OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... III. / 6. kapitola



Buď mojou princeznou... III. / 6. kapitolaOsud má zrejme iné plány so Stefanom. Prečo prichádza Yvette?
Nie každá bojová porada vyrieši problém a Marco priam neznáša prekvapenia.

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú

v Zhrnutí od Ivetki.

 

Stefan, náš dočasný reverzný upír sa nám naposledy stratil z dohľadu v lese, keď si ho odnášala elfka Yvette raneného na ramene. Ešte si pripomeňme, že Stefan sa zamiloval do reverznej upírky Stelly a pri milostných hrátkach jej prekusol krk, ťažko poranil žily. Stefan sám nechápe ako niečo také mohol vykonať a preto ušiel do lesa s odhodlaním spáchať samovraždu. Napadli ho traja obyčajní upíri, Stefan sa nebránil a chcel sa nechať zabiť. Lenže toto všetko pozorovala Yvette, upírov zabila troma presne mierenými šípmi s drevenými hrotmi, ktoré si sama vyrobila.

- - -

Stefan leží na lôžku, otvára oči... útulná miestnosť plná kníh, kvetov, zelených halúzok a konárov, bez okien a aj tak sem presvitá príjemné tlmené svetlo zo stropu. Cíti sa už trošku lepšie, bolesti povolili. Tíško pozoruje mladé dievča, ako sa zvŕta okolo pultu s knihami a riadom, čosi chystá, tvorí. 

„Vitaj späť k životu, Stefan.“ Ani sa na neho nepozrela. Stefan si pamätá ako mal zlomenú sánku a každý pohyb ústami príšerne bolel. Skúsil teda mierne pohnúť sánkou... fajn nebolí. 

„Ďakujem a popravde ma fackuje hanba.“ Tíško šepká slabý Stefan. 

„A má ťa aj prečo! Si neúctivý k životu! Dostal si ho darom a chceš ho premrhať!“ Hnevá sa Yvette. 

„Lenže ja som mŕtvy... som upír...“ Sarkazmus osudu? 

„Chceš sa hrať so slovíčkami? Dobre... si mŕtvy, ale dostal si druhú šancu, teraz si dočasný reverzný upír, denný tvor, tak sa podľa toho aj správaj!“ Nedá si vziať názor Yvette. 

„Ok. Kto si? Prečo si ma zachránila?“ Stefan sa chce pohnúť ďalej. 

Yvette prišla k nemu, sadla si mu k nohám, pohodlne sa oprela o kmeň stromu. 

„Som Yvette, divoká a temná elfka, žijem v lesoch... obývam aj kus vášho lesa... myslím tvojho a Damonovho. Milujem lesy a prírodu, vysoko si cením život. Dušou som bojovník, neznášam urážky, celkom dobre ovládam streľbu z reflexného luku, boj z blízka s krátkymi dýkami. Mierumilovná, samotárka, rada študujem, som priateľ s mágiou, celkom inteligentná a to ti musí stačiť. Si teraz v mojom špeciálnom príbytku v korune stromu, mierne upravenom. Stačí? Ou... prečo som ťa zachránila... samovražda je zbabelý únik pred problémami! Neznášam to. Máš problém, vyriešime ho spolu! Ok?“ 


Milí čitatelia, všetko je pravda, čo podsunula Yvette Stefanovi... lež nie tak celkom celá. Elfka má svoje presné dôvody prečo sa motá okolo Stefana a penziónu. Možno nám časom sama otvorí hlavu a zdôverí sa aspoň nám, keď už Stefana zámerne vynechala.

 

Yvette sa díva jasnými zelenými očami na Stefana, súmerné plné pery sa jemne usmievajú. 

„Ok. Ďakujem... som idiot! Yvette... ja to vôbec nechápem ako som mohol Stellu takto... bože... bolí tá spomienka.“ 

Stefan sa bolestivo pretočí na bok, skrúti do klbka a oči mu zalievajú prvé slzy. 

