OurStories.cz ~ naše povídky - O webu » Soutěže » II. Spisovatelská soutěž Our Stories - Hodnoceni AgataEritra



II. Spisovatelská soutěž Our Stories - Hodnoceni AgataEritraHodnocení - AgataEritra - přispěvatel

1. kategorie - FANTASY

 

1. Castella - Mediátorka

Dobré. Ze začátku trochu nuda, ačkoli se El cuká proti deníkovým zápisům, záhy se objevuje ve třetím odstavci, ale beru to jako formu představení, budiž… Příběh je dobrý, ale je škoda toho konce… Uspěchané… Jen jsem nepochopila… Pokud každý duch tedy straší na zemi do doby, než si splní rádoby poslední přání, co tam sakra dělal její děda? Dobře jsem se bavila…

Body : 4/5


 

2. EleonorBrandst – Cesty osudu jsou nevyzpytatelné

Hmmm… Jak bych to jenom řekla. Bylo to milé, roztomilé, více nespisovné než snesu a strnulé. Začátek mizerný, nebavilo mě to. Ze začátku jsem z Megan měla dojem, že je to tvrdá holka zocelená nějakou špatnou zkušeností a nakonec se z ní vyklubala holčička… Dějová zápletka je nulová, ale budiž… Možná to mohlo být o něco zajímavější, tohle je nemastné, neslané, ale zase dokonale oddechové, takže když čtenář vypustí pár odstavců, nic se nestane… Škoda, mohla sis víc pohrát s dějem, tohle si snad ani nezasloužilo ty necelé čtyři strany… Ačkoli popis léčení chválím…

Body : 2/5


 

3. happines – Ztracená hvězda

Perfektní! Dokonalé! Originální! Dokonale jsem se bavila tím sarkasmem, totálně mě pohltil příběh… Užívala jsem si to jako malé děcko a dokonale se bavila… Tohle mě prostě fakt bavilo… Tímto děkuji za úžasný zážitek ze čtení a jen tak dál…

Prostě super!

Body: 5/5


 

4. May – Temnota nadcházejícího dne

Perfektní! Děkuji za příjemný zážitek. Mělo to spád až na nějaké pasáže. Za začátek tě musím moc pochválit, protože přirovnat život k tetrisu byla totální pecka a rozesmála mě. Pak ten „pes“. Nesnáším bišonky, ale že měl jméno jako mýdlo, ho udělalo pro mě snesitelnějším. Povedené dílko s příjemným během příběhu, celkem i děj… Prostě jsem spokojená. Konec byl už úplně dokonalý.

+ potlesk =)

Body: 5/5


 

5. Patt – Estel

Krásné, měla jsem pocit, jako by to opravdu byla nějaká elfská legenda. Moc se mi to líbilo a nemám k tomu vůbec nic. Na Estel je vidět, že sis na tom dala moc záležet a pohrála sis s tím… Moc, moc chválím a těším se, že napíšeš ještě nějakou povídku, tvoje věci se mi moc líbí…

Body: 5/5


 

6. Sophia – Duša

AU, AU, AU! To snad není možný. Dobře vkládala jsi do e - mailu, ale nebyla jsi jediná, mohlo to mít nějaký tvar a odstavce… Tohle pro mě byla totální lobotomie s nic neříkajícím dějem… Je to jako Faust od tříletého Goetha a ještě bez děje… Trpěla jsem a hodně. Buď nepopisuješ, nebo popisuješ moc. Jako zastánce satanismu bych ti nejradši začala vyhrožovat nějakou blbostí, ale povznesu se nad to… A ta konečná věta: Doufám, že přijdu do nebe - upsal duši ďáblu (to za prvé), evidentně smilnil jak o život (za druhé), žil v přepychu (třetí), sebevražda (čtvrté)… Jsi si jistá svým dílem?

Nezlob se na mě…

Body: 0/5


 

7. tapta – Svetlo v temnote!

