OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Nečekaná láska - 4. kapitola



Balení na cesty a cesta do Evropy a na hotel. Opět pohled Rebekah a její "bezvadná" nálada.

Po Stefanově scéně jsem si šla konečně zabalit. Vůbec nechápu, jak jsem do těch třech kufrů všechno narvala. Elenka takový problém neměla, stačilo jí, aby udělala na Damona psí oči a on jí hned koupil další kufr. Já chci taky, aby mi kupoval kufry!

Když to shrnu, Klaus musel přiobjednat ještě jedno letadlo, protože jsme měli moc zavazadel. Kdybyste viděli, jak nás přemlouval, abychom si vzali každý aspoň o jeden méně. Klaus si myslí, že když on a ostatní „chlapi“ mají jen jeden kufr, tak nám dámám stačí také pouze jeden. No jo no, neměl si brát s sebou tolik ženských.

Teď jsme v letadle a míříme do Londýna. Nemůžu se dočkat, naposledy jsem tam byla za 1. světový války, takže to moc velký zážitek nebyl. Je to velice příjemné město, tedy aspoň bylo.

Naneštěstí letíme všichni jedním letadlem a začínáme si pomalu - ale jistě - lézt na nervy. Kole chce pořád něco dělat, Finn a Sage jsou pořád ve střehu, aby je Damon nenapadl (před odletem ho trochu naštvali), Elena vede vášnivou debatu s Caroline, Bonnie je naštvaná a nedělá nic a Klaus s Elijahem probírají, co všechno v Evropě zkouknem.

 „Co kdybychom si zahráli flašku?“ navrhl Kole už snad desátou věc, co bychom mohli dělat. Jedna z nich byl i picí maratón, se kterým všichni souhlasili. To znamená, že všichni jsme trochu v náladičce a hrát flašku v tomhle stavu bude něco.

 „Fajn, úkol, pravda nebo fant, berete?“ zeptal se Damon. Já sice tuhle hru moc neznám, ale slyšela jsem, že je to zajímavá hra, při které se dá zjistit spoustu špíny na druhý.

 „Dobře, točíš,“ řekla Elena a sesunula se na zem vedle luxusní kožené sedačky. Všichni jsme se sesunuli na zem do kruhu a Damon zatočil prázdnou flaškou od whisky. Flaška se zastavila na Klausovi, Damonovi se na obličeji objevil ten jeho okouzlující úšklebek a spustil:

 „Tak co chceš?“

 „Pravdu.“

 „Lezeš za Caroline proto, že ji máš opravdu rád, nebo si zkracuješ dlouhou chvíli?“

 „Dávám fant.“ Jakmile to Klaus dořekl, sundal si řetízek z krku, podal ho Damonovi a zatočil flaškou. Tentokrát se zastavila na Eleně. Nenechala ani Klause vyslovit jeho otázku a řekla, že chce pravdu.

 „Když jsi věděla, že budeš obětovaná, opravdu jsi to udělala jen proto, abych neublížil tvým kamarádům?“

 „No, nechtěla jsem být obětovaná za žádnou cenu, ale kdybych to řekla, všichni by si mysleli, že jsem sobec.“ Klaus věděl, co na Elenu vytáhnout a bylo to chytré. Všichni na ni koukali jak vyjevení. Ta Elena, co všichni znali, nejspíš odešla i s alkoholem, co Elena už za cestu vypila.

 Na moje neštěstí po dalším zatočení, flaška ukázala na mě a já blbá jsem řekla, že chci pravdu.

 „Byla si s Damonem dobrovolně? Líbilo se ti to?“ Kdybych mohla, tak bych zrudla.

 „Jo, byla a líbilo se mi to.“

 Tímto způsobem pokračoval zbytek naší cesty do Londýna a ani nevíte, co jsme se všichni dozvěděli o ostatních. A kupodivu nikdo ve zbytku hry už nikdo nedal fant. Musím přiznat, že jsme byli slušně ožralí a picí maratón vyhrál Kole. Já nechápu, jak toho mohl tolik vypít.