„Poplač si, to patrí k veci. Viem takmer všetko o dočasných reverzných upíroch, možno prídeme spoločne na niečo... neviem, čo ti zatemnilo krátkodobo myseľ, úsudok... niečo, čo spôsobilo skrat v tvojom konaní.“ Yvette sa dotkla Stefanovho ramena, telo sa mu trasie pod náporom náreku. Stefan je vážne nešťastný a netuší ako von z bludného kruhu.

„Spolu na niečo prídeme, Stefan...“ 

Yvette tíši reverzného upíra a sama sa diví, prečo jej jeho prítomnosť nevadí... je predsa samotárka a necíti sa dobre s cudzími.

* * *

V penzióne už narastá mierna panika. Stefan sa im stratil pred pár hodinami, nevedia ho nájsť. Súrodenci Ericc a Stella mu volajú zbytočne, Stefan nie je v dosahu. 

„Stella, prečo si poslala Stefana preč z izby? Mal dajaký dôvod odísť? Myslím, či sa mohol naštvať... aj keď to sa na Stefana nepodobá.“ 

Skúša znova Despina. Stella sa krúti, nechce pred všetkými, ale hlavne pred bratom Ericcom priznať, že Stefan jej poslal sms-ku s rozlúčkou a ospravedlnením za nezmyselný útok pri ich milovaní. Ale asi bude musieť ísť s pravdou von. Ericc klopká na parapetu okna a čaká.

„Ok. Bojím sa o Stefana, poslal mi túto sms-ku.“ Stela ju hľadá v mobile a ukáže všetkým text: „Prepáč, Stella, sám nechápem čo sa stalo, nenachádzam v sebe žiadnu odpoveď, ako som ti mohol takto ublížiť a nedokážem s tým žiť! Milujem ťa rovnako ako Elenu!!“

Despina, dráčik Damonko aj Ericc hľadia na Stellu spýtavo. 

„No... čo? Jednoducho... keď som Stefanovi ponúkla krv z krku, tak sa niečo stalo... neviem čo... poranil ma.“ 

Stella sa cíti veľmi nepríjemne, tak chcela túto informáciu zatajiť, ale Stefan ju svojim nerozvážnym konaním prinútil odkryť karty. 

„Takže to bol predsa Stefan!“ Zrúkol Ericc, zasa besnie zlosťou. 

„Hajzel, ten nech sa domov ani nevracia!“ Ericc supí, chodí hore dolu salónom. 

„Skúšam mu volať, stále nie je v dosahu.“ Stella už začína konečne logicky uvažovať. 

„A dobre robí!“ Húka napajedený Ericc, zranenie sestry v ňom podnecuje pomstu. 

„Ericc, prestaň jančiť. Vonku sú nebezpečné bytosti a Stefan je tam vonku sám! Musíme zasa von a všetci!“ 

Dráčik Damonko nariaďuje novú pátraciu akciu, team sa vydáva do tmy. 

◊ ● ◊ 

Mesačný raj, krajina vytvorená za zrkadlom na povale v penzióne bratov Salvatore. Krajinu vytvorili pradávne svetlé čarodejnice, medzi nimi aj Daria Salvatore, starodávny predok Damona a Stefana. 

Elena, Bonnie a Daria sú v dome, učia sa pracovať s novým typom mobilu, Elena dokonca priniesla aj jeden notebook a skúša sa pripojiť na sieť. 

„Dievčatá moje, mám stovky rokov a teraz sa musím učiť pracovať s technikou. Neuveriteľné... život je stále vo vývoji a treba sa mu prispôsobiť. Viem len o jednom operátorovi v Mesačnom raji. Je to KrystalPhone. Vysoko špecifický operátor, počula som, že sa dá na neho pripojiť s technickými zariadeniami, ale aj telepaticky. Skúsime oboje.“ Elena sa smeje a myslí si, že Daria žartuje. 

