OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Ztraceni v samotě - 21. kapitola



Ztraceni v samotě - 21. kapitolaMá první FF na tomto webu. Tématem je seriál The Vampire Diaries. V hlavní roli však není nikdo z hrdinů Mystic Falls, nýbrž podivínská flegmatička s bolestnou minulostí jménem Faith. Svět se jejíma očima může zdát nepochopitelný, vždyť ani ona sama se ve vlastním nitru nevyzná. A co se teprve stane, když jí cestu zkříží Damon Salvatore?

První z minisérie oddechovějších kapitol aneb, jak se má člověk obléknout na dámskou jízdu?

Čarodějnice? Cože?

„Jak taková dámská jízda vypadá? Co si mam vzít na sebe?“ lamentovala jsem a přitom se snažila najít něco ve skříni. Damon mě pobaveně pozoroval, zatímco se roztahoval na mojí posteli.

„Ha, ha, ha hrozně vtipný! Nezapomeň, kdo mě do toho uvrtal!“ prskala jsem okolo sebe.

„Jak mám asi vědět, co se děje na dámský jízdě. Jsem chlap,“ smál se mi a vůbec se to nesnažil skrýt.

„Počkej, ty ses vážně nikdy ničeho takovýho neúčastnila?“ zeptal se mezi záchvaty udiveně. Vrhla jsem na něj vražedný pohled. Rozesmál se ještě víc. Nakonec jsem se oblíkla do prvních věcí, co mi přišly pod ruku.

„Jo a vezmi si tu palestinu,“ dodal, když se přestal smát. Nechápavě jsem se na něj podívala.

„Bonnie by mě zabila,“ vysvětlil při pohledu na můj dvakrát prokousnutý krk. Teď jsem se smála zase já. Nevím, jestli proto, že jsem trochu nechápala, jak by ho mohla Bonnie zabít, nebo protože to prostě bylo komický. Damon to nekomentoval a táhnul mě do auta.

Pokusila jsem se to uhrát na zaseknutý pás, zkusila jsem utéct, a když ani to nezabralo, tak jsem po Damonovi skočila. Nezabral ani sex. Kruci!

„Přestaň provokovat, dneska jdeš za kamarádkami. Ony ti alespoň všechno vysvětlí, co ještě nevíš,“ protestoval.

„A co když nechci nic vědět,“ zaskuhrala jsem. Nebyla to sice tak úplně pravda, ale byla to moje záchrana. Jenže jsme oba věděli, že mám spousty otázek a ačkoli jsem nikdy nebyla zvídavý člověk, odpovědi prostě musím znát.

„Chceš.“ Dotáhl mě ke dveřím, kde čekala Elena.

„Ahoj,“ nahodila jsem úsměv.

„Tak, snaž se být no… ty víš, nebýt Faith,“ políbil mě Damon. Vrhla jsem na něj uražený pohled, ale on se jen křivě usmál, aby mě ještě víc vytočil. Elena mi uhla a já vešla do jejich domu. Měli to tu celkem pěkné.

„Ahoj,“ pozdravila sborově Caroline s Bonnie. Jen jsem rozpačitě mávla na pozdrav a zasedla k baru u kuchyňské linky, kde ony krájely zeleninu.

„S čím můžu pomoct?“ nabídla jsem se.

„Tady,“ podala mi Bonnie rajčata a nůž. Dala jsem se do krájení.

„Tak Faith, pověz nám něco o sobě. Kde ses tu vůbec vzala?“ vyzvídala okamžitě Caroline a Elena na ni vrhla vražedný pohled. Damon ji přede mnou asi varoval.

„Přistěhovala jsem se s mámou a s bráškou z Denveru. Původem jsem z Kanady. Tady jsme, protože jsem tak trochu potřebovala začít znovu,“ odpověděla jsem, co jsem uznala za vhodné, aby věděly. Caroline se evidentně chtěla ptát dál, ale hned jak se nadechla, holky ji probodly pohledem.

„Damon vyprávěl, že?“ zeptala jsem se, když jsem uviděla, co dělají.

„Řekl jen, že se nemáme moc vyptávat na minulost. Neřekl, co se stalo!“ hájila ho Elena.

„V pohodě,“ pousmála jsem se a snažila se zakrýt nejistotu z téhle situace.

