OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Návrat domů - Epilog



Návrat domů - EpilogHappy end je tady! Tak jak jsem slíbila! Ani to vlastně jinak dopadnou nemohlo, jaksi bych Sad end napsat ani nedokázala, ne tady a ne teď. :) Takže, co se děje se Severusem? A jaké tajemství skrývá Harry? A co malý Sev?

Tenhle konec jsem měla vymyšlený už strašně moc dlouho, ale nevím jestli se mi ho podařilo sepsat, tak jak jsem chtěla. Ale každopádně, tohle je úplný konec téhle povídky. Snad se bude líbit...

Už připravuji další tři mpreg povídky, každou s jiným párem, ale samozřejmě s Potterem. :) :) Tak snad se zase, do budoucna, uvidíme.

yellow jako vždy patří mé díky za opravu ;) ;)

S láskou Vaše Salazaret

 

Epilog

Rodina je jednou z nevyhnutelných podmínek štěstí.

 

Lehce jsem se protáhl, ale oči jsem ještě neotevřel. Nechtělo se mi z vyhřáté postele. Ale něco mě přece jenom dokázalo plně vzbudit. V té velké posteli jsem ležel sám. Otevřel jsem oči a zamžoural do pološera naší společné ložnice. Nikde nikdo.

„Severusi?“ zavolal jsem tiše, ale nikdo se neozval. Zamračil jsem se a pak pomalu vstal. Přehodil jsem přes sebe župan a vydal se na průzkum bytu. Ale nemusel jsem hledat dlouho.

Otevřel jsem dveře do koupelny a tam ho našel. Seděl na zemi a opíral se o komodu. Byl ještě bledší než před týdnem.

„Severusi?“ oslovil jsem ho a pak k němu přešel. „Zase je ti špatně?“ Podíval se na mě a jen přikývl. Přisedl jsem si k němu a dotkl se jeho ramene.

„Tohle se mi už dlouho nelíbí. Měl bys zajít na ošetřovnu, Poppy ti pomůže a hlavně zjistí, co se děje!“ snažil jsem se mu domluvit. Zase! Ale je tak… tak moc snapeovský, že si s tím už opravdu nevím rady. Celý týden se cítí takhle špatně a nechce s tím nic dělat. Lektvary nepomáhají, právě naopak. Ještě víc to zhoršují.

„Nikam nejdu, Pottere!“ štěkl na mě a prudce se postavil. A to dělat neměl. Taktak jsem ho zachytil, aby sebou nešvihl o zem.

„Snažím se ti pomoct a tohle tvé chování je hrozné! Co když je to něco vážného?“ Pomohl jsem mu zpět do ložnice. Posadil se na postel a složil hlavu do dlaní.

„Tati?“ ozvalo se ode dveří. Vzhlédl jsem a usmál se na ospalou tvářičku našeho syna. „Děje se něco?“ ptal se hned ustaraně.

„Ne, jen Severus je nemocný a jdeme na ošetřovnu,“ schválně jsem to tak řekl, aby to Severus bral jako holý fakt.

„Co je tátovi? Není to vážné?“ jeho hlas zněl opravdu ustaraně.

„Nic mi není!“ oponoval Severus, ale já v tomhle budu neoblomný. Může sice jít o obyčejnou chřipku, ale taky to může být něco horšího!

„To vidím! Prostě na tu ošetřovnu půjdeš, nebo tě tam odnesu v zubech a ty víš, že to dokážu!“ Snažil jsem se nahodit svůj nejautoritativnější výraz. Ale moc to nepomohlo.

„Tati?“ Sev k němu přistoupil a pak ho objal. „Tatínku, já nechci, abys byl nemocný! Mám dnes narozeniny a ty taky! Prosím pojď na ošetřovnu, tatínku…“

Zašklebil jsem se. Takhle vydírat já nemůžu a teď s jistotou vím, do jaké koleje Sev půjde, určitě do Zmijozelu. Takhle vychytralý je snad už od narození!

Severus si povzdechl a myslím, že rezignoval. Ale možná taky ne. Střelil po mně naštvaným pohledem, který hned vystřídala bolestná grimasa. A dost! Tady končí legrace! Prostě ho na tu ošetřovnu třeba dokopu!

A taky se mi to podařilo. Teď sedel na lůžku na kraji místnosti a všichni tři jsme čekali na příchod Poppy. Měla nějaké problémy s dalšími pacienty na druhé straně.

„Není to tak vážné!“ protestoval Severus. Podíval jsem se na něj. Posadil jsem se vedle něj. Políbil ho.

„Nemusí to být nic vážného, ale může. Prosím… je to jen normální vyšetření. Když to nechceš udělat pro sebe, tak aspoň pro nás,“ usmál jsem se na něj. Sev hupsnul na postel a uvelebil se u Severuse. Musel jsem se začít smát. Ten pohled byl prostě úžasný. Tak uvolněný a rodinný.

„Vím, že sis takhle narozeniny nepředstavovat, Seve, ale neboj do večera je ještě času dost,“ řekl jsem něžně a pohladil syna po usměvavé tvářičce.

