OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Padlí anjeli - 1. kapitola



Padlí anjeli - 1. kapitolaSéria obsahuje sedem kapitol. Príbeh je o partii temných anjelov, ktorí radi zabíjajú, ale čo ak sa medzi nimi niečo pokazí a postupne začnú umierať? To sa dočítate, prajem príjemné čítanie. :)

Z pohľadu Lei:

Fúj, ako ma strašne bolí hlava. Pomaly som vstala z postele, aby sa mi nezamotala hlava. Vyjdem zo svojej izby a uvedomím si, čo mám na sebe. Fuck, iba čierne boxerky a Camovu košeľu, ale čo robí jeho košeľa na mne a kde je vlastne on? Dorazím do kuchyne a na kuchynskom stole uvidím ležať polonahého Leviona. Musím uznať, že vyzerá zlato na to, aký je to úchylák. Levion má svetlé hnedé vlasy v rozstrapatenom účese, ofinu cez oči, takže mu zakrýva jeho tmavé obočie a modré oči.

„Čo, vzrušujem ťa?" Otvorí oči a uprene mi hľadí do tých mojich.

„Ha, ty určite. Len som si pre niečo šla. Kde sú vlastne ostatní?"

Ale no ták, sme tu sami. Čo by sme to nevyužili?" Pritiahne si ma za košeľu k sebe. Pomaly mi začne rozopínať košeľu, len sa pousmejem a prejdem mu po stehne. Nakloním sa k jeho uchu a pošepkám mu:

„O tom si môžeš nechať snívať. Medzi nami nikdy nič nebude."

Vytrhnem sa mu a odídem do zasadacej miestnosti, v ktorej sú skoro všetci, až na moje zlatíčko Cama. Kývnem hlavou smerom k nim ako znak pozdravu.

Ahoj, včera sme riadne slávili..." odzdravila ma ako prvá Mystic. Mystic je super, mám ju veľmi rada. Mystic má ihličkovité vlasy čiernej farby s modrým melírom. Patrí medzi najmladších z nás. Má len šestnásť. Neznáša starých ľudí, pretože ju jej vlastní týrali, keď bola maličká.

Usmejem sa na ňu a sadnem si na stoličku pri nej. Jednu nohu pokrčím a hlavu si položím na koleno. Dovnútra vojde Levion a urazene na mňa pozerá. Mystic na mňa spýtavo pozrie.

Potom ti poviem," odpoviem jej a ďalej už to ani neriešim.

Nié! Vy bastardi!!! Okamžite ma pusti! " Otočím sa a uvidím plačúce dievča, ktoré Derek ťahá za ruky za sebou. Derek je z nás najstarší - ma až dvadsať. Postavu má krásne vyšportovanú, má blond vlasy a je s ním sranda.

Čo poviete? Pekný kúsok, nie?! Hah, a viete ako som si ju ulovil? Zabil som jej sestru, roztrhal som ju na kúsky pred jej zrakom a potom som si ju zobral."

Začne sa smiať. Ja si medzitým omrknem to dievča. Hm, ničím výnimočná. Menšia postava, tučná a čierne vlasy. Niečo na štýl emo.

Za chvíľku sa každý prekrikuje v miestnosti, čo by s ňou robili.

Derek presunie čiernovlásku a rukou jej blúdi po celom tele. Dievča začne plakať a kričať ako siréna.

Očami ma prosí o pomoc, no ja sa len pohŕdavo usmejem.

Táto je večer na lov?" Oliznem si pery.

Lea, aj ja by som chcela," pripojí sa ku mne Mystic a oči sa jej zmenia túžbou po love.

No nič, majte sa. Chcem si niečo vybaviť," postaví sa Mystic a odíde.

Idem aj ja. Derek, uži si to," usmejem sa a predtým než som odišla na mňa Derek zvolal:

Lea, zlato, to si píš, že užijem."

