OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Agentura na společníky - 4. kapitola



Agentura na společníky - 4. kapitolaNastal den D a Hermiona musí na svatbu sestřenice. Jak to asi dopadne?

Den D aneb Jak hluboko jsem klesla 

V sobotu ráno jsem si musela přivstat, abych všechno stihla. Kromě obyčejné ranní zkrášlovací procedury jsem se musela učesat, nalíčit a hlavně obléknout na svatbu. Nakonec se ale ukázalo, že jsem vstávala s dostatečně velkým časovým předstihem, protože i když jsem z domu vyrazila pěšky, u Tomova hostince jsem byla zhruba ve čtvrt na jedenáct. Draco, k mému údivu, byl dokonale dochvilný a na místo určení dorazil přesně v půl jedenácté.

„Vidím, že mudlovské oblečení jsi zvládl, tak můžeme vyrazit,“ pronesla jsem bezvýrazně, když Draco dorazil tím proslulým ležérním krokem.

„V mudlovském světě nejsem poprvé,“ odsekl podrážděně.

„Tak to je ještě lepší. Jdu si pro kafe. Předpokládám, že ty chtít nebudeš,“ řekla jsem a zmizela v kavárně rychleji, než mi stačil odpovědět.

„Fajn. Kafe máš, tak mi teď koukej prozradit detaily,“ zavrčel. Opovržení a nesouhlas z něj přímo odkapávaly. Dopřála jsem si řádný doušek mé nejoblíbenější kávy, čímž jsem si akorát spálila jazyk, ale i tohle malé gesto pro mě znamenalo uklidnění. Proč? Protože jsem si tím připomněla, že já jsem pánem situace. Můžu si vymyslet cokoliv a on bude muset poslechnout.

„Takže, moje matka čeká, že jsem si před několika měsíci našla přítele, který mě doprovodí, ale byl to naprostý ignorant, tak jsem ho pustila k vodě. Jeho role je teď na tobě,“ odpověděla jsem s kamennou tváří a nutila se do klidu, protože Dracovo zaúpění bylo téměř slyšitelné.

„A co to teda přesně obnáší?“ zeptal se přes zaťatou čelist..

„Zahraješ si na mého přítele. Občas mě pohladíš, občas mě políbíš a tak podobně. Copak ty jsi nikdy nedělal něčího přítele?“ zeptala jsem se provokativně. Stálo mě dost sil, abych se nedala do smíchu. Draco mi už neodpověděl, což jsem brala jako odpověď, že přítele hrál již mnohokrát, ale někomu, jako jsem já, ho opravdu dělat nechce.

Zbytek cesty proběhl v naprosté tichosti. Draco byl zamračený, nevrlý a bylo na něm vidět, že by nejraději emigroval do Mandžuska, kdyby to šlo. V jednu chvíli jsem si začala dělat obavy, jestli to opravdu byl dobrý nápad. Začala jsem uvažovat o tom, jak by to mohlo dopadnout, kdyby se provalilo, že tohle není můj skutečný přítel. A jak by to asi dopadlo, kdyby se to provalilo kvůli němu? Doufala jsem, že Dracova hrdost zvítězí a buď práskne do bot, nebo roztaje a zahraje si na zamilovaného blázínka.

Ke kostelu svatého Marka jsme dorazili přibližně za deset minut jedenáct. Kdyby v téhle ulici bylo víc kostelů a já si nebyla jistá, který je to kostel, tak dav před ním by mě ujistil. Okamžitě se ke mně vyřítila moje trochu ulítlá tetička.

„Mio, drahoušku, konečně jsi tady!“ pronesla trochu upištěným hlasem, ve kterém byla znát stopa alkoholu. „Ale, ale, kdopak je ten fešák?“ Tetička mohla na Dracovi nechat oči. V duchu jsem musela protočit oči. Copak on takhle působí na každou?

„Jsem Draco, Miin přítel,“ řekl Draco přesně ve chvíli, kdy jsem se nadechovala, že odpovím. Natáhl k tetě ruku, která ji s povděkem stiskla. V tu chvíli se zatvářila, jako by prožívala tichý orgasmus.