Ne, ne, ne… Bylo to jako deníkový zápis nějaké slečny, která se moc ráda babrá ve vlastní ujeté zvrhlosti analyzovat sama sebe… Hrůza nad hrůzy… A to ani nemluvím o tom Asjelovi… Další lobotomie! Hrozné…

Pokud chceš psát v Ich formě, tak ti doporučuji, abys nepopisovala, co jsi zač jako hlavní hrdinka… Napiš si to někam na papír, dívej se na to a piš… Pak to vypadá jako úvodní stránky deníku! „Ahoj, jmenuji se Kravka Straka. Pocházím z nádherné pastviny, kde se všichni máme rádi. Nejsem kravička, která dává mlíčko, mým údělem je být dobrou maminkou.“ - To proboha ne! Jasně začínáte tak skoro všechny, ale posuň se jinam… Jinak ohledně fantasy mám jiné představy, ale to už jsem asi moc náročná. Takže to, že jsi do příběhu zasadila démona, z toho ještě nedělá fantasy příběh. Spíš jsem si pak myslela, že se ta holka doma opila z tatíkových zásob a upadla do nějakého deliria, jak mají mladé slečny ve zvyku (nikdo mě nemá rád, jsem ošklivá, blá, blá). Stmívací moment, kdy Asjel od Sam odskočí ti taky odpouštím, ale nezapomenu…

Za snahu.

Body: 1/5


 

8. WWewa - Znaky osudů

Co se týče originality, je to bez jediné chybičky. Ale nejsem si jistá, jestli je to opravdu fantasy příběh. Klidně bych to i zařadila do real life. Nějak z toho necítím to pravé fantasy, ale to je zase jen můj názor. Jinak je to velmi zajímavý příběh, který se mi sice moc líbí, ale zase mě nějak na druhou stranu klame. Možná si se víc mohla rozepsat o seznámení mezi dívkami, ale ty jsi autor. A co ještě nechápu, je dělení tvých odstavců… Některé máš hezky odražené a z toho ani nevím, kde zrovna jsem…

Body: 4/5



 

 

2. kategorie - REAL LIFE


1. Poisson – Konec Popelčina snu

Začala jsem číst a byla jsem mírně zklamaná, moje první dojmy byly jen blá blá blá… Ale pak jsem se dostala do děje víc. Konečně. Konečně někdo, kdo napsal, jak by to mohlo být taky jinak, konečně někdo, kdo si vzal tu „opravdovou“ předlohu Popelky, která se živí z popelnic, je na dně a nic nemá. Dějová zápletka je fantastická, charaktery postav dech beroucí, celkový dojem skvělý… Když vzala zbraň a šla ho zastřelit, byla jsem v šoku a mrazilo mě… Po počátečním blá blá blá, jsem dokonale spokojená… U mě jsi prostě jednička a z objektivního pohledu taky… Nepřeslazené, nepřehnaný osud hlavní hrdinky… Bomba…

Jednoznačně…

Body: 5/5


 

2. Aniska – Rajské ovoce

Ze začátku jsem nehorázně křičela, nadávala a byla sprostá… Ten začátek mě totálně pohřbil, byla jsem vážně naštvaná… Prostředek už šel, začala jsem si užívat jeho vnitřní boj, už to nebyl ten rádoby drsňák, takže pohoda. Nejvíc mi byla sympatická postava Asie, která jediná měla nadhled… Ukousla sis obrovské sousto, se kterým ses ze začátku prala, ale zbytek už je snesitelný… U konce jsem byla mírně rozpačitá… A pak mi to došlo! Perfektní konec! Super… Kdyby sis lépe pohrála s tím natvrdlým a tupým začátkem, bylo by to na pět bodů, ale takhle ne…

Body: 3/5


 

3. Carrie – Protože znám svou cenu

Popravdě jsem to otvírala asi na dvacet krát… Vyděsil mě název a částečně i úvod… Pak ale někdo mávnul kouzelným proutkem a mně se to docela zalíbilo… Není to tak strašné, jak se na první pohled zdálo… Dokonce je to snesitelné a přijatelně dobře napsané. Nakonec se mi to vážně líbilo. Takže k tomu nemám co říct. Povedlo se ti to a za to tě moc chválím. Příjemné věty i délka…

Body: 4/5


 

4. Casandra – Mít sílu

Au, au, au… Skoky v ději budiž, nejvíc bych asi vypíchla situaci, kdy Sandra byla na nádraží a najednou se převléká do tepláků. Nabyla jsem dojmu, že na tom autobusáku… Jinak nekonečné blábolení o Vojtovi mě nehorázně nudilo… Už když jsem to stahovala z e - mailu jsem se vyděsila, co odstavec, to jeho jméno… Totálně bez děje, jako vytržené z deníku… Takže milá Sandro, doufám, že ti to s Vojtou klape a budete se dlouho muckovat a lovíškovat do skonání světa…

Za snahu.