 Když jsme přiletěli do Londýna, Klaus nám oznámil, že tu budeme týden a že za tu dobu společně projdeme co nejvíce památek a všechno možné ve městě. Byla jsem úúúplně nadšená (ironicky myšleno). Ptala jsem se ho, jestli to musím absolvovat, přeci byla jsem u budování tohohle města a nemusím tady chodit jako nějaký idiot s průvodcem po městě, kterým by byl samozřejmě Klaus. A to je vážně opruz . Ptala jsem se ho, jestli si můžu jít po svých, ale Klaus si trval na svém. A ještě mi sdělil, že pokud si chci jít po svým, tak klidně, ale mi to půjde těžko, když budu v rakvi. Kdo by nechtěl bratra, co mu vyhrožuje smrtí i na dovolené.
Na letiště pro nás přijela luxusní, černá, dlouhá a naleštěná limuzína značky Rolls-Royce. Limuzína uvnitř vypadala líp než z venku a taky byla prostornější, než jak se zdálo na první pohled. Klaus si dal opravdu záležet na tom, abychom  se měli dobře, protože tam bylo velice luxusní občerstvení: šampaňské nejlepších kvalit, jahody v opravdu vynikající čokoládě, výborná zmrzlina a pro nás upíry: krev a snad nejlepší čokoláda na světě v krvi. Upíři totiž milujou čokoládu, i když třeba před proměnou by se čokolády ani nedotkli a v kombinaci s krví je to něco neuvěřitelného. Samozřejmě musí to být v kombinaci s kvalitní čokoládou. A ještě tam bylo spousta dobrot, které ani nedokážu pojmenovat.
Všichni jsme si přiťukli na naši dovolenou kromě Eleny. Na tu ještě pořád působil alkohol z letadla a bylo to na ní opravdu hodně vidět. Pořád se plazila po Damonovi, líbala ho, a jak nejspíš všichni tušíte, ostatní si toho všimli a bylo jim jasný, že mezi Damonem a Elenou něco je. Bonnie si taky nepřiťukla, byla naštvaná na Elenu ještě víc než před odletem (následek hraní a pití v letadle) a pořád měla vztek na Klause, ale za to Caroline se už na něj nezlobila a smála se od ucha k uchu, sice jí trošku vadil Elenin a Damonův poměr, ale to byla maličkost. Pro mě to fakt maličkost není, já bych měla být na Eleninom místě, nemyslím jako na mol opitá, ale po Damonově boku.
Klid, Rebekah, Damon nebude Elenu milovat věčně, když se mu změní před očima v něco, co by nikdy nemiloval. Musím být trpělivá a počkat si, možná ani nebudu muset k její přeměně pomáhat. Hlavní je, aby byla odstřižená od Bonnie, to si pohlídám, o zbytek se postará čas a sama Elena.
Zpět k naší dovolené, v limuzíně jsme více méně všichni sledovali cestu, pouze já a Caroline jsme si povídali. Ta holka není špatná, trochu upovídaná, ale je fajn.
Říkala mi o tom, jaký to bylo, když se Stefan s Damonem přistěhovali.
Elena se se Stefanem ani pořádně neznali a začali spolu chodit, všechny holky ve škole chtěli za to Elenu zaškrtit, měli na něj zálusk všechny holky na škole. Pak přišel na scénu Damon, toho si ulovila Caroline. Samozřejmě všechny jí ho záviděli, ale nikdo nevěděl, že jí má jako hračku. Je mi jí strašně „líto“.
Chvíli před příjezdem do hotelu Klaus vytáhl brožurku a začal předčítat:
Poloha:
47 Park Street by Marriott Grand Residence Club stojí v centru města Londýn, v dochozí vzdálenosti se nachází Náměstí Grosvenor Square a Mramorový oblouk. Dalšími zajímavými místy jsou Buckinghamský palác a Náměstí Trafalgar Square.

