OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Daughter of Two Gender - Prológ



Život je niekedy spleť klamstiev a manipulácií. Využiť náš život ako prostriedok k moci a zničeniu nášho sveta. Dialo sa to po celé stáročia, no teraz sa všetko zmení, musí... Evelyn Mackenzie je mladé, 15 ročné, dievča, ktoré žilo normálnym životom, no začína odkrývať dávne tajomstvo svojej pravej rodiny a snaží sa utiecť proroctvu, ktoré začala nevedomky napĺňať. Je to HP fanfiction.

Daughter of Two Gender

Prológ - Doba minulá

Noc bola pokojná a tichá. Všetci ľudia už ležali vo vyhriatych posteliach. Všade vládol pokoj a harmónia. Bezdomovci už spali vo svojich skromných prístreškoch. Noc so sebou nosila odpočinok, no nie každému bol dopriaty.

Neďaleko utekalo uličkami mladé, vydesené dievča a v náručí držalo dieťa. Obzerala sa za seba a keď začula kroky, zrýchlila. Mala oblečené biele šaty a na nich čierny plášť. Hnedé vlasy jej za hlavou viali ako závoj a dodávali jej na kráse a dôležitosti. Jej modré oči sa leskli v žiari pouličných lámp.

Boli plné strachu a obáv. Utekala ulicami, zabočila za roh a pritisla sa k múru neďalekej budovy. 

„Niekde tu musí byť. Nemohla sa predsa prepadnúť pod zem! Nájdite ju živú alebo mŕtvu, hlavne zabite to dieťa!" kričal hlas neďaleko miesta, kde sa ukrývala.

Zadržala dych a vystrašene sa pozerala na siluety svojej rodiny. Kroky sa blížili a bolo počuť výstrel. Dievča sa ešte viac natislo na stenu. Dieťa v jej náručí sa rozplakalo. 

„Tíško, neboj sa, moja. Všetko bude v poriadku. Neplač. Mamička je s tebou," prihovárala sa malému dieťaťu, zabalenému v perinke.

Dieťa razom prestalo plakať a zvedavo sa na ňu pozeralo svojimi čiernymi očkami. Dievča sa usmialo a privinulo si ho k sebe. Pozrela sa doľava a doprava. Kroky ustali. To bola jej šanca. Teraz alebo nikdy. Vybehla spoza rohu a utekala k starému, na pohľad drevenému, domu na námestí.

„Tam je. Chyťte ju!" ozvali sa za ňou hlasy.

Zrýchlila a vbehla do domu. Jej prenasledovateľov odhodilo o niekoľko stoviek metrov dozadu. Usmiala sa. Ochrany domu fungovali. Otvorila dvere a ocitla sa v miestnosti, ktorú osvetľovali svetlá sviečok. Pri stole stál muž, odetý v čiernom a čakal.

„Musíme to urobiť teraz, Marek," povedala, keď zabuchla za sebou dvere. Menovaný sa otočil a pozrel jej do tváre. Jeho hnedé oči ju prepaľovali pohľadom.

„Si si istá, že to chceš urobiť, Ashley? " opýtal sa jej Marek. Dievča položilo dieťa na stôl a pozrelo sa na neho.

„Nemáme na výber. Moja rodina by ju zabila. Poznáš naše zákony. V budúcnosti ju nikto hľadať nebude," povedala a Marek stuhol.

„V b-budúcnosti?" opýtal sa jej vykoľajene. Dievča prikývlo a na stôl položilo znak ich rodu a svoj prútik.

„Áno," povedala.

Marek ju chytil za ruku a pevne stisol.

„Zbláznila si sa? Ty ju chceš poslať do budúcnosti? Ja som si myslel, že len k muklom!" kričal na ňu. Dievča si vytrhlo ruku z jeho zovretia.

„To je naša jediná šanca a jej posledná šanca na život. Ak by sme ju dali k muklom v našej dobe, našli by ju. Jej otec ju neochráni, ani o nej nevie. Vlastne ani neviem, či ma niekedy miloval," plakalo dievča.

Marek si povzdychol, obmotal ruky okolo jej pása a pritisol ju k sebe.

„Ššš, to bude dobré," upokojoval ju a hladil po vlasoch. Vedel, koľko si toho vytrpela. Vymanila sa z jeho objatia a utrela si slzy, ktoré si našli cestu z jej prekrásnych očí. Pohladila dievčatko po hlave a naklonila sa nad ňu.

„Ach, dcérka moja. Mrzí ma, že budeš vyrastať bez svojich rodičov. Je to pre tvoju bezpečnosť. Musí sa naplniť proroctvo. Len ty môžeš zmieriť naše rody, ktoré sa už po stáročia nenávidia. Budeš mať moc, akú ešte nikto nikdy nemal. Budeš vedieť veľa jazykov a mať veľa schopností. Zvieratá sa stanú tvojimi priateľmi a tvojím útočiskom. Tvoja rodina sa ťa vzdá a priatelia sa ti obrátia chrbtom, lebo budeš pre nich iná. Jedno si zapamätaj. Som tu a nikdy ťa neopustím. Vždy budem stáť pri tebe a raz sa spolu znova stretneme, moja najdrahšia. Až nadíde čas," povedala a spolu s Marekom namierili na ňu prútiky a odriekali starodávne zaklínadlo.

Miestnosť zažiarila modrým svetlom a malé dievčatko zmizlo.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Daughter of Two Gender - Prológ:

4. narninka22 přispěvatel
17.01.2014 [16:02]

narninka22Ďakujem, som veľmi rada, že sa ti páči. Emoticon
To som rada, to bola vlastne aj časť toho proroctva. No, tak to sme dve. Mala som pociť, že som zošalela. Emoticon Pokúsim sa. Emoticon

3.
Smazat | Upravit | 08.01.2014 [19:01]

Wau! to bolo super, veľmi sa mi tá 1. kapitola zapáčila :D no, úplne najviac sa mi páčil ten koniec, ako tam rozprávala o jej budúcnosti :) :) (dobre vedieť, že nie som jediný blázon, čo píše HP ff x.x) proste veľmi pekne spracovaná poviedka.... a len tak ďalej! Emoticon

2. narninka22 přispěvatel
07.01.2014 [20:51]

narninka22Ospravedlňujem sa, ale bola som celý čas mimo Slovenska a nemala veľký prístup k netu. Nie, nemám a ďakujem, ak budem mať nejaké problémy ozvem sa. Emoticon
Aha, ďakujem to som nevedela. A ďakujem, že si mi pripomenula, že som to nedokončila, asi by som na to bez teba zase zabudla. Emoticon

1. Texie admin
12.12.2013 [19:33]

TexieTento článek ti tu nedokončený visí už několik týdnů. Chtěla bych tě tedy požádat o jeho dokončení. Pokud máš s článkem nějaké obtíže, tak nás kontaktuj.
(Pozor, po měsíci se nedokončené články mažou!)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!