OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Ostatní FanFiction » Lie for win II. Broken heart - 12. kapitola - Zlý smer



Lie for win II. Broken heart - 12. kapitola - Zlý smerCaroline vojde do domu Salvatorovcov a Rosemary medzitým odišla.
Čo sa stane teraz? Stretne sa s Damonom? A čo Stefan? Povie jej, čo sa medzi ním a jeho bratom stalo?
Kapitolka viac-menej z pohľadu Rosemary.

12. kapitola

Zlý smer

 

Vystúpila som z auta a vykročila k domu. Na chvíľu som zastala a započúvala sa, aby som vedela, koľko ľudí je v dome.

Dve. Jedna z nich bol Damon. Bol v izbe a asi spal. No a druhý bol Stefan. Cítila som len ich. Nič viac.

Takže tu sa Rosemary neuchýlila. Zaujímalo by ma, kde len môže byť.

Vošla som potichu dovnútra a zavrela za sebou dvere.

Na dolnom poschodí nikto nebol. Zamierila som najvyššie, do podkrovia, k Stefanovi.

Jemne som zaklopala a otvorila dvere.

„Ahoj. Smiem?“ Usmiala som sa a vošla dnu.

Pozrela som na Stefana a stuhla som. Na tvári mal odreniny a na bielom tielku bola zaschnutá krv. Akoby po bodnutí kolíkom.

„Preboha, čo sa ti stalo?“ Hneď som k nemu pribehla a pozrela sa či už je v poriadku. „S kým si sa pobil? Bol tu nejaký lovec?“

Stefan na mňa mlčky hľadel. Chvíľu trvalo, než mi konečne niečo povedal.

„Pobil som sa s Damonom?“

Vytreštila som oči. „Prečo?“

On len mával rukou, akože to nie je podstatné. V druhej sekunde sa ale postavil a skúmavo sa mi díval do očí.

„Caroline, bola si včera v noci s Damonom?“ spýtal sa ma a nevyzeral, že by si robil srandu.

„Nie! Veď si bol u mňa doma! Stefan, deje sa niečo?“

„Mala by si ísť. Potrebujem si niečo overiť a neviem, čo robiť.“ Pustil ma a sklonil hlavu.

Párkrát som otvorila ústa, že niečo poviem, ale žiadne slová z nich nevyšli. Čo by som mu povedala? Veď ani sama neviem, o čom hovorí.

„Stefan, môžem ti pomôcť. Čo potrebuješ?“

„Nie, nepomôžeš mi s tým. Toto musím urobiť sám,“ zarazil ma. „Už choď. Potom sa ti ozvem.“

Skôr, ako som stihla protestovať ma vyhodil zo svojej izby.

Čo, do riti, je toto?! Čo mu Damon spravil?

Prehrabla som si vlasy a rýchlo vyšla von. Damona som stretnúť nechcela. Našťastie asi ešte spal.

Nastúpila som do auta a bez toho, aby som vedela, kam pôjdem, som proste vyrazila.


 

Pohľad Rosemary:

Víťazne som sa usmiala.

Jedna nula pre mňa. Začína sa to dobre. Stefan je na vážkach a rozmýšľa, komu veriť. Očividne nechce veriť tomu, že by sa Caroline vyspala s Damonom a prosila ho o prepáčenie.

Tak mu dajme presvedčivejší dôkaz, pomyslela som si.

Ležérnym tempom som vykročila preč od penziónu. Ku Caroline domov. Musím sa predsa prezliecť do jej vecí, aby to bolo presvedčivé.

 

Stála som pred jej skriňou a rozhadzovala veci po celej izbe. Nedokázala som nájsť nič, čo by mi nejako padlo do oka.

Do šľaka, má tu tých vecí viac, ako v obchodnom centre a aj tak je to všetko otrasné!

Začula som štrngot kľúčov a niekto vošiel do domu. Dvihla som hlavu od oblečenia a v sekunde sa skryla za dvere.

Bola to ale len jej mama. Vydýchla som si a ďalej sa venovala svojím veciam.

Šerifka vošla do jej izby a pozrela na mňa.

„Caroline, čo to, prosím ťa, stváraš?“ spýtala sa trošku zúfalo.

Pozrela som na ten bodrel a pokrčila plecami. „Hm. Potrebujem niečo pekné, keďže idem k Damonovi...“

„Myslela som, že sa mu páčiš vo všetkom,“ poznamenala.

Čo jej na to povedať? rýchlo som rozmýšľala. Žeby ďalšia hra, ktorú bude musieť naša Caroline napraviť? Pousmiala som sa v duchu a postavila sa so šatami priloženými k telu pred zrkadlo.

