OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Who I am? Prológ



Who I am? Prológ Ahojte. Dúfam, že sa Vám bude páčiť môj prvý článok. Je o dievčati, ktoré zisťuje svoju identitu. Neskôr sa dozvedá veci, ktoré jej zmenia celý život a úplne ho obrátia naruby. Čo sa stalo? Ako to všetko bude pokračovať? Ako to skončí? Zaľúbi sa? To sa dozviete, ak si prečítate moju poviedku. Ďakujem. :D

Who I am?

Prológ

Na lúke leží dievča, ktoré sníva o krásnom živote. Chce újsť a nikdy sa nevrátiť do pekla, ktoré prežíva. Už je to päť rokov, čo jej umreli rodičia a ona žije so svojou zatrpknutou tetou a s dvoma nemožnými sesternicami.

Stále si opakuje, že v osemnástich odíde niekde ďaleko, kde ju nebude nik poznať a začne nový život. Ani nevedela kedy, ale po tvári jej začali tiecť slzy. Len pri spomienke na svojich rodičov ju zasiahla bolesť. Snažila sa to rozdýchať, ale nedarilo sa jej to. Počula, ako sa niečo pohlo blízko nej. Od strachu až vykríkla. Pozrela sa vľavo,odkiaľ sa ozýval ten zvuk, ale nič tam nevidela a už ani nepočula. Myslela si, že už má nejaké halucinácie, ale pre istotu sa rozbehla do domu, v ktorom býva. Nemohla to nazvať domovom, lebo pre ňu to bolo peklo na zemi.

Dobehla k domu, dvere otvorila čo najrýchlejšie a najtichšie došla k svojej maličkej izbe. Skočila do postele a pousmiala sa nad svojim strachom. Od malička sa bála všelijakých zvukov. Nevedela prečo, ale vždy mala pocit, ako keby na niečo dôležité zabudla. Začala si pospevovať, ale tak, aby ju nik nepočul. Nechcela sa s nikým hádať a už vôbec nie mať nejaký problém. Do rúk si zobrala svoju hraciu skrinku, ktorú jej darovali rodičia. Bolo to na jej desiate narodeniny. Zablahoželali jej a povedali niečo zvláštne. Nikdy neprišla na význam ich slov. Znelo to tak: Jedného dňa, keď nastane ten pravý okamih, pochopíš, prečo sa to stalo, ale nikdy nazabudni, kým si bola. Rozmýšľala nad tými slovami snáď každý večer, ale na nič neprišla. Nevedela si to vysvetliť, že čo tým mysleli.

Odrazu sa o niečo potkla a z rúk jej vypadol najcennejšia vec na svete, darček od jej rodičov. Spadla na zem a rozpolila sa na dve kúsky. Rýchlo sa po to zohla, ale nevedela, čo má robiť. Odrazu zbadala nejaký papierik. Zobrala ho do rúk a bolo tam napísane James Vander a Milsom Street. Bola to ulica, kde chodí nakupovať jej teta so sesternicami. Nevedela, ako si to má vysvetliť. Chcela sa tam rozbehnúť, ale nemohla už bolo dosť neskoro a chcela si to ešte premyslieť.

Kto môže byť ten James? Prečo jej rodičia nechali odkaz v hracej skrinke? Mala toľko otázok, ale ani na jednu nevedela odpoveď. Skoro aj zabudla, že sa jej zničila hracia skrinka. Mala ju v ruke a prekladala ju z jednej ruky na druhú.

Pozrela sa na budík a uvidela, že je už jedna hodina ráno. Cítila, že je unavená, ale nevedela zaspať, ale asi po hodine ju už zmohla únava. Keď sa ráno zobudila, rýchlo vstala, umyla sa a automatický šla pripravovať raňajky. Stále jej v hlave všetko vŕtalo a hnevalo ju, že na nič neprišla, ale utešovala sa, že dnes tam zájde a odhalí to. Nevedela, že či ten pán tam ešte býva, alebo tam býval vôbec niekedy, ale dnes to ešte zistí.

Keď už mala prestretý stôl a aj ona sa najedla, tak vybehla z domu. Aj keď bolo len pol deviatej, tak rátala s tým, že kým tam dôjde autobusom, prejde aj hodina. Čakala, čo sa stane, ale snáď nič zlé.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Who I am? Prológ :

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!