OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Dark witch - 3. kapitola



Dark witch - 3. kapitolaTakže, čo sa stane? Marishka pôjde za Kolom, ako to dopadne? Uverí jej? Alebo nie?
Bude sa rozprávať s Damonom, alebo sa už navždy odcudzili? Kol ju pozve von, odmietne alebo nie?
Príjemné čítanie, Leainka

3. kapitola

Pasca

 

Prudko otvorím oči. Som u Eleny doma na gauči. Hneď ku mne pribehne Elena s čajom.

„Bude ti z neho lepšie.“ Zoberiem si ho a vďačne na ňu pozriem.

„Nemôžem tomu uveriť, prečo mi to spravil?“ Hlas sa mi zlomí. Elena si hneď ku mne sadne a zobere ma do objatia.

„Však on ešte príde.“

„Čo ten náš plán na pôvodných?“ Zmením tému, nechce sa mi o tom zbaviť. Práve Damon od seba odohnal priateľa. Nech si nemyslí, že ma zas len tak ľahko získa, nie po tom, čo mi skoro roztrhal hrdlo.

„Platí, ale nie sme si istý, či to zvládneš po včerajšku...“ Hneď som ju zarazila.

„Zvládnem, nemusíte sa o mňa báť.“ Usmejem sa a postavím. Prejdem pred zrkadlo. Ako na zavolanie vojde hurikán Caroline. „To takto chceš ísť na Kola? Tak to v žiadnom prípade, v tomto stave by si nezbalila ani len opicu. Poď sem musím ti spraviť pár zmien, možno viac.“ Dodá a už ma ťahá do izby, kde ma posadí na stoličku. Otočí si ma k sebe. Som rada, že sa Caroline nezmenila. Aj keď bola človek, bola takáto. Som rada, že jej to ostalo do teraz.

Na ústa mi naniesla biely lesk. A keď hovorím biely, myslím naozaj biely. Ale nebol taký, ako som si myslela. Na mojich perách som mala len trblietky, žiadnu bielu. Oči mi namaľovala jemne ružovými odtieňmi a dodala špirálu. Trošku mi namaľovala aj obočie. Vlasy mi nechala rozpustené, ale postriekala akýmsi sprejom. Krásne to vonia.

„Elena, poď sa pozrieť! Tak, čo povieš?“ Zakričí na ňu Caroline. Elena dobehne hore.

„Páni.“ Dostane zo seba. Pozriem sa do zrkadla. Skočím na Caroline.

„Ďakujem, je to vážne nádherné.“

„Nemáš za čo.“

Zídem dole. Oblečenie si nechám to, čo mám. Otvorím dvere a v nich stojí Damon.

Zarazene ostane na mňa pozerať. Nevšímam si ho, akoby tam ani len nebol. Prejdem okolo neho a odomknem si auto. Nastúpim a naštartujem. Za pár minút som v bare. Vojdem do baru a uvidím Bonnie a Jeremyho hrať biliard. Oproti mne pri bare sedí Kol s Klausom.

Najskôr idem ku Bonnie. „Waaaau.“ Dostane zo seba Bonnie.

„Caroline.“ Usmejem sa.

„No vyzeráš oslnivo. Kebyže nie som zadaný, aj po tebe štartujem.“ Za toto si Jeremy vyslúžil od Bonnie šťuchanec do rebra. Zasmejem sa. Pozriem smerom k baru. Kol si ma všimol a usmial sa na mňa. Kývnem Bonnie na rozlúčku a poberem sa k baru.

„Ahojte.“ Usmejem sa na nich.

„Kol, zabudla som ti vrátiť sveter.“ Vytiahnem z kabelky jeho sveter a podám mu ho.

„To nevadí, dúfam, že ti slúžil dobre.“ Zobere si ho a prevesí cez stoličku.

„Marishka, dneska vyzeráš vážne waaau... Ako nie, že by si inokedy nebola pekná, ale dneska si vážne krásna,“ ozve sa Klaus.

„Ďakujem.“ Usmejem sa na nich.

„Nechceš sa k nám pridať?“

„No jasne, prečo nie?“ Sadnem si ku Kolovi na stoličku. Objednám si jednu whisky.

„Tak na zdravie.“ Prenesie Klaus a štrngneme si pohárikmi. Vypijem to na ex.

„Páni, nejako si sa nám rozbehla.“ Kol si ma stiahne k sebe.

„No a to není jediná vec, v ktorej som sa rozbehla.“ Mrknem naňho.

„Nejaká nuda, nemyslíte? Klaus, nemáš päťdesiat centov?“ Pozriem na Klausa.

„Mám prečo?“

„Daj mi ho.“ Podá mi ho a ja hneď na to idem ku automatu s výberom pesničiek.

Vyberiem pesničku od nirvany.

„No tak ide sa na parket.“ Skríknem a stiahnem Kola na parket. Začnem sa okolo neho vrtieť. Caroline dorazí akurát včas a zobere Klausa von.

Kol ma chytí za pás a stiahne, čo najviac k sebe.

„Ja ti to nežeriem, tú tvoju pozornosť a milosť. Vyklop to, čo máte zalubom?“ V momente ma drží pod krkom pri stene.

„Nič, nechápem prečo si myslíš, že by sme mali mať niečo. Nechápem, prečo nechceš prijať fakt, že sa o teba zaujímam bez toho, že by vtom bol pod stranný úmysel.“ Hneď na to ma pustí. Vydýchnem si a chytím si krk.

„No, možno máš a možno nie. Vieš, vo vás ženách sa nikdy nevyznám. Ste pre mňa jedna veľká záhada.“

Opre sa o stenu oproti.

Prejdem pár krokov k nemu a pozriem mu do očí. „Nemám dôvod ísť proti tebe a kebyže idem poznáš to.“ Začne sa smiať. „Vieš pripomínaš mi Katherin. To je kompliment. Povahovo ste rovnaké, ale výzorovo ma priťahuješ viac ako ona.“ Usmejem sa naňho.

„Čo keby sme niekam vypadli?“ Prikyvnem a hneď na to ideme preč z grilu.


 

Takže 3. kapitolka - páčila sa Vám? Čo myslíte? Ako to bude ďalej? Stane sa jej niečo?

Leainka :)



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dark witch - 3. kapitola:

26.04.2013 [20:28]

kopeckadeni Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Lili
19.03.2013 [20:48]

Kdy bude konečně další ?? Emoticon !!!!!

5. Tara
06.03.2013 [14:54]

WOW vážně skvělé !! už se moc těším na další Emoticon Emoticon Emoticon

4. Bar
31.01.2013 [21:06]

Pááááni Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon tk a ted co nejrychlejc další kapitolu ... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

3. Lili
25.01.2013 [20:00]

Emoticon Emoticon Další !!! Emoticon Emoticon

2. beka
15.12.2012 [13:25]

Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1. zuzka
25.11.2012 [16:08]

skvele Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!