OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... - 40. kapitola



Buď mojou princeznou... - 40. kapitolaDrž sa pevne! Odlietame...
Ako prijme Elena Damonovu neveru?

 

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú

v Zhrnutí od Ivetki.

 

Milí čitatelia, končíme prvú sériu, verím, že som Vám v nej priniesla zopár chvíľ zábavy a oddychu. Budúcou časťou otvoríme druhú... prídu k Vám nové postavy, prenesú nás do nepoznaných krajov. 

Damon, Elena, Stefan, priatelia i nepriatelia budú musieť čeliť krajným rozhodnutiam, prijať zodpovednosť, ctiť priateľstvo, bojovať so zradou... 


„Elena, keď chceš, môžem ťa vziať k Alexovi na vrchol borovice. Zvládnem to hravo,“ hrdo sa ponúka Damon. Už je natrénovaný v lietaní. Len prvých pár preletov bolo zlých, ale to všetko je preč, tvrdo trénoval s ťažkými konármi, takže uniesť Elenu nie je problém. 

„Kto tam bude s tebou?“ Prísny hlas patrí Stefanovi. 

„Damon, Alex... chceš sa pridať aj ty? Veď to poznáš, bol si tam.“ Elena čaká odpoveď, ale rada by počula, že Stefan zostane v penzióne. 

„Načo, budeš mať ochranu a ak sa dačo vyskytne, Damon to zariadi, zaletí, vybaví...“ Stefan nie je zjavne vo svojej koži. 

„Prepáčte, musím ešte na chvíľku do izby. Dám vám vedieť, keď budem pripravená...“ Dievča vstáva, postavičky jej vytvorili koridor na konci ktorého čaká Stefan. Elena sa zavesí do neho, kráčajú pomaly preč. 

„Milý, zlatý Stefan, som dosť unavená, nedarí sa mi poslednú dobu nič, tak to skrátim...“ Elena prešla k oknu, pohľad na jasnú zeleň a uvedomí si, že Damon premenený na čierneho pantera sedí na konári, vyhrieva sa na slnku, nepokojne myká chvostom. Zacítil Elenu, majestátne zdvihol hlavu na pozdrav. Elena mu venovala krátky úsmev. 

„Stefan, môžeš mi vysvetliť tvoju reakciu?“ 

„Prepáč, Elena, som hlupák, ty bojuješ o plnohodnotný návrat k životu a ja sa správam ako debil. Milujem ťa, bojím sa o teba, nechcem ťa stratiť a potom z toho vzíde taký trapas. Sorry, samozrejme, že nemám nič proti tomu aby si šla k Alexovi, viem, je tam nádherne...“ 

„Super, tak ťa prosím, nabudúce keď budeš chcieť z nás dvoch spraviť idiotov, nadýchni sa, narátaj do desať a až potom spusť. Pretože Stefan, haníš tým aj mňa, nie len seba. A teraz s tvojim dovolením, zožeň Damona aj Alexa, rada by som šla snívať. A ešte niečo... prosím poď ku mne... daj mi bozk na zmierenie a sľúbme si nekonečnú lásku. Aspoň, ja ti ju sľubujem...“ Elena pri okne smutne objíma Stefana, dostáva bozk i prísľub jeho večnej lásky. 

Damon počuje i vníma Elenu pri Stefanovi, spokojne sa usmieva a je rád, že jeho princezná je tak silná osobnosť. No povedzme si to na rovinu – je to jednoducho baba a manipuluje ako vládze a vládze dosť.

* * * 

Krátka inštruktáž od Damona: „Elena, prosím buď uvoľnená, nerob žiadne prudké pohyby, nekrič, nerozprávaj na letca za letu...“ Ku koncu sa už chechce polovica osadenstva. 

„Jasné a cestujúci, ktorí stoja sa musia povinne držať, neotvárať okná  za jazdy a piť alkohol!“ dodal s úsmevom Stefan, žmurkol na brata. 

„Stefan, ty hňup, môžem ju ohroziť, tak sa musíme dohodnúť na dajakých pravidlách!“ 

„Veď hej, prepáč...“ smeje sa Stefan, objíme Elenu, vtisne bozk na rozlúčku. 

„Držte sa, idem loviť...“ Upír svižným tempom opustil terasu, les sa za ním zavrel. 

