OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Boj o život kapitola 4 - List a prosba



Boj o život kapitola 4 - List a prosba Simone odchádza a George ostáva sám. Príde na spôsob, ako ju nájsť a priviesť späť?

Digitálne hodiny na nočnom stolíku ukazovali čas 5:18.

Simone stála opretá o červeno-hnedú komodu naproti posteli. Z jednej strany sa, povedľa nej, týčila vysoká modrá orchidea a z druhej, na vyleštenom povrchu, ležal béžový, ošarpaný klobúk. V rukách zvierala list a v hlave sa jej vynárali útržky zo včerajšej noci. Ničoho neľutovala.

Teda, možno až na to, že musí odísť a mužovi ležiacom na posteli nechať len jednoduchý list na rozlúčku. Pousmiala sa. Bol taký... detský, v tejto chvíli taký bezbranný, až ju pichlo pri srdci. Pekné črty tváre boli uvoľnené a bezstarostné. Jednu ruku mal zdvihnutú pri hlave ako dieťa a druhú položenú na bruchu. Posledný raz sa očami popásala na kráse obrazu pred sebou. Postava poloboha, scelená životom a hodinami strávenými v ringu. Nižšie ako pár centimetrov pod pupok sa nedostala. Škoda. Béžová prikrývka halila nižšie časti tela.

Podišla k nemu, jemne zodvihla ruku ležiacu pri hlave a pritiahla si ju k perám. Bozk bol krátky, no vlažila doň všetky city. Všetko, čo k nemu cítila! Hádam ho milovala? To ešte nevedela, ale v každom prípade mu bola za veľa vďačná. Jemne ruku položila na pôvodné miesto a vedľa nej uložila malý odkaz. Viac mu dať nemohla. V tejto chvíli nie. Narovnala sa a vydala sa v ústrety svojej novej, nebezpečnej misii, keď nečakane zavadila nohou o jeho nohavice.

Vypadol z nich... nevedela to pomenovať... nejaký rovný prút, nie dlhší ako tridsať centimetrov. Zvedavo ho zdvihla a pozorne si ho obzerala. Nenašla na ňom nič zvláštne. Teda až na známky častého používania. Po chvíli ho položila vedľa listu. Nepripadal jej dôležitý, ani nebezpečný. Na vchodové dvere dopadli jemné údery prstov.

Sammy... prebehlo jej hlavou. Už je čas.

oooOOOooo

George sa nepohodlne pomrvil. Chýbalo mu teplo a prítomnosť tela. Strnulo sa posadil a vydesene hľadel okolo seba. Nikde ju nevidel!

„Simone!?“ volal zúfalo. Nič, nijaká odpoveď.

Do riti, zanadával v duchu. Išiel som sem, aby som jej zabránil v odchode! zúril. Som neschopný, neschopný debil.

Pomaly si rozpamätával na uplynulú noc. Vrúcne dotyky a následná extáza... bola to, pravdepodobne, najlepšia noc v jeho živote. No nebol si istý, či rovnaké pocity zdieľa aj ona. Odišla iba kvôli práci, alebo aj kvôli niečomu inému? Z nevedomosti ho vyviedol list, ležiaci po jeho pravici spolu s prútikom.

Mohla odhadnúť, že som čarodej? preľakol sa.

Nie, šeptal mu tichý hlas. Prečítaj si list! Tam budú, aspoň, nejaké odpovede, radil.

George poslúchol svoje svedomie a zodvihol kúsok, už aj tak pokrčeného, papiera.

Je mi ľúto,

že sa s tebou musím lúčiť takto. Ale keď som odchádzala, bolo málo hodín a nechcela som ťa budiť. To,  čo sa stalo v noci v nijakom prípade neľutujem! Vlastne ti chcem poďakovať. Presne toto bolo to, čo som potrebovala. To asi vyznie dosť divne? No v každom prípade ti ďakujem.

Na druhú stranu však považujem za povinnosť povedať ti, že ak sa nevrátim do 12.9., teda do dvoch týždňov, nečakaj na mňa.

Ešte raz ďakujem.

Simone

George rozzúrene zovrel list v dlani.

Čo to, ksakru, má znamenať, že ak sa nevráti do dvoch týždňov, nemám na ňu čakať? nadával v duchu. Skús sa nevrátiť! volal za ňou nemo.

Fred, keď som už nemohol zachrániť teba, tak ťa prosím. Pomôž mi ochrániť aspoň ju! prosil mŕtveho brata v modlitbách.

Nevedel, či za to má vďačiť pred chvíľou vyslovenej prosbe alebo len zhode náhod, ale hlavou mu prebehol obraz kuchyne z včerajšieho večera. Neváhal a rozbehol sa tam. Bola prázdna. No aj tak si zreteľne pamätal na mapy, ktoré ju večer zdobili.

„Kongo!“ zvolal.


« Předchozí díl


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Boj o život kapitola 4 - List a prosba :

1. mima33 admin
24.11.2013 [9:33]

mima33Článok vraciam k oprave. Musíš totiž vypísať celý názov poviedky a nie len kapitolu a jej názov. A, prosím, "kapitola" píš s malým "k" a nie veľkým.
Až si to opravíš, opäť zaškrtni "Článek je hotov."
Ďakujem

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!