OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... - II. séria - 4. kapitola



Buď mojou princeznou... - II. séria - 4. kapitolaRozvážny anjel Iustus prináša nádej, alebo nie?
Sebestredná Smrťka Bib pod nátlakom prizná farbu...

EDIT: Článok neprešiel korekciou!

 

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú

v Zhrnutí od Ivetki.

 

„Ďakujem za podporu, cítim, že ma ovplyvňuješ a vlievaš mi nádej. Prečo som zasa o tebe pochyboval? Veď je nad slnko jasné, že si tu kvôli riešeniu veľkého problému... som debil... si tu kvôli Elene a zostal si tu kvôli mne! Sakra, Iustus, ty to všetko už vieš predom, vieš ako to celé dopadne?!“ Damon sa prudko vzoprel na lakťoch, naklonil sa k anjelovi a číhal na odpoveď. 

„Si truhlík, keby som to vedel, tak mám kanceláriu v nebi, či pekle a riešim, či riadim celý svet odtiaľ. Teraz som ti vysvetlil, že sa ti otvárajú viaceré možnosti po každej reakcii a tým pádom nie je nikdy možné vedieť veci predom... len odhad. Aha, Damon je nerozvážny, zasa zaútočí, aha, Damon sa zľakne, utečie, aha, Damon má podporu priateľov zváži možnosti, poslúchne ich rady a spoločne vyriešia kauzu Bib.“ Trpezlivo vysvetľuje anjel. 

„Áno, chápem a samozrejme beriem poslednú možnosť. Takže si sa prišiel uistiť, o mojej spolupráci,“ Damon si opäť líha. 

„Áno, aj nie.“ Šibalský úsmev anjela.

„Nech už dnešok skončííí! Prosííím!!“ Damon zakričal do lesa zúfalo. 

* * * 

Dráma naberá na obrátkach. Okruh bojovníkov sa nám jednoznačne rozdelil do dvoch táborov. 

V prvom máme hlavného vinníka – Damona. Ku podivu  všetci stoja na jeho strane – delfín Filip, reverzní Ericc i Stella, nesmrteľná Eunica, anjel Iustus, čarodejka Bonnie, dráčik Damonko, Elena, Stefan. Každý z nich sa snaží pomôcť ako len vie a vládze. 

V druhom tábore je sama Bib – no neviem, či sa to dá nazvať tábor. Je sama proti všetkým, jasne to cíti. 

Lenže ona je niekto, ona je predsa sama Smrťka, ona je jedinečná. Nikdy Zem nenosila a nebude nosiť nikoho podobného! Aj Elena sa ju zdráhala zaradiť do davu k ostatným. Takže vychádzajme z tohto predpokladu – Smrťka je jedinečná a tým pádom si zaslúži aj jedinečné správanie, služby, zaobchádzanie, je Ktosi, je nad VIP. A ako taká má právo na jedinečného partnera. Sám si zvolil, sám prišiel a ponúkol jej lásku i priateľstvo. 

„Zaslúžim si ho! Je len môj, opätovala som mu lásku, tak prečo sa zrazu ku mne otáča chrbtom? Dal mi ultimátum, buď sa podvolím, ale sa staneme nepriateľmi! Nie, Damon, to nemôžeš, ja sa ťa už nevzdám. Dostal si sa mi pod kožu! Hej a sama to niekedy ľutujem! Bolo mi lepšie samej... či nie? Aspoň som nemusela civieť do zrkadla ako teraz a rozprávať sa sama so sebou!!“ Bib zúrivo hľadí na seba v zrkadle, má totálny zmätok v pocitoch, nevidí riešenie. Sústredila pohľad na seba, ozvala sa rana a zrkadlo sa rozpadlo na tisícky kúskov. Sklo vybuchlo pod tlakom jej očí, desiatky črepín sa jej zaryli do tváre a tela. Krv steká, Bib ale necíti žiadnu bolesť. Uvedomila si nerozvážnosť voči požičanému ľudskému telu. 

„Sakra, tá ľudská rasa je tak zraniteľná!“ Vybieha do salónu, potrebuje čímsi zastaviť krvácanie a povyberať sklo z rán. 

* * * 

„Pre boha Bib! Čo sa stalo?“ Elena našla Bibianu pobehovať po salóne. 