Zamierim do Camovej izby. Bez zaklopania vojdem dnu. Cam akurát vychádza zo sprchy a ja mám dokonalý výhľad na jeho dokonalé bruško. A vlastne on je celý dokonalý.

Ahoj, si v poriadku?" spýtam sa ho.

Ahoj. No hej, len mám zase zlé obdobie..." Chápavo naňho pozriem. Cam totižto niekedy trpí spomienkami z minulosti.

Podídem k nemu, ruku mu vložím do mokrých vlasov a pritiahnem si ho za ne k sebe do bozku.

Milujem ťa " pošepkám mu a nohou zabuchnem dvere. On a Mystic pre mňa znamenajú veľa. Zatlačím ho do postele a ľahnem si k nemu do objatia.

Ja viem, aj ja teba." Rukou mi prejde po stehne a vpije sa do mojich pier.


Tak a máme tu koniec 1. kapitolky.

Budem rada, ak vyjadríte svoj názor, či mám pridať ďalšie, alebo nie. :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Padlí anjeli - 1. kapitola:

3. leainka přispěvatel
08.10.2012 [9:20]

leainkaja viem že je to urýchlené, ale ide to mať len 7 kapitol :)

2. Faint31 přispěvatel
03.10.2012 [13:30]

Faint31Že tiež píšem o Temných anjeloch, musela som si to prečítať...Mne sa to páčilo ale bolo to urýchlené...ale opisi chalanov :DD mh... to sa mi na poviedke páči a dokážem také pasáže čítať aj 5 krát. Horšie je to už s písaním lebo sa červenám ako kamoškina dečka pod sedlo :D A trocha si pripadám uchylne :D

1. LiliDarknight webmaster
30.09.2012 [23:38]

LiliDarknight*Perex obrázok sa ti nezobrazuje, nahraj si ho do galérie.
*Celkom som nepochopila, kam zaradiť tento príbeh. V perexe uvádzaš, že bude mať 7 kapitol. Ak je to tak, tým pádom ho nesmieš zaradiť medzi jednodielne príbehy, ale do tých na pokračovanie. Potom si do názvu pripíš aj označenie kapitoly.
*Tiež si pozri gramatiku. Za prvými úvodzovkami sa medzera nepíše. Pozor na chýbajúce čiarky, najmä v osloveniach (oslovenia sa z oboch strán vymedzujú čiarkami). Pozor tiež na priamu reč. Skús si pozrieť tento vzor:

1. Ak za priamou vetou nasleduje uvádzacia veta (teda povedal, vykríkol, opýtal sa, odpovedal, podotkol, vydýchol, zamrmlal, pozdravil, zdesil sa, súhlasil…), ktorá priamo nadväzuje na priamu vetu, vedľajšia veta sa VŽDY začína malým písmenkom a priama veta môže končiť čiarkou, výkričníkom, alebo otáznikom, po prípade ešte tromi bodkami. NIKDY nesmie končiť bodkou!

„Kde si bola tak dlho?“ spýtala sa s obavami v hlase.


2. Ak za priamou vetou nenasleduje uvádzacia veta, teda ide o vetu, ktorá opisuje: buď našu činnosť, alebo činnosť niekoho iného. V takomto prípade sa priama veta končí bodkou, výkričníkom, alebo otáznikom, či tromi bodkami. Vedľajšia veta sa VŽDY začína veľkým písmenom a priama veta NIKDY nesmie končiť čiarkou!

„Si to ty?" A vytreštil na mňa oči.
„Ideš?" Otočila som sa.

3. Ak medzi priame vety vkladáme vedľajšiu vetu, môžeme tak urobiť dvomi spôsobmi:

a) „Hej," povedal a pozrel sa na mňa, „kde si bola?"
b) „Petra," povedal a pozrel sa na mňa. „Kde si bola?"

1
*Keď si to opravíš, znovu zaškrtni "Článek je hotov".

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!