OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » The return of scion (4. časť)



The return of scion (4. časť)Stretnutie s neznámymi vlkmi. Čo urobí Acelynn? Pomôže otcovi alebo zuteká? Viac v texte.
P. S.: Píšte, či sa vám to páči. Kritika je vítaná.

4. časť

Vlci

 

Z plnej sily som sa vrhla na veľkého sivého vlka a zrazila ho k zemi. Od prekvapenia uvoľnil zovretie a otec sa dostal preč. Snažila som sa rýchlo z nej zliezť, ale on mi zahryzol do prednej laby. Od bolesti som vykríkla a uhryzla ho do krku. Chňapali sme po sebe, zatiaľ čo otec bojoval s ďalšími dvoma vlkmi.

Využila som vlkovu nepozornosť a silno som sa mu zahryzla do zadnej laby. Vlk zavyl od bolesti.

Vo chvíli, keď ma chcel znova uhryznúť, odskočila som od neho a prešľapovala som z nohy na nohu. Laba ma bolela, ale mala by som byť v poriadku. Aspoň dúfam.

Keď som znova vzhliadla k veľkému vlkovi, už nemal na tele ani najmenší náznak hocakej rany. Bolo to divné. Ako to je možné?

Vtom môj otec z plných pľúc zavyl. Popolavo sivý vlk sa mu zavesil na chrbát a uhryzol ho.

V tej chvíli som sa naňho vrhla ja.

Môjmu otcovi neublížiš! pomyslela som si a priklincovala ho k zemi. Vycerila som naňho tesáky a inštinkt mi hovoril, aby som mu roztrhla hrtan. To som však urobiť nechcela. Nemala som na to odvahu.

Vlk sa ani nepohol, len sa na mňa pozeral a oči sa mu smiali.

Ty máš dcéru? ozval sa vlk spod mňa a ľahko ma odhodil.

Rýchlo som sa otrepala a postavila sa vedľa otca.

Áno, mám. Ju z toho ale vynechajte. Ona ničomu nerozumie. Dovoľte jej odísť, povedal otec, lebo vedel, že z toho sa len tak nedostaneme. Nechápavo som sa naňho zahľadela.

Ak tu ostaneš, zabijú ťa! skríkla som po ňom. Postavila som sa oproti nemu, aby mi pozrel do očí. Oci, toto mi nemôžeš urobiť, trvala som na svojom.

Otec len sklopil pohľad. Ľutujem, Acelynn, nemám na výber. Si príliš mladá a množstvo vecí ti uniká. Nevieš nič. Nemôžem ťa vystaviť nebezpečenstvu. Keby som ťa stratil, zomrel by som.

Aké dojímavé! usmial sa veľký sivý vlk. Vskutku, Shay, chytil si ma za srdce! Keď sme sa videli naposledy, robil si všetko pre ochranu Cally a pre svoje poslanie. A teraz je z teba starostlivý otec. Pché.

Dovoľ jej odísť, zopakoval otec.

Vlk len vyceril zuby. Prečo by som mal? Ak je po svojej mame, je to potom taká istá štetka ako ona!

Pri tom som sa zhrozila. Ako si dovoľuje hovoriť o mojej mame?!

Zlatisto-hnedý vlk sa vzpriamil a zavrčal na veľkého. Chystal sa na útok. Ale tí dvaja vlci presne na to čakali. Skočili by po ňom ešte skôr, ako by sa dostal k ich šéfovi.

Drgla som do oca a sklonila k nemu hlavu. Sme v tom spolu. Ako rodina.

Zrazu, akoby sa v ockovi niečo ozvalo a konečne na mňa pozrel. Aj cez minulosť, ktorú nepoznám, viem, kde je moje miesto a čo je správne. A to, aby som bojovala po boku alfa samca je v túto chvíľu najsprávnejšie.

Tak poďme na to, zavelil. Vrhol sa dopredu a ako som predpokladala, obaja vlci po ňom skočili. Chcela som to využiť a znova zaútočiť na ich vodcu. Otec si to však všimol a rýchlo pokrútil hlavou. Toho nechaj mne! Je na teba silný!