„Nehoda. Môžeš mi pomôcť, alebo mi aspoň poraď kde nájdem lekárničku,“ Bib neochotne vysvetľuje. 

„Sama ťa ošetrím, počkaj ma v kuchyni, hneď si prinesiem potrebné veci!“ 

Elena letí do izby, vrazí do Stelly: „Sorry, Bib sa zranila, ponáhľam sa, príď mi pomôcť, prosím a vezmi aj Eunicu.“ 

Stella zúžila oči, hľadá Silou Smrťku, cíti ju v kuchyni, jasne cíti jej nervozitu a podráždenosť i hnev na slabé ľudské telo. Našla Nicu, len neochotne idú pomáhať. Elena je už v kuchyni, pinzetou vyťahuje sklo, hlboko vryté do tela, zastavuje postupne krvácanie, ošetruje rany. 

„Bib, čo to bolo za nehodu?“ 

„Stála som pred zrkadlom a jednoducho sa poškodilo, výsledok vidíš. Sakra, je to nepríjemné a bolí to!“ Syčí Bib. 

„Stála si tam a samé sa poškodilo?“ Elena neverí. 

„Hmm...“ 

„Nekecaj!“ 

„Čo ma vypočúvaš! Ďakujem za pomoc, už pôjdem...“ Bib chce vstať, lenže Stella, ktorá práve vstúpila do kuchyne, ju silou vtlačí do stoličky. 

„Nie, nikam nepôjdeš, až keď ošetríme všetky rany. Bibiana, máš ľudské telo, nevieš sa sama dostatočne liečiť a môžeš prísť o toto telo. Tak drž!“ 

„Ahoj Bib, čo to? Vybuchlo zrkadlo?“ Dorazila Eunica a už podpichuje Smrťku. 

„Zlietli ste sa na mňa ako muchy! Ale pozor slečny, ja...“ Nedokončila. 

„Bibiana, neopováž sa to vysloviť, ani domyslieť!“ Trhla s ňou Elena a naschvál zaborila pinzetu hlbšie ako mala. 

„Áááu, Elena!! Preskočilo ti?!“ Kričí Bib. 

„Tebe preskočilo! Si tu na podmienku od Matky Prírody, varovali ťa obaja bratia Salvatore aj ja! Fakt chceš odísť ako spráskaný pes so stiahnutým chvostom?!“ Elena jej hľadí bojovne do očí, rozhodnutá ju okamžite vyhodiť z penziónu a ešte ju aj poriadne spáliť ohňom. Čaká na odpoveď, či zámienku. Bib si všetko presne prečítala v jej hlave i pohľade. 

„Ok. Tak ma ošetruj citlivejšie,“ Smrťka kapituluje. Aspoň zatiaľ a naoko. 

„Dobre, drž a nehýb sa. Tento kus je väčší a takmer ti poškodil oko.“ Elena vyberá črepinu, Eunica prikladá kúsky gázy.

Stella chodí okolo, kryje si myšlienky a raz nevie ako sa tejto hnusnej kreatúry spýtať na Damona. 

„Bibiana, myslíš, že by si mi mohla povedať o svojich citoch k Damonovi?“ 

„Prečo?“ 

„Mám ho rada ako brata... a tak mám starosť o jeho šťastie...“

„Chceš tým povedať, že ja som jeho nešťastie?!“ Bib začína byť zasa podráždená.

„Nie, to si povedala ty a inak si pekne vzťahovačná. Už sa skľudni, počúvaj ma a prestaň vyskakovať! Dokážeš to?“ Nervózne prská Stella. 

„Dokážem, keď ma nikto nedráždi!!“ Štekajú na seba obe. 

„Aké sú tvoje city k Damonovi?“ Stella sa naklonila až k Bib, hlavy si opreli o seba, oči tak na štyri centimetre od seba. 

„Vy ste tu ako partia na hon čarodejníc!“ 

„Myslíš inkvizíciu?“ 

„Áno.“ 

„My sme horšie, Bibiana. Poviem ti to len raz! Ak ublížiš Damonovi...“ 

„A ja sa nemám vyhrážať! Ty môžeš?“ Štekla Bib, vrazila Stelle do hlavy.

„Budete už obidve ticho? Stella choď bokom, musím ošetriť Bib,“ Elena odstrčila reverznú upírku. 

„Pekne ste si pokecali s Bib, len ste sa nikam nedostali. Skúsim ja,“ Eunica prikladá gázu za gázou. 

