OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Na smrtelné posteli



Na smrtelné posteliPoněkud depresivní a pochmurná myšlenka o posledních minutách našeho života. Kdo bude poslední, na koho si vzpomeneme, až budeme ležet na své smrtelné posteli? A co když umřeme sami a zapomenutí? Můj první double drabble. Prosím, buďte na mě hodní.

Když jemný vánek proklouzne skrz záclony a jde cítit pouze vůně lučních květin, nezbývá mi, než se nadechnout a vstřebat, možná naposledy, tu krásnou esenci přírody a života, která koluje v každém křehkém organismu. Mé oči sklesle pohlížejí na zvadlé růže na stolku vedle postele. Přístroje mě drží ještě při životě. Ale co to je za život? Snažím se najít správnou odpověď na otázku, která mi už tak dlouho vrtá v hlavě.

Jsem na své smrtelné posteli a cítím jen nekončící, hluboké, mučivé ticho. Žadoním o blízký hlásek někoho, kdo mi ulehčí posledních pár minut, než mé srdce naposledy odtluče. Vidím jasně jeho krásnou, andělskou tvář s duší démona a padoucha, který mě okradl o rozum. Přesto jeho hlas zní jako symfonie. Proč se mi o něm stále zdá, když jsem tu jen já a samota? Dostal se mi tak strašně pod kůži, že je těžké zapomenout jeho jméno, dotyky a polibky. Chtěla bych říct „Miluji tě“, ale ta slova se mi zadrhávají v krku. Stejnak je neuslyší, a až má duše dojde věčného pokoje a on se to dozví, nespadne tak hluboko jako kdysi já. Až na samé dno plné zoufalství.

Kde jsi byl, když jsem tě nejvíc potřebovala?



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Na smrtelné posteli:

2. LastHeartbeat přispěvatel
25.01.2015 [9:55]

LastHeartbeatPřesně. Ale někdy zapomenout prostě nejde.
Jinak ti děkuju, jsem ráda, že se ti drabble líbil. :)

1. JohnnyBlade přispěvatel
24.01.2015 [17:55]

JohnnyBladeTaky si říkám jestli tu pro mě někdo v tu chvíli bude... Taky chci zapomenout na osobu, která si mě ukradla...
Na svojí smrt nechci myslet, až nastane, tak už o tom nebudeme vědět, anebo si to uvědomíme, ale to už bude pozdě.
Rozhodně tě chválím. Na to, že je to tvoje první drabble, tak se timoc povedlo. Určitě si ráda přečtu i jinou tvojí tvorbu Emoticon .

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!