„Ták, dobrou chuť.“ Donesla Elena na stůl poslední mísu se zeleninou. Hromadně jsme se pustily do nabírání toho, na co jsme měly největší chuť, když vypadl proud.

„Sakra, to bude asi ta blížící se bouřka,“ zaklela Caroline.

„Dojdu pro nějakou baterku,“ oznámila Elena.

„Počkej, nepotřebujeme přece,“ zastavila ji Bonnie a najednou se všechny svíčky v místnosti zapálily.

„No jo, zapomněla jsem,“ pousmála se Elena.

„Co to?!“ vytřeštila jsem oči. Holky se na mě trochu vylekaně podívaly.

„Ou, Damon ti toho moc neřekl, co?“ podívala se na mě lítostivě Bonnie. Zakroutila jsem hlavou. Holky se na sebe podívaly.

„Bonnie je čarodějka,“ oznámila mi Caroline.

„Aha… no to by vysvětlovalo… to je fuk…“ zatvářila jsem se rozpačitě, zamyšlená nad Damonovým strachem, že ho Bonnie zabije. Elena se na mě podiveně podívala.

Zbytek večera jsme strávily při svíčkách. Holky mi vysvětlily všechno okolo sekty, upírů, čarodějnic i vlkodlaků. Damon měl pravdu, potřebovala jsem to vědět. Tenhle svět byl nebezpečný a neznalost neomlouvala. Fascinovaně jsem pozorovala, jak se ty tři baví. Podle toho, co všechno mi vyprávěly, měly mezi sebou dost dlouhou a zajímavou historii. Vlastně všichni v sektě. A jen tak mezi řečí, Damon byl hroznej parchant. Pravděpodobně mu jednu vrazím, až se uvidíme.

„No nic, já vyrazím domů,“ zvedla jsem se z gauče, když jsem začala pociťovat únavu.

„Počkej, to chceš vážně jít domů? Zůstaň tu s námi ne? Jeremyho s Rickem jsem vyhnala ke Stefanovi s Damonem. Máme celý dům pro sebe,“ zastavila mě Elena. Udiveně jsem se na ni podívala.

„Tys vážně nikdy žádnou dámskou jízdu neměla, viď?“ koukla na mě trochu lítostivě.

„Většinou to byla oboupohlavní jízda, která končila tancem na barový stoličce a gigantickou kocovinou,“ pokrčila jsem rameny a holky se začaly smát.

„Zůstáváš tu s námi, konec debaty,“ rozkázala Elena ve chvíli, kdy naskočil proud. Přinesly jsme deky, rozložily gauč a sledovaly filmy, až dokud poslední z nás nevytuhla.


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Ztraceni v samotě - 21. kapitola:

8. LostAngel přispěvatel
19.10.2011 [11:01]

LostAngelkrásná dámská výzva. Zvláštní, že je Bonnie čarodějka. Chtěla bych se o téhle postavě ve tvé povídce dozvědět více. Emoticon Emoticon

7. Vannes
21.09.2011 [13:35]

Dokonalost, četla jsem hodně FF s tématikou VD ale tohle je vážně dobrý :) Emoticon

6.
Smazat | Upravit | 20.09.2011 [19:40]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. rossie přispěvatel
19.09.2011 [15:27]

rossie Emoticon Emoticon Emoticon Už teraz sa teším na ďalšiu dávku Damona...
Tento dielik bol veľmi dobrý, aj cez to, že sa tam nič poriadne neudialo. Emoticon Emoticon Emoticon

4. Akule
18.09.2011 [18:36]

Tuto povídku jsem našla teprve dnes,ale už ted vím,že jsi moc dobrá spisovatelka a že to tu budu navštěvovat dost často Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon BRAVO

3. incompertus
18.09.2011 [14:40]

Emoticon Emoticon :D...chudk, nikdy nebyla na dámský jízdě...no, všechno je jednou poprvý :D

2. martinexa přispěvatel
18.09.2011 [11:40]

martinexa Emoticon Super díl. Dámská jízda a mě tak napdá, co kdyby jsme si jí dali i my?

1. Killy přispěvatel
18.09.2011 [11:12]

KillyHa, som prvá, čo to číta... No, teším sa na ďalšiu kapču. Ten začiatok so smejúcim sa Damonom bol asi najlepší... Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!