OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... - 15. kapitola



Buď mojou princeznou... - 15. kapitolaToto by od Eleny nikto nečakal!
Čo si napokon Stella vypýta od Damona?


Príbeh nabitý láskou, nenávisťou, sexom, fantáziou i dobrodružstvom. Nové a nečakané bytosti sú hádzané z prekvapenia do prekvapenia rovnako ako hlavní hrdinovia. Tu si všetci musia život i smrť zaslúžiť...
Pre čitateľov od 15 rokov.

Pätnásta kapitola prináša absolútne nečakané zmeny...

Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú v Zhrnutí od Ivetki.


Pripíšme to na rováš obrovského stresu, čo otriasol Elenou za posledných pár hodín. No inak sa nedá dosť dobre ospravedlniť, jej terajšie počínanie. Opretá o strom, dvíha ruky, objíma Ericca, volá ho pohľadom k sebe, zvedavo čaká na pery reverzného upíra. Ericc si vyjasnil situáciu sám pred sebou – spýtal sa priamo, Elena súhlasí, tak jaké pak, co pak. 

Zvyšok je čisto telesná záležitosť a keďže je život krátky a čuduj sa svete, aj takmer nesmrteľným upírom sa zdá, že je krátky, poďme si užiť. Ericc letmo bozkáva Elenu, dáva jej chvíľku na odpoveď a dočkal sa. Dievčinka rázne naznačuje ďalší priebeh, dominantne si pritiahne upíra k sebe, nalepí sa tesne k nemu, zatvára oči a divoko vyrazí po Ericcových perách. 

„Hmm, ty si divoká, neposlušná mačička,“ posiela upír Elene myšlienku a priznáva, že sa mu to páči. Ruky Ericca majú novú skúsenosť, prisvojujú si  krivky Eleniných bokov, objavujú pevné prsia, cestujú späť na zadok, vháňajú Elenu hlbšie do Ericcovho náručia. Telá naplnené náhlou túžbou, pery v divokom tanci s jazykom, tep letí hore, dych sa rýchli... 

„Ericc, môžeme doplávať až do prístavu, ale buď jemný, prosím...“ Elena sa zastavuje, čaká na odpoveď. 

„Ty si kapitánka lode, ja len posádka, plne podriadená, rozkazuj...“ Usmieva sa Ericc. 

Elena žmurkla, chápavý úsmev potvrdil dohodu a už sa vrhá po Ericcových a svojich nohaviciach, oslobodzuje telá od tkaniny. Milenka opretá o strom vábi Ericca k sebe, upíra netreba dvakrát pozývať. Zodvihol ju ako pierko, Elena si ovinula nohy okolo svalnatých bokov, strhla ho k sebe do náruče, nedočkavo sa vracia k perám. Ericc opätuje divoké bozky a manévruje rozkrokom k Elene, opatrne do nej vniká, drží ju stále zdvihnutú, otočka, oprie sa s ňou o strom. Pravidelné hojdanie bokov, tiché vzdychy, šialené tempo bozkov bičuje prudké roztúženie, Ericcove telo sa trasie rozkošou. 

Elena podnecuje upíra v rýchlosti, šepká mu do ucha: „Plnou parou vpred námorník.“ S Ericcom sa točí svet, táto mladá dračica ho chce úplne poblázniť – ale plní príkaz kapitánky, rozvlní boky naplno a obaja plávajú po vlnách maximálnej rozkoše, vrchol sa blíži, Ericc skučí blahom, čaká na Elenu a spoločne vplávajú do cieľa. Vydráždené telá sa chvejú, Elena je zavesená v jeho náruči, Ericc si stále drží milenku, spustí sa s ňou na kolená a spoločne v objatí oddychujú, potrebujú načerpať nové sily. 

„Teda, ty že si bol väznený a zničený? Sakra, aký si potom milenec, keď máš plnú formu? To padajú priehrady?“ Ohúrene žmúri Elena. 

„Ďakujem, beriem to ako kompliment a dovoľ aby som vyjadril očarenie z tvojej osôbky a dravej mačičky v nej. Bola si skvelá a keď u teba zakotví zasa slabá chvíľka, som ti k dispozícii dňom a nocou. Nemusím to prízvukovať, ale z môjho pohľadu sa v lese nič nestalo, stretol som ťa a odprevadil domov. Elena, musíme do penziónu, budú ťa hľadať a odhadujem, že nechceš aby ťa niekto našiel polonahú v mojom rozkroku,“ úplne pragmaticky zhrnul situáciu. 

„Díky, si romantik. A druhé díky za ponuku, možno raz...“ Textil sa presúva na správne miesto, dve civilizované postavy kráčajú lesom, hlboko do hláv si uzamkli pikantné tajomstvo a život ide ďalej. 

* * *

 Už svitá, Stefan ošetruje Stellu i Damona, nosí nové drinky s chlorofylom, podchvíľou vybieha a hľadá Elenu. Keď ju konečne zočí, odľahne mu. 

