OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... - II. séria - 3. kapitola



Buď mojou princeznou... - II. séria - 3. kapitolaSmrťka Bib zámerne oklamala Damona...
City priateľov Damona sú pobúrené! Ako sa vyrovnajú s nerozvážnym konaním upíra?

EDIT: Článok neprešiel korekciou!

 

 

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú

v Zhrnutí od Ivetki. 

Sprcha hučí, Damon sa nakláňa k reverznému upírovi Ericcovi aby ho lepšie počul, ale nerozumie, tak zastaví vodu. 

„Vysypeš už, čo si sa to dozvedel od Smrťky Bib?“ 

„Počúvaj ma, starký, ona ti vložila do mysle dajaký pomyselný čip, že?“ 

„Áno a ver, že to svinsky bolelo. A?“ Damonova zlá spomienka. 

„Čo ti k nemu povedala?“ Ericc si chce byť na istom. 

„Čo by... že keď bude kdekoľvek preč a pomyslím na ňu, či ju priamo zavolám, bude ma počuť a príde. No asi ma nebude počuť, jednoducho dostane správu, že ju zháňam. A?“ 

„Tak ja viem druhú polovicu pravdy, priznala sa, že ťa má akoby očipovaného, môže ťa vyhľadať, len to má jednu nevýhodu, nemá taký akčný rádius ako tvoje volanie. Uvedomuješ si plne, čo ti spravila?“ Ericc je znechutený a dáva to jasne najavo. 

„A kurva drát! Až sem sa neunúvala zájsť v objasňovaní...“ Damon je pobúrený na najvyššiu možnú mieru. Strhne uterák, ledabolo ho na seba hodí a chce vybehnúť za Bib. 

„Stoj! Nemôžeš ísť s bubnom na zajace!!“ Ericc ho kmasol za mokrú ruku. 

„Nevieme viac, ako to funguje, čo sa s tým dá robiť... čakaj, zistíme viac info a potom udrieme! Ťahaj späť do sprchy a rieš problémy po zrelej úvahe! Damon, vieš že si sledovaný, tak sa teraz podľa toho zariaď. Idem za Filipom, Iustusom a zistím čo sa dá.“ Ericc vtlačil na silu Damona do sprchy. 

„Trafí ma šľak. Som idiot, debil, kretén, hňup, chruňo... sám som si to zavinil... Ericc, ďakujem...“ Damon sa opiera o kachličky, zúri na seba. 

* * * 

Rýchlo dokončí sprchu a už letí za Stellou a Eunicou. Vezme ich von, obom telepaticky v rýchlosti objasní problém. 

„Očipovaný... tak s týmto som sa ešte nestretla. Nič to, požiadam o radu Matku Prírodu a skúsim aj dáke čarodejnice, ty skús Bonnie.“ Pragmatická nesmrteľná Eunica ako vždy nesklamala. Zato reverzná upírka Stella sa len díva a díva, napokon z nenazdania Damonovi strelí takú facku, až mu hlava odletí bokom. 

„Ty už vieš za čo!!“ Oči šľahajú blesky, otočí sa na podpätku a znechutene odchádza. Damon vôbec nechápe, šúcha si líce a fakt nevie prečo ju schytal. 

„Damon, haló, vráť sa späť na zem z krajiny absolútnych prekvapení... čo... netušíš, nedobíja ti?“ Eunica sa začína baviť. Damon len nemo rozhodil ruky a ani ťuk. 

„Sakra, baby s vami je len problém. Nerozumiem vám. Tak?“ Upír vyvaľuje oči a očakáva spásonosnú odpoveď. 

„To ti je taká babská tichá súhra. Máme tu okolo teba úzky okruh spriaznených duší, ktoré... dajme tomu sú tvoje fanynky...“ Eunica čaká, či sa chlapec chytí. Damon zdvíha ramená, akože a? 

„A si blbý ako vedro gitu. Jednoducho tolerujeme sa navzájom, ale do tohto úzkeho kruhu Smrťka Bib určite nepatrí...“ Nica nahne hlavu. Bože on ešte stále nechápe. 

„Bib ti vykradla mozog?“ Eunica neveriacky krúti hlavou. 

„Nica, dokonči to už jednou vetou, nechápem, neviem čo mi chceš povedať!“ 

„Jednoducho sme proti tomu, aby si robil samčeka Bib, ty hovädo primitívne!!“ 

„Akože mám fanynky, ktoré mi vymedzia okruh, kde môžem a kde nie??“ Damon je úžasom mimo. 

„Áno! Chytrý reverzný...“ Smeje sa Eunica. 

„A dostanem aj zoznam? Vieš nech sa aj ja orientujem...“ Kyslo sa tvári a nadobudnutá informácia ho nenapĺňa šťastím. 