„Dobře. Tak se jděte posadit.“ Aniž bych to tak plánovala, chňapla jsem Dracovi po ruce a táhla ho do útrob kostela, protože hrozilo, že se pozvracím, kdybych viděla ještě jeden pohled mojí tety. V kostele jsem pohledem vyhledala moje rodiče. Mamka se na mě usmála a pohybem ruky mi naznačila, že se mám přidat k nim.

„Mio, zlatíčko, jsem ráda, že jsi přišla,“ řekla mi máma a dala mi pusu na obě tváře. Táta se na mě jenom mile usmál. Sedla jsem si a Draco mě napodobil.

„Mami, tohle je Draco, můj přítel,“ řekla jsem tak nenuceně, jak jen jsem mohla. Mamka se přede mě naklonila a zářivě se na Draca usmála. Ten jí úsměv oplatil. Na další seznamovací prostředky nebyl čas, protože začala hrát hudba a všichni se postavili. Všechny pohledy mířily k nevěstě, jak kráčí uličkou k oltáři.

Zbytek obřadu mi lehce splýval dohromady – Kate došla k oltáři, kde na ni čekal Matthew, oba dva odříkali svatební slib, políbili se a byli prohlášeni za muže a ženu. Společně s několika dalšími lidmi jsme si sedli do prvního auta, které nás odvezlo k letnímu sídlu Kateiných rodičů, kde se konala svatební hostina.

„Hemiono? Hermiono, ty jsi vážně přišla. No to mě podržte, ona vážně přišla,“ zahalekala na celou místnost Emily, Kateina starší sestra, lehce podnapile. Polekaně jsem se otočila a nestačila se divit. Za mnou stála vysoká brunetka s červeným melírem a dokonale vysportovanou postavou. Páni, ta se změnila, pomyslela jsem si. „A přivedla sis i přítele, jo? No, ten je ale kus. Kdes ho splašila?“

„Jsem Draco a poznali jsme se v práci, že, miláčku?“ pronesl Draco naprosto přesvědčivě. Jestli bude celý den takhle přesvědčivý, tak budu mít večer co dělat, abych se vzpamatovala. V tu chvíli mi položil ruku kolem pasu a přitáhl si mě blíž k sobě.

„Chá! V práci.“ Emily máchla rukou do vzduchu a lehce zavrávorala. „Taky bych brala takové spolupracovníky,“ pronesla v záchvatu smíchu. Nechápala jsem, čemu se směje, ale byla opilá, takže by se mohla smát i hlavičce od špendlíku. Emily se začala nebezpečně klátit a mně došlo, že asi nebude dobré pustit ji k dalšímu alkoholu.

„Pomůžeš mi s ní?“ zeptala jsem se Draca. V jeho očích jsem viděla odpor, ale přikývl. Chytli jsme Emily pod pažemi a odvedli ji do jejího pokoje. Tam jsem ji položila do postele a zakryla. Doufala jsem, že se prospí a bude všechno v pořádku. Draco stál u komody, na které byly položené dvě fotky Emily a Kate, když byly malé, a několik plyšáků.

„Proč se ty fotky nehýbají?“ zeptal se Draco zničehonic.

„Jsou to mudlovské fotky. Ty se nikdy nehýbají,“ odpověděla jsem. „Jdeme?“ zeptala jsem se šeptem. Podíval se na mě znechuceným pohledem a vyrazil ze dveří. Zhruba v polovině chodby se zastavil a počkal, dokud k němu nedojdu. S úšklebkem mě vzal za ruku a sešli jsme do přízemí, kde teta právě pronášela přípitek.

„Půjdu si pro něco k pití. Chceš taky něco?“ zeptal se Draco svým sametovým hlasem. Jen jsem zavrtěla hlavou. Draco mě pustil a odešel. Doufala jsem, že nikoho nepotká nebo že neprovede něco, z čeho by moji příbuzní mohli usuzovat, že jsem si vybrala divného přítele.

