OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... II. / 18. kapitola



Buď mojou princeznou... II. / 18. kapitola Nezhody Despiny a Damona.
Stefan sa definitívne rozhodol, chce byť dočasný reverzný upír, ako Damon.

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú

v Zhrnutí od Ivetki.

 

Damona sme opustili v najväčšej pohode, ležal vo vysokej tráve, na hrudi mal zloženú Despinu, hýčkal jej kožúštek prstami, sám mal zavreté oči, blažený výraz na tvári, panter v ňom priadol. Despina bola nútená dať si pauzu v konverzácií, Damon sa odmietol dať rušiť. 

„Haló... priateľ môj, už tu ležíme pol dňa. Si neskutočný... mám vymasírovanú kožu na rok dopredu. Prosím, venuj mi pozornosť,“ Despina je už podráždená. 

„Čo robíš? Daj mi pokoj... je mi krásne, neruš ma,“ upír sníva so zavretými očami. 

„Prečo ti je so mnou tak krásne?“ Despina sa nevzdáva. 

„Môj hmat je z teba v siedmom nebi.“ 

„Prečo?“ 

„Si hebká, krehká, poddajná, spĺňaš všetky atribúty na siedme nebo pre môj hmat. Som vysoko citlivý, ak si si ešte nevšimla.“ 

„To nie je jediný dôvod, hmat. Daj viac,“ Despina bodá do Damona. 

„Nedám...“ Damon otvoril jedno oko, usmieva sa prešibane na mačko-zaja ležiacom na jeho hrudi. 

„Neprovokuj, vieš, že ťa môžem ľahko prinútiť,“ Despina mu vracia úsmev.

„Môžeš, ale neurobíš.“ 

„Fakt?“

„Hmm.“ Damon zdvihol hlavu, díva sa do fialových očí. 

„Dobre, máš recht, nepoužívam elektrický výboj pre vlastné potešenie. Ale aspoň si sa prebral a môžeme sa pohnúť ďalej v plánovaní spojenia Damiana s Bib.“ 

„Ako to chceš naplánovať?“ Damon si líha na bok, Despinu si preložil na druhý. 

„Hééj, ty so mnou manévruješ ako s domácim maznáčikom,“ búri sa Despina. 

„Prečo? Snažil som sa ti vytvoriť pohodlie,“ prekvapene zamrkal Damon. 

„Ok. Treba to naplánovať. Ste obaja s Damianom v Mesačnom raji za zrkadlom, chránení kúzlom, zatiaľ o vás nevie nikto kde ste. Iba Matka Príroda, Elena, ja a Daria Salvatore. Musíme dostať Bib do penziónu, Damiana včas presunúť z Mesačného raja do blízkosti Bib. Bude si myslieť, že si to ty, prevedie ho do podsvetia a máme po problémoch. On bude spokojný, pretože Bib miluje, Bib bude nadšená, že má pri sebe Damona. No a ty tiež, pretože sa vyhneš podsvetiu. Jednoduché,“ Despina leží na Damonovom boku, kopká nožičkou, až jej cingá čierna retiazka okolo krku. 

„Takto podané je to jednoduché, lenže máš tam toľko možných problémov... zlé načasovanie, ja neviem... Bib si to rozmyslí. Čokoľvek sa môže stať,“ Damon sa krúti. 

„Chceš po nose? Takto mi pomáhaš a pozitívne ma podporuješ?“ Despina žmúri fialové očká, špúli malú papuľku. 

„Dívam sa na vec triezvo, je tam veľa neznámych. Desp, môžem ti hovoriť Desp?“ Zarazil sa Damon za svoju nevychovanosť. 

„Ste rovnakí s Damianom, neuveriteľné. Dobre,“ veľkodušne dala súhlas. 

„Dík. Nie sme rovnakí! Ja som o 99% lepší.“ 

„A to jedno percento?“ 

„To je Damian. Nechcem, aby sa o ňom dozvedeli. Musíme ho podstrčiť Bib tajne,“ Damon sa vážne tvári. 