„Tak nastupovať!“ Eunica vtlačí Elenu do Damonovej náruče, ten si ju otočí tvárou k sebe, objíme oboma rukami, rozvinie krídla. 

Vzoprie sa nohami, mohutne zaberie peruťami a už sa vznášajú k nebu. Damon zastaví nad vrcholkami stromov: „Cítiš sa pohodlne, láska?“ 

„Bože, Damon... neopísateľne, srdce mám naplnené radosťou po okraj. Leť, Damon, leť... je jedno kam, leť...“ Elena začína plakať, je dojatá krásou zážitku, náručou upíra, nadobudnutou slobodou. 

„Princezná, urobím čokoľvek na svete, aby si sa cítila slobodná a šťastná. Ľúbim ťa, Elena, stále viac a viac, nezabúdaj prosím. Si moja neoddeliteľná časť, bez teba som rozbitý kus.“ Damon objíma milované telo, venuje jej perám drobný bozk.

„Nemáš strach?“ 

„Nie. Výšky mi nevadia, rýchlosť tiež nie, cítim pri tebe bezpečie. Bez problémov pridaj...“ povzbudzuje Elena. 

Damon nie je ochotný riskovať bláznivý let. Drží pri sebe príliš vzácny poklad, aby nerozumne hazardoval. Let je pokojný, Elena si užíva a už vidia Alexa, ako im máva z vrcholu borovice. Damon opatrne manévruje, bezpečne dosadá. 

„Ciao, bella donna! Rád ťa vidím opäť u mňa. Pripravil som ti zopár pamlskov, ovocnú šťavu a tak. Ponúkni sa ako doma. Dokonca mám aj chlorofylovú bombu pre letca.“ 

„To fakt? Ako si sa k nej dostal?“ nevychádza z úžasu Damon. 

„Kamaráde, to by si neuhádol. Tvoj braček ma odchytil a povedal, že keď ti nezoberiem pohár šťavy, osobne mi rozkusne krk,“ veľavýznamne otvoril oči. 

„A prečo ti to musel takto direktívne nakázať a pohroziť úhonou?“ usmieva sa dočasný reverzný upír Damon. 

„Pretože som to spočiatku odmietol, že nie som servis a nebudem sa terigať s pohárom cez stromy. Ááále, presvedčil ma... tak si pochutnajte, ja padám.“ Alex žmurkol na Damona. 

Upír poďakoval kývnutím hlavy. 

„Ďakujem ti za všetko Alex. Môžem tu byť pár hodín? Kedy mám zmiznúť?“ vyzvedá Elena. 

„Hej, bella donna, buď tu hoci aj natrvalo, mne neprekážaš. A keď sa skutočne zamiluješ do môjho brlohu, prenechám ti ho a ja si vytvorím časom druhý. Damon, už len technická poznámka... kúzlo je aktívne, nikto vás nevidí ani sa k vám nedostane. Alebo aspoň nie úskokom, vždy budeš vedieť, keď sa ktosi čo len mihne pod stromom. Ciao, Elena... a bude ťa to stáť jeden bozk na moje líce,“ žartuje Alex, skláňa sa k sediacej Elene. Tá ho zdrapne za uši, vrhne sa po ňom, zvalí sa s ním na podlahu, bozkáva na obe líca a celú srandu zakončí bozkom na prekvapené pery. Elena leží na Alexovi, smeje sa, ale nemá silu sama vstať. Damon jej pomáha, Alex celý červený v tvári, pohľad vrazený do zeme, zmizne v borovici.   

„Jeden sen splnený, vtáčatko...“ Upír si vyzliekol košeľu, ľahol na podlahu, slní sa, zbiera novú energiu, po očku sleduje Elenu. 

„Ďakujem, rytier, veľmi som sa sem tešila, až mi to skoro prekazil Stefan.“ 

„Aké máte ďalšie sny princezná?“ sladko sa usmieva Damon. 

„Nie, na to nemám silu...“ 

„Ja som na nič nemyslel...“ 

„Ale hej... škeríš sa, chceš samčiť, tvoje želanie trčí tri metre na každú stranu.“

„Elena, zlatko, čo to je zasa za výraz... samčiť!“ pobúrene hučí estét. 