„To sa nedá. Telepaticky... Daria, ovládam telepatiu, no netuším ako...“ 

„To je práve to, Elena. My ešte netušíme, tak neremcaj, skúšaj s mobilom a ja zbehnem pre ďalšie info k susedom. Nikdy som sa o KrystalPhone nezaujímala, je to nové... my to zvládneme!“ Nariaďuje kategoricky Daria a dievčatá skúšajú. 

Čarodej Marco v podobe malého čierneho mačaťa sa vrúti dnu: „Prepáčte, slečny, ruším... potrebujem s tebou súrne hodiť reč, Bonnie. Poď so mnou.“ Marco ani nečaká na odpoveď, otáča sa k odchodu. Bonnie skáče za ním. 

Marco sa ponáhľa preč a čo najďalej od domu, čo najďalej od Eleny a ďalších zbytočných uší. Bonnie mu ledva stíha. 

„Horí ti za pätami, Marco?“ Bonnie už takmer uteká. 

„Sorry, krásna slečna, musíme mať súkromie.“ Marco sa zastavuje v lese. Bonnie dobieha zadychčaná. 

„Tak čo sa stalo? Niečo s Damonom?“ Bonnie sa bojí hlavne o jej platonickú lásku.

 

My už vieme, že Bonnie nosí hlboko v srdci Damona od ich prvého stretnutia, ale nikdy to nikomu nepovedala a ani nepovie.

 

Marco sa usmieva, Bonnie mu nahrala na smeč. 

„Ou, milá slečna... ty máš strach o Damona. Výborne, presne tento druh strachu potrebujeme na vyriešenie drobného problému s Damonom.“ 

„Čo, čo sa mu stalo?!“ Bonnie už kričí strachom. 

„Sssttt! Ticho! Nič sa mu nestalo, ale keď mi dvaja čosi nepodnikneme, tak sa môže!“ Marco je tak dramatický a páči sa mu naťahovať Bonnie.

„Marco, praštím ťa ak nezačneš spievať!“ Bonnie úži oči a bojovne vykročila k mačaťu. 

„Relax, mladá, zastavím ťa skôr, ako povieš pst!“ 

„A ja ťa pretrhnem vo dvoje a hneď!“ Bonnie sa načahuje po Marcovi, keď zaznie hlas za ňou. 

„To by si môjmu priateľovi nespravila.“

Damon sa opiera o strom, ruky skrížené na prsiach, ľúbezne sa usmieva na Bonnie a je vytešený, ako sa mu podarilo oboch prekvapiť. 

Bonnie sa strhla, civí na svoj idol a nesplnený sen, platonickú lásku,  strapáčika. Nemá slova. Marco sa podráždene ohradí: „Hej, rušíš mi obchodné jednanie. Môj day runner je dnes už plný, na teba nemám čas! A vôbec, ako si to dokázal... sakra, vôbec som ťa nepočul, necítil, nevidel!“ Marco prská prvú ligu a jedovito sa trasie.

„Učím sa rýchlo a od teba. Si dobrý učiteľ. Ďakujem.“ Damon sa uklonil, robí si srandu z Marca. 

„Ok. Čo by si rád?“ Marco sa súrne potrebuje rozprávať s Bonnie, na Damona nemá čas. 

„Si na mňa zlý. Bránim ťa pred ukrutnou čarodejnicou, čo ťa chcela pred chvíľkou pretrhnúť a ty si nevďačný. Kde sú tvoje dobré spôsoby?“ Damon sa baví otvorene. 

„Aagrrrr... neser tigra, Damon! Vybaľ čo chceš, alebo...“ 

„Alebo čo?" 

Damon sa smeje, natiahne pred seba obe dlane a volá mača k sebe gestom. Nakláňa hlavu na bok, špúli ústa, oči prosia o milosť a priazeň Marca. Damon drží a čaká, Marco si spomenul, ako Damon majstrovsky masíruje a už zasa bojuje sám so sebou. Zaskučí nevôľou, mykne hlavou a pomaličky sa presúva do dlaní Damona, ten si ho vyloží na rameno, túli sa k nemu lícom a íska ho oboma rukami. 

