OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Dark witch - 2. kapitola



Dark witch - 2. kapitolaTakže, mám pre Vás ďalšiu kapitolku. Čo sa stane? Marishka sa poháda s Damonom, ako na tom zareaguje? Dopadne to dobre či nie? Pohádajú sa, alebo udobria?
Aký vzťah majú medzi sebou?
Príjemné čítanie, Leainka.

Rozchod priateľov

 

Ráno som sa zobudila na zvonenie mobilu. „Haló?“ ozvem sa rozospato.

„To som ja Elena, prosím ťa, pôjdeš so mnou za Damonom? Teda, ak nie si u neho.“

„Nie, nie som. Príď ku mne, tak za dvadsať minút. Musím sa dať ešte do poriadku.“

„Prepáč, asi som ťa zobudila.“

„Nevadí, tak za dvadsať minút.“ Zložím a idem sa umyť. Po rannej hygiene som na seba rýchlo navliekla krátke červeno-čierne šaty a na nohy si dám žabky. Akurát otvorím dvere, keď Elena chcela zazvoniť. Objíme ma.

Cestou sme sa začali rozprávať.

„A čo vlastne ideš ku Damonovi?“

„Chcem sa sním dohodnúť ohľadom dnešného dňa a včera sme sa tak trochu pohádali, tak to chcem urovnať,“ prizná nakoniec Elena.

„Prečo? Ak smiem vedieť.“

„Nezhodli sme sa v názoroch. A čo ty a Damon?“ Zamračím sa.

„Ja neviem. Neviem, čo je a nie je medzi nami.“ Pokrčím nad tým ramenami a je to pravda. V poslednej dobe sa už veľmi nebavíme.

Zazvoníme na dvere hotelu a čakáme.

Dvere otvorí Rebekkah a vedľa nej je polonahý Damon.

Tlmene zhíknem. Prosím, nech to nie je to, čo si myslím, že je.

Rebeka sa spokojne na mňa usmeje. „Damon, nezabudni mi zavolať,“ neodpustila si predtým, než odišla.

Elena ma stisla za ruku.

„Čo chcete?“ Nepriateľsky na nás zagáni Damon. Čo to s ním je? To ma akože najnovšie chce trestať tým, že sa vyspí s Rebekou?

„Damon, prišli sme sa dohodnúť ohľadom dnešného dňa.“ Elena vojde ako prvá. Zaváham, ale nakoniec idem za ňou.

„Damon, čo to robíš?!“ skríkne naňho Elena.

„Čo myslíš? Tak ako vy ma zo všetkého vynechávate, budem aj ja.“

„Nemyslím to, Damon. Prečo si sa vyspal s Rebekou? Zabudol si, že sa ma pokúsila zabiť pred pár hodinami?“ Len ich ticho sledujem.

„No tak, treba kašlať na minulosť,“ pokrčí ramenami.

„Stálo ti to za to, aby si nás ranil? Mňa a hlavne Marishku? Veď, preboha, spolu chodíte, nie?!“ Elene sa do očí nahrnuli slzy.

„Ty sa do nás, Elena, nestaraj. To čo je medzi mnou a Marishkou nie je tvoja vec!“ rozkričí sa na nás Damon. Po dlhej dobe sa postavím.

„Choď do pekla, Damon. Bež si ziapať na Rebeku, ale nie na nás!“ oborím sa naňho. Zoberiem Elenu za ruku a spolu odídeme.

Keď vyjdeme von, do očí sa mi nahrnú slzy.

„On sa nikdy nezmení,“ šepnem a pozriem na Elenu.

„Nerieš ho teraz. Nech si robí, čo chce. Ale nenechaj ho, aby ti takto ubližoval. Si moja kamarátka, Marishka, nechcem sa dívať na teba, ako sa trápiš kvôli takému idiotovi.“ Povzbudivo sa na mňa usmeje.

Pred Eleniným domom nás čakajú už ostatní.

„Kde je Damon?“ opýta sa Stefan.

„Nemyslím si, že príde. Je na nás naštvaný.“ Elena v krátkosti vysvetlí. Vojdeme k nej a sadneme si na gauč. Jeremy donesie tašky. Pár z nich hodí na stôl a otvorí. Sú v nich zbrane.

„Ideme sa hrať na Buffy?“ usmejem sa.

„Pre istotu, ako to poznám, zase sa niečo zvrtne.“

Otvoria sa dvere a v nich stojí už Damon. Chytí ma za ruku a odvedie na záhradu.

„Hneváš sa?“ prehovorí po chvíľke ticha.

„Hádaj,“ odvrknem.

„Takže hej.“ Zatlieskam, akože uhádol.

„Môžeš byť rada...“ Nenechám ho dopovedať a skočím mu do rečí.

„Prosím?! To mám byť rada, že si sa vyspal s Rebekou?“ Neverím vlastným ušiam.

„Nie, ale vieš, aký som, keď som naštvaný. Takto si to odskákala Rebeka a nie ty.“ Vytrhnem si svoje ruky z jeho.

„Tak ti ďakujem,“ sarkasticky mu poďakujem.

„Čo keby sme tomu ešte dali šancu?“ Pozriem naňho. Neviem, nechcem sním nič mať, nie po tom, čo spravil. Nebolo to prvýkrát a myslím, že ani posledný.

„Nie, Damon, je koniec.“

„Prosím?!“ Tentokrát kričí on na mňa.

„To akože sa so mnou rozchádzaš?“ Do očí sa mi nahrnuli slzy, musela som párkrát zamrkať, aby zmizli.

„Čo nerozumieš na slove koniec? Ja už takto, Damon, ďalej nechcem fungovať, ale na druhej strane, o čom bol náš vzťah? O ničom. Boli sme iba kamaráti. Tak nechápem, čo tu riešiš.“

Chytil ma za lakeť a stiahol k sebe. „Nechcem o teba prísť ani len ako o kamarátku.“

„To si si mal rozmyslieť, než si sa začal správať ako idiot.“ Snažím sa mu vytrhnúť, ale drží ma pevne.

„Damon, pusť ma! To bolí!“ skríknem naňho, len čo jeho zovretie zosilnie.

Zmenia sa mu oči a aj zuby.

„Keď ťa nemôžem mať ako kamarátku, nebudem ťa mať vôbec.“ Odhrnie mi vlasy z krku. To nemyslí vážne.

Zahryzne sa mi do krku. Skríknem.

Stefan dojde na čas a odtrhne Damona odo mňa. Spadnem na zem a rozplačem sa. Rana na krku mi stále krváca.

Pribehnú aj ostatní. Caroline sa zohne ku mne. „Čš...“ tíši ma.

„Damon, čo to do teba vošlo? Tak to si priateľov nezískaš, keď ich skoro zabiješ.“ Elena spolu so Stefanom ho začali ťahať dovnútra.

Carolina si zahryzla do zápästia a priložila mi ho k ústam.

Do úst mi začala tiecť krv. Po pár sekundách sa mi rana na krku zahojila.

Bola som slabá, pred očami sa mi zatmelo a ja som vnímala už len tú temnotu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Dark witch - 2. kapitola:

1. Tereza
20.11.2012 [12:03]

Zajímavá kapitola:)

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!