OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Vampire Academy: Blood Sisters - Prolog



Vampire Academy: Blood Sisters - PrologPředstavte si Lissu jako baculku. Jakpak se asi musela mít?

EDIT: Článok neprešiel korekciou!


„Hej! Děcka počkejte!“ zvolala malá blondýnka, utíkajíc za svými kamarády. I když kamarádi nebyli ten pravý název. Nechtěli se s blondýnkou kamarádit. Nikdo z nich s ní nechtěl kamarádit. Vše hráli na oko. Chválili jí obrázky, přitom se jim za jejími zády smáli. Jenže ona si to nechtěla přiznat. Nechtěla věřit tomu, že by se jí smáli. 

„Notak! Počkejte!“ zvonivě se zasmála. Ve vlasech měla posazený věneček ze sedmikrásek a fialek, který jí při běhu poskakoval. 

Děti, které běžly před ní, se zastavily. Vysoká červenovláska se ušklíbla. Nikdy neměla malou princeznu Dragomirovou v lásce; proto nechápala, proč se s ní její parta bavila. Ale rozhodla se to ukončit jednou provždy.

„Tak aby ti to bylo jasné, nechoď za námi. Nemáme zájem, aby se za námi hnal slon!“ zasmála se vlastnímu vtipu, spolu se svou partou. Blondýnka, která je doběhla, se zarazila. Slzy se jí začaly hrnout do očí. Byla sice trochu baculatější než ostatní děti na škole, ale myslela si, že jim to nevadí. To se asi spletla. 

„No nebul tady! Myslíš, že by jsme se chtěli kamarádit s takovou tlustoprdkou jako si ty?“ posmívala se jí dál červenovláska. Vzlyky se blondýnce vydraly z hrdla a ona se je nesnažila ani stišit a začala pomalinku couvat. Její slova jí hrozně bolela. Červenovláska se ušklíbla při druhém vzlyku, který se vydral  z blondýnčina hrudníku. Povzbuzována svými kamarády přilévala olej do ohně.

„Copak nám k tomu povíš, tlusťoško?“ ptala se jí s hraným zájmem.

„Sklapni, Badicová!“ ozval se nově příchozí hlas. Ona červenovláska, oslovená Badicová, sebou trhla při těch slovech. Teď to byla ona, kdo začal pomalu couvat. Blondýnka se za hlasem ohlédla. 

Stála tam vysoká tmavovláska s vlasy svázanými do drdolu a na nohách obuté okopané kecky. Blondýnka jí znala. Byla to Rosemarie, dhampýrka, která se s nikým nebavila. Ostatním dětem připadala nafoukaná a morojové v této skupince se s dhampýry nebavili.

„Nemyslím, že bys měla Lisse co nadávat. Je to dědička, narozdíl od tebe!“ Rose se nad Badicovou tyčila jako bohyně pomsty. Blondýnka jménem Lissa se usmála a pravou ručkou, ve které svírala květy, si setřela slzy. Rosemarie se jí líbila. Dokázala se postavit červenovlásce, což nikdo ještě nedokázal.

„Tak si jí třeba sežer!“ prskla bruneta, Jane Ivašková, nejlepší kamarádka Badicové. 

„Si piš, že sežeru! Jdeš se mnou, Liss?“ otočila se na Lissu Rosemarie.  Ta kývla a nechala se od Rose vzít za ruku.

Rose s Lissou seděly na kamenné zdi před školkou a lízaly zmrzlinu. Světlo z lampy jim osvětlovalo tváře, které měly obě od zmrzliny zapatlané. Smály se spolu. Lissa se nikdy necítila tak dobře. Měla svou první kamarádku, které nevadilo jak vypadá. Rose nevadilo, že je Lissa baculatá. Spíše si myslela, že je Lissa krásná; s věnečkem, který jí stále ležel položený na kudrnatých vlasech vypadala jako víla. A její zvonivý smích jen tento vzhled podporoval. 

„Rose?“ zeptala se Lissa najednou. Zmrzlinu s jahodovou příchutí už, stejně jako Rose, měla slízanou a ruce upatlané. 

„Co se děje, Liss?“ se zájmem odpověděla Rose. Lissiiny teorie, které jí za odpoledne stihla říci jí přišly více než zajímavé, proto čekala, co z ní vypadne protentokrát. 

Lissa se jí už chtěla zeptat na připravenou otázku, když v tom se rozmyslela a zeptala se Rose, jestli si nepůjdou umýt ruce. Rose věděla, že se Lissa chtěla zeptat na něco jiného, ale rozhodla se nenaléhat na ní. Věděla, že jí pravou otázku řekne. Někdy určitě. Mají na to přece ještě tolik let…


Takže… prolog je na světe, nu doufám že se líbil a vy zanecháte komentář. Určitě nakopne k psaní dalšího dílu :))


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vampire Academy: Blood Sisters - Prolog:

3. kajus26 přispěvatel
28.07.2013 [22:32]

kajus26suprové :O VA miluju :) shodou okolností jsem ji právě dočetla a chystám se přečíst Pokrevní pouta :) ale to je vedlejší, zpět k tvé tvorbě. :D Prolog byl super a mocinky moc se těším na pokračováni. :)))) Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Carol1122 přispěvatel
28.07.2013 [20:22]

Carol1122Prolog se mi moc líbil, vampýrskou akademii miluju a představit si, jaké to bylo s Rose a Lissou, když byly ve školce.. skvělý nápad, rozhodně pokračuj Emoticon Emoticon Emoticon

1. MillieFarglot admin
28.07.2013 [18:37]

MillieFarglotToto bol len prológ, ako si sama povedala, takže sa veľmi teším na to, ako bude vyzerať jej život takto. Emoticon
Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!