„Nedostaneš, ale zjednoduším ti to. Keď si zasa bezhlavo vyberieš objekt túžby, príď sa spýtať a ja ti to odsúhlasím, alebo aj nie...“ Nica sa bavííí. 

„Čo?... ako... ne... si... sakra, Nica, na sprosté žarty nie je čas!“  Damon sa raz nevie spamätať z ohúrenia. 

„Na to si mal myslieť, keď si ťahal žiarlivú fúriu do lesa!! Drbo!! Damon je to tak. Keby si bol čo len naznačil, aký máš úmysel, podotkla by som zopár viet... viem, že by som ťa možno nezastavila, ale aspoň by som sa necítila podvedená tak ako Stella, pretože tvoj výber sa nedá ospravedlniť!“ Už vážne dodáva Nica. 

„A čo sa vám na nej nepáči? Veď je na svoj vek k svetu... A vlastne to aj tak nie je jej telo, môže sa prevteliť do kohokoľvek...“

„Ty si to zasa nepochopil?!  Nejde o to ako vyzerá, ale kto je a čím je! Že teba priťahovala hlavne tým čím je... no jasné, samček túžil po krajnosti, po novom, neobjavenom, čo nikto nemal...“ Nica sa priblíži k Damonovi, zúrivo mu pozerá do očí. 

„Prepáč, máš pravdu a úplnú... bol som zvedavý a ...“ Nedokončil a už schytal druhú facku a veru táto bola ešte silnejšia. Nica odchádza, ale zašle mu telepaticky myšlienku: „Úbožiak, mohol si sa spýtať a nemuseli sme teraz riešiť tvoje odčipovanie. Neboj sa, slovo splním, pomôžem ti, ale nasral si nás parádne!!“ 

Damon zvesil hlavu, sám kdesi v hĺbke cíti, že baby majú absolútnu pravdu... aj keď malinký hlások vzadu sa búri. Sedí, hlavu si zloží do dlaní, raz sa ľutuje, raz si nadáva.

* * * 

Ericc ho našiel v pochmúrnej nálade. 

„Ale... náš lover boy stratil glanc?“ Posmešný rýpanec. 

„Ser na to, Ericc! Už som schytal dve parádne facky... ale viac ma bolia na duši ako na tele,“ súka pravdu. 

„Počul som a kvetnato od sestry... Damon, nahneval si ich a budeš sa musieť ospravedlniť, doniesť čokoládu, alebo obrátiť tok rieky, či predĺžiť noc na dvadsať hodín a ešte dlho skákať, ako ti budú pískať... dlho...“ Ericc ho popláca po ramene. 

„Máš niečo?“ 

„Zatiaľ nie, pátrame ďalej. Damon, odkladám tento rozhovor medzi nami dlho, no už sa musím rozhýbať...“ Ericc neisto habká. 

„Aj teba som pobúril s Bib? Tak len do mňa... budeme sa aj biť?“ Vzdáva sa Damon. 

„Nie, mne si tým akurát pridal prácu. Ide o Elenu.“ 

„Čo s ňou? Naberá silu, lieči sa.“ 

„Práve preto, mám dlh voči Matke Prírode a Elene.“ Reverzný upír obozretne volí každé slovo. Damon rozhutuje o dlhu Matke a Elene... jáj. 

„Chápem, máš samčekom stvoriť Elenu veliteľkou Matky Prírody pre ľudí so špeciálnymi schopnosťami. A čo s tým ja?“ Dnes je teda deň!! 

„Potrebujem tvoju pomoc,“ usmieva sa Ericc. 

„Ty ju máš stvoriť, nie ja...“ Vracia mu úsmev Damon, žmurkne a nakloní hlavu na bok. 

„Samčeka zvládnem! Teba rád využijem ako komplica pri strážení. Je mi to žinantné, lenže Elena je ešte slabá a nechcem ju preháňať mimo domov. Jednoducho potrebujem, aby si vzal Stefana kamsi preč a dal mi možnosť.“ 

„Ericc, dnes mám deň blbec... Ale dobre, ber to ako vrátenie dlhu, za pomoc s Bib. Kedy?“ 

„To zatiaľ neviem, budeme improvizovať. Dík. Padám preč.“ 

* * * 

„Ach, milý priateľ, sú také dni, kedy sa úplne obráti chod dejín, všetky naučené a získané danosti strácajú zmysel, či poriadok...“ Delfín Filip sa vynoril z tmy. 

„Áno, dnes mám jeden taký...“ Damon sa ani nepozrel na delfína, hlavu má stále zloženú v daniach a začína mu byť mierne nevoľno. 

„To je len slabá nervozita a des z nevyriešeného problému. Prejde. Dočasný reverzný upír Damon... si pre mňa výzva od Matky Prírody... malo ma to hneď napadnúť pri prvom našom stretnutí. Posúvaš hranice, meníš pravidlá, hľadáš diery v systéme... Ok, aj takých treba, bez vás nie je vývoj!“ Delfín pláva hore dolu terasou a nahlas rozmýšľa. 

