OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Stratená - 5. kapitola



Stratená - 5. kapitolaPrechádza zmenou...

Na druhý deň ráno Stiles prešiel okolo mojej izby a kričal, nech vstávam. Keď sa o desať minút vracal, ešte stále som ležala. Tak mi zdvihol paplón a uvidel moje zranenie!

„Holly? To čo máš, prosím ťa, na ruke?“

„Stiles asi to vedieť nechceš!“ povedala som, vstala a šla do kúpeľne.

„Čo? Ty si vyšinutá? Áno, chcem to vedieť! Bol tu Derek a uhryzol ťa, je to tak?“ povedal a zobral telefón do ruky. Určite šiel volať Scottovi!

„Scott,  máme dosť veľký problém! Holly sa premieňa!“ povedal v druhej miestnosti, asi si myslel že ho nepočujem, ale hej, počujem.

„O môj bože, si robíš srandu? Stretneme sa na našom mieste o takých dvadsať minút, okej?“

„Hej, budeme tam,“ povedal a zložil.

„Holly, ideme, chystaj sa!“

Obliekla som sa, vzala si kúsok pizze zo včera. Rozbehla som sa za Stilesom, sadla do auta a sledovala cestu.

Ked sme sa zastavili pred lesom, kde už čakal Scott. Ja som vedela, že Stiles nemá nič dobré v úmysle.

„Ahoj, Holly, si okej?“ povedal zmätene, „A prečo si nám to hneď nepovedala, ani len netušíš, do čoho si sa zaplietla!“ Pozrel na mňa a oči mu zožltli! Bože, to čo má znamenať?

„Ty máš žlté oči?! Nie, nie, nie už znova, aj Derek mal červené!“ vykríkla som a skrila som sa za Stilesa.

Stiles len škaredo pozrel na Scotta. Scott len hodil pohľad šteniatka a ospravedlnil sa.

„Prepáč, Holly, ale toto ťa čaká, bohužiaľ, ti musím povedať, že si vlkolak, tak isto ako ja!“

„Čo?!“ zmätene som otočila hlavu späť na Scotta. Ja som vlkolak? To je ale pekná hovadina, prečo si robia zo mňa srandu?

„Neuťahujeme si s teba, Holly,“ poznamenal smutne Stiles.

Ked sme sa konečne, ale neviem z akého dôvodu, rozbehli do lesa, zastavila nás pekná modrooká blondínka.

„A ty si kto?“ vyhŕklo zo mňa.

„Hm, ja som Erica a ty máš problém!“ povedala blondínka.

„Erica, vypadni! Ideme za Derekom!“ povedal Scott.

„Ty si to vedela, že?“ spýtal sa Stiles sarkasticky.

„Áno, iste máš dojem, že by sa toto potom stalo? Ja mám byť jediná a nie táto mrcha!“ povedala a pohla sa smerom ku mne.

„A čo ako teraz chceš?“ spýtal sa zase Stiles.

„Mám vás sledovať a kedže ste sa rozhodli ísť za Derekom, môžem vás len odprevadiť!“

„Čo máš menzes, že si taká podráždená?!“ spýtala som sa s úsmevom na tvári. Scott a Stiles sa len na seba pozreli a rehotali sa.

„Ty malá špina!“ zavrčala a zmenila sa na niečo zvláštne. Ja som inštinktívne zavrčala a cítila som, ako mi tesáky derú dasná.

„Prechádza zmenou...“ povedal Scott.

„To nie je možné! Ty nie si čistá, ty si... čo si!“ vykríkla a v sekunde sa vrátila späť do normálu.

Vtom sa spoza lesa zjavil Peter s Derekom a hľadeli na mňa. Čo je? Čo sa dialo?

„Holly? Upokoj sa,“ povedal mi pekne Stiles a ja som cítila, ako sa tesáky sťahujú hlboko dnu.

Prečo sa toto deje? kládla som si otázku, na ktorú asi odpoveď nenájdem.

„O tomto som raz počul,“ začal Peter, „je to druh vlkolaka, ale je zmutovaná, v jej krvi už niečo bolo.“ Keď dopovedal, všetci sme naňho len vydesene hľadeli. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Stratená - 5. kapitola:

2. Selene
25.06.2014 [20:46]

skvělí honem další Emoticon

1. piromaan23 přispěvatel
26.07.2013 [21:53]

piromaan23wau. Krása prosím rychle další dílek Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!