OurStories.cz ~ naše povídky - O webu » Soutěže » Merry Christmas - soutěž - hodnocení LuckyLike



Merry Christmas - soutěž  - hodnocení LuckyLikeHodnocení porotce LuckyLike

Jak najít lásku k Vánocům – AgataEritra

Námět máš pěkný, dokážeš si pohrát se slovní zásobou, ale měla bych pár výtek. Vím, že není snadné nacpat jeden celý, plynulý a smysluplný článek do jednoho, ale myslím, že sis mohla pohrát s dějem o něco více. Za prvé; důvod, proč se mu nelíbí Vánoce. Bylo to popsané jen jednou větou, což se mi zdálo málo. Poté shledání dvou hrdliček. Mohlo být více propracované. Kdybych měla hodnotit za sebe, tak průměr. Snažila ses, aby to mělo hlavu a patu, aby to dávalo smysl, ale nadprůměr si ze sebe nevydala. Co se týče gramatiky, máš ji dobrou, jen někde ti ujede přímá řeč, ale to není, co vyčítat. Jde jen o cvik a pozornost.

5/10

 

Andělský duch Vánoc – SafiraDarkfire

Měla jsem, co dělat. Ne, že by to byl špatný nápad, ale upřímně, mě to nenadchlo. Jediné, co jsem pochopila, bylo, že svou sestru má ráda, a že je těhotná. Možná, že kdyby ses rozepsala víc, tak by to mělo jiný náboj. Měla by sis více procvičovat gramatiku. Pokud jsi disortografik, tak jsi to měla napsat na začátek článku, nebo požádat o korekci. Takhle jsem měla, co dělat. Máš chyby v Y/I, nejvíce shoda přísudku s podmětem. Chyběly ti čárky, mělas špatně přímou řeč. Co bych ti ještě měla vytknout, je časté měnění času. Nemůžeš popisovat v minulém, přítomném a pak skočit do budoucího. Buďto popisuj jen v jednom, nebo pohled vypravěče, tož  –ich a –er formy.

3/10

 

Najkrajšie Vianoce – PrincessCaroline

Teda já mám slzy v očích. Abych pravdu řekla, moc jsem se netěšila na povídky od slovenských spisovatelek, někdy mám problém rozluštit váš jazyk, ale v zápětí toho velice lituji. Tvoje podání vánoční pohody se nijak nedá popsat. Víš, jak jsi mě zahřála u srdíčka? Když jsem to četla, nezaváhala jsem, nepřestala jsem číst, neboť při tvém vyprávění to ani nešlo. Cítila jsem bolest s ní, cítila jsem štěstí Claye, když mu domů přišel táta. Vím, co to je být bez táty, musel si toho projít hodně. Za nápaditost tě nesmírně chválím, slova máš vybraná skvěle. Co se týče gramatiky… tam moc mluvit nemůžu, ale myslím si, že to není hrozné. Popravdě, já tam snad nenašla nic, když nepočítám nějaké drobnosti jako překlepy a přímou řeč. Za sebe i za moje svědomí tě chválím, získala sis moji poklonu.

10/10

 

Nejkrásnější Vánoce – Ywyk

Klasická povídka se šťastným koncem. Mám takové ráda, ale nějak mi tam něco chybělo. Nebylo to tvým stylem psaní, ale asi mnou. Chyby tam někde byly, spíše překlepy a párkrát přímá řeč, nic hrozného, jen trochu nepozornosti. Víš, kdybych měla psát tvůj děj, tak bych trochu rozepsala její pocity, když jí umíral bratr. Myslím, že bych o tom nenapsala jen pár řádek, ale to je moje bla, bla. Nemůžu ti nic vytknout, co by mi tam zásadně vadilo. Ale co ti musím pochválit, je Mark. Neuvěřitelný, aby měl černovlasý kluk modré oči, miluju modré oči a nepřepokládám, že je někdy uvidím na jiném klukovi, než s blonďatými vlasy.

8/10

 

Jednorázovka – Lily

Za prvé neznáme ani název tvé povídky. Za druhé, tohle bych spíše zařadila do kategorie povídek. A za třetí, máš tam neuvěřitelné množství chyb. Píšeš zle přímou řeč, na tu by ses měla zaměřit, dále y/i. Je to jen o nepozornosti, ale pro příště si dej pozor. K ději bych taky měla pár připomínek. Když tak uvažuji nad tím, kde bych měla hledat pointu, nenašla jsem ji. Jestli to má být splněné přání v Bradavicích, tak se to vydařilo, ale nic kouzelného na tom nevidím, omlouvám se. Abych to shrnula, moc mě to nenadchlo, příště bych si s tím trochu víc pohrála.

3/10

 

 

Vianoční zázrak – Bobik

Musím říct, že jsi mi vehnala slzy do očí. Představit si holčičku na vozíku a ona se mermomocí sněží udělat radost, i když jí to bolí. To je u mě statečnost, ne násilí, či bitky, ale tohle. Postavit se osudu, ať už je jakýkoli. Opravdu si mě potěšila, a máš můj obdiv. Vytkla bych ti chyby. Chybuješ v y/i a s/z, na to si dej pozor. Mně se to líbilo, opakování slov jsem tu nenašla. Výborně!

9/10

Zlobivé děti nedostávají dárky – Kassiel

Nic bych proti nenamítala, ale text kazily chybky, například překlepy a jiné. Nevím, jestli je to mnou, ale já jsem v té povídce nenašla určité kouzlo Vánoc. Navíc téma bych změnila, ale to byla tvoje volba. Nemám k tomu co dodat. Myslím, že bys ze sebe dostala i víc, tohle – podle mě – nebylo tvoje maximum.

2/10

 

LuckyLike



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Merry Christmas - soutěž - hodnocení LuckyLike:

4. Lily přispěvatel
03.01.2011 [19:19]

LilyDěkuju moc Emoticon Jsem ráda, že to vím a pokusím se to vylepšit Emoticon

3. Kassiel přispěvatel
03.01.2011 [19:09]

KassielAno, já vím... nejlepší povídky píšu večer- a to jenom v myšlenkách. Kdykoliv se opravdu snažím, prostě to nejde... Emoticon Příště si určitě vyhradím víc času...

2. Luckylike přispěvatel
03.01.2011 [17:28]

LuckylikeJasně... například tohle: „Slečno, nechcete si koupit štěstíčko? Stojí jen pár centů.“ promluvil k ní starý pán s prošedivělými vousy a vlídným pohledem...
Mělo by to být „Slečno, nechcete si koupit štěstíčko? Stojí jen pár centů,“ promluvil k ní starý pán s prošedivělými vousy a vlídným pohledem - místo tečky čárka. Mělas to tam několikrát, proto ta zle psaná PŘ.
„Omlouvám se, ale tohle je vše, co mám.“ řekla a ukázala mince, které se jí třpytily na dlani... tady to máš zas. Je to věta odvozená, tudíž by tam měla být čárka a malé písmeno. Někde ti chyběly i čárky, ale to jsem nebrala jako závažnou chybu. Doufám, že jsem vše vysvětlila. Emoticon

1. Lily přispěvatel
03.01.2011 [17:21]

LilyAhoj, jen bych se chtěla zeptat v čem píšu špatně přímou řeč? Na jiných stránkách mi povídky opravuje jedna korektorka a myslím, že to mám stejně. Tak jen abych pro příště věděla, čemu se vyhnout Emoticon Díky Lily

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!