Zaposlouchala jsem se do tetina a následně strýcova proslovu. Vyposlechla jsem si dvě verze toho, jak se Kate a Matthew seznámili, jak prožívali společné týdny a tak podobně. Oba proslovy mě do sebe tak vtáhly, že jsem úplně zapomněla na Draca. A ten se stále ještě nevrátil. Nakonec jsem si uvědomila, že je pryč moc dlouho, a šla se po něm podívat. Našla jsem ho v kuchyni, jak bojuje s láhví červeného vína a vývrtkou. Pobaveně jsem ho nějakou chvíli sledovala, až jsem to nakonec nevydržela a dala se do smíchu. Nakvašeně se na mě otočil.

„Co je?“ vyštěkl.

„Nic. Jen uvažuju, co to tu provádíš,“ odpověděla jsem s klidem Angličana.

„Co myslíš? Asi se snažím vrazit kůl do srdce upírovi,“ odpověděl podrážděně. „Otevři mi to,“ zaskučel jako malé rozmazlené dítě. Zavrtěla jsem hlavou.

„Ne. Až si vzpomeneš na slušnost, tak ti tu flašku možná otevřu,“ odpověděla jsem s okouzlujícím úsměvem.

„Prosím, byla bys tak laskavá a otevřela mi tu láhev vína?“ zeptal se křečovitě. Z jeho slov bylo slyšet, jak se musí šíleně přemáhat. S pocitem hrdosti jsem mu vzala vývrtku i láhev. Draco mi při otvírání neustále sledoval ruce.

„Proč sis prostě nevzal už otevřené víno?“ zeptala jsem se, když jsem obsah láhve lila do dvou skleniček.

„Protože tam žádné nebylo. Jinak bych si ho vzal,“ odpověděl podrážděně. „Děkuji,“ dodal docela mile. Najednou se ke mně přiblížil, opřel mě zády o kuchyňskou linku a zašeptal přímo do ucha: „Buď v klidu!“ Prsty mi zajel do vlasů a přiblížil svoje rty k mým. Vždycky jsem si myslela, že jeho rty budou slizké a chladné, ale byly teplé a jemné. V duchu jsem začala panikařit, protože jestli tohle bude trvat ještě dlouho, tak bych možná dokázala zapomenout na naši nenávist. Ale co to plácám? Zapomněla bych na ni jednoduše.

„Jé! Promiňte,“ zamumlala matka, která právě přiběhla do kuchyně. Okamžitě jsem se probudila, protože mi došlo, že ji Draco musel slyšet, a proto to udělal. „Jen jsem se chtěla podívat, kam jste zmizeli, protože Kate bude házet kytici a Matthew bude stahovat podvazek. Tak abyste to nepropásli,“ dodala, když couvala z kuchyně. Když matka odešla, Draco se na mě nechápavě podíval.

„Proč bude Kate házet kytkou a Matthew stahovat podvazek?“ zeptal se prostě.

„To jsou tradice na našich svatbách. Nevěsta hází kytici a dívka, která ji chytí, se do roka vdá za muže, který chytí podvazek, který ženich stáhne nevěstě z nohy,“ vysvětlila jsem bez výrazu. Začala jsem být podrážděná a navztekaná zároveň. Proč mám občas takhle stupidní nápady, pomyslela jsem si.

Do haly jsme přišli akorát ve chvíli, když se Kate obracela a hodila svoji svatební kytici za sebe. A v tu chvíli se to stalo. Nikdy jsem nepomyslela, že by se mohlo něco takového stát. Kytice mi přistála v dlaních a všichni se ke mně nahrnuli, aby mi poblahopřáli.

Když Matthew stahoval Kate podvazek, Kate si náležitě užívala pozornost. Sukni měla vykasanou vysoko nad kolena a nohu svůdně postavenou na židli. Matthew podvazek opatrně dostal svými zuby z její nohy a poslal ho do davu. A aniž by se o to nějak snažil, přistál Dracovi na rameni. Mamka se na mě zářivě usmála, protože byla pověrčivá a věřila, že do roka bude připravovat svatbu – tentokrát mně…


Znovu děkuji za komentáře, které jsem našla u minulé kapitolky. Moc mě potěšily. Doufám, že se vám bude líbit i tahle kapitola, ačkoliv já s ní vůbec nejsem spokojená. Popravdě, nelíbí se mi, ale přitom mi přijde, že to tam všechno patří, že bez toho by to nebylo ono. Tak snad jste si to užili a necháte mi tu nějaký komentář. Popřípadě radu, co byste rádi viděli v další kapitole.

