OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Rozkošné mrchy - 2. kapitola



Rozkošné mrchy - 2. kapitolaDnešná kapitolka je taká kratšia. Čo sa tam stane? Rebekkah sa stretne s Tylerom - zblížia sa, alebo rozhádajú? A ako bude vychádzať Caroline a Rebekkah v jednej telocvični? Na konci kapitolky príde do MF nová postava.
Príjemné čítanie praje Leainka. :)

2. kapitola

Nenávisť?

 

Z pohľadu Tylera

Ráno som otvoril oči a pozrel vedľa seba. Caroline spokojne oddychovala a usmievala sa. Asi sa jej sníval pekný sen. Rukou som jej prešiel po líci.

„Budíček, musíme ísť predsa do školy." Postavím sa a začnem hľadať svoje veci, ktoré sú rozhádzané po celej izbe.

„Bože, fakt! Ja som zaspala, to nie je možné, ale dneska sa mi tam vážne nechce." Zasmejem sa a nasúkam do gatí.

„A kto by babám ukázal novú chorešku?"

„Dneska tam má byť Becca a je strašne neznesiteľná. Odkedy jej umrel Klaus, každému robí zle. Ako ja to chápem, že prišla o svoju rodinu a nikomu smrť neprajem, ale on si to zaslúžil po tom, čo nám všetko spravil. Veď kvôli nemu si umrel skoro aj ty." Chytím ju za líce a pritiahnem do malého bozku k sebe.

„Ale žijem, to je podstatné." Pustím ju a idem dole, Caroline si zatiaľ vytiahla veci na seba a poobliekala sa. Spolu ruka v ruke sme nastúpili do auta. V škole sme boli za pár minút, pretože jazdím ako čistý blázon. Mám rád rychlosť.

Vystúpili sme z auta.

„Dobre, tak neskôr?" Ako odpoveď som jej prikývol a pobozkal ju na líce. Zamieril som si to za Bonnie. Keď ma zbadala, išla rýchlo na babské wc. Asi si myslela, že za ňou nepôjdem. Ach, tie ženy. Povzdychol som si a vybral sa za ňou.

„Klaus, čo chceš? Myslím, že som sa jasne vyjadrila. Drž sa od Caroline ďalej, inak jej poviem, že nie si Tyler!" Usmial som a chytil ju pod krk.

„Tak to skús. Caroline ťa znenávidí za to, čo si spravila a prídeš o kamarátku. To chceš? Nemyslím si. Nepokúšaj sa robiť hlúposti Bonnie, môže to pre teba zle dopadnúť. Náhodou sa mi šmykne ruka a čo potom?" Víťazne som sa usmial a pustil ju.

„Ak dovolíš, musím ísť na hodinu." Diabolsky sa usmejem a odídem.

Pri šatňach som sa zrazil s mojou drahou sestričkou.

„Ahoj," pozdravil som ju. Odpoveďou mi bolo zavrčanie.

„Prečítala si si list?" Skúsil som to jemne, ale asi som ju naštval.

„Do toho ťa nič nie je!" naštvane odsekla a už aj išla. Povzdychol som si a išiel na tréning. Musím si ju nejako získať, aj keď v tomto tele to bude dosť ťažké.

 

Z pohľadu Beccy

Rozrazím dvere ku roztlieskávačkám. Bože, ten Tyler je všade.

„Nááástup!!" skríknem na nich.

„Rebecca, čo tu robíš? Dneska si tu nemala byť, ja už som im vymyslela chorešku." Do cesty sa mi postaví blonďatá hlava.

Prižmúrim oči a zhlboka sa nadýchnem.

„Ako vidíš, som tu a budeme robiť po mojom. Veď som predsa vaša kapitánka" Sladkasto sa na ňu usmejem, čo na jej tvári vytvorí červenkastý odtieň.

„Budeme robiť po mne!" trvá si na svojom Caroline. Však počkaj.

Môžeš na chvíľku? Nebudeme sa predsa hádať pred dievčatami," stiahnem ju do zadnej časti.

