OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... - 34. kapitola



Buď mojou princeznou... - 34. kapitolaElena objasňuje bratom svoje rozhodnutie...
Och Bože, Damon i Stefan sú tak rozdielni...

Vraví Smrťka Bib pravdu?
Aké sú možnosti Matky Prírody?

 

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú v Zhrnutí od Ivetki.

 

Dve strápené duše sedia na okraji postele. Stefan drží Elenu za ruku, ticho panuje izbou. 

„Miláčik, ja vôbec netuším, kto a prečo ma vzal preč. Pamätám si len úplný začiatok, vošiel som sem do izby, razom som sa kamsi premiestnil a tam ma už čakal Serge. Jedného dňa prišli pre mňa Démonovi ľudia, vzali ma k nemu do medzipriestoru. Na druhý deň som sa ocitol razom pri našich dverách,“ zvyšok príbehu plynie priestorom, Elena sedí, ticho hľadí do okna, nereaguje. 

„Elena, čo je s tebou? Si duchom neprítomná, zlatko, už som doma, pri tebe, milujem ťa.“ Stefan sa snaží prebrať dievča k životu. Berie si jej hlavu do rúk, díva sa do prázdnych očí. 

„Povedz už niečo, prosím!“ 

„Aj ja ťa ľúbim, Stefan,“ deklamuje naučene Elena. 

Stefan vstáva, vybehne z izby, hľadá brata. Damon čakal takýto priebeh udalostí, je pripravený pomáhať. 

„Damon, poď!“ Stefan ťahá brata k sebe. Tím Salvatore si sadne rovno pred Elenu, obaja hľadia hore do jej tváre, čakajú kým začne sama. 

Elena odvráti pohľad z okna, spočinie na dvoch mužoch sediacich pri jej nohách. Nakloní sa, oboch naraz pohladí po tvári, jemný úsmev, oči začínajú zasa slziť. 

„Ste krásni, obaja, ľúbim vás oboch, aj keď každého inak. Prečo som sa ja musela zapliesť s upírmi? Prečo nemám obyčajného ľudského chlapca? Myslím, že nadišiel čas aby sme sa rozlúčili. Dlhé hodiny úvah mám za sebou a toto je jediné možné a rozumné riešenie. Sme spolu už pár mesiacov, zdolávame nové a horšie prekážky. Vychádza mi jednoznačne, že osud je proti nášmu konaniu, a tak sa mu podvolím. Odchádzam, prosím, nevyhľadávajte ma už potom. No a...“ Nenechali ju dokončiť, jeden cez druhého argumentovali, prekrikovali sa a Elena čaká, kým sa utíšia. 

„Bude to lepšie pre všetkých, verte mi.“ Smutne zvesí hlavu, plač ju zadúša. 

„Prečo, Elena... Prečo?“ Tichá otázka zaťažila ovzdušie. Dievča len mlčí a plače. 

„Čo máš s pekelným Démonom? Elena, vrav! Ako ti môžeme pomôcť, keď zatajuješ fakty?“ Damona chytá panika. 

„S Démonom? Och, to je len okrajová taľafatka. Rád by ma spravil svojou favoritkou v novozriadenom medzipriestore. Mám na rozmyslenie tak... jeden spln,“ smutne sa zatvári a v očiach sa dá jasne vyčítať panika. 

„Preto sa nás chceš zbaviť, aby si mohla byť s Démonom?“ necitlivo zaťal Stefan. 

„Ty si už úplný idiot?! Vygumovali ti posledné zvyšky šedej mozgovej kôry?! Nevidíš, aká je z toho v panike?“ buchol päsťou brata Damon. 

„Prosím, nehádajte sa, chcem prežiť s vami pár posledných chvíľ v pohode.“ Elena sa láskavo usmieva.

„Ako znie presne Démonova ponuka?“ Damon konečne začína používať logiku. 

„Mám si to rozmyslieť a príde si pre odpoveď.“ 

„Vyplýva mi z toho, že môžeš aj odmietnuť... či?“ Damon sa nedá odbiť. 

„To netuším, ale ja som sa už rozhodla...“ 

„Ako?!“ vykríkli obaja bratia a visia jej na perách pohľadom. 

„Odchádzam od vás, aj od Démona, aj od každého, ktorého poznám a milujem. Jednoduché, len mi to trvalo, kým som na to prišla a zmierila sa s tým.“ 

„Čo? Čo to tu... Elena, ako chceš odísť od všetkých, ktorých milu...“ Stefan sa zarazil, pozerá na Damona a obom je jasné, čo má v pláne dievča. 

„Nie! To neurobíš!“ Obaja vyskočili na nohy, Stefan ju objíma, Damon chodí nervózne po izbe, hlavou mu preletí krutá možnosť. 

