OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Víc než přátelé - Prolog + 1. kapitola



Víc než přátelé - Prolog + 1. kapitolaTohle je moje první kapitola a budu moc ráda za každý komentář. Tahle povídka je na téma TVD. V téhle kapitole se mladá upírka Cassie vrací za svým přítelem Damonem do Mystic falls. Jak bude Damon reagovat na Cassie, když se neviděli pět let? A zkusí něco, nebo se bude chovat jako normální přítel?

Prolog

Seděla jsem na terase svého nového domu, ale pak jsem si uvědomila, že mi něco chybí, nebo spíš někdo. Chybí mi někdo, s kým bych si mohla zase normálně popovídat. Za posledních pět, šest let, co jsem se stala upírkou, jsem toho hodně prožila. Cestovala jsem, nakupovala v těch nejlepších obchodech, párkrát někoho zabila  atd. Ale i tak mi něco chybí, přemýšlím, že se zajedu podívat, jak se daří Damonovi. Po tom, co mi pomohl s mou přeměnou, jsme si každý šli svou cestou, ale i tak jsme zůstali přáteli. Takže už jsem se rozhodla - jedu do Mystic falls.

 

1. kapitola

Cesta byla dlouhá a já už se nemohla dočkat, až ho zase uvidím, a Stefana samozřejmě taky. Jen doufám, že si na mě vzpomenou, jinak nemám kde bydlet. Konečně jsem stála před tou velkou budovou, ale já se bála zaklepat. Nakonec jsem zaklepala, ale stálo mě to hodně úsilí. Otevřel mi Stefan, vypadal hodně překvapeně, když mě viděl. Tak jsem začala mluvit první.

„Ahoj, Stefane.“ Prosím, že si na mě vzpomněl, prosím.

„Cassie, co tady děláš“

„Copak nejsi rád, že mě vidíš?“ nadzvedla jsem jedno obočí, abych vypadala trochu dotčeně.

„Ale no tak, Cassie, já tě vždycky rád vidím.“

„To máš taky jediný štěstí, a kde je Damon?“

„Damon si šel něco zařídit do města, ale za chvíli by měl přijít.“

„Aha. Stefane mohla bych si věci dát do svého starého pokoje?“ Dřív jsem tady bydlela, takže doufám, že ho tady nechali.

„Samozřejmě. Tvůj pokoj zůstal úplně stejný, jako když jsi odešla.“ Pak Stefan vzal moje kufry a šel se mnou do pokoje. Vybalila jsem si a chtěla jít dolů, ale rozrazily vchodové dveře. Takže zřejmě přišel Damon. Seskočila jsem ze třetího patra a přistála rovnou na Damonovi. Díval se na mě jako na ducha, ale mně to nevadilo. Dala jsem mu letmou pusu na tvář, a to už se naštěstí vzpamatoval.

„Cassie, zlato, tak moc jsi mi chyběla.“ On ví, že nesnáším, když mi říká zlato. Já ho zabiju.

„Ty jsi mi taky moc chyběl, ale už mi nikdy neříkej zlato, nebo tě zabiju.“

„Beru na vědomí, a co tě sem přivádí?“

„To už ani nemůžu přijet za svým nejlepším přítelem a jeho bratrem?“

„Takže já jsem tvůj nejlepší přítel? No, tak to slyšim poprvé, a proto myslim, že bychom to mohli jít oslavit do baru.“ Jakmile slyšim slovo bar, tak nevnímám nic jinýho a odsouhlasim všechno.

„Myslim, že je to svělej nápad.“ A zase jsem ho políbila na tvář a on se pousmál. „Hrozně jste mi chyběli.“ Pak už jsme se s Damonem vydali do baru.

XXX

V baru:

„Dvakrát vodku.“ Damon objednal pití a sedli jsme si ke stolu. Bohužel jsme se opili tak, že jsme o sobě ani nevěděli. I když Damon na tom byl mnohem hůř než já, byla jsem na tom podobně. A prej že upíry je těžký opít.

Nakonec jsem se rozhodla, že Damona vezmu domů. Vzala sem ho do auta a jela s ním domů. Tam jsem ho dala do jeho postele a sedla si na jedno křeslo, kde jsem ale po chvíli usnula.

Cassie a Damon

Pohled Damona:

Uprostřed noci jsem se probudil a byl úplně namol. Když jsem se vzpamatoval, viděl jsem Cassie, jak usnula v křesle. Vzal jsem ji do náruče a dal do mojí postele. Pak jsem se šel najíst, protože jsem se potřeboval posilnit.

Asi po pěti, deseti minutách jsem se vrátil a chvíli se na ni jen tak díval. Teď byla mnohem hezčí, než jsem si ji pamatoval. Byla tak krásná a sebevědomá.

„Dost, Damone, je to tvoje kamarádka, nic víc, nesmíš na ni myslet takhle.“ Rozhodl jsem se jít si ještě lehnout, a tak jsem si lehl ke Cassie a objal ji kolem pasu.

 

Pohled Cassie:

Začala jsem se probouzet, ale uvědomila si, že mě objaly něčí paže. Po chvíli jsem si uvědomila, že jsou Damonovy, a zase jsem usnula.

 

just sleep



Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Víc než přátelé - Prolog + 1. kapitola:

1. pavla
23.05.2013 [14:16]

Doufám, že dáš v nejbližší době pokračování. Úžasná povídka jsem hrozně zvědavá jak to bude dál. Moc se těším na další kapitolu. RYchle Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!