OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... - 18. kapitola



Buď mojou princeznou... - 18. kapitolaSmrťka Bib radí v boji proti pekelnému Démonovi.
Kto je záhadná mladá dáma, ktorú stretol Damon v lese?


Príbeh nabitý láskou, nenávisťou, sexom, fantáziou i dobrodružstvom. Nové a nečakané bytosti sú hádzané z prekvapenia do prekvapenia rovnako ako hlavní hrdinovia. Tu si všetci musia život i smrť zaslúžiť...
Pre čitateľov od 15 rokov.

 

Osemnásta kapitola dá priestor samotnej Smrťke, v závere začne Damonovi nové dobrodružstvo... 

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú v Zhrnutí od Ivetki.

 

Pár napätých chvíľ, Filip galantne sprevádza ženu medzi štyridsiatkou a päťdesiatkou, zachovalú, pôsobí dojmom pestovanej, úprimnej, poddajnej. Taký typ spokojnej matky, každého chápe, pomôže, poradí. Súmerná postava, gaštanové vlasy, zelené oči, príjemný hlas. 

„Dobrý deň všetkým vospolok, som Bibiana, prosím volajte ma Bib. Ďakujem.“ Filip ponúkol miesto, usadil dámu a ostal pri nej. 

„Bibiana, ak sa nemýlim, to je meno latinského pôvodu a znamená plná života.“ Filip iba pokrútil hlavou. Smrťka a dá si meno plná života, sarkazmus sám. 

Filip si vzal slovo: „Dovoľte mi poďakovať sa všetkým, že ste prišli i tebe Bib. Smerujme rovno k veci. Pekelný Démon už zistil, že sme zachránili Ericca a Stellu, ďalším väzneným sa podarilo utiecť... výsledok, Démon zúri, chystá pomstu, odvetu či boj. Neviem presne, ale Démon, podľa Matky Prírody, disponuje momentálne takou silou vôle, mysle a prostriedkami, že ho treba oslabiť. Inak sa vážne naruší rovnováha v prírode. Jednoducho raz za čas Démon takto zosilnie. Aby bolo všetkým jasné, je nesmrteľný, nedá sa zabiť, odstrániť, je súčasťou najvyššieho Univerza, môžeme mu iba oslabiť moc. Ako? Musíme pošpekulovať a možno nám niečo poradí Bib.“

Osem párov očí preskočilo na Bib. Pohodlne sedí, mierny úsmev, ľahké gesto ruky. 

„Základné pravidlo: moc Démona dokážu okresať iba nadprirodzené bytosti v súčinnosti v Matkou Prírodou. Naša jediná možnosť je vylákať ho mimo jeho teritórium, napríklad sem, zhromaždiť čo najviac pôvodných svetských, nadprirodzených bytostí, spojiť sa s Matkou a spoločnými silami mu oklieštiť moc, jeho Silu, pokoriť ho a pripomenúť, že je stále podriadený Matke Prírode,“ ľúbezne ukončila, prezrela publikum a zastala očami na Stefanovi. Tento upír ju zaujal... 

„Znie to tak jednoducho, vlákať, spojiť, oslabiť, hodiť do kúta, zvíťaziť, osláviť. Bib, koľkí ste tu starodávni a ste pripravení na boj?“ podráždene podotkol Damon. 

„Och, Damon, si tak predvídateľný, bolo mi jasné, že sa hneď ozveš...“ 

„Keď ti je všetko predom jasné, poskytuj ucelené informácie naraz a nenechávaj sa prosiť o doplnky!“ už nahnevane vrčí upír. 

„Ok. Delfín Filip, dráčik Damonko, ja, Matka Príroda a čo ty vieš, snáď sa ešte ktosi blíži, čo veľa zmôže. Sme štyria starí a disponujeme ešte dorastom a to ste vy ostatní. Reverzní Ericc, Stella a Damon, obyčajný upír Stefan a nezabúdajme na Bonnie. Dorástla do silnej čarodejnice. Spojením síl máme obrovskú muníciu a skvelú možnosť dať na frak neokrôchanému Démonovi. Ako sa ti pozdáva môj výpočet, Damon?“ Starostlivá tvár Bib smeruje k Damonovi, ale oči sa napokon zastavia na Stefanovi a ostanú na ňom prikované. 

„Fajn, formulácia je brilantná, obstojí, navrhujem presun k dôležitým detailom. Kto naláka Démona k nám, pod akou vierohodnou zámienkou, pretože je vytočený a odhadujem, že aj opatrný a bude si dávať bacha,“ Ericcova poznámka predbehla v odpovedi Damona.