„Si ma zaskočil... prečo? Nič zlé na tom nie je,“ nechápe Despina. 

„Nechcem a basta. Ty si mi tiež nevysvetlila, prečo som musel potvrdiť, že ťa chcem vidieť!“ Štekol upír. 

„Ok, ok... kľud samonaser,“ Desp pobúrene pohodila hlavičkou. 

„Aké sú tvoje možnosti Desp? Vieš Damiana dostať preč cez zrkadlo?“ 

„Viem, ale Daria na to príde. Musím na chvíľu zrušiť kúzlo, povoliť prechod Damiana.“ 

„Návrh... ja som očipovaný, teda Smrťka mi vpravila do mysle odkaz na seba, keď ju zavolám, príde aj z konca sveta. Pôjdem pred zrkadlo s Damianom, zavolám na Bib, ja sa vrátim sem a Damian ju počká. Ale ako dopadne ich stretnutie sa neodvažujem odhadnúť. Damian si to musí sám vybaviť s Bib.“ Pravda pravdúca. Despina uznanlivo kyvká hlavičkou: „Nóó, to by šlo. Pod jednou podmienkou!“ 

„Áno, ty moja malá diktátorka?“ Damon jemne potiahol uško a žmurkol na Despinu. 

„Damon, berieš ma ty vážne? Mám ťa šľahnúť? Ty si stále myslíš, že som, ktosi iný a nie tá za ktorú sa vydávam!“  Upír sa široko usmial a včas si neskryl myšlienky. Despina si prečítala jeho pochybnosti. 

„Ok!“ Skríkla, v mihu sa presunula kúsok od Damona a vytvorila silný elektrický výboj. Damon vykríkol bolesťou, skrútil sa. Leží, zasa plytko dýcha, koncentruje sa, vytláča bolesť z tela.

„Desp... au... ty malý podvraťák!“ Kričí zlostný Damon.

„Ja? Ty si pochyboval a dosť dlho! Teraz si si už na čistom! Či?“ Despina sa nerozvážne priblížila, Damon ju v mihu schmatol za telíčko. 

„Vyjasnime si pravidlá... ešte raz ma šľahneš, tak ťa bez milosti prekusnem vo dvoje! A teraz choď ďalej odo mňa!“ Damon ju odsotil preč od seba. Despina nečakala taký rýchly útok, ani nestačila zareagovať a už ju upír odhodil bokom. Sakra, tak na tohto týpka si bude musieť dať pozor.

Obaja sú nepríjemne zaskočení, ale hrdí a ani jeden sa nemieni prvý vzdať, skloniť hlavu, či si uznať chybu.

* * *

Tak to je na dlho, my sa zatiaľ poďme pozrieť za Damianom. Temná stránka Damona. Až prechodom do Mesačného raja za zrkadlo sa akoby aktivoval, či viac vystúpil do popredia a mal toľko sily, aby vzal na seba podobu Damona a oddelil sa od neho. Pekne vystrašil Damona, keď z neho vystúpil... to stálo za pohľad. Vyvalený Damon civel na Damiana, dokonca sa ho bál dotknúť, bol na pokraji duševného zrútenia. Jáj, to bolo dobré. 

Lenže teraz je Damon preč, ušiel od Damiana, pretože mu Damian zámerne poskytol pohľad do podsvetia v ktorom chce byť Damian so Smrťkou Bibianou. Damian ju tajne miluje už dávnejšie. 

Och, je tak krásna, nebojácna, plná rozhodnosti, priama... bože ako rád by jej slúžil. 

Damian sa  vzchopil, vyskočil na nohy a poďme hľadať cestu ku zrkadlu.

Možno sa dajako premotká späť cez zrkadlo, vystúpi na povale v penzióne bratov Salvatore, ba možno sa tam stretne s Bib. Usilovne si spomína na cestu, orientuje sa celkom slušne, cesta mu ubieha Mesačným rajom rýchlo. Blíži sa k miestu prechodu, tak to bude hop, alebo trop. Damian sa poobzeral, stojí pred zrkadlom, krátko zaváha, skúsi rukou a čuduj sa svete, ruka prešla na druhú stranu. 