Ja som ho ale neplánovala počúvnuť. Skočila som na toho menšieho vlka, odrazila sa a chňapla po veľkom. No on sa mi ľahko vyhol a zahryzol mi do zadnej laby. Od bolesti som zakvílila. Keď som dopadla na zem, hneď som si uvedomila teplú krv, ako sa mi valí z rany.

Skoncujem to s tebou, ako som mal už dávno s tvojou matkou! skríkol na mňa. Zavrčala som. Zlosť mi zatemnila pohľad a všetko som videla červeno. Bezhlavo som sa vrhla dopredu a nepredpokladala som žiadny jeho ťah. Len som urobila to, čo mi kázali inštinkty. Vlk sa však uhol a ja som narazila s hlavou do kameňa. Silno som sa udrela a klesla k zemi.

Vodca nado mnou sa pripravoval na posledný úder. Naširoko otvoril papuľu a chystal sa mi zahryznúť do hrtana.

Ja som už bola príliš slabá a nevládala sa brániť. Svet predo mnou sa ponáral do tmy, akú som ešte nevidela. Chcela som sa jej poddať, keď vtom...

Nieee! ozýval sa hlas celou jaskyňou. V tom stave som nevedela presne určiť, kto to je, ale už ma to ani nezaujímalo. Nakoniec som radšej zavrela oči a nechala sa unášať čierňavou...

 

Opatrne som otvorila oči. Párkrát som zaklipkala, aby sa mi zrak prispôsobil svetlu. Chcela som sa natiahnuť.

Znova som bola človekom. Porozhliadala som sa po izbe.

Vonku bola tma, ale tu zo stropu svietilo nejaké svetlo, ktoré ma oslepovalo. Ležala som vo veľkej posteli, kde by sa vyspali aj dvaja. Okolo mňa to vyzeralo trochu staro, ale predsa zachovalo. Nemohlo to byť staršie ako ja.

Pomaly som si na posteli sadla. Bola som zabalená v bielej deke. Pridržala som si ju na prsiach, aby zo mňa nespadla. Chcela som rozoznať pach niekoho zo svorky, ale akosi sa mi to nedarilo.

Jediné, čo som cítila, bol môj vlastný pach a ešte kohosi, koho som ale nepoznala. Aspoň nie po pachu.

Opatrne som sa postavila, ale bolela ma noha.

Do šľaka, noha! Rýchlo som si vyhrnula deku a pozrela sa na nohu. Bol tam škaredý hryzanec. Vyzeralo to hrozne. Hneď som si pozrela na ruku, a tam som tiež mala hryzanec, len troška menší. Prešla som okolo zrkadla. Hneď som zastala a zahľadela sa doň.

Vyzerala som skoro ako mama, až na to, že v mladšej verzii. Vlasy, rovnako svetlé ako ona, mi padali až po prsia a oči na seba skúmavo hľadeli. Malý nos len zvýraznil moje pery, ktoré boli celkom fajn. Rukami som si prešla po niečom žltom, čo som mala na kraji líca, až pri uchu. Nevedela som, čo to je. Ako vlk som niečo také ešte nevidela.

Na čo ale strácam čas rozoberaním toho, ako vyzerám? Veď teraz mám na práci predsa dôležitejšie veci! karhala som sa v duchu. Musím predsa zistiť, s kým mám tu česť!

Bolo divné napomínať samu seba. Stále som predsa robila veci, ktoré mi vcelku vyhovovali. Mala som potom síce problémy, ale všetko vždy akosi prehrmelo.

Začula som, ako ktosi otvoril dvere niekde na prízemí. Bol to nejaký človek. Jeho pach som cítila aj na sebe. Určite ma niesol na rukách. Osoba vyšla pomaly hore schodmi a smerovala ku mne do izby. Nevedela som, či sa mám premeniť, alebo ostať v ľudskej podobe.

Dvere sa otvorili a v nich...



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek The return of scion (4. časť):

1. Maxi
24.07.2012 [19:13]

Tak to je úžasný!!! Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Tvoje představivost asi nemá meze. nechápu, jak môžeš psát tolik rúznych příběhu najednou.
Ale teď k téhle časti. Nemúžu se dočkat, až zjistím, kdo ji zachránil. Ale asi to bude kluk, že? Emoticon Emoticon Ale klaním se tvému umění psát, protože když čtu to, co jsi napsala, mám pocit, že jsem součastí příběhu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!