„Ďakujem, priateľ môj.“ 

Damon zatvára oči, užíva si hýčkanie kožúška čierneho mačaťa. Marco zabudol na Bonnie, je mu nádherne, celý kožúšok sa vlní rozkošou a Marco začína priasť. Pridáva sa k nemu aj čierny panter v Damonovi. 

Bonnie sa len díva, neverí vlastným očiam. Mocný dočasný reverzný upír Damon je roznežnený ako, ako... ani nevie ako. Tak túto stránku Damona nepozná. 

Upír cíti na sebe pohľad Bonnie, otvorí jedno oko, naznačí hlavou, aby sa Bonnie pridala. 

Čarodejka nevie presne čo má robiť a tak jej Damon pošle myšlienku: „Pridaj sa k nám, kvietok, poď pohladiť Marca, má to rád.“ Bonnie sa blíži k Damonovi, opatrne dvíha ruku ku kožúšku, jemne hladí srsť.

Damon jej vzal ruku do svojej a učí ju ako správne masírovať Marca. Vzal jej aj druhú ruku a spoločne ruky v rukách ju učí presné pohyby. Bonnie je učenlivá a za pár chvíľ to zvláda sama.

„Výborne, kvietok.“

Damon jej púšťa ruky, berie si ju do náruče, aby sa mohla o neho oprieť a lepšie dočiahla na jeho rameno s Marcom. Damon si opiera Bonnie o hruď, objíma ju okolo pása, kontroluje jej prácu na kožúšku mačaťa. 

Bonnie pristála v siedmom nebi... Damon, strapáčik ju drží v náručí... oprie si o neho hlavu, zavrie oči a v lese máme dokonalé trio, čo si užíva prítomnosť  tretej osoby. 

Marco si vychutnáva masírovanie od Bonnie, Bonnie žiari šťastím v horúcom objatí Damona a Damon, ehm... má oboch, vracia sa mu od nich pozitívna energia a nabíja ho novou silou. 


Wow, vážení, takto si treba užívať život.

 

„Ehm, neruším?“ Dokonalú atmosféru narušil ďalší hlas v lese. 

Damon ho pozná. Lesný duch Bastien. Má podobu mladého chalana, krásne zelené oči, na hlave dva biele rožky, hnedé vlasy jednoducho lemujú tvár. Damon si spomenul, že Bastien vládne ohňom a oheň mu kedysi daroval sám pekelný Démon. Má to však jeden háčik, priam hák... komu Démon daruje oheň, akoby si ho označkoval a je schopný sa na dotyčného napojiť. To znamená, že Bastien môže byť nechceným špehom samotného Démona a Démon môže získavať informácie z Mesačného raja cez Bastiena. Spočítané a podtrhnuté... pekelný Démon môže zistiť, že Damon sa ukrýva v Mesačnom raji, postúpi túto informáciu Smrťke Bibiane a tá si príde pre Damona, odvedie si ho do podsvetia. 

Damon nemá rád Bastiena aj preto, lebo sa motá okolo Eleny a chce sa k nej dostať nebezpečne blízko. 

A tak Damon hrozivo zavrčal na Bastiena, Bonnie sa strhla a Marco prekvapením skoro zletel z ramena upíra. 

„Čo sa to dnes robí, do riti! Chodíte tu všetci ako duchovia!“ Kokce zaskočený Marco a díva sa na Bastiena, ktorý sedí v korune stromu a nezdá sa, že by chcel zliezť na zem.

„Sorry, kámo, nechcel som ťa prekvapiť.“ Usmieva sa Bastien a oči šibalsky nesúhlasia s výrokom jeho úst 

„Sa ti ale zadarilo!“ Teraz už vrčí aj Marco.