„Bib, prosííím, môžeš nám objasniť svoje plány s Damonom? A prihoď k nim aj svoje city k nemu, prosííím!“ Eunica zámerne pritlačila na veľkú ranu. 

„Fakt, mučíte ma ako inkvizítor. Ok, Damona milujem, som šťastná v jeho prítomnosti, napĺňa mi prázdny nekonečný život. Je čerstvá rosa na kvetoch, lahodný vánok, osviežujúci pohár studenej vody na púšti, vychádzajúce slnko po tmavej studenej noci, lahodné sústo potravy, je pre mňa nektárom i mannou zároveň...“ 

„Ježiši, Bib, veď ty si fakt zamilovaná...“ Elena zíza na Bib, aj zabudla na ošetrenie.

„Áno, som,“ Smrťka sklopí oči, zalieva ju stud pred vyznaním na verejnosti. Elena, Stella aj Eunica hľadia na seba v úžase, ani jedna z nich nevie ako vyriešiť tento problém. 

* * *

Damon už nie je schopný počúvať Iustusa. Súrne chce dakam zmiznúť, niečo urýchlene vykonať, stratiť sa. 

„Iustus, poď so mnou, mám akútnu potrebu vypiť pohár chladenej chlorofylovej šťavy,“ Damon v mihu vstáva, rúti sa do kuchyne, Iustus mu je v pätách. Damon vbehol dnu a okamžite sa zastavil vo dverách, keď zbadal štyri baby v kuchyni. Iustus nečakal tak prudké zabrzdenie od Damona a vrazil zozadu do neho v plnej rýchlosti. Výsledok: Damon katapultovaný anjelom vletel do stola, prevrhol ho aj so zvyšnými stoličkami, materiál na ošetrovanie Bib lieta po miestnosti. Zostal ležať pri Smrťke na zemi. 

„Au, Iustus, dívaj sa pred seba...“ 

„Sa dívam, drbo, ale ti nesvietia brzdové svetlá!“ Iustus podáva ruku upírovi, dvíha ho zo zeme, Damon si vyťahuje z hrude hlboko zapichnutý nožík, so sykotom ho hádže do drezu. Upír si až teraz všimol olepenú Bib, vyvalil na ňu oči: „To je už čo? Čo sa ti stalo?“ 

„Ahoj, aj my ťa rady vidíme, všetky...“ Sarkasticky ho šľahla Bib pohľadom. 

„Hej, baby, čo je to?“ Nahnevane ukazuje na zranenú Smrťku a bojí sa domyslieť, či jej náhodou neublížili. 

„No prepáč!! My sme nič nespravili. Bib prišla zranená, poskytujeme prvú pomoc,“ Stella si prečítala jeho myšlienky. Damon si kľakol pred Bib, vzal jej ruku, pobozkal, díva sa do očí, snaží sa v nich vyčítať nedávnu minulosť. Bib nemá rada, keď Damon prezentuje na verejnosti svoje city k nej. 

„Skutočne som sa zranila sama a dievčatá mi pomáhajú ako len vládzu. Vstaň,“ Bib si vytrhla ruku, tlačí Damona od seba. Upír sa podvolil.

Berie si z chladničky pohár, pomaly sŕka a popri tom upratuje bordel. Iustus pomáha tiež a šibalsky si postupne číta v jednotlivých hlavách. Dostal uspokojivú odpoveď. Bib skutočne miluje Damona. Tak toto bude ešte zaujímavé. Postavil sa do úzadia, oprel o stenu. Damon nie je vo svojej koži, dopil chlorofyl, upratal: „Elena, ďakujem za pripravený pohár. Môžem vám byť nápomocný?“

„Ani nie. Už končíme. Vlastne áno. Zober Bib do izby a tam sa postaraj o pacientku. Oficiálne ti ju zverujem do starostlivosti, až do uzdravenia.“

Elena významne pozrela na Damona, úsmev od ucha k uchu. Poslala mu aj dôvetok telepaticky: „Damon, Smrťka Bib ťa naozaj miluje! Zamotal si nás všetkých do peknej šlamastiky. Ako ďalej??“


Prijmite moje pozvanie do ďalších častí druhej série, nuda má vstup prísne zakázaný!


Ivetkii-1

 





« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... - II. séria - 4. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!