„Kde sa motáš, už som mal obavy.“ 

„Motám sa s Ericcom po lese, čistím si hlavu, naberám sily a teba ľúbim, poď sem,“ hopsne po Stefanovi, vybozkáva ho od ucha k uchu. 

„Ako sa majú pacienti, idem mrknúť,“ vybieha za Stellou a Damonom. Obaja sú v posteli, každý otočený na inú stranu, naberajú sily. Elena tíško vpláva do izby. Nakloní sa nad Stellu, stretnú sa im oči, slová netreba, pohľad vraví všetko. Skláňa sa k Stelle, líce na líce a obe začínajú púšťať slzičky.

„A ja som od macochy? Aj ja chcem...“ Obracia sa Damon a pozoruje babský večierok. 

„Dobre, posuň sa,“ Elena obišla posteľ, vtlačila Damona do stredu, líha si tesne vedľa neho, z druhej strany sa pritisla Stella. 

„Ďakujem dámy, som poctený,“ skromne žmurká Damon. 

„Ako sa máte maródi?“  

Stella si pustila jazyk na špacír, vykladá a vykladá. Ale v zásade sa uzdravujú, len potrebujú veľa chlorofylu a slnka. 

 

Stefan dodáva ďalšie poháre, Ericc prišiel za sestrou a posledný vplával delfín Filip. 

„Moja milá spoločnosť, kritické chvíle sú asi za nami, máme tak dva tri dni na zotavenie a prípravu na odvetu,“ prozaicky uviedol. 

„Filip, ja už nechcem žiadne boje, daj mier, prosím,“ unavene klipká Elena. 

„A to teda nie, hajzel Démon nás bude stále terorizovať a my nič nepodnikneme?“ Zrúkol Ericc. 

„Skoro spálil Stellu, uzdraví sa, ale jazvy jej ešte dlho zostanú. Tebe chcel viať dušu Elena, tá jeho zbastardená favoritka ugrilovala Damona, ohrozoval takmer každého a my nič?“ Hecuje sa Ericc. 

„Nóó, takto, s Démonom sa asi nedá veľmi bojovať, má takú moc a prostriedky, že je to zložité aj pre Matku Prírodu. Môžeš mu prekaziť čiastočné plány, odkloniť bitku, ale vojnu asi nevyhráme. Vzdáme sa?“ Hodnotí situáciu Filip. 

„Opatrne na nás ideš Filip, ale sme tu samí inteligentní jedinci a nezabúdaj, že pôvodní reverzní majú tak 170 IQ. Kam nás to tlačíš a čo chceš povedať?“ Usmernil ho Damon.

„Bystrý dočasný reverzný upír si ty. Len toľko že za dva tri dni príde návšteva, ktorú som si dovolil pozvať do vášho domu a pokúsime sa s ňou niečo vydumať proti Démonovi. Zvolám bojovú poradu, prizveme aj Bonnie a dráčika Damonka. Do tej doby relaxujte, Ericc vám zariadi slnečné počasie,“ usmieva sa Filip. 

* * *

 Elena zmizla pod sprchu, Stefan za ňou. 

„Už je lepšie láska?“ Opatrne začína. 

„A vieš, že ani nie? A vieš, že keby si nebol žiarivý truľo, nemuselo to takto dopadnúť? A vieš, že...“ 

„Viem a chcem sa ti ospravedlniť, ostatným som sa už. Prepáč Elena, ľúbim ťa a konám nerozvážne. Pokúsim sa zmeniť. No a keď je reč o zmene, čo je to s Damonom, prečo stále pije chlorofyl? Ericc mi vysvetlil, že keď prestane, pomaly mu prevládne v tele jeho pôvodný gén a môže prejsť na krv. Prečo teda ostáva reverzný?“ Stefan skúma kachličky na podlahe a čaká. 

Tak a teraz sa dievka predveď – ako mu povieš, že Damon chce byť aktívny upír-človečí samček, čo chodí čarovať s Elenou? 

„Hmm, a prečo sa nespýtaš jeho?“ Elena získava cenný čas. 

„Pýtal som sa, poslal ma do riti,“ holá pravda. 

„Stefan, ja neviem, nerozprávali sme sa o tom, môžem sa len domnievať, že mu to vyhovuje, že nemusí zabíjať, kradnúť krv a ovplyvňovať svoje dobrovoľné darkyne. Nemám iné vysvetlenie,“ ale ako šikovne si vykorčuľovala Elenka. 

„No, to môže byť. Takže, čo povieš na to, ak prejdem na reverzný mód aj ja?“ Stefan sa naklonil, hľadá odpoveď v jej očiach. 

A kurva drát, ďalší samček čo sa bude chcieť páriť!! 

„Stefan, to je tvoja vec, tvoja voľba, tvoje rozhodnutie a zodpovednosť. Čo si vyberieš, budem akceptovať,“ Elena začína mať pocit preplneného sexuálneho života. 

