OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » V objetí zrůdy 4



V objetí zrůdy 4Bella potřebuje nabrat síly, ale kdykoliv usne, ocitá se myslí znovu tam v tom pekle. Její noční děsy jsou ale tou poslední kapkou, kterou Wrath snese. Odmítne ji ještě déle nechat v blízkosti Zsadista a čekat, jestli se ovládne...
Ona je ale jiného názoru.

4. kapitola

Sledoval ji po zbytek noci a většinu dne. Seděl na svém lůžku na zemi a opřený zády o zeď sledoval každý její pohyb, neklidné tiky i zmučené výrazy, které ji přebíhaly občas po tváři. Myslí byla pořád tam. Zavřená v té kobce.

Měl pocit, že od rána se její noční můry ještě zhoršily, ale netušil co dělat. Tak tam jen dál seděl a drtil si prsti v zaťatém sevření. Toužil, aby to už skončilo, aby se probrala, nebo se raději znovu propadla do té propasti bezvědomí.

Bella se znovu neklidně převalila a v příštím okamžiku se pokojem rozlehl vyděšený řev. Zsadist byl okamžitě na nohou. Zarazil se kousek od postele neschopný jít blíž. O okamžik později se rozrazily i dveře a v nich Wrath a Phury. Jejich pohled se stočil nejprve k Belle, která seděla na posteli a ještě se vyděšeně třásla. Srdce jí bušilo, že ho slyšeli všichni tři. Podívala se na ty dva a pak zpátky k Zsadistovi.

„Takhle to dál nejde!“ zavrčel Wrath, který se už bál... „Odveďte ji.“ Mluvil k ostatním, ale pohledem byl zklesnutý na Zsadistovi, který se napřímil a na pažích mu naběhly šlachy. Wrathovi bylo jasné, že být to kdokoliv jiný, Zsadist by se po něm okamžitě vrhl.

Bella byla ještě příliš vyděšená, než aby jí vůbec došlo co se okolo děje. Phury ji podpíral a vedl ven, kde už si ji převzala Beth. Neubránil se ale postrannímu pohledu na Wratha.

„Kdyby to byla obyčejná upírka, tak čert to vem, ale ona není. Celá její rodina by se nám sesypala na hlavu, kdyby se jí něco stalo,“ zavrčel na něj a bylo mu jedno, že to slyší i Zsadist. „A ty víš, že v případě tvého bratra to není otázkou jestli jí něco udělá, ale spíš kdy.“

Wrath vrhl po Zsadistovi poslední varující pohled a pak za sebou prásk dveřmi. K ránu měl totiž nepříliš příjemný rozhovor s Belliným bratrem, kterému se ani za mák nelíbilo, že je jeho sestra v sídle bratrstva. Podařilo se mu ho alespoň uchlácholit, dokud nebude Belle lépe. Takže řešit ještě jakékoliv další problémy okolo té upírky, dnes už nehodlal.

 

Belle trvalo hodnou chvíli aby jí vůbec došlo kde je a co se stalo. Okolo paže ji přidržovala Beth a vedla přes chodbu do jakéhosi pokoje. Otočila se zpátky, kde stál ještě Wrath a netvářil se ani trochu přívětivě.

Beth ji uložila a hned zase zmizela na chodbu. Bella se nevidomě zahleděla stranou. S posledním dozvukem noční můry opadl i její strach a začalo se jí vybavovat co se dělo pak. Ze všech těch vjemů na ní nejvíce dotíral jeden jediný. Zsadist. Vybavila se jí jeho tvář i vůně. Cítila ji ze sebe.

Jeho tvář se jí sice nevybavovala ostře, ale ten jeho výraz ano. Tvářil se bezradně. Nikdy dřív u něj tenhle výraz neviděla a proto věděla, že to nebyl jen sen. Stejně jako vědomí, že to on ji z tama dostal. Netušila kde vzala tu jistotu, ale věděla to.

 

Zsadist se vracel zpátky do sídla bratrstva. Pokud ostatní doufali, že se jeho vztek s nalezením Belly zmenší, mýlili se. Když zahlédl, ucítil bezduchého, ovládlo ho vědomí, že to byl možná právě tenhle, kdo jí to provedl. Líbilo se mu, když věděli, co je čeká, když se vzduch okolo plnil jejich řevem, než jejich tělo proměnil v hromádku páchnoucího popela.

Zastavil se před vchodem a pohled mu vylétl vzhůru. Věděl ve kterém pokoji teď je. Co ho ale překvapilo, byly zatažené závěsy. Raději odtrhl pohled a vešel dovnitř. Ostatní bratři se právě ládovali v jídelně, ale on jen prošel okolo a z mísy vzal dvě jablka. Pak se vypařil nahoru.

Neměl náladu na jakékoliv rozhovory s ostatními a ani na jejich kradmé pohledy. Zavřel se ve svém pokoji, kam se ho většinou nikdo z nich neodvážil otravovat, když to nebylo vyloženě nutné. Stál u okna a zatím co pomalu okusoval jablko, díval se zamyšleně ven.

