OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... II. / 27. kapitola



Buď mojou princeznou... II. / 27. kapitolaBastien neúnavne trénuje Elenu.
Poltergeist Spyridon spôsobuje obavy obyvateľom Mesačného raja.

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú

v Zhrnutí od Ivetki.


Lesná čistinka je zaliata slnkom, dve postavičky v tieni živo diskutujú. Lesný duch Bastien učí Elenu narábať s ohňom, ovládať ho Silou. Elena dobrovoľne zmizla Damonovi a Eunice z dohľadu. Tí ju totiž strážili pred poltergeistrom Spyridonom. Damon šalie strachom, myslí si, že je Elena už dakde mŕtva. Horúčkovite pátrajú s nesmrteľnou Eunicou v blízkom lese. 

Elena sa zatiaľ zdokonaľuje v paľbe ohňom. 

„Ell, pekelne sa sústreď... oheň je dobrý sluha a veľmi zlý pán. Presne si uvedom, čo chceš robiť, akú veľkú guľu vytvoríš, či aký je tvoj ďalší plán. Skúsime si teraz úplne malé guľky, sleduj,“ Bastienovi sa vytvorí na dlani ohnivá guľôčka o priemere dve, tri centimetre. Vyhodí ju do vzduchu, podloží poď ňu druhú ruku a chytí. Vyzýva očami Ell k akcii. 

Elena sa snaží, vytvára guľku... no je väčšia, na prvý raz sa to nemusí zdariť. Skúša znovu a zasa neúspech.

„Neviem to!“ Zúri dievča. Bastien zasa predvádza. Elenin pokus je opäť neúspešný.

„Ell, koluje nám v tele Sila. Ty ju sústredíš a v hlave si presne uvedomuješ, čo chceš... lenže ty si akosi rozhádzaná. Mám dojem, že tvoja Sila a hlava nie sú celkom v súlade...“ Bastien pozerá do zeme, úpenlivo rozmýšľa.

„Mám to! Teda neviem, či s tým budeš súhlasiť... no za pokus to stojí,“ neistý pohľad Bastiena Elenu mätie.

„Čo chceš skúsiť?“

„Nóó... ja by som ti pomohol zosynchronizovať Silu a hlavu,“ usmieva sa Bastien. 

„A čo sa mi na tom nemá páčiť?“ 

„Musím sa ťa dotýkať rukou v oblasti srdca, prinútim tvoju Silu a hlavu do súbehu,“ trpezlivo vysvetľuje Bastien, ale zámerne zamlčal, že to bude Elenu bolieť.  

„Má mi vadiť tvoj dotyk? To nie, poďme na to. Ja sa chcem naučiť viac,“ odhodlane pristupuje Elena k Bastienovi. Ten sa len útrpne usmial a berie riziko jej útoku dobrovoľne na seba. 

„Ok, ideme...“  Elena stojí neoblomne pred Bastienom a čaká.

Lesný duch priložil dlaň Elene medzi prsia, druhou rukou ju pevne chytil za rameno, sýto zelené oči priamo hľadia do Eleniných. 

Bastien sa sústredí, svoju Silu dáva do súladu so Silou dievčaťa a postupne núti jej hlavu ku spolupráci. To už Elena začína cítiť tlak, až bolesť v hrudi a postupne v celom tele. Chce sa vytrhnúť, no Bastien jej nedovolí cúvnuť, drží ju vlastnou Silou pri sebe a pomaličky dokončuje proces synchronizácie jej Sily s hlavou. Elena má pocit, že príde o rozum a vybuchnú jej svaly. Vykríkne bolesťou, snaží sa ale vydržať.

el+bas+dam+eun-27

V čase výkriku Eleny sa na okraji čistinky zjavil Damon s Eunicou. Tí vidia Elenu vydanú napospas mladému čertovi s rožkami. Obaja sa rútia k nim, Damon sa už chystá zaútočiť a zložiť Bastiena. Našťastie ich Elena zbadala a dáva im znamenie, aby nezasahovali, že ona sama túto akciu chce. Damon prudko zabrzdil takmer pri Bastienovi, Eunica za ním a nerozhodne čakajú na ďalšie pokyny od dievčaťa.

Bastien sa na okamih preľakol Damona, no rýchly zásah Ell do deja ho vrátil k jeho poslaniu. Stále drží jednu ruku Ell na hrudi, medzi prsiami, druhou ju pevne fixuje za rameno, pohľad rozhodne upretý do jej očí. Postupne dáva slobodu jej Sile i hlave, sám sa odpútava a nechá Ell prevziať plnú kontrolu nad sebou.

