OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Buď mojou princeznou... - 14. kapitola



Buď mojou princeznou... - 14. kapitolaPrídeme o hlavného hrdinu?
Ako skončí boj Damona so smrťou?
Elena nečakane prekvapí svojim rozhodnutím v závere...


Príbeh nabitý láskou, nenávisťou, sexom, fantáziou i dobrodružstvom. Nové a nečakané bytosti sú hádzané z prekvapenia do prekvapenia rovnako ako hlavní hrdinovia. Tu si všetci musia život i smrť zaslúžiť...
Pre čitateľov od 15 rokov.

 

Štrnásta kapitola zvádza boj so smrťou a v závere nečakane udrie v podobe náhleho rozhodnutia Eleny...

 Všetky postavy poviedky s krátkou charakteristikou sú v Zhrnutí od Ivetki.


Damon stečený z krvi leží pri Stelle, svet sa mu točí, ustupuje, tmavne a čaká na smrť. Nebolí to zatiaľ tak snáď sa spriatelíme so Smrťkou – už dávno som zvedavý akú nosí konfekciu. Musí to byť distingvovaná dáma, spôsobná. Prieberčivá nebude – berie všetkých, je spravodlivá. Nedá sa ukecať. Damon zatvára oči, Stella niečo rozpráva, ale nerozumie a už ani nechce. Odchádza, milovaný Elenou, naplnený jej láskou. Toľko o ňu stál a sníval o nej, až sa mu sny vyplnili, tak načo tu bude ďalej. Ha, ha Stefan, konečne budeš mať pokoj odo mňa, nebudem ti behať za samičkami a počkať, nie to ty si mi vzal Katarínu aj Elenu. Hmm, Katarínu si nechaj, zradnú, brr. No a necháš si aj Elenu, to ja odchádzam... ale čarovala nádherne, neskutočne. 

Pre jej čary sa oplatilo nežiť – v mojom prípade. Táto bilancia môjho mŕtveho života mi príde existenciálne náročná. Upír asi nemá bilancovať, sú to len samé mínusy. Nie Damon nemáš pravdu – ty si mal aj plus: Elenu a drobný zanedbateľný plusík bol aj braček, hajzel jeden. Bolo tu fajn na svete, kam to teraz mierim, čo bude zo mňa v iných dimenziách a bude niečo???

  

Elena beží o život, chlorofylové nápoje zmixované, už len nájsť Damona a Stellu. Bože, utekám dobrým smerom? Stefan je rýchlejší, hľadá miesto, kde nechali dvojicu v tráve. Zazrela Stefana, mení smer a dokonca sa v popredí rysujú postavy na zemi. Damon leží bez pohnutia, Stella sa malátne snaží posadiť. Drží Damona za košeľu, trasie s ním a kričí: „Damon, nie, nerob to, nevzdávaj to, Elena ponáhľaj sa, Elena!!“ 

Dievčinka dobehla, Stefan už dvíha Damona. 

„Damon počuješ ma, tu máš napi sa, Damon!!“ žiadna známka pohybu. Elena sa napriahne, Damonovi vlepí riadnu facku a ešte jednu z druhej strany.

  

Damon úpenlivo rozmýšľa o neznámych dimenziách. Hmm, bude tam fajn, nájdem spoločnosť, možno dáku peknú slečnu, alebo inú formu života, vyžadujúcu doprovod, zoznámi ma s tamojším tichým prostredím, žiadne hulákanie a snáď ani žiadne šarvátky a bitky... bitky... aúú a už som dostal kres papuľu aj dvakrát a ticho tu tiež nie je, vreštia moje meno...? 

Damon sa preberá v hlbokého bezvedomia. Pohne sa, zaskučí, snaží sa otvoriť oči. Elene tŕpnu ruky po riadnych fackách, skočí po Damonovi, vytrhne ho Stefanovi z náručia, sama si sadá, dvíha Damona a pokúša sa mu naliať nápoj do úst. 