Výborne, tak hop a je celý na povale v penzióne. Otočí sa späť ku zrkadlu, skúsi rukou, lenže tá narazila na sklo. No, cesta späť nemožná. Dobre, aspoň už Damian vie, že povala nie je jeho únikové miesto. Na chvíľku si sadol na zaprášenú krabicu, rozhutuje ako je to možné, že sa dostal preč z Mesačného raja. Že by iba jednostranné kúzlo? No to je v zásade jedno, čo ďalej? Musí sa tu trošku zorientovať, na chvíľku schovať a potom sa uvidí. 

Damian tichúčko otvára dvere na chodbu a načúva... 

* * *

Maródov plná izba. Ťažko popálený Stefan pozvoľna naberá istotu, už sám prejde po dome, Elena, Bonnie i Eunica sú čulejšie, štebotajú, chichocú sa, doberajú jedna druhú. 

Keď sa všetci zídu v salóne je ich malé mužstvo. Anjel Iustus, delfín Filip, dráčik Damonko, reverzný upír Ericc, jeho sestra Stella, Elena, Bonnie, nesmrteľná Eunica, Stefan. Deväť postavičiek si hovie na pohovkách, kreslách, popíjajú, debatujú. Stefan sa už dávnejšie zaujímal o reverzných upírov, ich život, stravu, zvyky a pod. Veď aj Damon je už dlhú bodu dočasný reverzný upír. Pohráva sa s tou myšlienkou dávno a keď sa teraz vyhrabal z najhoršieho priamo sa rozhodol, že sa chce stať reverzným.

„Môžete mi všetci venovať chvíľku pozornosti, prosím?“ Stefan sa usmieva na svoju lásku Elenu. Dievčinka mu úsmev opätuje. Osem párov očí pozorne sleduje Stefana.

 

„Chcem vám všetkým oznámiť, že by som sa rád stal reverzným upírom... teda dočasným reverzným.“ V salóne nastalo absolútne ticho, počuť padať peľ z kvetov. Ericc a Stella sa zdesene dívajú na Elenu. To ona nechce, aby sa Stefan stal reverzným upírom a obaja prítomní reverzní jej to sľúbili. Lenže teraz nastala nová situácia. Elena je zamrznutá, nevie čo robiť. Anjel Iustus si číta postupne v hlavách prítomných, usmeje sa, už má obraz vytvorený. 

„Mám otázku Stefan. Prečo práve teraz prišiel tento oznam?“ Iustus sa pokúsi vmanévrovať Stefana kam ho potrebuje dostať. 

„Iustus, možno preto, čo som prežil. Dostal som druhú šancu a rád by som ju využil... oznamujem to všetkým a zároveň sa všetkých pýtam, ako sa ním môžem stať, prípadne kto mi s tým môže pomôcť,“ Stefan odkryl všetky karty. 

„Stefan, dobre to máš premyslené?“ Elena neisto habká. 

„Áno láska moja. Damon je mojím svetlým príkladom. Zvládol to v pohode, prečo ja nie?“ Úprimne sa diví Stefan. Elena prehltla na prázdno, posiela telepaticky myšlienku Stelle a Ericcovi: „Čo teraz? Pomôžete mu?“ Stella sa díva na brata a vracia Elene otázku: „Chceš?“ Elena je na rozpakoch, ak bude aj Stefan taký úspešný reverzný, čaká ju ďalší upír, čo sa bude dožadovať samčích služieb a bude sa chcieť milovať s Elenou. Lenže Elena na to nie je pripravená. Ešte nie. Mlčí a čaká. Anjel Iustus sa zapája do telepatického rozhovoru: „Elena, Stefanovi sa asi samček nepodarí, je po ťažkom zranení. Minimálne dlhé roky sa mu nepodarí s tebou milovať ako človek.“ Elena radostne pozrie na Iustusa, žmurkne na Stellu a Ericca a tým je jasné, že idú do akcie. 

