OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... - 30. kapitola



Buď mojou princeznou... - 30. kapitolaElena je veľmi nešťastná, zavolá pekelného Démona.
Ako skončí vyjednávanie Eleny s Démonom?


Príbeh nabitý láskou, nenávisťou, sexom, fantáziou i dobrodružstvom. Nové a nečakané bytosti sú hádzané z prekvapenia do prekvapenia rovnako ako hlavní hrdinovia. Tu si všetci musia život i smrť zaslúžiť...

Pre čitateľov od 15 rokov.

 

Tridsiata kapitola je plná napätia a prekvapenia... 

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú v Zhrnutí od Ivetki.

 

Elena spí už 48 hodín, Damon a reverzní sa striedajú pri nej, podchvíľou ju kontrolujú. Spí pokojne, pravidelne dýcha. Medzičasom sa rozbehlo pátranie po Stefanovi. Snoria v okolí, Filip žiada Matku Prírodu o pomoc; Damon chodí okolo Smrťky Bib a jeho podozrenie rastie zo dňa na deň.

„Filip, musíme dajako zatlačiť na Bib, ona niečo vie o Stefanovi! Aké má slabiny? Ty ju z nás poznáš najlepšie,“ doráža Damon.

„Už som sa jej priamo pýtal, nevie nič.“

„Veríš jej?“ Krúti sa nespokojnosťou upír.

„Neviem, ale nemám inú možnosť, len sa tváriť, že hej. Nedá sa zlomiť. Počkaj ešte chvíľku na Matku,“ chlácholí ho Filip. Damon podráždene odchádza za Elenou.

Zdá sa, že konečne sa spiaca kráska prebúdza. Dievčinka pomaly precitá, počúva šepot okolo seba a jasne vyrozumela, že Stefana niet a nikto si nevie rady ako ďalej.

Realita ju donútila k jednoznačnému presvedčeniu, to ona musí zavolať pekelného Démona a požiada ho o pomoc pri nájdení Stefana. Je jedno, čo si bude pýtať.

 

Elena sa prudko posadila, Eunicou trhlo.
„Čo sa plašíš, Elena. Si strážená, zdáš sa byť na dobrej ceste k uzdraveniu. Ako sa cítiš?“

„Celkom fajn, len potrebujem vzduch. Idem na terasu.“ Elena rýchlo vyletí, otvorí dvere a vrazí do Damona.

„Princezná! Už si hore? A kam to náhlenie?“ Damon jej vzal hlavu do dlaní, chce čítať v očiach a hlave, no Elena sa kryje a tvári sa nezúčastnene.

„Musím na vzduch, Damon, pusti ma,“ odtláča upíra a vybieha von. Damon je jej v pätách. Elena vybehla na okraj lesa, našla si pníček, sadá si naň. Damon obďaleč zostal stáť, je nesvoj z jej správania.

„Damon, môžeš zvolať všetkých v penzióne do salónu, chcem vám čosi povedať, prosím. O chvíľku som pri vás,“ kričí na upíra a rukami naznačuje aby sa ponáhľal. Damon otáľa, postáva, až sa pustí smerom k Elene.

„Chcem to vedieť, vtáčatko. Cítim tvoje odhodlanie, vyžaruješ bojovnú náladu. Čo chystáš?“

Elena strelí pohľadom po upírovi, začína sústreďovať silu do rúk, pripravuje sa vypáliť na Damona.

„Rob o čo som ťa prosila, inak ťa tam dotlačím v plameňoch, Damon!!“ Štekla výhražne, vstáva a naznačuje výstrel. Damon zdvihol obe ruky na znak podriadenia, cúva, ale stále sa snaží čosi vypátrať.

„Ponáhľaj sa!“ Elena namierila zámerne vedľa Damona a vystrelila ohnivú guľu. Pomohlo to, upír sa konečne vzdialil.

 

Elena sa zvrtla tvárou k lesu a vykríkla: „Volám ťa, Démon, príď urýchlene! Démon, nenechaj ma čakať! Démon...“ Elena spadla na kolená, slzy ju zalievajú, je tak nešťastná, Stefan tu nie je, bojuje sa dookola o život, nebezpečenstvo je denným chlebíkom.

Už nechce tak žiť.

 

„Koľko krát ťa musím žiadať, Démon? Mám ťa prosiť?“ Zúfalo vykrikuje do zelene.

„Ani nie, Elena, som tu už hodnú chvíľu. Ďakujem za pozvanie. Čo potrebuješ? A prosím, vstaň,“ pekelný Démon, celý v čiernom pristupuje k Elene, galantne jej podáva ruku a pomáha na nohy.

„Dlho sme sa nevideli. Naposledy si bola bojovne naladená a dnes pretekáš žiaľom. Tak, čo ti treba?“ Ustarane drmolí pekelník.

„Démon, mám sa spýtať predom, čo budeš požadovať za pomoc, či nie?“ Uslzená Elena podáva ruku pekelníkovi, kryje si myšlienky a chystá sa v rámci rozhovoru nepozorovane pritiahnuť Démona bližšie k penziónu.

„Chceš vyjednávať, či ti je jedno, čo budem chcieť, alebo máš aspoň matnú predstavu, čo by som mohol chcieť?“ Elena ho začína zaujímať, zdá sa byť silný súper.

„Nikdy som sa s tak omračujúcou bytosťou nestretla, Démon. Môžem mať prosbu?“

„Prosím, si milým prekvapením a ja ti za to ďakujem,“ očarený egocentrik blýska zubami.

