OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Devil's Night - 9. part



Devil's Night - 9. partOsud postavil Damonovi do cesty smrť. Lucienne, šéfka Pekla, je nútená opäť bojovať o záchranu Damona...
Dokáže sa Wanda vkradnúť do srdca upíra?

 EDIT: Článek neprošel korekcí!

Všetky postavy poviedky s drobnou charakteristikou nájdete

v Zhrnutí od Ivetki. 

Wanda si sadla s chlapcom na lavičku, privinula si ho na hruď. Damon stojí pri nich ako rytier a ochranca, či otec rodiny, Royal Agaric leží pri  nohách upíra a Guľôčka celú dobu pokojne sedí na ramene chlapca. Pôsobia ako normálna trojčlenná rodina s domácimi maznáčikmi na vychádzke. 

Má to len pár háčikov... jeden upír, vystrašená Wanda, tajomný Kristián, šéfka Pekla, divné spoločenstvo vo vile...

Lucienne prichádza priamo k Damonovi: „Ideme!“ Zasyčí, upír sa s pomyselnou rodinou rozlúči kývnutím hlavy a dúfa, že ešte niekedy uvidí Kristiána aj krásnu Wandu... Royal Agaric sa stráca v tmavom lesíku spolu s Damonom a Lucienne... 

Dve postavy rázne kráčajú tmavým lesíkom, vlčiak pobieha okolo. Zastaví sa, vycerí zuby na kmeň stromu. Lucienne zúrivo premýšľa ako pri altánku surovo potrestá Damona za urážky, neúctu a večernú prehru. Ani si nevšimla, že Damon zaostal... registruje len tlmený výkrik a pád tela na zem. Okamžite sa otáča... Damon leží na zemi, nehýbe sa, čosi mu trčí z chrbta. Skáče k nemu. 

„Damon, čo je?“ 

„Trošku dostal za vyučenú! Drzá vlezlá voš!! Krúti sa okolo Kristiána aj Wandy!!“ Hučí doktor Helpless a vystúpil spoza kmeňa. 

„Čo si to spravil ty idiot! Čím si ho zranil? Hovor?!“ Lucienne prezerá divnú kovovú vec, čo trčí Damonovi spomedzi lopatiek. 

„Ha, moja milá, vývoj nezastavíš. Aj na upírov už prišlo. Špeciálna vecička... momentálne mu ničí vnútornosti a o chvíľku príde k mozgu a je nenávratne preč!“ Spokojne sa chechce doktor. 

Lucienne je ohúrená, ešte to nevidela, ani nepočula a styky má takmer všade... sakra, zasa dajaký nový sprostý prototyp! 

Pes v strese, pobehuje okolo upíra.

„Doktor, poviem to len raz! Okamžite to zastav a vyber! Damona potrebujem a keď mu akokoľvek ublížiš... Pozri sa mi do očí, čo ťa čaká!“ Lucienne silou zdrapla doktora, hlavy pri sebe, vo svojich očiach mu poskytuje presný obraz nekonečných plání utrpenia Pekla, zúbožené postavičky, trpiace nepredstaviteľnými bolesťami tela i duše. Doktor Helpless je šokovaný výjavom, ťahá sa preč od nej. 

„Hneď!!“ Lucienne hodila doktora k upírovi na zem, hrozivo sa nakláňa k nemu. Doktor je konečne víťazom nad upírom a vôbec sa mu nechce pomáhať. Lucienne tuší, že prichádza o cenné sekundy, chce predísť poškodeniu Damona. 

„Ok... pomôžem ti aj inak!!“ Zarevala šéfka Pekla, spúšťa fyzickú bolesť vo svaloch doktora a je jej to jedno do akej výšky. Právnikov má na každý prst stovky, ale Damona iba jedného a dobrovoľne sa ho nevzdá!! Doktor trpí, až  ho bolesť prinútila zastaviť proces ničenia Damona, čosi navolil na tej kovovej vecičke, jemné zapípanie a doktor ťahá tyč z tela upíra. Krúti sa na zemi v bolestiach pri Damonovi. 