„Damon, napi sa, prosím, trošku, počuješ ma? No tak chlapček môj, to som ja Elena, štipku, jeden hlt, prosím, Damon!“ Elena burcuje zvyšky života v upírovi a darí sa jej. Damon prichádza k sebe, zvládol malý hlt šťavy, skúša druhý. 

„Ešte, nevzdávaj to, upírča, Elena ťa prosí, Damon... budem ťa mať rada, len sa napi... Zlatko, hej ak máš dáke sny, vyplníme ich, len zostaň so mnou... Damon, neser ma, lebo budem po tebe strieľať oheň!“ 

„Nie...“ Zaskučal Damon. Leží natiahnutý, hlavu v Eleninom klíne, cucá chlorofyl po dúškoch. Motanicu má parádnu, ako keby vypil sud whisky... Stefan riadne zaskočený Eleninou reakciou stojí, nič nevraví. Stella sa plazí k Damonovi. 

„Zlatko moje, ja som ťa skoro zabila! Prepáč mi to, prosím, prosím!“ Plače. 

„Hviezdička, žiješ, to je skvelé, neplač. Pozveš ma ešte na zelený pohárik a sme si kvit,“ slabo špitá Damon. 

„Áno, áno, dáme si pohárik, len mi neumieraj, Damon...“ Stella prepukla v hysterický plač. Elena hľadá Stefana: „Tak snáď jej pomôžeš, nie? Či tam budeš stáť až do rána? Môžeš ju vziať do penziónu a vrátiť sa pre brata? Ďakujem!“ Podráždene hafá Elena. Stefan dvíha Stellu do náručia, odchádza za Filipom domov.

  

Elena pohládza Damona po vlasoch, pridŕža pohár, núti ho piť. 

„Rytier, skoro mi puklo srdce. Ty si sa vzdal, odchádzal si odo mňa. Damon, to strašne bolí, až teraz cítim naplno ako ťa ľúbim, keď som ťa skoro stratila. Prečo si ma chcel opustiť, Damon, prečo??“ Plače Elena, slzy rozlieva. 

„Prepáč, princezná, myslel som iba na seba, bol tam mier, ticho, žiadna bolesť, problémy... prepáč, neuvedomil som si, že ťa takto raním. Neboj, ja som zlá zelina, ja tak skoro nevyhyniem...“ Šepká unavený. 

„Láska moja, už som o toľko prišla v živote, nechcem aj teba stratiť. Tajomný cudzinec, prosím, zostaň mi po boku, prosím. Mám tak málo radosti, tvojim odchodom sa rozbijem na tisícky kúskov, kus mňa odumrie, Damon, chcela som zakričať, že sa stanem upírom, ak tu zostaneš, ale už sa mi to nezdá správne. Prepáč to nemôžem, láska,“ vzlyká Elena. 

„Vtáčatko, takéto rozhodnutie sa asi nerobí v krajných situáciách, alebo možno práve v nich. Nechaj to tak, blíži sa Stefan. Ľúbim ťa a som šťastný, že som tu. Aj keď prečo mi brnia líca?“ 

„Pretože som ti vrazila také dve facky, až som sa prehla, boha tvojho skapatého! Nasral si ma, upírča a keď sa vystrábiš, ešte ťa strieskam a ty už budeš vedieť za čo!!“ Kričí Elena a vyplavuje adrenalín z krvi. Stefan sa priblížil. 

„Poď sem Stefan, daj mi pusu a prepáč, že som kričala, ale v tejto posranej upírčej rodine stále treba kohosi zachraňovať a ťahať hrobárovi z lopaty. Tu máš zober si brata, lebo už mám toho dosť.“ Vstáva, Stefan pomáha Damonovi domov. 

Elena smeruje do lesa, chce byť sama, chce ísť na koniec sveta, tam sa stretnúť s mŕtvymi rodičmi, chce byť o päť rokov mladšia a chce si užívať rodinu akú poznala pred tragédiou. Elena uteká lesom, plače, kričí a beží preč.

