OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky

 

Stvořitel - 3. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Stvořitel - 3. kapitola

Povídka se umístila na druhém místě o Nej povídku měsíce listopadu/novembra. Na den ji umisťujeme na titulní stranu. Gratulujeme!


Síla ohně...

 

Stvořitel - 2. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Stvořitel - 2. kapitolaRhynan přichází...

 

Konec dobrých časů III.

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Konec dobrých časů III.Konec jednoho příběhu obvykle znamená začátek druhého. Tak jako se Ratimír dočkal zaslouženého „odpočinku", je teď na chlapci Gawinovi, aby si vydobyl vlastní epos. Jestli lze teda o tom chlapisku mluvit jako o chlapci. ... a jestli se „eposu" ten grázl vůbec dožije. Holt ne každý hrdina se povede. ... a sem tam se životní osud někomu po...

 

Gambit bohov - Kapitola 64.

Gambit bohov - Kapitola 64.Keď sa pripomínajú staré záležitosti

 

Ema - III. kapitola

Nedoporučujeme číst do 15 let.

Ema - III. kapitolaPach spáleného mäsa či pohľad na horiace deti už nikdy zo svojej hlavy nevymaže. Rovnako ako pohľad na Samuela po všetkých tých rokoch.

Dokončeno

Stvořitel - 1. kapitola

Stvořitel - 1. kapitolaLayen byla vesmírem předurčena k tomu, aby se stala družkou Stvořitele, jediného opravdového otce temnoty... Byla vybrána, aby zkrotila peklo a nechala Stíny zpívat melodii útěchy... Takový osud však není ochotna přijmout... A tak začíná válka lidství proti démonům... Válka světla a temnoty... Válka jediné ženy proti nejmocnějšímu muži všech světů...

 

Konec dobrých časů II.

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Konec dobrých časů II.Smrt si přijde pro každého. I pro hrdiny. Bohové Ratimírovi sdělili hodinu jeho smrti již dávno. Čeká ho poslední bitva, na jejímž konci snad přijde vykoupení, po kterém už desítky let toužil.

 

Gambit bohov - Kapitola 63.

Gambit bohov - Kapitola 63.Na konci mrazivej cesty bola... nádej?

 

Lovkyně - 15. kapitola

Lovkyně - 15. kapitolaKonec dobrý, všechno dobré...

 

Gambit bohov - Kapitola 62.

Gambit bohov - Kapitola 62.Ak by jestvovali náhody

 

Lovkyně - 14. kapitola

Lovkyně - 14. kapitolaOhně pekelné...

 

Lovkyně - 13. kapitola

Lovkyně - 13. kapitolaSny se plní...

 

Nesmíš zradit - 18. kapitola

Nesmíš zradit - 18. kapitolaNedobrovolné držení v bytě a čekaná, vlastně nečekaná žádost...

Novinka

Konec dobrých časů I.

Nedoporučujeme číst do 18 let.

Konec dobrých časů I.Donedávna klidnou oblast pouštního sultanátu zaplavují karavany uprchlíků. Zdrcení, psychicky vyčerpaní polomrtví lidé vypadají, jako by si prošli peklem. Co jsou zač, odkud jsou a před čím vlastně utíkají?

 

Lovkyně - 12. kapitola

Lovkyně - 12. kapitolaVšechno do sebe zapadá...

« Předchozí  1 ... 45  46  47  48  49  50  51  52  53  54  55 ... 995   Další »



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!