OurStories.cz ~ naše povídky - O webu



 

Vyhlášení vítěze knihy Nenávidím a miluji od Susan Thomas

Vyhlášení vítěze knihy Nenávidím a miluji od Susan ThomasKdo vyhrál knížku Nenávidím a miluji od Susan Thomas? Více v článku. Výherci gratulujeme.

 

Soutěž o knihu Nenávidím a miluji od Susan Thomas

Soutěž o knihu Nenávidím a miluji od Susan ThomasPodpořte zakladatelku webu a vyhrajte jeden výtisk! Stačí odpovědět na jednoduchou otázku!

 

Nové rubriky

Nové rubriky Krátka správa, ktorá, dúfam, mnohých poteší.

 

Dôležité oznámenie

Dôležité oznámenieDámy a páni, v najbližších dňoch sa na stránke budú robiť obrovské zmeny, takže aby ste neboli prekvapení, vytvorili sme pre vás článok, kde sme vám všetko zhrnuli. Čítajte a snažte sa nás pochopiť...

Novinka

Líbilo se

Zavedli jsme hodnocení pomocí Facebooku a díky tomu můžete sledovat průběžně aktualizovaný seznam článků, které se vám nejvíce líbily. Najdete ho také v levém sloupečku na našich stránkách.

Novinka

Hledáme Administrátora!

Hledáme Administrátora! Hledáme nové členy mezi nás!
Pozorně čtěte podmínky!

 

Svět za světem od vaší Poisson

Svět za světem od vaší PoissonTak se konečně zadařilo a Svět za Světem, který jsem tu uveřejňovala, konečně spatří světlo světa i jako tištěná kniha!

 

Informace k dočasným omezením na stránkách

Informace k dočasným omezením na stránkáchPředem se omlouváme za dočasná omezení na těchto stránkách, která potrvají zřejmě až do příští soboty. Důvody i rozsah naleznete ve článku.

 

Veselé Vánoce!

Veselé Vánoce!

Pohodové svátky,
jak výlet do pohádky,
pod stromeček dárků horu,
ať z ní neshlédnete dolů
a potom na Nový rok
udělejte ten správný krok.

Za celý tým OurStories Vám přejeme krásné svátky a mnoho fantazie do Nového roku pro psaní!

PF 2012

Novinka

Ako sa dostať do neba - e-book

Ako sa dostať do neba - e-book Chcem sa s vami podeliť o jeden môj splnený sen. A tým snom je vydanie "knihy". :)
Chcete vedieť viac? Čítajte.
Millie

Novinka

Informace o nehotových článcích

Smazané články a články ke smazání.
Důležité, všechny autory žádáme o přečtení.
EDIT: Od 5.3. od rána, všechny články, které budou založeny jako nehotové, budou odsouzeny k okamžitému smazání.

Novinka

Nové sekce pro Vaše povídky

Kapitolové povídky se nyní budou dělit na dvě podkategorie a přibyla také sekce pro drabble povídky.

Novinka

Hledáme slovenského admina

Hledáme slovenského adminaHledáme nového člena mezi nás!
Pozorně čtěte podmínky!

 

Odkazy

Odkazy na naše další osobní projekty...

 

Ze Snu noční můra : Poděkování

Ze Snu noční můra : PoděkováníKrátké poděkování, oficiální závěr povídky :)




Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!