OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Noční cesta



Double drabble (200 slov) o jedné obyčejné cestě k domovu. Příjemné čtení, Cath.

Na temné obloze jasně svítil velký měsíc. Po cestě kráčela dívka oděná do zimního ošacení. Mrzlo, až praštělo. Chlad jí lezl až do morku kostí a řasy začaly nabírat bílou barvu.

„Křup, křup,“ ozývalo se neustále. Ohlédla se za sebe, ale nic a nikoho neviděla. Přesto přidala do kroku. Taška, kterou nesla přes rameno, se jí zdála těžší a těžší. Řasy se jí začaly zbarvovat bílou barvou. Cesta k domovu, která jindy trvala chvíli, se jí dnes zdála dlouhá, předlouhá.

„Spěchej, utíkej,“ uslyšela najednou. Opět se ohlédla, ale ani teď nikoho neviděla. Srdce jí bušilo, měla pocit, jako by jí mělo každou chvíli vyskočit z hrudi. Náhle se prudce zastavila. Před sebou totiž uviděla nějaký stín. Koukala na ten stín, neschopna pohybu. Je to jen šálení smyslů, nebo přízrak krvavé Mary? Po několika minutách dokázala odlepit nohy od sněhu a přiblížila se o krůček blíže, stále však pečlivě promýšlela každý krok, připravena kdykoliv se dát na útěk. Nakonec se přiblížila ještě o kousek blíže, najednou byla záhada vysvětlena. Kdepak, žádná krvavá Mary. Nýbrž jabloň, která stála v její zahradě. Málem se jí úlevou podlomila kolena. Konečně stála před svým domečkem.

„Ann!“

Uslyšela zvolání bratříčka a šťastně se rozběhla k němu.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Noční cesta:

4. Kelly
12.08.2014 [21:21]

Hezké, ale trošku kratší.. chtělo by to trošku prodloužit, píšeš dobře, ale opakuješ se :) Ale piš dál, začátek super- drama, které začínalo nabírat skoro do hororu :D ale pak..KONEC!! :O chtělo by to pokráčko, nebo delší články ;)

3. Ver přispěvatel
10.07.2014 [18:21]

VerHm... nevím, proč jsi měla dojem, že bys to nenatáhla na jednodílnou povídku. Vážně by se to k tomu hodilo o něco více... jak již bylo řečeno, je to trochu... trochu více useknuté.
A teď k tomu, co se mi nelíbí konkrétně:
"oděná do zimního ošacení" - tak nevím, buď nepopisovat nebo popsat tak nějak lépe. Oděná do ošacení, prostě to vypadá divně.
Nevím, jestli sis toho všimla, ale máš tam dvakrát větu o bílých řasách; poprvé "a řasy začaly nabírat bílou barvu." a na dalším odstavci hned "Řasy se jí začaly zbarvovat bílou barvou."
"Před sebou totiž uviděla nějaký stín. Koukala na ten stín, neschopna pohybu." Být tebou, ten stín neopakuji.
Nu, možná by se toho našlo více, ale tohle bylo to, co mě bacilo do oček. Zkus na tom zapracovat Emoticon .

2. arielka
10.07.2014 [14:23]

nechceš to předělat na delší povídku? Bylo by to fajn, mohla bys to víc rozepsat. Úvod je dobrej, ale pak to rychlý utnutí tomu uškodilo. Zkus si s tím ještě pohrát Emoticon

1. Ally
10.07.2014 [14:13]

Na začátku mi to připomínalo pořádné drama, pak to nabralo jiný směr. Připadá mi to hodně useklé, u toho konce bych čekala, že by mělo následovat pokračování. Spíše než drabble mi to připadalo jako úvod k nějaké delší povídce

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!