Body: 1/5


 

5. Gaul – Zúfalstvo

Odstavce. Totálně jsem postrádala odstavce. K samotnému dílu: Zdlouhavé, únavné popisování… Mám s tím jistých pár problémů. Trochu mi to připomíná něco mezi Saw a Haniballem… V povídce tvrdíš, že se někde plácala tři dny a nakonec jen jeden den… Zápletka by byla dobrá, ale místo babrání v pocitech ses měla víc věnovat povídce. Většina sériových vrahů zabíjí s nějakou záminkou, tohle vypadalo jako zábava…

Body: 3/5


 

6. Roxy – Porušené sliby

Konečně! Jsem nadšená a velmi spokojená! Nepřeslazené, sice neoriginální, ale tvůj styl se mi moc líbí… Pasáže, které by každý jiný rozmatlal do romantických slátanin, jsi zvládla s téměř ledovým výrazem, ale je z toho cítit cit… Prostě pro mě je to skvělé, přesně takhle to mám ráda. Super… Moc chválím a přeji spousty inspirace do budoucna!

Body: 5/5



 


3. kategorie - POKRAČOVÁNÍ VAŠÍ OBLÍBENÉ KNIHY ČI FILMU


1. MirrorGirl454 – Forbidden Love

Nebyla jsem si jistá, jestli se tvoje povídka shoduje s pravidly, a tak jsem pročítala a pročítala… Nakonec jsem se rozhodla, že tě ohodnotím, jenže pak přišel víkend a já nad tebou strávila víc času, než jsem chtěla. Donekonečna jsem se rozmýšlela, jak s tebou a tvou povídkou naložit… Verdikt padl. Pro mě jsi diskvalifikovaná, jelikož se mělo jednat o POKRAČOVÁNÍ knihy či filmu. Neměl to být přepis celého díla! A ještě ke všemu Shakespeara! Je sice hrozně hezký, že to tak vidíš, ale ne, ne, ne! Jinak k dílu: Hodně, ale opravdu hodně úsměvné… Už hodně dlouho jsem nečetla něco tak nedotaženého. Uvědom si dobu, do které je příběh zasazen. Vážně si myslíš, že by Romeo nechal samotnou Julii chodit někde po městě až na nějakou vzdálenou louku (ach, to Stmívání, že…)? A ještě v noci? A kam se poděla chůva? To, jak Julie mluvila se svým otcem. Proboha! Kdyby s ním vážně takhle mluvila, tak je zavřená v klášteře na převýchovu, aby se naučila pokoře (nechci se jevit nějak zle, ale znáš desatero přikázání? Ta doba na to byla hodně hustá, ale připomenu: CTI OTCE SVÉHO I MATKU SVOU! - bo tak nějak)… A konečně jsem u konce. Proboha, proč by tahal mrtvolu přes celé město na nějakou louku, potom ji tam někde „zahodil“ do trávy a došel si domů pro jed? Jsem si jistá, že v té době se jedy v obyčejných domácnostech nacházely běžně, jelikož bolest z nešťastné lásky byla dušervoucí! Taky se vrátím na začátek, kdy v úvodu to vypadá, jako by v celé bezvadné Veroně žili jen Montekové a Kapuleti… Nedotažené, mimo pravidla, strašné… Shakespeare dělá ve svém hrobě vrtule a proklíná tě… Z jeho červy ohlodané lebky vychází jediná slova: „Proč Mirror Girl? Proč…“ Pro mě diskvalifikována.

Body: 0/5


 

2. Poisson – Když růže uvadá…

Chvilinku mi trvalo, než mi došlo, o co se jedná… Pak mi to secvaklo a musela jsem začít číst znovu… Na rovinu ti říkám, že tě nenávidím… Jak můžeš napsat smutný konec k něčemu už takhle smutnému? Zuřila jsem a pak jsem si utřela slzy. Povedlo se ti to. Fakt. Krásně plynulé, bezvadný a jednoduchý děj, příjemné vykládání pocitů, prostě všechno. Ten konec byl i logický a asi by to udělala každá, kdyby byla v její situaci…

Nemůžu jinak…

Body: 5/5



 

 

1. FANTASY

  1. happines - Ztracená hvězda, May - Temnota nadcházejícího dne, Patt - Estel
  2. Castella - Mediátorka, WWewa - Znaky osudů
  3. EleanorBrandst - Cesty osudu jsou nevyzpytatelné

2. REAL LIFE

  1. Poisson - Konec Popelčina snu, Roxy - Porušené sliby
  2. Carrie - Protože znám svou cenu
  3. Aniska - Rajské ovoce, Gaul - Zúfalstvo

3. POKRAČOVÁNÍ VAŠÍ OBLÍBENÉ KNIHY NEBO FILMU

  1. Poisson - Když růže uvadá...
  2. MirrorGirl454 – Forbidden Love


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek II. Spisovatelská soutěž Our Stories - Hodnoceni AgataEritra:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!