Skočí k Elene: „Už si podnikla nejaké kroky tým smerom? Elena, vzala si si niečo? Vrav, prosím!“ 

„Damon, netráp sa, si chytrý a čas zahojí všetky rany...“

„Nie! Elena, čo si vyviedla, hovor! Prosím! Čo si si vzala?“ Stefan trasie dievčaťom. 

„Nič som si nevzala.“ 

„Tak ako si to chceš zariadiť, či už si zariadila?“ hrá sa so slovíčkami Damon. 

„Vravím, že si chytrý a preto ťa ľúbim a ľúbim aj teba, Stefan. A je mi s vami fajn a cítim sa akoby som mala lietať a...“ Elena sa zviezla na posteľ, prestáva dýchať. Damon vybehol do salónu, zreval, aby okamžite všetci naklusali k Elene. Sám skočil pre Smrťku Bib, zdrapol ju, prediera sa schodmi dopredu, surovo ju tlačí k posteli s Elenou.

„Bibiana, je toto tvoja práca? Vrav, rýchlo!“ zúrivo s ňou trhá. 

„Nie, ale potrebujú ma tam, Elena umiera a musím to zariadiť,“ sucho konštatuje Smrťka. 

„Nie, nedovolím ti to! Filip, pomôž mi! Nedopusť, aby Elenu vzala do podsvetia! Prosím, Filip!!“ Zúfalé volanie Damona trhá srdcia ostatným.

„Bib, ty vieš, prečo umiera. Čo sa stalo?“ Filip sa snaží pomôcť.

„Je pod silným kúzlom, nie je otrávená, ani inak omámená, len to kúzlo jej berie život po častiach.“ 

„Kto to spôsobil? Vieš?“ Filip sa snaží čítať myšlienky Bib a čo tam objavil, ho zranilo. 

„Horúca Kráska, favoritka Démona, sa nejako dozvedela o jeho ponuke, stretla sa s Elenou a Elena sa dobrovoľne vzdala života, aby nemusela ísť s Démonom, ani aby už netrpela tu v penzióne s upírmi. Ona to vzdala, vzdala sa boja!“ nahnevane kričí Filip.

„Bib, aké má ešte možnosti Elena? Rýchlo!“ Filip súri Smrťku. 

„Zvrátenie a zastavenie kúzla, možno zásah Matky Prírody... snáď. To je všetko. Ale rýchlo, nezostáva jej veľa času,“ pomáha Bib a hľadí na Damona.

Reverzní upíri Stella a Ericc, nesmrteľná Eunica, starodávny delfín Filip sa zoskupili do rohu miestnosti, nasadili plné sústredenie a začali intenzívne volať Matku Prírodu o pomoc pre Elenu. Izbou preteká také veľké množstvo energie, až upírom elektrizujú vlasy, dráčik Damonko je zježený ako mátoha. 

„Bib, čo cítiš?“ Damon ticho prehovoril k Smrťke. 

„Stále pomaly stráca život. Damon, ja jej nemôžem pomôcť, darmo naliehaš. Sú aj také prípady, kedy som aj ja bezmocná. Ba dokonca je bezmocná aj Matka Príroda. Uvedom si, že Elena sa dobrovoľne vzdala života,“ nečakane ústretovo reaguje Bib. 

„Nie, tomu neverím, určite ju horúca kráska, tá samoľúba ropucha, dajako oklamala. Elena určite nedostala presné informácie, tým som si istý na sto percent!“ Hrmí Damon. 

„Napadá mi ešte jeden zlý scenár. Matku zavolajú včas, no dievča sa bude zdráhať. Stratí ďalší drahocenný čas.“ 

„Neverím, keď to Matka stihne, rýchlo dokáže Elenu presvedčiť o opaku. Preboha, veď je mladá, nič nezažila...“ nevzdáva sa Damon. 

„Tak to prepáč! S vami upírmi zažila toľko ako žiadny človek nikdy ani len nedosníva!“ Svätá pravda. 

„Dobre, súhlasím. Lenže Elena nie je obyčajný človek. Už vládne ohňom, má krídla od Matky Prírody. Na ňu sa už nevzťahujú bežné zákony človečenstva.“ Tiež pravda.

„Bib, keď tento boj prehráme, zavolám si pekelného Démona a prezradím, kto mu vzal budúcu favoritku! Ak prehrá boj Elena, zaplatí mi za to horúca podpaľačka osobne. Vrátim sa do medzipriestoru a nájdem spôsob, ako ju zneškodniť!“ nenávistne hrmí Damon. 

Štvorica nadprirodzených bytostí v rohu izby vyhlásila boj mocnému kúzlu horúcej krásky. Podarí sa im včas spojiť s Matkou Prírodou a zachrániť Elenu? Alebo Damona čaká ďalšia cesta za horúcou podpaľačkou?


S Damonom, Elenou a zvyšnými postavami sa stretneme v ďalších častiach poviedky. Prijmite moje pozvanie, nuda má vstup prísne zakázaný!

 





« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... - 34. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!