OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... III. / 7. kapitola



Buď mojou princeznou... III. / 7. kapitolaBonnie a knihovník Demetrius z Mesačného raja určite nájdu spoločnú reč.
Dokáže Yvette pomôcť Stefanovi zo slzavého údolia?

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú

v Zhrnutí od Ivetki.

 

Elena, nesmrteľná Eunica a anjel Iustus majú hlavy sklonené nad mobilmi, každý osve ťuká do nich ako ďateľ. Snažia sa pripojiť na jediného operátora v Mesačnom raji, na KrystaPhone a zatiaľ sa im nedarí. Daria Salvatore víťazne vchádza do domu a už od dverí volá: „Mám to! Pripojiť sa môžeme cez tento špeciálny kryštál. Mám presné inštrukcie, tu máš, Elena, naštuduj to, ja zatiaľ pripravím čosi pod zub.“ 

Damon s Bonnie a Marcom sú už pri dverách. 

„No ďalšia várka prichádza, nech sa páči... Bonnie, môžeš mi pomôcť?“ Daria sa zvŕta v kuchyni. 

„Čo to, sakra... stvárate?“ Damon čumí všetkým do rúk na mobily. 

„Vezmi si aj ty svoj a pridaj sa okamžite! My si tu budeme lámať hlavy s pripojením a mladý pán si príde na hotové!“ 


Elena mu hádže krabicu s jeho nevybaleným mobilom. Damon nemá rád techniku tak ako jeho brat, ale podvoľuje sa. Posadí si Marca na plece, neochotne rozbaľuje krabicu a nájde v nej okrem mobilu aj dajaké vrecúško. Zvedavo sa pozrie na Marca a poďho otvárať váčok. Čosi hranaté a tvrdé sa rysuje pod látkou. 

Damon si to vysype na ruku, Marco skríkne, vrhne sa Damonovi do dlaní, schytí predmet do papuľky a vytrieli s ním preč. Stalo sa to v okamihu. Všetci ostali ako obarení... Damon len vyjavene pozerá a vlastne ani nevie čo to skutočne držal. 

„To čo... stalo sa niečo?“ Nechápu prítomní. Iustus sa skúmavo díva na Damona, listuje si v jeho hlave. Damon to cíti a len mykne plecami, akože ani nič nevie a vlastne to bolo také rýchle, že si nestihol uvedomiť, čo mal v dlani. 

„Neviem. Počkáme na Marca a podrobíme ho krížovému výsluchu!“ Rozhodol sa Damon. Berie do rúk prekliaty nový mobil a s nechuťou sa púšťa do skúmania.

 

Mladá slečna Elena naštudovala manuál, zvládla sa pripojiť cez špeciálny kryštál na prvý raz, mobil je aktívny. Pomáha zvyšku teamu, dokonca napojila aj notebook. Práca úspešná, KrystalPhone v Mesačnom raji skutočne funguje. 

Kryštál čo priniesla Daria stojí na nábytku, prebleskuje lúčmi, hrá farebnou hudbou.

Elena si znovu číta manuál a rady ako sa pripojiť telepaticky: „To je neuveriteľné. Ja to musím vyskúšať. Iustus ako rýchlo sa vieš vzdialiť? Myslím ísť na koniec Mesačného raja.“

„Elena, toto telo nosím len kvôli tebe. Nezabúdaj, že ja som čistá myšlienka, energia. Premením sa a som tam skôr ako sa nadýchneš.“ Iustus v mžiku zmizol. Elena má otvorené ústa, Damon sa z chuti smeje. 

„Princezná, pekne ťa vyšokoval. Keď sme volali Iustusa na tvoju záchranu, bol kdesi za Plutom. Smrťka Bibiana mu vtedy dokázala poslať správu a Iustus bol pri tebe v podsvetí za pár okamžikov. Takže teraz už dávno prešľapuje na konci Mesačného raja a čaká na spojenie.“ Baví sa Damon. 

„Ok. Skúsim to.“ Elena sa sústredí, volá Iustusa, gúľa očami po prítomných a za pár sekúnd sa jej Iustus ozýva v mysli. Vymenia si pár myšlienok a Elena ho prosí aby sa vrátil. 