„Fajn, vidím, že som tu vítaný. Dovoľte, krásna slečna... som Bastien, lesný duch.“ 

bmp-III-6

Bastien predsa zoskočil na zem, poklonil sa slečne a čaká. Bonnie je mrzutá, vyrušil ju z tak krásnej pohody v horúcom náručí Damona. Neochotne sa odlepí od upíra a podáva ruku Bastienovi.

„Bonnie... som Bonnie.“ Cúva späť do náruče Damona.

„Nenechajte sa rušiť, len som sa chcel spýtať, či prišla aj Elena.“

Bastien sa pobavene uškiera do Damonovej tváre, jasne vidí jeho nesúhlas.

„Nie, Elena tu nie je a ty sa prac tam, odkiaľ si prišiel!“ Štekol Damon.

„Počkaj... nebuď pes na mladého... ešte ja sa predstavím... som Marco.“

 

Mačaťu zasvietili oči a okamžite potmehúdsky pričaroval Bastienovi veľkú halúzku plnú zelených lístkov a žaluďov. Bastien sa vyľakane díva do vlastných rúk, ale ihneď pochopil, že má pred sebou mocného čarodeja.

„Ou... parádny kúsok! Mohol by som poprosiť aj o halúzku s bukvicami?“ Bastien nekazí zábavu a čaká. Mača sa pokloní a Bastien má v mihu ruky plné halúzok.

„Super a teraz ja!“ Bastien razom vytvoril desať centimetrovú ohnivú guľu v ruke, namieril na Damona, Marca a Bonnie.

„To nemyslíš vážne!“ Húkol Damon, svižnou rýchlosťou upíra skočil vpred, schoval vyľakanú Bonnie za seba.

„Nie, len som vám predviedol, že ani ja nie som žiadny trochár... a ďakujem za halúzky, Marco.“

 

Bastienovi potemneli zelené oči, venoval Damonovi a Marcovi varovný pohľad, ospravedlňujúco sa uklonil Bonnie... odchádza stredom cestičky preč, ohnivú guľu si pohadzuje ako loptu v dlani, halúzky prudko zahodil bokom.

„Ma podrž! Tá mládež je čoraz drzejšia!“ Prská Marco, znechutene si sadol na zem.

„Mali by sme sa vrátiť domov. Elena sa bude strachovať.“

Damon podáva ruku Bonnie, berie Marca na rameno a spoločne razia cestu lesom.

„Počkaj, Marco sa chcel so mnou súrne rozprávať.“ Spamätala sa Bonnie.

„Inokedy, už ma prešla dnes chuť. Je to tu samé nečakané prekvapenie.“ Marco to dnes očividne vzdal.

Lenže naliehavý problém Damona s očipovaním Smrtkou Bibianou sa nevyriešil, iba odsunul. A to je zlé, Damonovi možno dochádza čas...


bmp-III-end


 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... III. / 6. kapitola:

2. Ivetki přispěvatel
13.07.2013 [17:55]

Ivetkisom veľmi potešená, Perli Emoticon Emoticon
čas pracuje proti Damonovi a Stefan... hm, toho možno vezmem na milosť, uľahčím mu kúsok života Emoticon

1. Perla přispěvatel
12.07.2013 [15:05]

PerlaTak to bolo super! Emoticon Emoticon Emoticon
Trio v lese v podobe Damona, Marca a Bonnie sa mi veľmi páčilo. Ten kosúrik teda vie dať niekoho dokopy. Emoticon Emoticon
Yvette a rozhovor so Stfanom... myslím, že z toho ešte tiež môže vzniknúť niečo zaujímavé, síce tipujem, že Stef nám ešte dostane poriadnu nakládačku od Ericca aj za Stellu. Toto sa najlepšie určite neskončí.
A ten Bastien, neviem, čo si mám o ňom myslieť. Vždy mi prišiel veľmi zlatý a všetko okolo toho, no akosi keďže mu nedôveruje Damon, bojím sa, že pritiahne nejaké problémy, ako napríklad Smrťku Bib do raja.
Ale môže sa aj ona dostať do raja?
Dúfam, že ďalšia časť bude čo najskôr. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!