„To nic, tati. Víš, narozeniny nejsou nic extra… Je to jen svátek a nezáleží na tom, kdy se slaví,“ mávnul nad tím rukou. Cítil jsem to zvláštní teplo uvnitř sebe. Jsou si opravdu tak moc podobní. A navíc tenhle den… Měl být dokonalý, ale jak moc dobře vím, Severus narozeniny málokdy slaví, jestli někdy vůbec. A můj syn? Náš syn… Ten je na tom podobně. Oslava se může přesunout, v tom problém nevidím. Hlavně, že bude vše v pořádku.

Z úvah mě vytrhl rázný příchod ošetřovatelky. Podívala se na Severuse a pak se jen usmála. Já se musel zamračit. Věděla něco, co já ne?

„Vy víte, co mu je?“ zeptal jsem se ihned.

„Ale samozřejmě, drahoušku. Už tady mám pátý případ.“

„A?“

„Nejde o nic špatného, ale Weasleyova dvojčata vymyslela další ze svých úžasných lektvarů… Přičarovali je do kotlíkových koláčků…“

„To mě jako otrávili? Mě?!“ začal se vztekat Severus a snažil se vstát. Ale zastavil jsem ho. Jen jsem mu položil ruku na rameno a zavrtěl hlavou. Naštvaně se opřel o polštář a něco si zabručel pod vousy.

Já moc dobře věděl, že zaměstnat Freda a George bude mít nedozírné následky, ale v lektvarech jsou fakt excelentní. I když mají mít na starost hodiny létání a ne zrovna to, čemu se věnují.

„Nemusíš se bát, není to nic vážného. Jen si vezmeš…“ odmlčela se a vytáhla z kapsy malou lahvičku, „tenhle protijed a vše bude v pořádku,“ usmála se na něj mile a lahvičku mu podala.

„Až se mi ti dva dostanou pod ruku…“

„Ale no tak, Severusi! Není to nic vážného! Už jsem si myslel, že jsi taky těhotný…“ zarazil jsem se. Tohle jsem zrovna takhle říct nechtěl a asi neměl…

„Ale vím, že to není možné… protože… víš…“ proč se na mě tak dívají! Cítil jsem, jak se mi do tváří hrne červeň. Někdo tu použil ohřívací kouzlo?

„Ty jsi?“ byl to jen tichý šepot, ale moc dobře jsem tuhle otázku slyšel.

„No…“ snažil jsem se usmát. „Opravdu jsem ti to neříkal?“ snažil jsem se nějak zachránit situaci.

„Kdybych to věděl, neptal bych se,“ řekl, ale v jeho hlase nebyla žádná jízlivost. Jen starost, u něj tak zvláštní. Sklonil jsem hlavu. Cítil jsem, jak mi z očí stéká jedna slza.

„Harry…“ tichý povzdech. Pak jsem ucítil jeho ruce na své tváři. Zvedl mi hlavu a donutil mě podívat se mu do tváře. Další slzy se spustily automaticky.

Přivinul si mě k sobě. A já věděl, že je všechno v pořádku. Opravdu všechno… Větší důkaz lásky snad ani neexistuje. Já byl šťastný a teď o to víc, když vím, že o nás opravdu stojí. Jsme rodina. Rodina, kterou jsem já jako dítě neměl. Kterou jsem odepřel svému prvnímu synovi. Ale poučil jsem se z vlastních chyb. A už je nehodlám opakovat. Nikdy…



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Návrat domů - Epilog:

6. Lia
13.01.2014 [21:19]

krásně píšeš od příběhu jsem se nemohla odtrhnout a to jsem se měla pořádně učit Emoticon jinak to těhotenství mi tam taky trochu vadilo je to prostě nereálný divný, ale jinak moc pěkná povídka Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

5. caira
04.11.2011 [19:09]

Wow.. na tuhle povídku jsem narazila až teď, ale musím říct, že se mi moc líbila.. přečetla jsem ji celou asi za dvě hodinky... sice mám radši pár Draco a Harry než Harry a Sev, ale tohle bylo moc hezky napsané...
jinak vím, že spousta lidí nemá MMpreg ráda, ale já si myslím, že u je to zajímavé zpestření příběhů... možná je to tím, že jsem to v potterovských slashových povídkách viděla už tolikrát... prostě mi to tam už příjde skoro normální...
takže Emoticon a jdu si přečíst další tvoje povídky...

4. Fred
03.07.2011 [19:04]

Emoticon to bylo moc pěkné až mi to slzy vehnalo do tváře Emoticon Emoticon

3. SarkaS
28.05.2011 [21:40]

Povídka to byla vážně báječná, ale to jeho těhotenstí i přes to co jsi mi napsala mi prostě vadí. Je to kravina a kdby to bylo alespon trosku nejak podlozene jako anomalie nebo neco, ale vysvetleni proste se to stalo, je bohuzel uplne k nicemu. Tak budu doufat ze snad priste budes mit promyslene i tohle a dokazes to nejak smyslupne osvetlit nam co mame radi kdyz dava povidka smysl. To rozhodne neber jako urazku, proste je to muj nazor. Emoticon

2. Tortie přispěvatel
28.05.2011 [13:58]

Tortie Emoticon Emoticon harry a v tom..?? :D :D velmi zajímavé dokončení super povídky Emoticon Emoticon Emoticon:D :D :D doufám, že už brzy přidáš nějakou další kapitolku k Temnotou spolu :)

1. deadlik
27.05.2011 [21:44]

ja budu asi brečet...krásnější konec jsem si ani nemohla přát Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!