OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Harry Potter » Agentura na společníky - 1. kapitola



Agentura na společníky - 1. kapitolaHermioně přijde odpověď na její dopis. Má se přijít podívat do agentury a dohodnout se na podmínkách. Avšak na místě společníka jistě čekala někoho jiného...

Omlouvám se všem, kteří nedočkavě čekali na další kapitolu. Bohužel, ve škole jsem měla neskutečný frmol, tak jsem se k psaní dostala až teď. Tady je tedy další kapitola a na následující se už pilně pracuje. :)

Vaše Ali =)


Potkala jsem společníka... 

Vážená slečno Grangerová,

velice si vážím Vaší důvěry, kterou vkládáte do naší agentury, a myslím si, že to nebude důvěra špatně investovaná. S potěšením Vám mohu oznámit, že společníka jsme pro Vás vybrali s největší péčí a radostí. Poprosil bych Vás tedy, abyste se v naší agentuře odpoledne zastavila, abychom mohli podepsat smlouvu a dohodnout se na všem potřebném.

S přáním klidného dne,

Jasper Williams“, dočetla Hesper nahlas dopis, který mi Eddie ráno donesla do práce. Já se totiž neodhodlala jej otevřít.

„Mio, to je úžasné. Jsem ráda, že jsi do té agentury napsala. Určitě budeš spokojená,“ hořekovala nadšeně, jako by měla nějaké vlastní zkušenosti s touto agenturou.

„Snad budeš mít pravdu,“ odpověděla jsem lehce v rozpacích a strčila dopis do kabelky.

Hesper se během celého dne několikrát pokusila zavést hovor na toto téma, ale já ji vždy taktně uťala. Při posledním pokusu jsem už vzdala všechny snahy a utekla do archivu, kde jsem stejně potřebovala nějaké dokumenty.

„Tak já letím,“ prohodila jsem k Hesper, když jsem odložila brk a můj pohled spočinul na hodinkách. „Ach jo, stejně už jdu pozdě,“ zamumlala jsem a co nejrychleji si posbírala všechny věci.

„Tak si pořádně vyber,“ rýpla si Hesper mile.

Ještě jsem se na ni usmála, ale už jsem mířila ke krbu. Nabrala jsem si do hrsti letaxový prášek a vstoupila do krbu. Jasně a zřetelně jsem pronesla název agentury a vhodila pod sebe prášek. Během chvilky jsem před sebou neměla naši malou kancelář, ale prostornou, prosklenou halu. Jakmile jsem vystoupila z krbu, začala jsem se kolem sebe rozhlížet. Pohledem jsem našla něco jako informační stolek, ale nikdo u něj neseděl. Posadila jsem se tedy na koženou sedačku. Na konferenčním stolku přede mnou leželo několik letáků, které reklamovaly služby zdejší agentury.

„Vy musíte být jistě slečna Grangerová,“ ozval se za mnou příjemný mužský hlas. Otočila jsem se a viděla jsem přicházet atraktivního muže kolem čtyřicítky. „Já jsem pan Williams,“ představil se a podal mi ruku, kterou jsem krátce stiskla. „Pojďte se mnou do mé kanceláře,“ vybídl mě.

„Prosím, posaďte se,“ ukázal na pohodlně vypadající křeslo před svým stolem. „Takže, slečno Grangerová, psala jste, že potřebujete pánský doprovod na svatbu sestřenice, že? Na tento víkend je bohužel volný pouze jeden jediný společník, avšak pokud by se Vám nepozdával, můžete si vybrat dámskou společnost,“ řekl mi, když se posadil ke stolu, na kterém ležel vzorně připravený můj dopis.

„Děkuji za ochotu, pane Williamsi. Vím, že je to narychlo, když je dnes středa, ale o vaší agentuře jsem do včerejška nevěděla,“ odpověděla jsem a v duchu si nadávala, že nevím, co tu vlastně dělám a že je to celé strašná pitomost.

„Zázraky na počkání a nemožné do tří dnů – ne nadarmo je to motto naší agentury. Nebojte se, jste tu v dostatečném předstihu. Naši lidé jsou na takové akce zvyklí. Když se vám bude náš společník líbit, dohodneme se na smlouvě, podmínkách a okolnostech. Další komunikace probíhá jen mezi klientem a společníkem, což znamená, že vaše soukromé záležitosti se dostanou pouze k němu a nikam dál, protože naši zaměstnanci jsou vázáni slibem mlčení,“ dořekl právě ve chvíli, kdy se ozvalo tiché zaklepání na dveře.

„Dále,“ pronesl pan Williams zvučně. „Á, jdete akorát včas! Slečno Grangerová, dovolte mi, abych vám představil našeho nejlepšího společníka.“ Pan Williams se postavil a rukou ukazoval na právě příchozího. Postavila jsem se, otočila jsem se na místě a první, co jsem spatřila, byla hlava pokrytá blonďatými vlasy. Doufala jsem, že to je jenom shoda náhod, ale jakmile jsem viděla zbytek obličeje, málem se mi podlomila kolena.

„Slečno Grangerová, představuji vám Draca Malfoye. Pane Malfoyi, tohle je slečna Grangerová, naše nová klientka.“


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Agentura na společníky - 1. kapitola:

6. Ali přispěvatel
29.12.2013 [14:17]

AliMajka, ďakujem pekne. Emoticon

Mea,další 3. kapitolka čeká na schválení a vydání, takže se jistě brzy dočkáš. A ta 4. mi pomalu začíná vznikat v hlavě. Emoticon

5. Mea přispěvatel
29.12.2013 [11:16]

MeaÁno! Je to tady! Emoticon Makej, makej! Ať už máme rychle další dávku! Bylo to totiž super! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. majka
27.12.2013 [11:49]

Skvela kapitola len tak ďalej :)

3. Ali přispěvatel
27.12.2013 [9:10]

AliNicodeJashin, děkuji za komentář. Jsem moc ráda, že se ti kapitola líbí. Na další kapitole už pilně pracuji, ale ten začátek se mi nějak pořád nelíbí. Emoticon

Leporell, děkuji. :)

2. Leporell
27.12.2013 [9:01]

Ojojoj:3 skvělé:D:)

1. NicodeJashin přispěvatel
27.12.2013 [0:46]

NicodeJashinAaaa! Tak to bude ještě sranda. Těším se na Dracovu reakci na Miu. Vlastně celkově na to, co se stane. Konečně nějaká další HP povídka, užjsem myslela, že na této stránce toto téma vymřelo... Těším se na další díl, takže tě nesmí ani napadnou nechat mě čekat! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!