„Nezabúdaj, že Démon je egocentrik, teraz skočí po akejkoľvek návnade od hocikoho. Zádrhel je inde, vážení, Démon sem príde, ale ako náhle zistí toľko sústredenej energie a starých, pôvodných v jednom šíku, okamžite sa stratí a to myslím doslova. Pozná tieto úskoky, už takto prišiel neraz o významnú časť moci, stratil sa na desiatky rokov z dohľadu. Má sa kam ukryť. Potrebujeme, aby sem prišiel, nesondoval okolie, bol čímsi zamestnaný a my sme mali dosť času sa zjednotiť, pripraviť a zaútočiť,“ siahodlho prednáša Bib. 

„Toľko nekonečná teória. Rozdávam domáce úlohy, každý z vás si premyslí, kto a pod akou zámienkou privolá Démona. Máte čas 48 hodín. Potom bojová porada pokračuje, rozchod...“ Zavelil Filip a sám urýchlene  opustil salón. 

Bib sa zdvihla, zamierila k Stefanovi: „Ty si jeden z domácich pánov, ak sa nemýlim. Mám prosbu, môžeš ma previesť penziónom a okolím?“ 

„Ale... samozrejme, rád,“ Stefanove rozpaky sa dajú oprieť o stôl, také sú mohutné. Bib sa zavesila do Stefana, odchádzajú na poschodie. Elena neverí vlastným očiam! Tá stará škebľa flirtuje so Stefanom a ešte pred ňou! 

„Dávaj pozor, princezná, máš sokyňu a lezie ti do kapusty, ale hlavne si skry myšlienky, ona je veľmi silná protivníčka,“ sladko poznamenal Damon a vytratil sa von. 

* * * 

Damon súrne potrebuje samotu, penzión puká vo švoch, Filip nariadil pauzu samčekovi. Má v sebe dva poháre chlorofylu, okolo slnečný deň, tak čo mu bráni zmiznúť hlboko do lesa, nájsť slnečné miesto a vyhrievať sa, čerpať energiu. Presun svižnou rýchlosťou, ďaleko od civilizácie – ideálne miesto, kúsok lesa, lúčka, potôčik, nádhera. Damon natiahol telo pri žblnkajúcej vode, kúpe sa v slnku, drieme.

* * *

„Tieto lesy sú panenské, ruky človeka tu ešte nestihli nič zbastardiť, áno, bolo správne poslúchnuť vlastný inštinkt a zavŕtať sa sem. Aj keď len na čas, určite ma tu nájde Matka Príroda a zasa povolá do boja...“ Nahlas sa rozpráva sama so sebou Eunica, tancuje medzi stromami, vdychuje vôňu lesa, oddaná lúčom slnka. 

Vitaj nová postava do príbehu – povedzme si čo to o tebe – Eunica, vzala na seba podobu mladej ženy, doprajme jej blond vlasy / takú ešte nemáme v deji / svetlú kožu, pozor, nie albínka, hlboké modré oči. Je nadprirodzená bytosť, radí sa k nesmrteľným, nepotrebuje potravu, ani spánok, nikdy nie je chorá a prípadné zranenia si lieči sama. Vládne telepatiou, môže ovplyvňovať, jej Sila ducha je omračujúca. Zosobňuje najvyššiu silu dobra na Zemi, je veliteľka šíkov svetlých v pluku Matky Prírody a nezabúdajme, že je to lovec obyčajných upírov. Celkovo vzaté, zaujímavá postavička. A význam jej mena je šťastná víťazka. 

* * * 

Eunica pojašene skacká, ihrá sa v tráve, no neustále sleduje Silou okolie. Prichádzajúce informácie vytvárajú v jej hlave obraz, vidí driemajúceho Damona, upíra... nie, dočasne reverzného upíra, čerpajúceho energiu zo slnka. Nezvyčajné, už veľmi dávno sa nestretla s dočasným reverzným; Eunica je omnoho silnejšia ako Damon a samozrejme ho objavila oveľa skôr, ako on ju. Žieňa využíva situáciu, pozoruje upíra, úsmev jej rámuje tvár, moment premýšľa. Verdikt je vyrieknutý, na diaľku ovplyvniť Damona, obzrieť si ho, zistiť možnosti a potom sa uvidí. Už dávnejšie nemala spoločnosť, tak sa pobavíme... 

Damon len v nohaviciach natiahnutý pri vode, drieme, naberá energiu zo slnka. Eunica sa prikradla až k nemu, dôkladne si obzerá telo a tvár, sadla si k upírovi, usmieva sa. Ruka pohladí líce, Damon precitá, hľadí na Eunicu, pokojný a čaká. 

„Ahoj švihák, teba som tu ešte nevidela,“ úsmev zdraví upíra. 