Začala som samú seba obzerať.

„Vyspala som sa s Tylerom a Damon na to prišiel. Chápeš, myslela som, že je sprostý, no jemu vie niekedy aj zapnúť chlapcovi,“ vysvetlila som a ďalej sa predvádzala pred zrkadlom, ktoré odzrkadľovalo skoro celú moju krásu.

V odraze som zbadala šerifku ako vypúlila oči a následne sa jej začala meniť farba v tvári.

„Caroline! Čo si to urobila? Myslela si to...“ preglgla, „naozaj?“

S úsmevom som prikývla. „Nerob z toho vedu. No tak čo... Veď Damon bol preč a ja som bola sama. Musela som to nejako využiť.“

Tak z toho sa Caroline len tak nedostane. V duchu som sa z toho tak smiala, až bolo ťažké udržať kamennú tvár.

„Ty... vyspala si sa s Tylerom?“ Ústa mala dokorán otvorené a do očí sa jej až tisli slzy.

Pretočila som očami.

„Áno. Vieš... to je tak, keď on zasunie niečo tam, kde má,“ zasmiala som sa jej.

Poviem jej, že som s ním spala a ona sa ma na to ešte raz pýta. No to je mi logika! Aspoň viem, po kom je Caroline taká sprostá!

Šerifka pokrútila hlavou. „Caroline! Tak o tom sa teda musíme porozprávať! Čo si myslíš, že robíš? Veď to...“ A spustila dlhý monológ, ktorý som veľmi nevnímala. Obliekla som si nejaké rifle a tričko s väčším výstrihom. Upravila som si vlasy a namaľovala sa.

Tá ženská ešte stále kecala. Čo si myslí, že ja ju budem počúvať?

„Kam si myslíš, že ideš?“ zvýšila na mňa hlas.

„K Damonovi,“ odvetila som prosto a predrala som sa cez ňu do haly.

Prekrížila si ruky na prsiach. „Tak na to teda zabudni! Nikam nepôjdeš, kým mi nepovieš, čo sa ti stalo!"

Zhlboka som sa nadýchla a otočila sa k nej. „Naozaj sa chceš vyhrážať upírovi?“ Naklonila som hlavu na bok a sebavedome sa usmiala.

Ona o krok cúvla. „To by si hádam...“

„Stav sa, že áno. Nechaj ma a bude to v pohode.“

Na to už nepovedala nič, len ako zamrznutá stála na chodbe a pozerala mi do očí.

Na päte som sa otočila a odišla k Damonovi.

 

Keď som vošla dovnútra, Damon bol v obývačke. Prehrabla som si vlasy a vykročila k nemu.

Ideš na to, Rose, podporila som sa v duchu.

V sekunde som stála za Damonom a on sa hneď otočil. Na tvári vyčaril jeho záludný úsmev a v sekunde ma vášnivo pobozkal.

Odtiahla som sa od neho. „Chýbal si mi.“

Hneď som počula rýchle kroky, ako niekto schádza po schodoch. Už som len pred sebou videla Stefanovu zdesenú tvár.

Snažila som sa neusmievať, no Damon ma chytil za zadok a ja som zapišťala.

„Ahoj, Stefan. Tak čo, už si vybavil čo si mal?“ spýtala som sa ho, naoko vážne.

Neveriacky na mňa hľadel a oči mu posmutneli. „Sklamal som sa v tebe, Caroline. Toto som nečakal,“ odfrkol. „A ja... ja debil... som sa kvôli tebe pobil.“

Preglgla som a tvárila sa smutne. „Stefan... ja som...“

Zodvihol ruku. „Radšej už nič nehovor.“ V sekunde bol preč.

Otočila som sa k Damonovi a rukami ho oblapila. „Takže... kde sme to prestali?“

Potešil sa mojej náruživosti a vyhodil si ma. Nohami som sa mu obtočila okolo pásu a už so mnou mieril do izby.

Milovať sa s ním bolo úžasné. Vôbec nerozoznal, že ja nie som jeho láska. A to si myslí, že ju vraj miluje, keď ju ani nerozozná. Ha. Všetkých ich oklamem.

Zaumienila som si.


Pohľad Caroline:

V Grille nebola tiež. Tak kde len môže byť? Keby som bola ona, kam by som išla? Uvažovala som, ale nič ma nenapadalo. Všetky miesta, ktoré prichádzali v úvahu, som už prešla.

Kde sa mohla prepadnúť?

Vonku sa už pomaly zotmelo a tak som sa rozhodla, že najlepšie bude, ak si už pôjdem oddýchnuť, načerpať sily a znova ju môžem začať hľadať zajtra.