„Vážne to ide a na takú diaľku! Super! Má to len jeden háčik. Telepaticky sa vieme spojiť na veľké vzdialenosti len v Mesačnom raji. A teraz telefonát.“

 

Elena vybieha von, navolí si Bonnie a spojenie je ok. Baby sa počujú. Super. Elene to nedá a skúsi zavolať Stellu v penzióne. Telefón zvoní a zvoní. Stella neberie, ale odkazová služba je aktívna. Elena zanechá správu a je natešená, že sa dovolala aj mimo Mesačného raja a popravde vôbec nechápe ako. Ako to môže fungovať... ako... tak ako všetko v nadprirodzenom svete... pre nás obyčajných smrteľníkov krajina večného neznáma.

Nečuduj sa, Elena a buď rada, že spojenie prebehlo v poriadku. Ako sa to vraví? „Bez spojení není velení!“

Dievčina sa vracia do domu a nestačí sa čudovať. Damon má na kolenách otvorený notebook, pripojený na sieť a čosi usilovne hľadá. 

„Máš moju pochvalu, mladý pán! Len sa uč a pracuj...“ Elena sa chechce a s ňou zvyšok osadenstva.

 

Damon zdvihne hlavu, rozhodí rukami: „Čo je? Mám zopár desiatok rokov... a viac... to však neznamená, že som technické nemehlo! Netreba vám ukázať, že človek niečo vie, potom sa na to všetci spoliehate! Banda ľudská lenivá!“ 

„Kokso, že ľudská banda.... anjel Iustus, nesmrteľná Eunica, delfín Filip, čarodejnica Daria a čarodej Marco, všetko nadprirodzené bytosti... ty sa kam dívaš? Z ľudí tu máš len Elenu a Bonnie a aj tie už nie sú obyčajní ľudia!“ Filip sa baví na Damonovi. 

„Dobre!“ Vrčí Damon a nedá sa rušiť.

 

Bonnie sa tíško vytratila do kuchyne za Dariou. 

„Mám prosbu. Môžem?“ Začína opatrne Bonnie. 

„Samozrejme, srdiečko. Prosím.“ Daria sa láskavo usmieva, má Bonnie rada. 

„Máte tu veľkú knižnicu som počula a rada by som sa do nej pozrela... ak sa dá.“ 

„To je hotová vec. Aj ti to uľahčím. Otvoríš si prechod do nej priamo v mojej zadnej pracovni a tak isto sa aj vrátiš. Poď, ukážem ti to.“ Bonnie je nadšená a hneď sa vrhá do učenia. Daria otvára pomyselný vchod v stene, vytvorí sa optický tunel a už vedie Bonnie do knižnice. Vojdú do ohromnej miestnosti plnej kníh, časopisov, listín a pergamenov. 

Bonnie je nadšená.

Prihopká k nim starý knihovník, láskavo sa zvíta s Dariou i Bonnie.

„Vediem vám moju zverenkyňu a prosím aby ste sa jej venovali, Demetrius.“

„Samozrejme, Daria, rád. Som jej plne k dispozícií. Prosím, Bonnie, o čo máš záujem?“ Demetrius si hneď plní svoje povinnosti. 

„Zatiaľ nič konkrétne, môžem sa tu poprechádzať a nahliadnuť do regálov?“ Bonnie svietia oči nedočkavosťou.

„Iste, prosím...“

Gesto ruky je jednoznačné. Daria sa lúči, Bonnie už cestu späť pozná a popravde Dariu už počúva iba na pol ucha. Duchom neprítomná Bonnie vchádza medzi nekonečný rad regálov plných tajomstiev.

◊ ● ◊

Skočíme späť k elfke Yvette domov. Stefan sa mierne zotavuje, sánka už nebolí a reverzný upír je schopný motkania po veľkej izbe v korune stromu. 

„Dáš si ešte pohár chlorofylu?“ 

„Prosím si.“ Stefan sa chystá jej pomôcť pri príprave. 

„Netreba, sadni si, hneď som pri tebe.“ Yvette naleje plný veľký pohár Stefanovi, obslúži ho a sadá si vedľa. Upír pomaly popíja, oči zapichnuté do zeme. Yvette sa odhodláva, váha... 

„Mierne sa ti už uľavilo, pomohla som ti zo začiatku mágiou, ale doliečiť sa budeš musieť sám. Dovolíš mi prezrieť ti rany?“ Svietiace oči elfky hypnotizujú Stefana. 