„Nó Stefan, keď chceš byť dočasný reverzný, musíš sa z nás oboch napiť,“ Stella si sadá k Stefanovi. 

„Potom musíš prejsť na chlorofylové poháre. Za krátky čas si ešte cucneš zo mňa a Ericca a keď budeš naďalej len na chlorofyle, bude z teba úspešný dočasný reverzný upír. Jedna výstraha pre teba. Ako náhle sa napiješ našej krvi, nesmieš už piť ľudskú, či zvieraciu, bude ti z nej veľmi zle. Tu máš fakty. Rozhodnutie je na tebe.“ Stella letmo pobozkala Stefana na líce a šla za bratom. 

„Ericc si rozhodnutý mu pomôcť, či to bude iba na mne?“ Tíško sa pýta brata v súkromí. 

„Stella, vieš že je po úraze a jeho samček nebude schopný akcie?“ Uisťuje sa Ericc. 

„Myslím, že práve preto nám to Elena dovolila. Je to hold potvora!“ Stella drcla brata do brucha a obaja tíško vyprskli smiechom. 

„Ďakujem vám za objasnenie a ja teda rád prejdem na chlorofyl. Kedy môžeme začať?“ Stefan sa rúti k reverznosti ako len vládze. Stella vyzvaná, odhodlaná, ide do boja.

„Ok, ide sa na vec,“ skočí ku Stefanovi, sadne si vedľa neho, objíme maróda okolo pliec, pritiahne si ho k sebe, mierne zakloní hlavu pre lepší prístup ku krku. Stefan nepil dlho ľudskú krv, obáva sa málinko.

„Stefan, ja nie som človek, som upír a s Eleniným dovolením, poď si so mnou trošku užiť. Napi sa koľko vládzeš,“ Stella rázne stiahne Stefana k sebe, pritisne si krk k jeho ústam a čaká. 

Stefan zahryzne, krv vyteká, upír saje a Stella mu chutí výborne. Zavrie oči a kŕmi sa hodnú chvíľku. Stella drží, čaká, vlieva mu pohodu do duše, tíši jeho nervozitu. Stefan už ide prasknúť, ale Stella ho ešte pridŕža pri sebe a núti pár hltov navyše. Kŕmenie sa končí, Stefan sleduje hojenie rán na krku Stelly. Všetko je v poriadku. 

„Ďakujem, chutíš výborne, ako...“ Nedokončil Stefan. 

„Ranná svieža lúka,“ pomohla mu Stella, spomenula si na Damona, ktorý použil toto prirovnanie, keď sa dosýta napil zo Stelly a stal sa nechcene a nečakane dočasným reverzným upírom. 

„Áno, bože Stella, to je presné... ranná svieža lúka!“ 

„Ja viem, presne toto povedal Damon, keď som ho stvorila,“ usmieva sa Stella.

V salóne sa rozhostilo znova ticho. Sledujú ako bude zvládať nový nápor krvi a chlorofylu maród. Stefanovi je trochu nevoľno, tak sa natiahne na zem.

 


ivetkii-1


 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... II. / 18. kapitola:

2. Ivetki přispěvatel
26.11.2012 [14:15]

IvetkiČauko Perla, díky. Sama rada odhadujem pokračovanie cudzích poviedok a tvoj tip sa mi pozdáva. Stefan je šikulka na niektoré veci... Emoticon
Mať plán je dôležité... to aby sme vedeli, čo sa nám zasa neporadí... alebo sa mýlim? Emoticon

1. Perla přispěvatel
26.11.2012 [11:29]

PerlaNo čo povedať k tejto časti? Som zvedavá, ako sa Stefan vysporiada s tým, že z neho bude reverzný upír. No podľa mňa, keďže to zvládol Damon, tak Stefanovi to pôjde lepšie alebo aspoň tak isto.
A ten plán, čo má Damon s Despinou...nuž...čo k nemu? Podľa mňa to je celkom zaujímavé, ale neviem prečo mám taký pocit, že im to nevyjde. Muž...nechám sa prekvapiť. Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!