„Čo máš za problém, Caroline?!"

„Ty si môj problém, Becca, už mám toho dosť, ako sa k nám správaš. Do nedávna som tu bola len ja, mňa tu každý poznal a mal rád, dokým si neprišla ty a nezničila mi všetko. Vypadni nám zo života, inak skončíš ako tvoj brat!" Chytím ju pod krk a pritlačím ku stene.

„Dobre ma teraz počúvaj, nie si asi príliš múdra, však? Vyhrážať sa Pôvodným? Zlý nápad. Nie si tu jediná, budem ti ničiť každú sekundu tvojho života za to, čo si spravila Nikovi. Som staršia a silnejšia, nepokúšaj ma. Budeme to robiť po mojom a ty stým nič nespravíš!" Po týchto slovách som jej zlomila väzy.

„Dievčatá, začneme bez Caroline, musela odísť. Takže si dáme rozcvičku a dvojitú pyramídu..."

 

 

Po tréningu som išla domov. Zazvonil mi mobil tak som ho zdvihla.

„Ahoj, Becca, ako to vyzerá v Mystic Falls?" v telefóne sa mi rozoznel príjemný hlas. Spokojne som sa usmiala a sadla si na gauč.

„Ahoj, všetko tak, ako má byť, presne na náš plán. To sa budú diviť, keď zistia, že my tri sme spolu. Stefan je slabý, bojí sa o Elenu. Bonnie a Jeremyho nebude ťažké rozdeliť," protivne som sa zasmiala do mobilu.

„Už čoskoro prídem a to uvidia tú šou. Teším sa na teba." Položila som mobil. Pomsta bude sladká.


Tak, v prvom rade kapitolku venujem Zuzke. :) Ako želanie.


Po druhé - páčilo sa Vám?

A po tretie - s kým myslíte, že volala?

Vaša Leainka



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Rozkošné mrchy - 2. kapitola:

8. leainka přispěvatel
14.11.2012 [18:55]

leainkaAjuš môžem ti ju nakresliť ak chceš :))
Inak venovala som ti 3.kapitolu Emoticon
Liz no nechaj sa prekvapiť :))
3. Kapitola už je zverejnená Emoticon

7. ajka
14.11.2012 [18:19]

No ja som ju v seriálu ešte nevidela ale niečo mi hovorí z jej popisu na internete že bude úžasná. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon P.S.Prečo sa pýtaš. Odpíš. Emoticon Emoticon

6. Liz
14.11.2012 [15:13]

Tak podľa mňa s Elijahom alebo Kolom :D je to super :D

5. leainka přispěvatel
11.11.2012 [17:45]

leainkaAhojte holky
Zuzi to ti vynahradím v ďalšej, možno ju pridám už dneska alebo zajtra. Začala som písať novú poviedku tiež na TVD myslím, že by sa Vám mohla páčiť :)
Ajka, jasné že viem kto to je :) máš ju rada? :) Emoticon Emoticon Emoticon

4. ajka
10.11.2012 [23:08]

Super kapitolka. A ja si osobne myslím že Becca volala s. Vieš kto je alebo bola Tatia Petrova. Odpíš mi prosím či vieš kto to je Tatia Petrova. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. zuzka
10.11.2012 [19:57]

1.dakujem za venovanie
2.strasne sa mi kapitola pacila ale bola kratka Emoticon.
3.podla mna to bola katherina
a prosim co najskour pokracovanie

2. Nikol18 webmaster
05.11.2012 [9:57]

Nikol18*Opět ti musím článek vrátit, v perexu bys měla mít drobný nástin děje kapitoly. Pokus se to, prosím, opravit a nezapomeň zaškrtnout "Článek je hotov". Děkuju.

1. LiliDarknight webmaster
04.11.2012 [21:32]

LiliDarknight*Tvoj perex porušuje pravidlá. Podľa nich nesmieš mať obsah celej poviedky v perexe inej kapitoly než je prvá. Ty už pridávaš druhú kapitolu, takže máš zlý perex. Oprav si ho a znovu zaškrtni "Článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!