Elena sa cíti ako znovuzrodená, súlad jej tela a hlavy je dokonalý, usmieva sa, bolesť pomaly ustupuje.

„Ďakujem...“ Šepne a musí sa oprieť o Bastiena. Lesný duch ju vezme do náruče, šťastne sa usmieva a vie, že sa mu to podarilo.

„Niet za čo, Ell, to ty si zvíťazila sama nad sebou! Sadni si prosím,“ usádza ju na stoličku.

 

Damon len nevraživo sleduje dianie okolo seba. Už si preveril svojimi zmyslami Bastiena, vie o ňom, že je nadprirodzený, celkom silný, má telepatiu a čosi mu vraví, že má aj oheň. Damon nevydržal mlčať dlho.

„Si v poriadku, Elena?“

„Hej, všetko je ok,“ Elena sa usmieva, volá gestom ruky Damona k sebe. Upír jej skočí k nohám, díva sa do očí, číta myšlienky, zisťuje urýchlene stav jej mysle i tela. Zdá sa byť všetko ok. Vezme ju do náruče a až teraz z neho opadol strach z jej zmiznutia.

„Elena, si normálna? Vytratíš sa nám, nedáš o sebe vedieť a tu sa mancuješ s...“ Eunica sa spýtavo pozerá na Bastiena, čaká a rada by sa možno aj pobila. Lesný duch si správne vysvetlil jej pohľad. 

„Môžeme sa pobiť, keď na tom trváš...“ Vyzývavo hľadí a premeriava si ju.

„Žiadne bitky! Sakra... predstavím vás... Lesný duch Bastien, nesmrteľná Eunica. Damona poznáš. A áno, ja som chcela odísť, potrebovala som sa čosi podučiť od Bastiena.“ Nervozita mierne opadla, no nevraživosť ostala.

„Čo si sa takého preborného naučila tuto od... mladého ucha?“ Sarkasticky si rypol Damon.

Elena zúžila oči, sústredila sa na malú ohňovú guľku, bleskovo ju vytvorila v dlani a skôr než sa Damon spamätal, hodila mu ju do tváre.

Upír sa neskoro uhol, oheň mu popálil líce, preletel poza Damona, narazil do stromu, vybuchol a zmizol. Bastien je nadšený pokrokom Eleny.

„Výborne, Ell! Skvelé, zlepšila si sa v rýchlosti, v mierení a vytvorila si presne požadovanú guľku! Som na teba pyšný!“ Bastien sa elegantne uklonil, venoval jej úsmev na celú tvár, žmurkol zeleným očkom.

„Ďakujem, Bastien! Som nadšená!“ Elena opäť vstáva, chystá sa ísť trénovať ďalej od upíra a nesmrteľnej.

„Ja nie som... ďakujem za popálenie,“ vrčí Damon a šúcha si boľavé líce.

„Prepáč, sám si chcel vedieť čo tu robím... a ty sa za chvíľku vyhojíš,“ s ľahkosťou odvetila Elena a má v zásade pravdu. 

Bastien odchádza s Ell trénovať, Damon sa posadil do trávy, sleduje pokroky Eleny, Eunica si čupla k nemu.

„Darmo sa hneváme, Damon. Elena vie ďalšiu užitočnú vec... v boji s nepriateľom je zasa silnejšia... akurát ma nasrala, že odišla bez ohlásenia!“ Šomre Eunica. Damon má neodbytný pocit, že Bastien bude ešte problém v jeho živote s Elenou.

dam+el+bas+eun-26 

* * * 

Poltergeist Spyridon stále poletuje lesom v Mesačnom raji, už raz zaútočil na Elenu a ťažko ju zranil. Potrebuje na svoje prežitie ľudskú krv, hnev a strach. Je inteligentný a vedomý si svojej sily. Anjel Iustus ho tipoval na nehmotného démona. Spyridon sa pri útoku na Elenu zjavoval sluchovo i vizuálne, dokonca bol taký silný, že fyzicky zlomil veľkú haluz nad Elenou a hodil ju na dievča.

A tohto krvilačného ducha hľadajú spoločnými silami pútnik a cestovateľ vesmírom anjel Iustus, reverzný upír Ericc, starodávny pútnik Zemou delfín Filip a zajo-mačka Despina. Všetci štyria sú nadprirodzené bytosti disponujúce Silou mysle, telepatiou, majú všetci vyvinuté vysoko citlivé zmysly a tie teraz pracujú na sto percent. Postupujú lesom, skenujú okolie, číhajú na akýkoľvek náznak negatívnej energie. Už hľadajú dlho a zatiaľ bez úspechu.