„Môžeme sa prejsť a môžem sa ťa držať, oprieť sa o teba? Posledné dni mi nie je celkom dobre,“ Elena sa už vešia na Démona a jemne ho manévruje k penziónu.

„Samozrejme, slečna, opri sa, som tu len pre teba. Pekný deň si vybrala pre môj príchod. Vyslov sa, čo žiadaš?“

„Ach, Démon, mám tu len starosti a túžim byť niekde na pokojnom, tichom mieste, bez bojov, bez strachu o život svoj i svojich blízkych. Démon, poznáš také miesto? Si tu nekonečne dlhý čas...“ Elena ráta kroky, koľko ešte, aby ju už mali obyvatelia penziónu na dosah.

„Počkaj, dievča, ty si ma zavolala na filozofovanie? Prekvapuješ každým slovom! Elena, nie je také miesto na Zemi ani vo vesmíre, či iných dimenziách. Skrátka všade sa vždy vyskytne zádrhel, problém, dokonca aj v raji sú problémy. Nemôžem ti dať pozitívnu odpoveď.“ Démon si vedie mladú slečnu, je nadšený konverzáciu i svojou pozíciou múdreho a skúseného.

„Som v koncoch. Nemám kam ísť,“ Elena už vidí presvitať obrysy penziónu pomedzi stromy.

„Ale ja ti môžem navrhnúť miestečko, kde je minimum problémov. Môžeš ísť so mnou, do mojich súkromných medzipriestorov, môžeš tam byť paňou a vládnuť. Stačí mať záujem.“ Démon sa krúti okolo mladého mäska ako starý, mlsný kocúr.

 

* * *

 

Damon dobehol domov zburcoval všetkých, objasnil Eleninu požiadavku i jej chovanie a krajne znepokojený stojí pri okne. Každý kto môže Silou prehľadáva okolie, snažia sa zamerať Elenu. Filip cíti žiaľ, beznádej a vzápätí ho omráči negatívna energia.
„Kriste pane, ona zavolala Démona!! Démon je s Elenou!“ Vykríkol Filip. Razom sú všetci pri okne, pátrajú, skladajú mozaiku z informácií. Dokonca už vidia Elenu zavesenú do Démona, ako postupne špacírujú k penziónu. Pôsobia ako otec s dcérou na vychádzke, otec širokými gestami vysvetľuje vznik vesmíru, dcéra mu visí pohľadom na perách, aby jej neuniklo ani jedno písmenko z výkladu.

„Kristove rany, veď ona ho vedie priamo k nám! Som úplný idiot! Malo ma to napadnúť!“ Vyhrkol Damon.

„Ticho, všetci si kryte myšlienky, Silu a auru, Démon nás nesmie odhaliť. Elena má určite dajaký plán, sledujte každý jej pohyb, slovo...“ Velí Ericc.

 

* * *

 

„Skús byť konkrétnejší, prosím,“ Elena sa robí hlúpa.

„Elena, si už dospelá, tak snáď chápeš, čo ti ponúkam. Buď mojou veliteľkou na miestach, ktoré som ti opísal,“ blahosklonne vysvetľuje a vábi.

„Počkaj, veď ty už máš veliteľku...“

„No samozrejme,“ rozosmial sa Démon.

„A...“

„A čo? Moja milá?“

„To tú terajšiu pošleš na dovolenku, či do dôchodku?“ Treští oči na Démona a je rada, že majú penzión takmer pred sebou.

„Elena, ja som galantný muž, žiadna moja veliteľka nie je v dôchodku, všetky sú stále so mnou a sú nadmieru spokojné,“ Démon si natriasa pierka.

„Uf, to si ma šokoval. Prepáč, ja som asi vyrastala v inej spoločnosti i výchove. Môžem si, prosím, rozmyslieť odpoveď?“ koketne zapichne oči do Démona.

„Ty môžeš všetko, Elena,“ ľúbezne sa skláňa k jej hlávke a snaží sa jej vtisnúť bozk do vlasov. Elena sa mierne uhne, vymaní sa z jeho dosahu, predstúpi pred neho, vezme ho za lakte, zadíva sa priamo do očí.

Sakra, to je pohľad – ako hľadieť kobre do papule a byť od nej vzdialená desať centimetrov.

„Démon, prejdime k veci. Potrebujem, aby si mi našiel a priviedol živého Stefana. Stratil sa a neviem ho nájsť. Si schopný mi vyhovieť?“ Elena stojí, pevne sa mu díva do očí.

„Prešla si priamo k obchodnému jednaniu. Dobre. Dnes vládnem dobrou náladou a aby si o mne nepochybovala, tak odpoveď znie... áno. Ja dokonca viem presne kde je, viem, že žije a ty vedz, že sa k tebe bez mojej pomoci nedostane,“ Démon vyrástol samou dôležitosťou.

„Démon, to znamená, že si ho uniesol ty??“ Vykríkne Elena a ústa sú prekvapením otvorené.

 

„No prepáč, načo by som to robil? Nie, ja nie, ale poznám pôvodcu. Elenka, vstupné body máme objasnené, ty požaduješ dodanie živého Stefana a ja...

 


S Damonom, Elenou a zvyšnými postavami sa stretneme v ďalších častiach poviedky. Prijmite moje pozvanie, nuda má vstup prísne zakázaný!


 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... - 30. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!