„Css, takto som sa na vec nepozeral... som vlastne pionier, priekopník... ďakujem za uznanie, akurát že priekopníckou prácou strácam priateľov, ďalších ohrozujem na životoch a zrejme o svoj prídem tiež,“ Damon trpko púšťa pravdivé slová a necháva ich plynúť nočnou tmou. 

„Ty nie si Elena, nikdy sa nevzdávaš!“ 

„Jasné... len ako sa nevzdať, keď nemáš riešenie, nevieš sa postaviť problému čelom?“ 

„Hľadáme riešenie a viacerí, ty máš za úlohu držať Bib v presvedčení, že sa nič nezmenilo, nevieme o jej čipe. Ericc ti vravel to isté predpokladám.“ 

„Áno.“ 

„Výborne! Sme dohodnutí...“ Delfín opúšťa zlomeného Damona. 

* * *

„Konečne sa dostanem na rad aj  ja? Dnes máš plný day runner, zmestím sa tam na slovíčko?“ Pri upírovi sa striedajú členovia posádky penziónu ako na bežiacom páse. Teraz ho vyhľadal Iustus, anjel, spravodlivý pútnik, cestovateľ, ktorý dobrovoľne opustil Boha, je prieskumník priestoru i času v paralelných vesmíroch, sám je čistou formou energie, svetla a myšlienky. Momentálne vzal na seba podobu mladého chlapca, blond vlasy, modré oči. 

„A vieš, že som ťa aj čakal? Mám pred sebou defilírku priateľov...“ Damon si unavene ľahol do trávy, sleduje more hviezd na nočnej oblohe. 

„Iustus, kam dovidím do vesmíru, tam sa všade vieš dostať? Či si tam už bol? 

„Nepodceňuj ma Damon! Dostanem sa oveľa ďalej ako ty dovidíš. Predstav si to ako túto terasu a les okolo. Ty dovidíš len po okraj terasy, ale ja cestujem až k najvzdialenejším kútom lesa. Pre teba a ľudí takmer nepredstaviteľné...“ Skromne sa usmieva anjel, líha si vedľa Damona. 

„Fakt, neviem si to predstaviť... a ako rád by som bol kdesi tam... ďaleko...“ 

„Môžeš sa tam dostať vo svojej fantázií... a pozor, tvoja fantázia je schopná cestovať nekonečnom a vytvoriť pre teba jedinečný vesmír, jedinečné nové svety a tam sa zasa ja neviem dostať.“ 

„Pekne sa vieš hrať so slovíčkami... späť na Zem... čím som teba sklamal? Do mňa, do toho,“ upír povzbudzuje anjela. 

„Nesklamal si ma, mám zato, že osud ti podsunul túto možnosť zámerne a ty si po nej skočil. Bola to tvoja voľba. Taký je beh sveta... dostaneš možnosť, dve či tri, vyberieš si, vytvoríš nové možnosti, nový dej i problémy a zasa máš pred sebou viac ciest na riešenie. Ktorou sa vydáš Damon?“ Iustus tíši hlas, vlieva do Damona pokoj a nádej na dobrý koniec. 

„Ďakujem za podporu, cítim, že ma ovplyvňuješ a vlievaš mi nádej. Prečo som zasa o tebe pochyboval? Veď je nad slnko jasné, že si tu kvôli riešeniu veľkého problému... som debil... si tu kvôli Elene a zostal si tu kvôli mne! Sakra, Iustus, ty to všetko už vieš predom, vieš ako to celé dopadne?!“ Damon sa prudko vzoprel na lakťoch, naklonil sa k anjelovi a číhal na odpoveď. 

„Si truhlík, keby som to vedel, tak mám kanceláriu v nebi, či pekle a riešim, či riadim celý svet odtiaľ. Teraz som ti vysvetlil, že sa ti otvárajú viaceré možnosti po každej reakcii a tým pádom nie je nikdy možné vedieť veci predom... len odhad. Aha, Damon je nerozvážny, zasa zaútočí, aha, Damon sa zľakne, utečie, aha, Damon má podporu priateľov zváži možnosti, poslúchne ich rady a spoločne vyriešia kauzu Bib.“ 

„Áno, chápem a samozrejme beriem poslednú možnosť. Takže si sa prišiel uistiť, o mojej spolupráci,“ Damon si opäť líha. 

„Áno, aj nie.“ Šibalský úsmev anjela. 

„Nech už dnešok skončííí! Prosííím!!“ Damon zakričal do lesa zúfalo. 


 Prijmite moje pozvanie do ďalších častí druhej série, nuda má vstup prísne zakázaný!

 


dam+bonn



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... - II. séria - 3. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!