„Iustus, sme už všetci unavení, poďme k Darii, oddýchneme si, aj zajtra je deň.“ Ericc už padá dole nosom.

„Hej, ja sa pripájam,“ Filip pokyvuje hlavou.

„Ok. Tak smer Daria, tam sa dohodneme, čo zajtra...“ Neúspešná výprava sa vracia k prastarej čarodejnici Darii Salvatore domov. Nájdu tu drobné občerstvenie, zložia sa pred domom a začína spoločný relax.

To už sa nám vracajú aj Elena, Damon a Eunica z lesa, kde zanechali lesného ducha Bastiena a kde Elena cieľavedome trénovala streľbu ohňom.

„Tak ako?“ Damon sa zvalil k priateľom a volá k sebe aj Elenu a Eunicu.

„Hovno sme našli...“ Kaboní sa Ericc.

„Nemôžte všetko prehľadať za jeden deň... to dá rozum,“ Damon ich tíši.

„Daria, aký je veľký Mesačný raj?“ Táto otázka ešte nikdy nezaznela v tejto poviedke.

„No, moji milí, presnú rozlohu vám nepoviem, ale... Mesačný raj sme tvorili pre svetlé čarodejnice, ktoré pomáhajú bojovať Matke Prírode so zlom. Vtedy sme sa dohodli, že túto krajinu máme za odmenu a bude plná kúziel. Dá sa to aj takto povedať... keď si tu spokojný, tak si vo vlastnej hlave dokážeš vytvoriť akýkoľvek kút v Mesačnom raji a tam potom žiješ. My ostatní to rešpektujeme... to značí... Mesačný raj nemá stále hranice, je vysoko premenlivý a Spyridon môže byť kdekoľvek,“ Daria sa tvári zamračene.

„A kurva drát! Tak to sme v peknej prdeli! Veď to ho nikdy nenájdeme!“ Vyskočil na nohy Damon. Rozhodil rukami v beznádeji.

„Počkaj, Damon... tu sa musí otvoriť dajaká možnosť... ale... nič ma zatiaľ nenapadá,“ rozpačito bráni Dariu Filip.

„Nóó, teda... to si mi vlial nádeje za plnú cisternu!“ Škerí sa Damon.

„Nehádajte sa! Daria... máš dáke kúzlo... neviem... niečo na zúženie miesta hľadania, či vysondovanie Spyridona?“ Skúša pomôcť Elena.

„Dievčatko zlaté, zatiaľ nie. No som pevne rozhodnutá obísť všetky moje priateľky a snáď niečo vydumáme,“ Daria sa už zberá na odchod.

„Ok. Daria, má ťa niekto z nás sprevádzať?“ Pragmatický Iustus sa ozval.

„Nie. Oddychujte povinne, naberajte silu, ja sa budem ponáhľať,“ Daria sa vytratila preč.

„Čo teraz?“ Eunica nerozhodne hľadí na priateľov.

„Nič, počkáme, musíme strážiť Elenu. Časť z nás bude oddychovať a časť bdieť pri Elene... a striedame sa,“ Iustus zavelil.

„Kto bude v prvej trojke?“ Filip sa vrtí.

„Ja, Filip a Iustus,“ prvý raz prehovorila Despina. Všetci sa otočili, v očiach otázniky.

„Prečo tento výber?“ Diví sa Damon.

„A prečo nie? Už som ťa omráčila elektrickým výbojom, som dosť silná,“ nedá sa Despina.

„Ehm... si ma zaskočila, prepáč,“ Damon sklopil zrak

„Ešte niekto je zaskočený?“ Vyrazila do útoku Despina.

„Nie. Čo sa hneváš. Chce to dakto pozmeniť?“ Iustus bráni Despinu. Všetci sú ticho.

„Fajn... Damon, Ericc a Eunica na kute, my traja sme s Elenou. Kam máš namierené Elena? Či aké aktivity podnikneme?“ Iustus chce mať jasno.

„Iustus, ste všetci unavení, zostaneme doma, ja si skočím do sprchy a ty mi môžeš byť na blízku,“ ukončila dilemu Elena.

„Ok. Dohodnuté. Piati idú na kute, ja s tebou,“ Iustus kontroluje okolie. 

* * * 

Elena si vliezla pod sprchu, Iustus sa posadil na prah kúpeľne, hlava opretá o rám dverí, oči zavreté, drieme, počúva šušťanie vody. Dievčinka je rýchlo hotová. Hodí na seba osušku, vybieha von a ťahá anjela na nohy, tlačí ho do sprchy.

„Vstávaj, si na rade. Osvieži ťa, uvidíš,“ Elena sa milo usmieva, vymieňa si miesto s anjelom, sama si sadá na prah a čaká až anjel dokončí kúpeľ.