Autom som si to namierila domov, no keď som odomkla dvere od bytu a vošla do izby, vo dverách som ostala prekvapene stáť.

Čo to má znamenať? Vybuchla tu hádam atómová bomba? Keď som tú izbu videla ráno, bola úplne tip top poskladaná a teraz?

Nohavice, šaty a tričká porozhadzované všade. Na posteli, na zemi ba aj na stolíku. Úplne všade.

Vyšla som na chodbu. „Mami? Mami, si doma?“ zakričala som na celý dom.

Začula som zvuk z kuchyne a hneď som sa tam vybrala. Mama sedela ad fľaškou a pila. Hneď, ako ma zbadala, sa postavila a o krok predo mnou cúvla.

„Nepribližuj sa!“

No a v ruke držala drevený kolík.


No a začíname obrázkom:

ahojky

Tak čo hovoríte na dnešnú kapitolu? Dúfam, že sa páčila a zanecháte komentár.

Takže Rosemary narobila Caroline problémy všade, kde sa len dá. A ako na to Caroline, keď sa jej bude báť vlastná mama? Podarí sa jej nejako vysvetliť situáciu? Bude musieť odhaliť to, že sa v meste nachádza nejaká jej kópia?

A, samozrejme, nemôžeme zabudnúť na našu Katherine.

Kapitola sa bude volať: Stratená

Túto kapitolu by som chcela venovať Dajdis, ďalšej mojej čitateľke, ktorá si aj po mojej dlhšej prestávke s touto poviedkou na mňa spomenula. Takže dúfam, že sa páčila.

No a aký je váš názor?


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Lie for win II. Broken heart - 12. kapitola - Zlý smer:

11. Becca přispěvatel
05.12.2012 [18:31]

BeccaAhoj :) už sme zverejnili prvú kapitolu poviedky Odpútaný :).
Ja ešte nie som na tejto kapitole ale určite je super Emoticon

10. Kathleen přispěvatel
04.12.2012 [20:35]

KathleenTo vážně nikdo nepozná že to není Caroline?? Emoticon No ale ta Rosemary je pěkná potvora Emoticon Emoticon No jsem zvědavá jak se bude situace vyvíjet dál... Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

9. Mishell
03.12.2012 [14:46]

no ako je to super kapitola Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon trochu ma štve že stefan nedokáže rozoznať rosemary od caroline a dohovoriť damonovi ale necham sa prekvapiť čo napíšeš ďalej Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

8. Texie admin
03.12.2012 [11:20]

TexieOK, tak se předělají pravidla a zpřísní se to, aby bylo jednoznačné, co tam být musí a co tam zase být nesmí.

7. Perla přispěvatel
03.12.2012 [10:53]

PerlaLiliDarknight: aha. Prepáč potom. No trocha tomu nechápem. Ako to, že niekto môže mať v perexe ukážku z textu a je to dobré a jedna veta byť nemôže? Vŕta mi to v hlave. Emoticon

6. LiliDarknight webmaster
03.12.2012 [9:41]

LiliDarknight*Z perexu som ti náročky vymazala vetu vytrhnutú priamo z textu, tak by bolo dobré, keby si si ju tam už naspäť nevložila. Podľa pravidiel tam byť nesmie.

5. Ivetki přispěvatel
03.12.2012 [0:41]

IvetkiPerli, bolo by fajn niekedy si to vyskúšať a môcť robiť dvojníčku! Osobne si myslím, že stačí chvíľka pozorovania a dvojník je odhalený. To by ale nesmeli byť urazené city a nadržaní chlapi! Emoticon Emoticon

4. Leainka
02.12.2012 [20:30]

Tak čo na ti? Damonje blbec blbec a blbec a Stefan tiež. Tak zapojím logik vždy sa dajú rozoznať dvojčatá podľa správania Emoticon Emoticon

3. Perla přispěvatel
02.12.2012 [18:14]

PerlaDajdis: veľmi pekne ďakujem za povzbudivý komentár.
Akoby sa na to dalo zabudnúť? No...podľa mňa jednoducho. Emoticon No a čo k Damonovi. On je kapitola sama o sebe. A ďalšiu kapitolu sa pokúsim pridať ešte dneska. Emoticon Emoticon

2. dajdis přispěvatel
02.12.2012 [17:59]

dajdisJá jsem ale tele, já neumím ani svou přezdívku napsat dobře. No, takhle to vypadá, když někdo nemůže počkat pár minut než se uvolní počítač a píše to narychlo přes mobil Emoticon Emoticon

 1 2   Další »

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!