„Už dosť prosím! Spravil som čo si chcela.“ 

„To sa ešte uvidí, keď sa preberie Damon!! Doktor varujem ťa!! Už nikdy nič podobné na Damona neskúšaj, keď hej... rovno ťa zabijem. Ou a ešte drobný dodatok... zabijem ťa aj za chvíľku keď zistím že si nenávratne ublížil Damonovi. Túto hračku si beriem!“ Vytrhla doktorovi neznámu vecičku. 

„Čo vieš o tej zbrani?“ 

„Len to čo som ti povedal, ničí vnútornosti a mozog... čím dlhšie je v ňom, tým lepšie.“ 

„Ako dlho trvá kým sa preberie?“ 

„Neviem, to ma nezaujímalo pri kúpe!“ Odsekol doktor. Lucienne má obuté lodičky na ihlách, skočí k doktorovi a pristúpi mu ruku. Koža praská, kostičky sa lámu... Doktor kričí, bije Lucienne po nohe, chce sa vyslobodiť. 

„Mne neublížiš! Modli sa aby Damon bol ok a čoskoro! Poďme k obchodným veciam. Už máš všetky podklady na kúpu tohto krásneho pozemku, pripravené zmluvy na prevod a podobne?“ Odtiahla nohu, doktorovi krváca otvorená rana, bolesť krásne kulminuje... 

„Ešte nie, je to veľké a papiere sú na rôznych úrovniach vybavovania.“ 

„Mám ti pomôcť aj na druhej ruke ihličkou?“ 

„Nie! Pracujem rýchlo ako sa dá!“

„No a teraz pravdu? Prečo si zaútočil na Damona? Máš novú zbraň, pripravoval si sa!“ Doktor sa nechce spovedať týmto smerom. 

„Čakám, zasa chceš trpieť?“ 

„Je vtieravý, všetkých ťahá na svoju stranu, ide po Wande...“ A pravda je vonku. 

„Ja som to vedela... ženská. Do riti, sú s nimi len problémy!“ Lucienne kopla zlostne do vetvičky. 

„Aj ty si ženská.“ Odtušil doktor nerozumne.

„Ja?! Ja som najmocnejší šéf na tejto posranej planéte! Keď sa mi to hodí som žena, keď nie, som čo potrebujem! Tak voľ správne slová, lebo ma už serieš dosť dlho!“ 

„Mňa tiež! Ale už sa mu kráti čas!“ Upír sa prebral a hneď útočí slovne po doktorovi. Royal Agaric verne sedí pri Damonovi. 

Lucienne si kľakla k Damonovi. Hladí ho po tvári, skúmavo obzerá, točí s ním a hľadá výrazné poškodenie. Pretáča ho ako bojového psa po útoku, majetnícky sliedi a vyhodnocuje. 

„Nechaj ma! Čo som tvoje mača?!“ Prská jedovito slabý Damon, nevládze bojovať s Lucienne, je paralyzovaný. 

„Neskuč! Ako sa cítiš?“ Lucienne sa nakláňa nad ním, striehne na každé slovo. 

„Na hovno a na riť! Zabijem ho, len čo sa spamätám! Skurvysyn!“ Damon sa váľa po zemi, snaží sa skonsolidovať. 

„Ako ti pomôžem, Damon?“ Lucienne sa nepáči jeho stav, je skutočne omráčený a mierne zmätený. 

„Ako?“ Trasie s upírom. 

„Potrebujem krv.“ Ticho odpovedá Damon. 

„Zariadim.“ Lucienne sa načiahne po doktora, s ľahkosťou ho pritiahne k upírovi, ponúka mu čerstvú, 37° krv. 

„Toho som už dnes takmer vypil. Ak ho chceš zabiť, daj...“ Damon jej robí láskavosť, mohol zamlčať incident a vypiť ho tu na mieste. 

Doktor sa plazí preč, už tuší že prestrelil. 

„Ok. Jeho ešte potrebujem. Zariadim to inak.“ Lucienne chvatne telefonuje, ticho ale striktne šteká rozkazy. Dokončí, obracia sa na doktora i Damona. 