* * * 

Dvaja rekonvalescenti v posteli mlčia, Stella si kryje myšlienky, ale sonduje Damonovu hlavu. 

„Čo to, čo to, chodíš na výzvedy ku mne? Po čom pátraš, Hviezdička?“ Damon sa včas ukryl za múr. 

„Len či spíš,“ zle zaklamala. 

„Zlatá moja, mimoriadne zle klameš, hľadáš niečo o Elene a to ma znepokojuje. Dávaj pravdu. Výstraha pre teba navrch, odkedy sa kŕmim zelinkami a dlho sa slním, som silnejší, lepší telepat, aj Sila stúpla.“ Uvádza veci na pravú mieru. 

„Miláčik, stvoril si z Eleny ochrankyňu a Matka Príroda ju vyslala do medzi priestoru, chrániť nás. Počítaj s tým, že Elena môže byť povolaná kedykoľvek, kamkoľvek, Matka jej cestu spraví. My sme ako žoldnieri, stále v službe a nedá sa z nej vystúpiť. V jej prípade iba ak by sa stala dobrovoľne obyčajnou upírkou, okamžite by stratila priazeň Matky. Tak na to Damon mysli, keď ju budeš lámať na upírstvo,“ Stelle odľahlo, je to vonku. 

„Buď pokojná, Elena kategoricky odmieta upírstvo a ja ju nasilu nestvorím. Ako sa máš, tvoja nálada nie je nič moc,“ Damon sa prevalil ku Stelle. 

Popáleniny sa zahojili, jazvy na rukách a krku hovoria za všetko. Natiahol ruku a prechádza jej po jazvách. Stella sa striasla. 

„Nie, nechaj, som zohavená na stovky rokov, zlomená a smutná.“ Stella púšťa slzičky. 

„Tak mi povedz, ako ťa potešiť, chceš ma zasa vypiť?“ Doberá si upírku. Stella ho bacne. 

„Nie, Damon neviem ti to povedať, zmieta mnou nepokoj, niečo tu nie je v poriadku, neviem zdroj, zatiaľ. Ale mohol by si mi vziať trošku krvi. Uľaví sa mi.“ 

„Ty nie si normálna, ešte nemáš sama dosť a ja ti mám brať? Nie, zabudni.“ 

„Len trošku, ale z krku štyri, päť hltov, Damon, nebuď pes. Potrebujem tvoju pohodu, keď sa kŕmiš, si kúzelný, napĺňaš ma úžasom a dlho mi to vydrží, aj vďaka spomienke na teba som prežila Démonov útok.“ 

„Nie, nemáš dosť, si slabá, za pár dní, možno. Ovplyvním ťa, ak sa nebudeš brániť, dodám ti sny a čo si povieš,“ neustupuje Damon. 

„To je málo, nedokážeš ma tak silno ovplyvniť, potrebujem silný zážitok. Dobre, tak iný zážitok.“ Stella sa usmieva, stále si kryje myšlienky, v očiach ohníčky. 

„Á, tento pohľad poznám, zasa na mňa niečo šiješ. Stella odkryla si mi už všetky tajomstvá dočasných reverzných?“ Damon prešiel do útoku. 

„Hmm...“ 

„Hovorím dopredu nie, neviem čo chceš, ale nie!“ Damon vrtí záporne hlavou. 

„To ma mrzí, tak si to budem musieť vynútiť, budem ťa vydierať, sám si si vybral,“ chechce sa do vankúša. 

„Hviezdička, prečo mi to robíš, nechcem ti ublížiť a nenapijem sa z teba, aj keď ma budeš vydierať. Vyhodím ťa z baráku, dohovorené!“ 

„Krv si nechám všetku a teba poprosím o služby z iného súdka,“ Stella si hryzie spodnú peru. 

Damon skúma oči, mimiku upírky a už sa asi začína orientovať. Stella sa mení na zvodnú sirénu, volá, vábi, pozýva Damona...

 

A do prdele, chlapče, čo teraz, Stella zjavne očakáva služby človečieho samčeka. No, toto si nedomyslel... pako, hňupe, budeš  verný Elene, či ako ďalej?? 

„Ou, Stella... a dá sa ešte vrátiť k bodu, napiť sa z teba?“ Neisto jachce Damon. 

„Héééj, to ma fakt odmietneš? Čo máš pätnásť a ideály o vernosti? Si ma prekvapil a sklamal Damon. Rytier čistého srdca i mysle a jeho vyvolená je s jeho bratom. Aha pardon, to sa neráta, to je v rodine... si trkvas.“ Stella sa znechutene odvrátila. 

„Prepáč, zaskočila si ma, vôbec som týmto smerom ešte nepremýšľal,“ snaží sa Damon.


 Na Damona, Elenu a ich priateľov čakajú nové neobyčajné situácie a vzrušujúce zážitky. Sú osudom skúšaní a ja im rada poskytnem priestor v ďalších častiach poviedky.


  


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... - 15. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!