„Tak dnes máš šťastie...“ 

„To teda mám, už hodnú chvíľku si ťa obzerám a páčiš sa mi stále viac a viac, štramák...“ 

„Čo s toľkým šťastím podnikneš?“ 

„Tuho porozmýšľam... máš dajaký plán, či návrh?“ 

„Mám, keď už sa vynadívaš na mňa, skús sa predstaviť, daj rozvitú vetu o sebe, posunieme sa ďalej,“ Damon ľahostajne odpovedá, oči uprie do oblohy. 

„Eunica, dočasný obyvateľ lesa, samotár...“ 

„Som Damon. A kto si? Čo si? Človek nie si, cítim z teba veľkú silu, ovplyvňuješ ma mierne, trošku si zmätočná, si lovec upírov, ale pôsobíš pozitívne. A nechystám sa ti ublížiť, môžeš prestať s ovplyvňovaním, ďakujem,“ sype pravdu. 

„Bystrý dočasný reverzný upír Damon, navyše vyznamenaný Matkou Prírodou, si ochranca reverzných. Som milo prekvapená a máš späť svoju vôľu. Šikovne si ma odhadol, pridám ti k tomu, že som nesmrteľná, svetlá a tvoj veliteľ,“ uzavrela výpočty. 

„Kde mi velíš?“ Prekvapene uprel oči na Eunicu.

„V boji dobra v šíkoch Matky Prírody, sme obaja žoldnieri a myslím, že čoskoro budeme povolaní do boja...“ 

„Jasné, tak teba čaká Bib, už mi to docvaklo. Stella, mala si pravdu, Matka Príroda si cestu vždy nájde... Ale teraz máme ešte voľno...“ Damon zavrel oči. 

„Kto je Bib?“ Vyzvedá Eunica. Upír v skratke opísal situáciu, predstavil osoby a plány. 

„Zrejme ťa budem musieť vziať do penziónu, ale až večer. Teraz ma nechaj oddychovať...“ Doplnil Damon. 

Eunica prevaľuje v hlave všetky nové informácie. Áno, Matka vždy vymyslí ako nás zhrotiť. Z myšlienok ju vytrhol Damon, jedným očkom si obzerá Eunicu, prstami sa jej dotkol. 

„Si zadumaná, zamotal som ti hlavu informáciami. Zabudni na to teraz, relaxuj...“ Šibalsky klopká prstami po jej boku. 

„Máš konkrétny návrh krásavec?“ 

„Mal by som ale...“ Nedokončil Damon 

„Damon, Damon ty si ale veľký potmehúd, čítam si v tvojej hlave ako v novinách a odpovedám na tvoje otázky. Áno, keď sa budeš so mnou hrať na samčeka, prídeš o dosť síl a áno, som pri tejto hre schopná ti poskytnúť dvesto percent sily späť. Áno, som veľmi silná, čerpám energiu z Matky Prírody a áno, chcem samčeka.“ 

„Zabudla si ešte dodať, že si priama, krásna, vzrušujúca a túžiš po Damonovi,“ doberá si Eunicu upír. 

„A ty máš ego ako mrakodrap!“ Namosúrená deva skočila po Damonovi, vyťala mu riadnu facku. Damon to nečakal, zdrapil Eunicu za pás, prehupol sa na vrch, snažil sa ju uväzniť pod sebou, lenže ona neváhala, vzoprela sa nohami, pretočila oboch, tento raz sama navrchu. Drží Damona silou mysle v šachu, víťazne sa usmieva: „Som veľmi silná, neprovokuj ma, zmlátim ťa ako žito a ani sa ťa nemusím dotknúť. Buď dobrý a pustím ťa.“ 

Damon paralyzovaný zvažuje taktiku, skrýva si myšlienky, prikyvuje, súhlasí. Eunica nemá momentálne prístup do jeho hlavy, tuší dáky fígeľ: „Reverzný, posledné varovanie, žiadne podrazy, kruto zaplatíš...“ 

Damon sa široko usmieva, blýska očami, láka, vábi Eunicu, potrebuje sa zbaviť zovretia. Baba sa nechá oklamať krásnym zjavom, povolí stisk, mierne sa uvoľní; upír okamžite využíva situáciu. V rámci boja sa dostali úplne k vode, upír odhaduje tak poldruhametrovú hĺbku, stačí jedna otočka a sú v potoku. Damon zmobilizuje všetky sily, schytí Eunicu, prudko sa pretočí, ešte drobná korekcia dopadu a sú obaja vo vode...


Na Damona, Elenu a ich priateľov čakajú nové neobyčajné situácie a vzrušujúce zážitky. Sú osudom skúšaní a ja im rada poskytnem priestor v ďalších častiach poviedky.


 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... - 18. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!