„Nikam sa neponáhľaj doktor! Bude to takto medzi vami dvoma pokračovať! Každý si plní svoje povinnosti naďalej na 100%. Žiadne vzájomné útoky, sledujem vás. Vyžadujem od oboch absolútnu posluš...“ Nedokončila. 

„Damon! Čo ti je?“ Kristián beží ako len vládze, Wanda s ním. Obaja dobehnú, hodia sa na zem k upírovi. 

„Nič, parťák, všetko je ok. Len mi prišlo nevoľno.“ Damon premáha slabosť, derie sa na nohy, svet sa s ním točí, nevládze stáť. Wanda aj Lucienne k nemu skočia každá z jednej strany, podoprú ho a berú do vily. Kristián gáni na Lucienne. 

„To si bola ty?!“ 

„Nie. Nikto to nebol. Prišlo mu zle... asi z jedla.“ Zle klame pekelnica. 

„To rozprávaj somálcom na dobrú noc po výdatnej večeri! Damon sa jedla ani nedotkol. Tak čo sa stalo? Doktor?“ Kristián pobehuje od jedného k druhému, vyšetruje. 

„Ja, ja... neviem.“ Doktor má sám so sebou problém, ruka krváca a bolí. 

„Kašli na to. Nič mi nie je. Pustite ma...“ Hrdina je hrdina. Baby ho pustia a Damon klesá k zemi. 

„Ste normálne obidve? Berte ho, sakra!“ Kričí chlapča, strachuje sa o upíra. Spoločne sa dotrmácajú k vile. Kristián letí dnu, vreští na Frica, volá o pomoc. Majordóm pomáha, ukladajú Damona do postele. Doktor volí vlastnú cestou záchrany.

Madam sa priváža na vozíku. 

„Čo sa robí? Damon... Fric, okamžite volaj nášho lekára.“ 

„Nie, madam, netreba prosím. To je len krátka nevoľnosť! Prosím, lekára nie!“ Damon sa bráni, prosí pohľadom Kristiána o pomoc s madam. 

Chlapčaťu je jasné, že lekár bude pozerať ako zarazený puk pri vyšetrení upíra, hľadaní pulzu a Damonov krvný obraz ho rovno zabije údivom! 

„Nie, fakt netreba lekára. Damon je silný, dáme mu kr... krátku pauzu a bude dobre a zasa fit.“ Kristušát, skoro sa to chlapča prerieklo. 

Lucienne sa vytratila z vily, poskok jej chvatne priniesol dve vrecká plné krvi. 

„Hej, Kristián, poď sem.“ Šéfka Pekla máva na chlapča. Neochotne sa k nej sunie.

„Tu máš krv pre Damona. Ty už aj tak všetko vieš, však? Choď a natlač to do neho! Ja sa vrátim neskôr! Ale my sme spolu ešte neskončili!“  

„Ok. Pomáhaš zachrániť Damona, máš u mňa malé bezvýznamné plus, lebo nie som si istý, či to nemáš ty na rováši!!“ Kristián šľahol pohľadom po Lucienne a tá sa chápavo usmiala. Má spojenca pri záchrane Damona a preto môže prchať. Chvatne sa lúči s madam a je preč. 

Damon konečne dokázal poslať preč madam, Wandu aj Frica. Leží na posteli, cíti sa pekne na hovno. Chrbát ho bolí asi najviac. Do upírovej nepohody ešte aj  sms-ka zavreští. 

„Bodaj ťa šľak trafil tam kde si, ty zmija ohavná! Ešte ani teraz mi nedáš pokoj!“ Nadáva Damon, sťažka loví mobil. Displey žmurká červeno. 

Odosielateľ: 666. 

DAMON, DNES SOM SKORO O TEBA PRIŠLA! BOLA BY TO PRE MŇA TRAGÉDIA! POTREBUJEM ŤA ZDRAVÉHO ČOSKORO A PRETO MÁŠ POVINNOSŤ SA URÝCHLENE LIEČIŤ. VŠETKO POTREBNÉ K LIEČBE ZABEZPEČÍM! ZAČÍNAM S TEBOU OD NULY, DOTERAJŠIE TVOJE RESTY SOM ANULOVALA! LUCIENNE! 