„Pravdivý výraz, zbytočne si fajnový! Mám ďalší sen. Byť už konečne zdravá telesne. A na vrch pridám teba,“ koketne sa škerí devucha. 

„Ako? Mňa máš už dávno, miláčik.“ 

„Hej, nerastie mi tak náhodou konkurencia nevídaných rozmerov?“ Elena podpichuje. 

„Nóó, to akože myslíš...“ Damon zámerne nedokončil, necháva Elenu doplniť prázdne miesto, pretože popravde vôbec netuší koho myslí. 

„Samček samčil a sám nevie koho tam dosadiť, že?“ 

„Nie...“

„A prečo nevieš?“ 

Damon je ticho, len vykriví ústa a čaká výčitky. 

„Ou... tak ich je viac?!“ Elene sa zatočil svet, to zabolelo. Lenže iba chvíľu, lebo si hneď spomenula na seba a samčeka s Ericcom. 

„Dobre... prosím si mená... čakám...“ Elena hypnotizuje Damona. Upír mlčí, ani náhodou sa nechce spovedať týmto smerom. Chráni si myšlienky pred Elenou. 

„Vážnosť situácie vyžaduje úprimnosť Damon! Nechceš sám, budem hádať a ty mi potvrdíš správnosť.“ Elena hľadá možné adeptky. 

„Stella.“ Damon sklopí zrak. 

„Eunica.“ Oči upíra letia dolu. 

„Bonnie.“ Damon prekvapením otvoril ústa. 

„Dobre, Bonnie, nie.“ Elena rozhodila ruky, akože to stačí a skončili sme. Hodí očkom na Damona a ten... hajzel... ešte sme neskočili! 

„Dobre, Katarínu nerátam. To je stará záležitosť,“ Elena spokojná, že našla ďalšiu, je to stará vec a tým sme ukončili výpočet. Spokojne sa pomrví nad vyriešeným problémom, chce si to odsúhlasiť pohľadom a ostane ako obarená. 

„Tak ale, Damon, ja už skutočne neviem, koho by som... počkaj, takto, poznám ju?“ Damon previnilo krčí pol tváre. 

„Poznám... hmm, niektorá z mojich spolužiačok?“ Elenine oči striehnu a sú ochotné vraždiť. 

Damon záporne zavrtí hlavou. 

„Fakt ju poznám? Tak potom... inak... je to baba, obyčajný človek?“ Damon už krivý celú tvár. 

„Nie je, dobre, tak sa vráťme k nadprirodzeným... kto nám zostal, koho ja poznám...“ Elena premýšľa, Damon sa otočil na brucho, zakrýva si hlavu a čaká každú chvíľu, že Elena začne po ňom páliť oheň... 

„Čo je, upírča, späť sa otoč... hej! Bavím sa s tebou! Sakra, otoč sa, toľko sily ešte mám, aby som ťa riadne popálila!“ Upír poslúcha, je k nej tvárou, ale zmotkal sa do klbka, pripravený chrániť si tvár.

„Ďakujem, vráťme sa k problému... no, to nemyslíš vážne! Damon! Je to... Damon!!“ Elena skríkla, ako poštípaná. Damon je len klbko strachu. 

Elene sa vynorilo posledné meno – Smrťka Bibiana! Počkať, počkať, Damon robil samčeka samotnej Smrti... no ale... no... to je... on si snáď robí prdel zo mňa. 

„Damon, ti si fakt samčil so Smrťkou?“ Elena vyvaľuje oči, Damon má úplne zohavenú tvár strachom, slabo prikývne a zatvára pevne oči... čaká popravu. 

Elena sa chytila za hlavu, iskričky jej tancujú v očiach, pohľad na strachom vydeseného Damona stočeného v klbku ju fascinuje... začala sa smiať na celé kolo...  


Milí čitatelia, končíme prvú sériu, verím, že som Vám v nej priniesla zopár chvíľ zábavy a oddychu. Budúcou časťou otvoríme druhú... prídu k Vám nové postavy, prenesú nás do nepoznaných krajov.

Damon, Elena, Stefan, priatelia i nepriatelia budú musieť čeliť krajným rozhodnutiam, prijať zodpovednosť, ctiť priateľstvo, bojovať so zradou... 

Prijmite moje pozvanie do druhej série, nuda má vstup prísne zakázaný!

 





« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... - 40. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!