamp, aby bylo na nově příchozí dobře vidět. U stěny naproti vchodu stály stolky a u nich židličky, na kterých pár lidí posedávalo. U obou sousedních stěn stály stoly přeplněné skvěle vypadajícím jídlem a pitím. Většina lidí stála v hloučcích na tanečním parketu, ještě se ale netančilo. 

Sebrala jsem odvahu a začala scházet ze schodů. Musela jsem se chytit zábradlí, protože se na mě všichni podívali a sborově zalapali po dechu. A já se cítila jako v pohádce. Pak ke mně přiběhl Skye.

„Slečno, vypadáte nádherně. Věnujete mi první tanec?“ Uvědomila jsem si, že mě nepoznal, protože jinak by mi říkal Hermiono a neodvážil by se něco takového vypustit z pusy kvůli Dracovi. Zavrtěla jsem hlavou.

„Ne, jen tady čekám na svůj doprovod.“

Skye se ale chvástal: „Budu se za první tanec s vámi být. Nikdo mě nedokáže porazit.“ Pak mu ale Draco, který se tam zčistajasna objevil, poklepal na rameno.

„Tady jsem. Jak mě hodláš přeprat?“ Skye se zatvářil nevěřícně.

„Ale ty přece jdeš s Hermionou, ne?“ Draco se zasmál.

„Ale tohle je Hermiona, příteli.“ Ten zalapal po dechu, vykulil oči, následně zbledl jako stěna a pak zrudnul. Nevypravil ze sebe jediné slovo a tiše odešel.


Draco

Vypadala perfektně. Čekal jsem červenou nebo zlatou, ale tohle ne. A slušelo jí to víc než kdy jindy. Byla to ta nejkrásnější osoba v sále. Ne, na světě. Ještě chvilku jsme se smáli Skyovi a jeho výrazu, ale pak jsem musel zahájit ples. Všichni se roztančili valčík a já jsem s Hermionou vtančil na parket. Kdybych věděl, že je to nemožné, řekl bych, že se její nohy vůbec nedotýkají podlahy. Nikdo předtím tak krásně netančil. Ale to jsem věděl už dávno. Tančili jsme asi dvě hodiny, ale pak jsme se museli oba dva jít napít. Konečně jsem jí mohl dát to, co jsem jí přinesl.

Na hlavu jsem jí nasadil malou stříbrnou korunku. Dostal jsem za to dlouhý polibek a uvědomil jsem si, že láska je o tolik míň než peníze, ale je dobré je mít, abych svou lásku rozmazloval. Pak jsem s ní tančil jen párkrát, musel jsem ji vypůjčit spoustě lidem, zdálo se, že každý s ní chce tančit. Pozoroval jsem ji, jak kolem ní při rychlém tanci vlají její šaty.

Kolem třetí hodiny ráno už jsme se rozhodli jít spát. Při cestě do mého pokoje jsme se drželi za ruce a povídali si. Mně se přesto podařilo uloupit několik dalších polibků. Byla neodolatelná. V mém pokoji se neprinceznovsky svalila na postel. Lehl jsem si vedle ní a zašeptal jsem jí do ucha:

„Ta korunka ti moc sluší. Vypadáš jako princezna.“

Zasmála se. „Za to, že jsi byl tak hodný, to bude to jediné, co budu mít dnes v noci na sobě.“



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Me?! - 18. kapitola - Maškarní:

2. Alex
12.05.2014 [13:41]

Tak ten závěr byl totálně luxusní!!! A ten Skye! Fakt moc povedený!! Už se moc těším na další :3

11.05.2014 [23:29]

ninik Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!