OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Battlefield - 2. kapitola



Battlefield - 2. kapitolaCesta zpět se neobešla bez menších komplikací, ale Mera je vychytralá. A navíc, přece si nenechá ujít přivítání nového člena její malé rodinky.

„Vrať se zpátky ke mně,“ rozkázal mi místo odpovědi. Vzdorovitě jsem se na něj podívala, byla jsem si jista, že kdyby to šlo, z očí by mi sršely blesky. Ten tam bylo prvotní okouzlení. Měla jsem chuť na něj použít ty nejsprostější výrazy, které jsem uměla. A že jich bylo hodně.

„Proč? Co jsem měla udělat, jsem udělala. Moje práce je u konce,“ prskla jsem naštvaně a rozeběhla se pryč.

„Hej, já jsem nedomluvil,“ zakřičel za mnou naštvaně a rozeběhl se ke mně. Už jsem toho měla opravdu dost. Jestli si myslel, že budu zase tak hodná a zastavím se, šeredně se mýlil. Běžela jsem nejrychleji, jak jsem dokázala. Přesto jsem se po pár vteřinách ocitla přitisknutá na stěně jednoho z domů. Čelem k němu.

„Kde je Stefan?“ Skoro už křičel. To mě štvalo ještě více. Nesnášela jsem, když se ke mně někdo takhle choval. I Klaus se mnou mluvil s největší úctou, která byla možná. Dobře věděl, čeho jsem schopna. Jak mocná jsem.

„Už jsem to jednou řekla. Splácí svůj dluh,“ odpověděla jsem automaticky. Pokud mě do dvou minut nepustí, okusí si kousek mé síly. To přísahám.

„Jak ho splácí?“ zeptal se. Zaskřípala jsem zuby. Tohle jsem říct nemohla a ani jsem nechtěla. Ne jemu. Podívala jsem se mu odhodlaně do očí. To jsem ale neměla dělat. Modř jeho očí mě pohltila. Nedokázala jsem se racionálně myslet. Vlastně jsem v té chvíli nedokázala myslet vůbec nanic.

„Jak ho splácí?“ zopakoval svou otázku. Jako omámená jsem odpověděla bez přemýšlení.

„Splácí ho sebou. Klaus nemá rád dluhy a na Stefana si brousil zuby už dlouho. Nahrál jsi mu do karet.“ Jakmile jsem to dořekla, zamrzl na místě, využila jsem toho a rychle zmizela. Celou dobu, co jsem běžela domů jsem přemýšlela jen na jedinou věcí. Co to se mnou bylo? Bylo to, jako by mě ovlivnil, ale to nebylo možné. U mě ne. Nikdy se žádnému upírovi nepodařilo mě ovlivnit, ani když jsem byla člověk. Že by mé síly začínaly mizet? Prolomuje se snad má obrana.

K pokusu jsem použila nejbližší strom. Pomyslela jsem na to, že do něj uhodí blesk. V jedné chvíli se nic nedělo a v druhé se strom rozpůlil tím, jak do něj narazil blesk. Z čistě modré oblohy. Potěšeně jsem se usmála. Tím to nebude.

Co se s tím vůbec patlu? Nic tak hrozného se nestalo. Myslím – doufám – že ten upír nebude tak blbý a nebude se snažit zachránit Stefana. To by ho mohlo stát život. Toho jsem byla svědkem už mnohokrát.

Vrazila jsem do bytu. Až na pár krevních transfůzí tu bylo prázdno. Naštvaně jsem si odfrkla. Tohle se nedělá, přešla jsem k lednici. Byl na ní nalepený vzkaz. Uchechtla jsem se. Jak z nějakého filmu. Strhla jsem papírek z ledničky. Přečetla jsem si ho a zmizela na místo, ve kterém byli. Dlouho jsem tam nebyla, tak snad se neztratím. I když, jsem upír. Ti se neztrácejí.

Probíhala jsem obydlenými čtvrtěmi. Z každého domu byl cítit pach krve. Poznala jsem, kteří lidé byli opilí, kteří byli nemocní. Poznala jsem vše i čistou krev dítěte a zvlášť jsem poznala, když měl v sobě někdo sporýš.

Právě kolem takového domu jsem právě probíhala. Ale ještě divnější bylo, že z domu bylo cítit i upíra. Bojovala jsem se zvědavostí se tam podívat. Moc mě zajímalo, co tam ten upír dělal. Čerstvou krev jsem z domu necítila, nemohl večeřet. Přesto jsem raději běžela dál. Přímo ke skladu, který patřil Klausovi. Nikdy jsem nepochopila, proč si ho koupil právě tady. A on to nejspíše nechápal taky. Přesto se mi to, poprvé za můj upíří život, zdálo jako ten nejlepší nápad. Možná nejlepší ne.

Ze skladiště se ozývaly hlasité výkřiky. Jedné osoby. Poznala jsem, co se tam děje. Párkrát jsem to už zažila. Budu muset Stefana přivítat do naší malinké rodiny.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Battlefield - 2. kapitola:

21.05.2011 [20:07]

TerezCskvělá kapča, prosím další Emoticon Emoticon Emoticon

2. LittleGii přispěvatel
21.05.2011 [12:21]

LittleGiijeee skvělý, honem dalsi

1.
Smazat | Upravit | 21.05.2011 [9:37]

*Dávej si prosím pozor na shodu přísudku s podmětem.
*Skloňování mě/mně. (Pomůcka TU a TÉ) Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!