. . . 

Reverzný upír Ericc sa motá lesom, väzenie ho deprimovalo, musí sa vylietať, nasýtiť slobody. Damon sa snáď postará o Stellu. Presúva sa svižne lesom a narazí na divné zvuky, skôr vzlyky. Za stromom cíti Elenu. Uvedomí si, ako to na ňu všetko padá, rodina, boj bratov, úklady o jej život, dušu, súboje. Aj tak je silná a nie je to obyčajný človek, má dary navyše. Pristúpil k Elene.   

„Našiel som kôpku nešťastia o strom opretú. Môžem si prisadnúť, či sa prioprieť?“ Pokus o žart. 

„Och Ericc, slabá chvíľka, aj to musí byť. Chcela som utiecť. Niečo ma zastavilo a snažím sa prísť na to čo,“ otvorene vykladá. 

„Nemusíš nič hovoriť Elenka, som telepat. Budeme mlčať a aj tak sa porozprávame. Mám návrh. Môžeme isť do penziónu a môžem ťa tam odniesť na rukách,“ pousmial sa reverzný upír. 

„Len teraz si vyšiel z basy a už chceš posilňovať? Dobre, vážim dosť, si to rozmyslíš po pár metroch,“ vracia úsmev Elena. 

„Never tomu, teba by som nosil Elena aj do skončenia svetov,“ nesmelo podotkol Ericc. 

„Počkaj, čo sa mi tu snažíš povedať? Je to to čo si myslím?“ Prekvapene pozerá Elena. 

„Áno. Máš málo nápadníkov, tak sa pridávam a staviam do radu.“ 

„Krásne vyznanie lásky, ďakujem. Ericc, čo ti môžem poskytnúť, ty si reverzný upír, krv nemôžeš.“ 

„Teda ideš na vec rýchlo. Som reverzný, svetlý upír, denný tvor. Pokiaľ myslíš fyzicky, tak som schopný sa milovať ako človek, ako teraz tvoj Damon. A viem, že sa mu to už podarilo. Takže sex ako človek, pokiaľ psychicky, tak plnohodnotný duševný život, som inteligentný tvor, ponúkam ti manželstvo, bohatý život aj finančne ťa zabezpečím. Mám jedinú nevýhodu, nemôžem mať deti,“ ozrejmil všetko naraz. 

„Ty si výhodná partia, lenže ja za pár rokov zostarnem a ty si užívaš nesmrteľnosť v krásnom tele,“ podpichuje Elena. 

„Aj v tom ti viem pomôcť, ak sa rozhodneš stať reverznou upírkou,“ prekvapil Elenu. 

„Tak nad reverznou som nepremýšľala,“ zarazila sa Elena. 

„Dobre, popremýšľaj, moja ponuka stále platí.“ 

„Ericc a ak by som tvoju ponuku zredukovala na minimum?“ Elene zasvietili oči, náhle sa rozhodla! Ericc si prečítal jej myšlienku a vybehli mu obe obočia vysoko. 

„Si si istá Elena? Nebude to tak náhodou vadiť komusi z rodiny Salvatore?“ 

„A ako sa to donesie do uší Salvatore? Ja to nepoviem. Ty?“ Začína sa zvodne culiť. 

„Nie,“ tlmene zaznel.

Ericc si nebol istý zámerom Eleny, ale pascu od nej nečakal. Pomohol Elene sa postaviť, oprel si ju o strom, díva sa jej zblízka do očí: „Si o tom presvedčená? Pýtam sa posledný raz...“

 

"Tak sa nepýtaj a poď ešte bližšie...“ Šepká Elena a čaká na prvý tajomný bozk od Ericca...


Na Damona, Elenu a ich priateľov čakajú nové neobyčajné situácie a vzrušujúce zážitky. Sú osudom skúšaní a ja im rada poskytnem priestor v ďalších častiach poviedky.  


 



« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Buď mojou princeznou... - 14. kapitola:

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!