„Je mi to nepríjemné... prepáč, hanba ma fackuje pred tebou.“ Priznáva Stefan farbu. 

„Prečo? Kvôli fyzickej prehliadke, či máš zahanbenú dušu za pokus o samovraždu?“ Nemilosrdne tne do živého Yvette. 

„Duša a ja sa hanbíme pre pokus zbaviť sa života... prepáč.“ 

„Ok. Ľahni si na posteľ, tam si ťa prezriem.“ Stefan poslúcha, tíško si líha, oči odvracia od elfky. Yvette mu vyzlieka košeľu, nohavice... sústredí sa na rany... rukami prechádza postupne po celom chrbte, otočí si Stefana k sebe a venuje sa hrudníku. Každú ranu starostlivo pozoruje. 

„Ok. Chrbát je fajn, ale tieto dve rany na hrudi sa nechcú sceliť. Počkaj.“

Yvette si priniesla voňavú, hojivú masť. Naberá trošku na prst a ľahúčko potiera Stefanove rany. Upír drží, díva sa na jej tvár. Svietiace zelené oči sústredene pozorujú prácu prstov, pery sa jemne usmievajú. Yvette má dlhé špicaté uši, okolo očí a líca rituálne potetované. Celkovo pôsobí vznešeným dojmom. Je až takmer éterická. Stefan sa zasnene díva a uvedomuje si, že dotyky Yvette sú mu príjemné.

bmp-III-7

 

„Tak, zajtra to natrieme zas. Stefan, je čas zistiť čo presne sa stalo pri vašom milovaní so Stellou. Čo mi vieš povedať?“ Yvette ide priamo na vec. Stefan je bičovaný výčitkami zas a znova.

„Milovanie bolo krásne, užíval som si jej nádherné telo, prítomnosť, pery... Stella ma prekvapila... začala mi láskať a oblizovať rezáky... také vzrušenie si nepamätám...“ Stefan sa hanbí o tom rozprávať, Yvette ho núti ísť ďalej. 

„No... bol som vrcholne vzrušený... Stella mi ponúkla svoj krk, darovala mi svoju dôveru a ja... bože, Yvette, čo som to spravil!!“ Stefan už nedokáže na to spomínať, trhá mu to srdce. 

„No a ty si sa jej vrhol po krku, prekusol si jej žily, škaredo zranil.“ Yvette pragmaticky, tvrdo dokončila. Stefan len smutne prikývne.

„Takže nové v tom bolo len prekvapenie s rezákmi. Stella ti chcela ulahodiť a čosi sa zvrtlo. Ok. Počkaj.“ Elfka skočila ku knižnici, čosi hľadá, listuje, súhlasne prikyvuje. 

„Jasné a máme to! Presne to som si myslela. Ty si práve tá výnimka, čo potvrdzuje pravidlo. Takže... bol si obyčajný upír a teraz si dočasný reverzný upír. Niekedy sa stane, že pri premene na dočasného reverzného ti ostanú tvoje pôvodné vlastnosti a stále sú dominantné. Ty ich síce vedome potláčaš, lenže pri silnom emocionálnom zážitku sa menej ovládaš a preto sa ti stalo, že si zahryzol v takej miere ako si bol desiatky rokov zvyknutý. Chápeš ma?“ Yvette skúma jeho oči a snaží sa v nich vyčítať súhlas.

„Akože som bol taký rozvášnený, že som sa prestal kontrolovať a zvíťazila nado mnou moja pôvodná podstata obyčajného upíra a prekusol som Stelle krk? Čiže som ako reverzný milenec nebezpečný a vyradený z činnosti. Fajn... dobre aj tak... aspoň už viem čo sa stalo. Ďakujem.“ Pochopil a sarkasticky sa sám šľahá.

„No, zatiaľ nemáš začo. Ešte som neskončila.“ Stefanovi vyliezli oči a tuší ďalšiu pohromu. Odovzdane čaká na popravu. 

„Buď úprimný. Používaš aj samčeka pri milovaní?“ Stefan nechápe. 

„Akého samčeka? Nerozumiem.“ 

„Termín samček... tomu hovoria reverzní upíri. Znamená to, byť schopný sa plnohodnotne milovať... ako človek. Samček je termín pre chlapskú pýchu, pre...“ Nedokončila, Stefan jej skočil do reči. 