„Neuveriteľné! Lucienne mala dnes nahnané! Tak to muselo so mnou byť zlé, našťastie si z toho riť pamätám... kurňa, ale chrbát ma bolí za dvoch!“ Damon je mrzutý, ani si nevie vychutnať výhru nad šéfkou Pekla. 

Royal Agaric celú dobu sleduje dianie zo svojho pelechu. 

 „Damon, tu máš! A všetko, prosím!“ Kristián dobehol s krvou, tresol dverami,  skočil pri hlavu Damona, podáva mu krv. 

„Heh... parťák, to máš odkiaľ?“ Damon vyvalil oči na krv.

„Boha tvojho, nediskutuj a pi, lebo ťa natlačím sám!“ Hnevá sa chlapča a nechce aby ho k tomu upír donútil. 

„Ďakujem, dám si, ale chcem vedieť pôvod.“ 

„Lukrécia ti to posiela.“ 

„Kto?“ 

„Trafili ti mozog? Lukrécia. Jedna z tých, čo ťa ťahala sem z parku. Wanda a Lukrécia... Vieme?“ Kristián nervózne otvára jedno vrecko, núti Damona začať piť. 

„Nóó... ideš borec... cucaj prvú ligu!“ Damon sa teda podvoľuje, oči sa mu smejú nad výrokmi päť ročného Kristiána, vlastne nie je päť ročný, len tak pôsobí vzrastom.

„Kam si poslal Wandu? Nie, nič nehovor, pi. Ja si ju nájdem.“ Chlapča skáče z postele... na dvere ktosi tíško klope. 

„Alebo už ani nemusím... je tu.“ Damon fofrom schováva krv pod paplón. 

„Relax starec, informácie sa o tebe šíria rýchlosťou blesku...“ Úškrn Kristiána jasne vraví, že Wanda už všetko vie. 

Žieňa tíško vchádza, hnedé vlasy, hnedé oči, krásne krojené pery, vysoká, štíhla, graciózne pohyby, jemné spôsoby... 

„Ako sa cítite, Damon?“ Wanda kývla hlavou na pozdrav, postavila krabicu na stôl, kľakla si k posteli, pri jeho hlavu, vezme upírovi jednu ruku do svojich a skúmavo hľadí na krásneho mladíka. Damon môže na nej nechať oči... fakt sa mu páči viac a viac. 

„Teraz už skvele.“ Ale! Náš maród flirtuje! No pekne!! Kristián sa práve rozhodol vypadnúť z izby a nechať hrdličky osamote. 

„S dovolením... som pred dverami ako strážny buldog. Máte hodinu. Viac doktora Helplessa asi neudržím! Damon, keď sa vrátim, chcem vidieť vydrúlené obe vrecká!“ Kristián použil gesto s palcom hore, Damon len neveriacky krúti hlavou, oči má navrch hlavy, ale je parťákovi zaviazaný. 

„Royal Agaric, poďme! Čo sa tu bude diať nie je pre tvoje oči!“ Chlapča si pridŕža potkana na ramene, súri von psa, Damon vyprskol smiechom a Wanda nechápe.


Ako sa vysporiada Damon s ďalšími nástrahami i nečakanými problémami? Odpoveď nám dá ďalšia časť poviedky... 

pst-zmens



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Devil's Night - 9. part:

3. Ivetki přispěvatel
04.09.2012 [22:33]

IvetkiVeľmi pekne ďakujem za pomoc s obrázkom. Emoticon

2. LiliDarknight webmaster
03.09.2012 [22:42]

LiliDarknightChyba bola jedine v tom, že si nevložila celý odkaz, iba "gallery/názov obrázku". Tak to môžeš vkladať iba do kolónky perex obrázok, inak sa ti nezobrazí. Emoticon

1. Ivetki přispěvatel
03.09.2012 [21:54]

IvetkiProsím o pomoc admina ohľadom obrázku na konci tohto partu. Obrázok mám uložený vo vašej galérii. Keď som upravovala text a vklada tam obrázok, načítal sa mi v pohode a celý sa zobrazil, všetko som uložila. Lenže pri kontrole článku sa už nezobrazuje. Môžte ma prosím poučiť, kde robím chybu? Ďakujem. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!