Vaše Ali =)


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Agentura na společníky - 4. kapitola:

10. Renča
14.01.2014 [20:29]

Páni, tak to nemá chybu!!! :D :)

9. Ali přispěvatel
14.01.2014 [20:11]

Alierin, děkuji za pochvalu, jak jsem to napsala. Snažím se. Emoticon Jinak, jsem v další kapitole snad začala rozvádět myšlenky, ale nevím, jestli dokážu prodloužit jejich okamžiky, protože Draco stále bere Miu jako "tu šprtku z Nebelvíru". Emoticon Ale třeba se to časem zlepší. A jsem moc, moc ráda, že se ti tahle povídka líbí. Emoticon

Supergirl, zasnažila jsem se a mám pocit, že výrobní doba další kapitoly byla trochu kratší, než normální výrobní doba. Emoticon Emoticon A jinak taky děkuji za pochvalu. Emoticon

8. supergirl320 přispěvatel
11.01.2014 [15:20]

supergirl320bombaa... super poviedkáá.. dúfam že čoskoro bude ďalšia kapitola :) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. Fayee přispěvatel
10.01.2014 [23:36]

Fayee Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. erin
10.01.2014 [22:58]

moc pěkné....někde to chce trochu rozvést a klidně ty hezké okamžiky mezi nimi protáhnout....Dracův pohled bude jistě moc zajímavý....těším se na další díl....nikdy jsem nebyla moc na HP ale před asi půl rokem jsem náhodou narazila na jedno ff na Hermionu a Draca a tahle dvojice mě tak vtáhla že je různě hledám a čtu....máš to napsané moc pěkně - čte se to skoro samo Emoticon Emoticon Emoticon

5. Ali přispěvatel
10.01.2014 [20:28]

AliPředem bych zase všem chtěla poděkovat za komentáře. Jsem ráda, že tu jsou a že vás povídka aspoň trochu baví. Budu se snažit během víkendu přidat další kapitolu. Emoticon

ninik, neboj, dočkáš se. Jak jsem řekla, během víkendu bych ji měla přidat. Emoticon

Helčo, děkuji za připomínku. Pokusím se to občas trochu víc rozepsat. Emoticon A na Dracův pohled se taky chystám. Možná už v té následující kapitole. Uvidíme, jak mi to vyjde na rozsah. Emoticon

Camillo, scvhálně jsem to usekla v tenhle moment, protože ten výraz chci napsat na začátek další kapitoly, abych se od něj mohla odpíchnout. Chci si s tím pořádně pohrát. Emoticon Emoticon

Mea, neboj. Dracovo výrazem bude kapitola začínat. O to nemůžu nikoho připravit. Ani sede. Emoticon A jinak děkuji za pochvalu. Emoticon Emoticon

4. Mea přispěvatel
10.01.2014 [15:40]

MeaNo, to mě podrž! Ani nevíš, jak toužím vidět Dracův výraz! Tak doufám, že to bude v příští kapče znázorněno. Emoticon Byla to jedna z nej kapitolek! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

10.01.2014 [13:04]

Tak to bylo něco! Emoticon Úplně jsem před sebou viděla Draca, jak zápasí s vývrtkou. Jen škoda, že tam nebyl popsán Dracův a Mionin výraz, když dopadl i podvazek. Emoticon Emoticon Tohle bude ještě sranda. Moc díky a těším se na další. Doufám, že bude brzo. Emoticon

2. Helča
10.01.2014 [11:19]

Jé super další kapitolka.
Ali, přijde mi, že to někdy až moc letí, že by to chtělo někde trošku víc rozepsat. Emoticon
v některé další kapitolce by mě třeba zajímal názor Draca, jak vnímá Hermionu.
Jinak hezké čtení moc děkuji Emoticon

1. ninik
09.01.2014 [22:01]

ÚŽASNÉ!!!! Všechno bych to nechala, jak to je Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Těším se na další Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!