„Čo to? To počujem prvý raz. Ty mi chceš povedať, že niektorí dočasní reverzní upíri sú schopní sa plnohodnotne milovať s človekom. Teda... to mi nikto nepovedal a fakt to počujem prvý raz!“ 

Stefan začína mať zlé tušenie. Dakde hlboko v ňom rastie nepokoj a neznáme podráždenie ohľadom Eleny a Damona. Je to zatiaľ mizivý pocit, no už sa derie na povrch. 

„Áno, niektorí to dokážu, ale je to od prípadu k prípadu. Napríklad, keď je obyčajný upír zdravotne postihnutý pred premenou na reverzného, je takmer isté, že samčeka nemôže používať. Teda... niekedy sa to dá napraviť... ale len v málo prípadoch.“ Súka plnohodnotné informácie zo seba elfka a otvára nové obzory pred Stefanom. Stefanovi razom docvaklo a všetko odrazu do seba zapadá. 

„Yvette, je mi to jasné. Tak dlho som sa chcel premeniť na reverzného a Elena aj reverzní súrodenci Stella i Ericc mali vždy kopec výhovoriek. Nedalo sa. Potom ma ťažko zranil sám pekelný Démon a keď som sa mierne zotavil, žiadal som znovu o premenu na reverzného. A vtedy to už Elena schválila... ona predsa musela vedieť, že nebudem môcť používať samčeka... ou, tak toto odhalenie ma bolí. No je pravda, že neviem či môj slávny braček samčeka použiť môže. Sakra! Som zaslepený idiot!“

Stefan sa díva na elfku, hlavu má plnú pochybností. Celé odhalenie možnej pravdy je rýchle, bolestivé a ponižujúce! 

Yvette vie odpoveď, vie o Damonovi a jeho výletoch do prírody. Videla ho, ale má to povedať Stefanovi? Načo... aj tak je už dosť ranený. 

„Hej, Stefan, kašli teraz na Damona. Ide o Stellu predsa.“ Vracia ho do reality. 

„Áno. Musím jej to takto vysvetliť, poprosiť o odpustenie a stratím sa preč do sveta. Odcestujem. Ďakujem. Môžem už ísť?“ Stefan sa vážne chystá na odchod. 

„Si kompletný? Po A je noc a vonku sa motajú ďalší obyčajní upíri, ktorí sú nahnevaní na Damona a chcú sa pomstiť. Po B si ešte slabý, po C nedoriešili sme problém samčeka a po D žiadne cestovanie, ty patríš sem. Mala by som aj po E... no tým ťa nebudem zaťažovať... teraz.“ Yvette hodila nervózne hlavou. 

„Čo so samčekom?“ Stefan tíško čaká. 

„Som ochotná ti pomôcť... myslím pomôcť v zmysle... použijem mágiu, trošku posunieme tvoj prah citlivosti nižšie, budeš sa viac ovládať a ďalšiu mágiu by som skúsila na oživenie tvojho samčeka.“ Jednoduché, pár magických slovíčok a sexuológovia nemajú čo robiť.

„To ako... že by som bol schopný sa milovať s... dievčaťom?“ Stefan má teda dnes deň!! 

„Hej. Je na tom niečo zlé? Ja ctím prírodu a milovanie patrí medzi jej bežné, základné činnosti.“ Nechápavo hľadí Yvette do stresovaných očí upíra. 

„Ty by si mi fakt chcela týmto smerom pomôcť?“ Stefanovi sa konečne začínajú usmievať oči...


bmp-III-end


 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... III. / 7. kapitola:

2. Ivetki přispěvatel
19.07.2013 [21:32]

IvetkiNie zlá predstava spojiť Stefana a Yvette Emoticon Počúvnem tvoj sen? Emoticon
díky, Perlička Emoticon

1. Perla přispěvatel
17.07.2013 [23:48]

PerlaTo bola super časť! Emoticon Emoticon
Len mi je ľúto Stefana. Toľko si vytrpel a teraz Ďalšie zarmucujúce zistenie... Emoticon
Každopádne som zvedavá, na čo vlastne Bonnie sa chcela ísť pozrieť k tým knihám, či tam náhodou niečo nenájde. A tá elfka, neviem, ale začína sa mi páčiť predstava, že by mohla niečo mať so Stefanom. Emoticon
Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!