OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Vnitřní zvíře - 9. kapitola: Šílený nápad



Vnitřní zvíře - 9. kapitola: Šílený nápadCopak si chce Elis otevřít školku pro zvěromágy? Jak zareaguje na její návrh Harry? Mají se stát zvěrstvem všichni?

9.kapitola: Šílenýnápad

„Taky? Napřed jim to nechceš ani říct, a teď je chceš přizvat?" diví se Harry.
 
„Vím, že pokud budou také jako my, budou si toho tajemství víc vážit," odpovíddám mu.

„Fajn. Jestli budou souhlasit, tak tedy dobrá, ale nemůžu za ně rozhodovat," řekne.
 
„Jistě, to chápu," rychle dodám.
 
„Ale co když nebudou chtít? Stejně budou všechno vědět!" zaskočí mě najednou.
 
„To… no, to sice ano, ale nejspíš to budu muset podstoupit." Usměju se, i když se mi to dvakrát nezamlouvá.
 

HP

Šel jsem rychlým krokem do knihovny, kde byli kupodivu oba.
 
„Ahoj, Harry!" spustí skoro dvojhlasně.
 
„Ahoj. Musím vám něco říct!" začnu hned.
 
„Tuhle větu už sem od tebe slyšel mockrát. A vždycky to bylo nečekaný! Jen povídej!" ponukne mi Ron nadšeně.
 
„No, nevím, jestli je to pro vás tak skvělá zpráva, ale musím vám to říct. Jen nevím, jak začít," snažím se najít ta správná slova. „No, víte... Elis není tak úplně Elis," začnu.
 
„Elis, tak jí říkáš?" ušklíbne se Ron. „Vždyť je z Kruvalu! Nejspíš nám chce říct, že je ve skutečnosti kluk, Hermiono," podotkne a pustí se do smíchu. I Hermiona se usměje, ale jakmile si všimli mého vážného obličeje, hned přestali.
 
„Elisabeth je to zvíře, co jsme potkali," pronesu tiše, ohlížejíc se kolem sebe.
 
„Zvíře? Myslíš toho hnusnýho pavouka, co byl u nás v pokoji minulý týden?" zhrozí se Ron a hned se zase směje.
 
„Ne! Myslím to vážně, je Nundu!" rozkřiknu se až příliš nahlas. Naštěstí nikdo nevypadá, že by věděl, co je to Nundu. „Tedy, ne Nundu, ale leopard, tedy zvěromág," vymáčknu se konečně a dychtivě čekám na následky.
 
„To jako opravdu? Vždyť je mladá na to, aby to ovládala, musí být dobrá čarodějka!" pronese Hermiona.
 
„Ne, ona se tak narodila. Je jiná než ostatní, dokáže se proměnit v jaké zvíře chce. Ostatní zvěromágové jsou jen v jedné zvířecí podobě. A já chci být taky zvěromág. Jako otec a Sirius!" řeknu.
 
„Ale Harry, to je proti školnímu řádu, a navíc to není jen tak, musíš se hlásit na ministerstvu!" vyhrkne Hermiona.
 
„Nebudu se nikde hlásit, Hermiono. A školní řád jsme porušili už mockrát!" odvětím.
 
„To sice ano, ale vždy jen k dobré věci!" odsekla a začala si dávat knihy do brašny.
 
„Hermiono, El chce proměnit všechny. I tebe a Rona. Samozřejmě pokud budete souhlasit," jen dodám.
 
„I nás? Tvůj malér jí nestačí?" naštve se.
 
„Já to chtěl sám, ona mi nic nenutila. Ty bys nechtěla být zvíře i člověk a změnit se kdykoli? Tahle představa tě neláká?" snažím se ji přesvědčit.
 
„Pojď, Rone, musíme si promluvit!" řekne a nasupeně odejde s usmívajícím se Ronem v patách.
 
Šli jsem s El do nebelvírské koleje. Hermiona a Ron seděli na kytičkovaných červených křeslech a o něčem se dohadovali. Ještě se mnou od té doby nemluvili. A doufám, že probírají zrovna mě a Elisabeth.
 
„Vidíš, Elis? Vypadají dost naštvaně. Zvlášť Hermiona," řeknu a pohlédnu na noviny.
 

El

Viděla jsem, že to asi nebyl nejlepší nápad, ale to jsem víceméně čekala. Ale nebudu tady sedět a sledovat, jak je smutný. Napřed jsem zaváhala, ale nakonec jsem vstala a došla k nim.
 
„Ahoj. My se už známe. Vím, že je to trochu nečekané, ale já ho do ničeho nenutila, a to, že se i vy proměníte, jsem navrhla sama. Jen se bojím o své tajemství a myslela jsem, že takhle ho budeme držet spolu. A Harry tak moc touží jít v šlépějích svého otce a kmotra! Nechci, abyste porušovali školní řád, ale pravidla jsou přece od toho, aby se porušovala! A Harry by byl opravdu šťastný," řekla jsem, snad sebevědomě. Podle toho, co následovalo, nejspíš ano. Oba dva si k nám sedli a začali jsme si o tom všem povídat.


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vnitřní zvíře - 9. kapitola: Šílený nápad:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!