OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Hunger Games - Buď a Nebo 8. kapitola



Hunger Games - Buď a Nebo 8. kapitolaRovnou do her...

„No a co má být?" Ohradí se na ni hrubě.

„Kdo to byl?" Rychle měním téma. „Kdo byl ten hoch?"

„Kamarád. Lucas." Skloní hlavu. Vypadá, že za chvíli začne brečet. A já kráva o tom začala. „Známe... znali jsme se od malička." Jsem blbá, blbá, blbá. Nejradši bych si nafackovala. 

„Zpátky k mé otázce." Uvědomím si co Louis řekl.

„Toto mě nezajímá," řeknu obratně. Vlastně jsem se na něj koukala pořád. Zkoumala pohyby svých rodičů.

„Copak Hemswhortová?! Někdo z rodiny?" Koukne na mě. Jakoby věděl, kdo jsem. S úšklebkem se zvedne. „Nebo radši Everdeenová?" Jakmile to dořekne, zvolím rychlou chůzi a narazím ho na zeď. Ruku mám kolmo k jeho krku. Začínám ho škrtit. „Nech mě."

„Jak to víš?!" křičím na něj. Slzy se mi derou do očí.

„Viděl jsem tě. Byla jsi s nimi v jejich domě," snaží se mluvit.

„Kreténe. Ty sobeckej kreténe. Nemohl sis to nechat pro sebe?" Cítím ruku na svém rameni. Odchytává mě a táhne pryč. „Co děláš?" říkám Benovi v nějakém kupé. 

„Teď už s tím nic nenaděláš." Pustí mě. „Už to ví. Teď je jen nech se s tím smířit."

„Oni?! Oni se s tím mají smířit?" Jsem naštvaná. Na sebe, na něj, na všechny.

„Vysvětlíme jim to. Dáme jim jistá pravidla. A to taková, že to nesmí nikomu říct. Prostě nesmí."

 

Krajina se přestává hýbat. Vystupujeme z vlaku a každého chytá jiný člověk. Mě chytí pohledná blondýnka. Né moc nalíčená, ani přeplácaná. Má jen sukni a tílko, žádný extravagantní obleček, nebo paruka místo vlasů. Jen má víckrát propíchnuté uši. 

„Ahoj. Drž se u mě a nic se ti nestane. Jsem Sparkle. Sparkle Viollet." Táhne mě k jedněm dveřím. Prudce za ně tahá a ony se otvírají. Konečně jsme v tichu. Tam byl všude hluk a řev. Samí divní lidé, podobající se věcem. Třeba příboru nebo lampě. Taky lidi jako zvířata. Žena jako opice a růžový muž jako pudlík stejné barvy. Teď jsem u obyčejného bílého schodiště a jsme tu samy. To mi vyhovuje. Chytá mě za ruku.

„Můj nápad to nebyl. A chci, abys to věděla." Chci říct cože, ale to už mě chytají mírotvorci a odvádí po schodech dolů. Zatímco Sparkle jde nahoru. Vedou mě dlouhou chodbou a pak do jedněch dveří. Je zde pouze jeden stůl a nějaké věšáky a zrcadlo na stěně. Jdu k nim s podezřením a koukám pod látku, co je zakrývá. Než se stihnu podívat, dveře se otevřou. Sparkle. 

„Pojď. Musíme tě obléci a upravit," řekne a posadí mě na židli, co donesla. Rozpouští mi vlasy a češe mi cop na bok. Jakmile se podívám do zrcadla, vidím matku. Tak radši rychle sklopím zrak na zeď. Nechci být stejná jako ona. Nechci s ní mít vůbec nic společného. I tak jsem jí hodně podobná a to mě užírá. Vidět sebe jako ji, mě deptá. 

„Takže máme už jen chvíli. Takže teď rychle oblékat. Tady," podá mi hnědé kalhoty s kapsami. Vypadají podobně jako ty, co mám doma. Ale rozhodně nevypadají jako nějaký převlek na přehlídku. Že by nás poslali rovnou do her? To se mi nelíbí. Nepřemýšlej nad tím. Říkám si. Oblékám si ty kalhoty, černé tričko si zastrkuji a pak mi Sparkle pomáhá do šusťákové černé bundy. Odpíná jeden z boků a ukazuje mi odznak. Reprodrozd. 

„Jako Katniss. Ty to vyhraješ," řekne a políbí mě na čelo. Ukáže rukou do rohu a já si stoupnu na stupínek. Skleněná koule se za mnou zavře. Je to tu. Tak brzy? Nechci tomu uvěřit. Tak se jen koukám nahoru, když mě zaslepuje ostré světlo. Kruci. 

 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Hunger Games - Buď a Nebo 8. kapitola:

2. Eliza přispěvatel
30.11.2012 [18:59]

ElizaHezká kapitola, i když možná trochu krátká ;)

1. Texie admin
25.11.2012 [20:25]

TexieMělas tam dost překlepů (ne vyloženě hrubek, ale překlepy s velkými písmeny, odstavci, háčky nad slovy...). Příště ještě jednou přečíst, ju? Díky. Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!