Byl unavený. Už si ani nepamatoval, kdy naposledy spal déle jak dvě hodiny. Včera vlastně nespal vůbec. Přesto únavu zatláčelo do pozadí něco jiného. Svaly na zádech měl napnuté, jak by se nejraději otročil a přešel na druhý konec chodby. Na místo toho se však opřel dlaněmi o rám okna a zadíval se na svůj odraz, který se v odstíněném okně částečně odrážel.

Ne to by vážně nebyl nejlepší nápad. Stejně doteď netušil, jestli při probuzení zařvala kvůli noční můře a nebo prostě z pohledu na něj.

Sebemrskačsky se tím opájel, když vyhazoval ohryzek a šel si lehnout. Lehl si na deku pod oknem a založil si ruce za hlavu. Snažil se soustředit na zvuky v domě, aby nějak zabavil vlastní mysl. Vnímal kroky, které se postupně rozcházely do jednotlivých pokojů. Celý dům se pomalu začal topit v tichu. Brzy se mělo začít rozednívat.

Najednou Zsadist zpozorněl. Na chodbě se ozvaly další kroky. Bosé nohy se tiše bořily do koberce a mířili jeho směrem. Utichly až před jeho dveřmi, které se o chvíli později pootevřely. Zsadist se vzepřel na lokti, aby přes postel dohlédl na dveře a ztuhl. Nevěřícně zíral na Bellu v dlouhé košili, jak rozpačitě přešlápla na místě, něž za sebou zavřela dveře. Pohled jí padl nejprve na postel a pak se zmateně rozhlédla i po zbytku pokoje dokud ho nezahlédla nehybného ležet na zemi. Pokud ji to překvapilo, nedala to na sobě znát.

„Nemůžu spát,“ hlesla. „Mohla bych...“ Nedořekla to. Na místo toho kývla k posteli.

Byl tak šokovaný jejím příchodem, že nebyl schopný slova. Jen ji dál sledoval jako zjevení.

Vzala to jako souhlas. Vyšplhala se doprostřed postele a stulila se s tváří k němu.

„Proč chceš spát právě tady?“ zavrzal jeho hlas, do ticha.

„Pořád se mi to všechno vybavuje a tady se cítím bezpečněji.“ Tu druhou část spíše jen zašeptala. Netušila jak to říct a ani jak si to přebere. Jeho reakci ale rozhodně nečekala. Nejprve na ni jen zíral a pak se začal smát. Byl to odporný zvuk, při kterém měla chuť si zacpát uši. Nebyl to pobavený smích, ale ledový posměšný.

Když se ztišil, nedokázala dál odkládat otázku, která ji pálila na jazyku už půl dne.

„To tys mě z tama dostal?“

Zsadist zvážněl. Podíval se na ni. Okusovala si nervózně rty.

„Šli jsme pro tebe všichni,“ odbyl ji. Netušil jak by to mohla vědět. Nikdo z bratrů jí to určitě neřekl a ona byl v bezvědomí. Tak jak? „Proč je to pro tebe tak důležité?“

„Celou tu dobu, Mary říkala, že to byly týdny, celou tu dobu jsem věděla, že pokud mě od tama dokáže někdo dostat, tak to budeš ty.“

Zsadist na ni zůstal nehnutě zírat. Fakt, že věděla něco, co by si neměla vlastně ani pamatovat, zastírala naprosto jiná myšlenka. Myslela na něho! Celou tu dobu doufala., že ji z toho pekla dostane.

Zaplavila ho vlna něčeho, co nedokázal ani popsat. Bylo to ale rozhodně příjemné, až moc. Nesnášel jakékoliv tyhle projevy. Jeho výraz ztvrdl.

„Proč právě já? Protože jsem ještě větší zrůda než oni sami?“

Bellu zarazila ta náhlá změna nálady. Netušila co mu na to odpovědět. On to vlastně ani nečekal. Otočil se na druhý bok a ona zůstala zírat už jen na jeho široká záda.


>>>



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek V objetí zrůdy 4:

4. Lenka
02.08.2011 [12:23]

KOukám, že je to taky takový pako, co si nechce přiznat, že něco cítí. Emoticon Emoticon
(Ale i tak bych ho chtěla domů.) Emoticon
Bella je doufám dost trpělivá.
Moc se těším na další kapču. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. annaliesen
01.08.2011 [16:24]

to bude mít bella ješte hodně práce než se se zsadist zblíží Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Arminka přispěvatel
01.08.2011 [14:13]

ArminkaUdivuje mě, že Zsadist dovolil, aby mu odvedli Bellu. Emoticon
Ale stejně k němu přišla, takže super... Něco mi však říká, že Zsadist tak lehce nezměkne a nepoddá se Belle. Emoticon Což značně komplikuje příběh, a to je důvod, proč to čtu. Emoticon Emoticon Emoticon

Jen tak dál, těším se a jsem zvědavá, jestli se tam neobjeví ještě nějaká žena a jestli Bella otěhotní... chjo, moc otázek Emoticon

P.S.: Máš styl psaní jako profík. Emoticon

1. Texie admin
01.08.2011 [13:43]

TexieTak snad alespoň dvěma čtenářkám udělám radost - je tu další kapitolka a... Bellča je vzhůru!

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!