Dievčinka sa díva so záujmom na kontúry tela v sprche, je priťahovaná dokonalým zjavom Iustusa. Vzala osušku, pripravená podať mu ju. Kúpeľ končí, Iustus prijal osušku z jej rúk balí sa do nej, vychádza zo sprchy.

Elena stojí pri ňom, vpíja sa do jeho tváre. 

„Ach, Iustus... si tak nádherný. Očarujúci mladý muž, blond kučeravé vlasy ti padajú až na plecia... ukáž tie modré oči... hlbšie studničky som nikdy nevidela, telo samý sval. Som nadšená tvojim zjavom,“ Elena pomaly dvíha ruku, hladí mu tvár. Iustus sa usmieva, je spokojný, že môže aspoň takto potešiť jej srdce.

„Ďakujem za vyznanie. Teší ma, že som sa trafil do tvojho vkusu... vieš predsa, že túto podobu nosím na Zemi len kvôli tebe,“ Iustus drží a Elena si užíva jeho dokonalú pleť.

„Môžem mať osobnú otázku?“ Bojazlivo znie dievča a kryje si myšlienky pred anjelom.


ivetkii-1


 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... II. / 27. kapitola:

10. Ivetki přispěvatel
13.01.2013 [20:03]

IvetkiPerli, díky a myslím, že Tvoje úvahy idú správnym smerom... Elena je potvorka a zvedavá ! Emoticon Emoticon

9. Ivetki přispěvatel
13.01.2013 [20:02]

Ivetkiajka, tento font písme nie je najšťastnejší... anjel Iustus sa píše s i na začiatku, tak ako iveta a číta sa iustus:) Emoticon

8. ajka
13.01.2013 [13:30]

A jeho meno sa číta Justus alebo Lustus. Lebo som z toho zmätená. Tak mi prosím odpíš Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

7. ajka
13.01.2013 [13:06]

Teraz neviem jedno. Meno anjela sa začína na I alebo L. Prosím odpíš mi. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Perla přispěvatel
13.01.2013 [11:27]

Perlano tak som zvedavá, čo elena chce od anjela. Síce... mám taký malý typ tak si počkám, či sa mi vyplní.
Pekná kapitola teším sa na ďalšiu. Emoticon Emoticon

5. ajka
12.01.2013 [19:43]

Uplne mi tá odpoved stačila. Ved anjeli sú večne mladí. Nemám pravdu. Odpíš mi prosím ťa. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

4. Ivetki přispěvatel
12.01.2013 [19:22]

Ivetkiajka, zabudla si sa zmieniť, či ti stačí moja odpoveď ohľadom Iustusa. A tiež si zabudla použiť čarovné slovíčko, prosím Emoticon
Takže... ajka, ďalšia kapitola príde až o pár dní, najprv hodím na web pokračovanie Devil´s Night. Emoticon Následne učešem kapitolu BMP č. 28 a pocestuje na web tiež... možno o štyri, päť dní. Emoticon dúfam, že sa Ti bude páčiť. Emoticon

3. ajka
12.01.2013 [18:55]

A kedy bude 28.kapitolka. Odpíš mi. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

2. Ivetki přispěvatel
12.01.2013 [3:12]

IvetkiAhoj ajka, predpokladám, že sa pýtaš na anjela Iustusa. Píše sa s I na začiatku a jeho meno znamená spravodlivý. Moja drobná definícia jeho postavy... Iustus je anjel, ktorý opustil Boha, cestuje svetmi za poznaním, je konečným vyjadrením slobodnej vôle v inteligentnej bytosti. Nájdeme ho vo forme čistého svetla, energie a čistej myšlienky. Je pevný hologram, vďaka kvantovej úrovni sily, veľmi silný telepat, má Silu ovplyvňovania, jeho zdroj neobmedzenej sily je myseľ, takmer neporaziteľný, vezme na seba akúkoľvek podobu, formu, cestuje časom a priestorom v paralelných vesmíroch aj mimo nich.
Je prieskumník priestoru a času Multi, Onmi i Macroversa. Jeho hlavné krédo - všetko je možné vďaka sile myšlienky, pretože čistá myšlienka je základom všetkej reality. Myslím, že jeho vek môžme vyjadriť v desiatkach stoviek rokov. Emoticon
Snáď Ti to bude stačiť, ajka. BTW, kvôli Elene nosí na Zemi podobu mladého blond chalana, s očami sťa dve modré lagúny. Emoticon Emoticon

1. ajka
11.01.2013 [21:33]

Počuj kolko môže mať Lustus asi rokov. Odpíš mi prosím. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!