OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Víc než přátelé - 4. kapitola



Víc než přátelé - 4. kapitolaTady je 4. kapitola a doufám, že se bude líbit. Kapitola se dá shrnout do pár slov, ale nechci nic prozrazovat.

EDIT: Článok neprešiel korekciou!


„Fajn, jestli se potom chceš koupat v oblečení nebo nahá, tak fajn. Mně to nevadí, právě naopak, budu nesmírně šťastný.“

„Aha.“ Pak už jsem radši byla zticha a nevnímala nic. Vůbec nic.


4. kapitola:

Dorazili jsme do baru a hned nás zaujal mladý, líbající pár, který seděl u zadního stolu. S Damonem sem lovila ráda. Nebyl jako ostatní upíři, nešlo mu jenom o zábavu a o sex. Alspoň doufám, protože co si pamatuju Damon vždycky dostal to co chtěl akorád u mě se mu to nepodařilo. Ten mladý pár mi celkem chutnal i když už sem měla i lepší krev. Potom sme se opravdu byli vykoupat v moři, ale i když mi Damon několikrát připomínal, abych si vzala plavky on si je zapomněl. A proto byl ve slipech, přesněji v boxerkách.

„Pořád máš něco proti plavkám nebo bys tu radši byla nahá?“

„Že to říkáš zrovna ty a přitom jedinej kdo tu je v boxerkách si ty.“

„Ale přesně to sem měl v plánu.“

„A co vzít mě na dovolenou, tam mě vzít k moři, ale sám zůstat v boxerkách a potom mě svést?“Té představě sem se zasmála.

„Uhodlas můj mistroský plán. Docela dlouho mi trvalo to vymyslet, jak si na to přišla tak rychle?“Přistoupila sem na jeho hru.

„Nebylo to tak těžký. Přece jenom tě znám. Mimochodem jak dlouho si ten plán vymýšlel?“

„Právě teď.“Už vypadalo, že se zachvíli začnu smát a pak sem si vzpomněla na to jak mi sám řekl, že spolu nesmíme nic mít a já s ním souhlasila.

Najednou se mi začala vybavovat ta noc kdy mi to řekl.  Všechno bylo tak živé jako bych tam byla, ale nikdo mne neviděl.

S Damonem sme se opili trochuvíc než sme byli schopni unést nebo alspoň já. On se po chvíli zase vzpamatoval, ale já nebyla zvyklá pít a proto sem se vzpamatovala až po hodině.

Šla sem do svého pokoje a Damon šel hned za mnou. Už sem  se chystala ho vyhodit, ale on udělal něco co mě překvapilo. Políbil mne a nemínil přestat. Já ho, ale odstrčila.

„Damone tohle nechceš. Jsi jenom zmatený, protože si myslíš, že je Katherine stále ve městě.“

„Máš pravdu Cassie tohle nebylo vhodné. Neměl sem tě využít jenom pro to, abych se uklidnil. Moc se omlouvám a slibuju, že už se to nestane. Nechci zničit naše přátelství, přeci jenom si moje nejlepší kamarádka.“

„Dobře tak si slíbíme, že už se nic takového nebude opakovat.“

„S tím naprosto souhlasím.“

Z mého přemýšlení mě vyrušil Damon, který po mne začal stříkat vodu. Takhle sme na sebe stríkali asi půl hodiny, protože ani jeden z nás nechtěl prohrát. Potom sem uslyšela Elenu se Stefanem a prostě sem si nemohla nechat ujít možnost je vyděsit. Rozeběhla sem se svojí upíří rychlostí a skočila po Stefanovi. Chvíli ne mne koukal jako na ducha, ale potom se vzpamatoval a začal mě poučovat.

„Cassie nemůžeš nás takhle děsit. Co kdybych měl u sebe kolík a vrazil ti ho do srdce.“

„Ale no tak Stefane. Co si pamatuju před pěti lety s tebou byla alspoň trochu zábava, ale stává se z tebe suchar. Kde je ten kluk co se mnou hulil trávu, nechal se tetovat atd.“Vyděla sem jak Elena otevírá pusu úžasem. Asi toho o Stefanovi moc neví.

„Ten kluk už dospěl, narozdíl od tebe a Damona. To mne přivádí k další otázce kde je?“Ale ne. Já ho nechala na tý pláži. Kruci. Ten mě zabije.

„Zůstal na pláži.“Třeba to nebude tak hrozný třeba nikoho nezabije.

„No to snad ne. Takže ty necháš Damona samotnýho a utečeš jenom proto, abys mohla vystrašit mne a Elenu? Mimochodem moc si nás nevystrašila.“

„Tak za prvé Damon je starší než ty i já a dokáže se o sebe postarat a za druhé sem vás vystrašila nebo alspoň Elenu jo.“

„Já vím, že Damon už je dospělej, ale nedošlo ti, že když se nudí tak zabíjí?“

„Mně to došlo, ale já taky tak žiju a proto mu to nemůžu mít za zlé a ty bys taky neměl. Pořád je to tvůj bratr.“Vypadalo to, že po sobě se Stefanem skočíme kdyby se do toho nepřipletla Elena. Jak já jí mám ráda i když bych v boji proti Stefanovi vyhrála.

„Tak a mám toho dost. Teď se oba přestanete hádat a jdeme hledat Damona než někoho zabije.“Elenina reakce mne osobně překvapila, protože sem čekala, že se bude bát a nebude se plést do sporu mezi upíry, ale sem jí vděčná.

„Eleno nechápu to, ale souhlasím s tebou.“Byl to šok, protože sme se s Elenou většinou neshodli na stejném názoru, ale i tak sme byli kamarádky a Stefan samým překvapením přestal dýchat.

„Dobře tak to sem ráda.“

Stefan se pořád tvářil hrozně směšně a proto sem vytáhla foťák a žačala ho fotit. Potom se přidala i Elena a neuvěřitelně sme se začali smát. Stefan vypadal tak směšně na každé fotce a přišla další vlna neovladatelného smíchu. Ale jemu to tak směšné nepřišlo.

„Tak Cassie už máš na svojí straně i mojí holku. Spokojená?“Dobře byl asi hodně naštvanej, ale neměl se se mnou pouštět do války.

„Stefane popravdě ne, nejsem spokojená a ani nebudu spokojená dokud nenajdeme Damona.“

Cassie a Elena fotí Stefana

 


Omlouvám se, že sem nic nepřidala, ale ve škole sme psali samý testy a já se musela učit, ale slibiju, že od teď budu přidávat povídky pravidelně. Vyberte si den a každej týden ve stejnej den přidám pokračování.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Víc než přátelé - 4. kapitola:

2. Terka
22.06.2013 [19:17]

Ahoj máš to skvělé. Hlavně piš další moc se mi to líbí.

1. Tereza
12.06.2013 [21:28]

Skvělá kapitolka :) Těším se na další, a je mi úplně jedno kdy budeš přidávat další kapitolky. Hlavně když tu budou :)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!