Charakter zařízení:
K rekreaci slouží vířivá vana. V tomto 5hvězdičkovém hotelu je k dispozici: pomocné administrativní služby a auto s řidičem. Ve veřejných prostorách je k dispozici bezdrátový internet (za příplatek). Je zajištěna pokojová služba. Ubytovací zařízení s apartmány podává kontinentální snídani (za příplatek). K dispozici jsou rozšířené recepční služby, pomoc s cestovními záležitostmi a rezervací vstupenek. V hotelu je dále k dispozici například: prádelna. Jedná se o nekuřácký hotel!

Pokoje:
Vybavení klimatizovaných pokojů v zařízení 47 Park Street by Marriott Grand Residence Club zahrnuje: CD přehrávač a kávovar/čajovar.
Kuchyňka zahrnuje: mikrovlnná trouba a kuchyňské nádobí a příbory.
K vybavení koupelny patří župan a vysoušeč vlasů.
K dispozici je vysoko rychlostní internet.
Na pokojích je k dispozici psací stůl, denní tisk zdarma a také telefon s více linkami s hlasovou schránkou.
Na pokojích je televize s touto nabídkou: prémiové satelitní kanály, DVD přehrávače a video.
K dispozici jsou také vestavěný trezor a žehlička a žehlicí prkno. Denně je zajištěn úklid na pokoji, denně stlaní postelí a je možné zajistit buzení telefonem.
Všechny pokoje jsou nekuřácké!
Hotelové služby:

Obecné:
Pokojová služba, Restaurace, Klimatizace, Nekuřácké pokoje, Lednička, Kabelová / Satelitní TV, Kuchyňka, Kávovar, Mikrovlnka, Vysoušeč vlasů, TV, CD přehrávač, DVD přehrávač, Župany, Sprcha, Postýlky pro děti, Stroj na led, Rodinný pokoj

Aktivity:
Pult s prodejem výletů, Tenisové kurty, Exkurze, Holičství/Kadeřnictví

Služby:
Business centrum, Služby concierge, Výtah, Čistírna, Hlídání dětí, Úklid pokojů, Směnárna, Trezor, Sekretářské služby, Budící služba, Květinářství, Praní prádla, Počítač, Stůl, Rezervace vstupenek a lístků, Fax, Úschovna zavazadel, Rychlé odbavení, Možnost vlastního praní
Internet
V tomto hotelu je k dispozici vysoko rychlostní internet. Bezdrátový internet na místě.
Parkoviště:
Tento hotel nabízí parkování vozidel zaměstnancem.

V brožurce byl připsán i odjezd a příjezd do hotelu, jenže to se nás netýkalo. Myslím si, že osm upírů by stačilo na ovlivnění pár zaměstnanců hotelu, aby nás tam nechali, jak dlouho chceme. Já nevím proč, ale myslím si, že to nevyužijeme a podle Klausova plánu budeme muset být z hotelu dřív, než se vůbec rozední. No, ale je to jen domněnka. Bude to docela problém, protože v této společnosti si všichni rádi přispí, zvlášť jestli nás bude takhle pořád nalévat alkoholem, tak se z Londýna dostaneme možná tak za rok.

 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nečekaná láska - 4. kapitola:

2. Larissa přispěvatel
27.12.2012 [13:05]

LarissaAhoj,
příště, prosím, pozor na:
• čárky (opravdu je často vynecháváš),
• HTML kód (špatně zadaný, proto bílé pole),
• rozlišení textu,
• kdybychom, kdybyste atd.,
• mezery,
• ji/jí,
• jména jsem ti neopravovala, i když mi tam někdy něco nesedlo,
• opakování slov (co, jména, místo, ...),
• shoda přísudku s podmětem.

Měla jsi tam poměrně dost chyb, tak, prosím, pozor na to.

(P.S.: Nevím, proč v názvu máš "láska" s velkým "l", je to chyba, ale nechala jsem to být... Emoticon)

1. Poisson admin
23.12.2012 [23:52]

PoissonVlož text povídky znovu, a to tak, aby byl ve standardním formátu - tzn. černé písmo a bílé (resp. žádné) pozadí. Tady se ti to pak zobrazí tak, jak má, tzn. bílé písmo na črném pozadí. Až si to upravíš, opět zaškrtni ´Článek je hotov´. Děkuji.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!