OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Drabble » Iba márnivosť



Iba márnivosťVeľakrát sa nad tým zamyslím. Prečo sa smiať, keď sa mi nechce? Človek, aby našiel pokoj, tak hľadá jednoduchosť, no aj prirodzenosť. Ak sa mi bude niekto čudovať, že prečo sa nesmejem, môžem pokojne drzo odpovedať, že prečo by som mala byť smutná. Veď sa nemusím pretvarovať sama pred sebou. Nie, chcem ostať prirodzene zaujímavou. Nemusí nikto poznať dôvod.

Ľudia bývajú často márniví, svoje schopnosti nevyužívajú, preto v ťažkých chvíľach nevydržia a vybuchnú. Je to fajn, že sa chcú zabávať, no potom sú len na smiech. Dokázali vlastne iba to, čo sa od nich očakávalo. No za jedno máme takých ľudí veľmi radi, no čo v nich chýba? 

Skúsme pri nich byť úprimní, naozaj takí, akí sme a uvidíte, že to budú považovať za sprosté.

Ľudia, vy, ktorí ste stratili svoj zmysel, skúste to. Je šanca, že týmto ľuďom otvoríte bránu a nájdu pokoj, ktorý im predsa len chýba. Takí sa sami trápia.

Týchto ľudí vnímam aj vo svojom okolí, opovrhujú vecami, ktoré by trvali večne a nechcú si priznať to, čo v kútiku duše počujú, a tak márnia svoje šance, berú všetko, čo je práve in, lenže chyba je v tom, že čo im teraz svet ponúka, (nie som ale toho názoru, že sú časy, neberte to tak) niektorí prehlasujú, ako sa veľmi ľúbia, tieto dve osoby chodia spolu, no sú si síce takí vzdialení, že o tom nemajú ani len tušenia.

Trápne božteky, pohľady ešte nič nemusia naznačovať, no vypovedajú o tom veľa, takto to je: Ja nemám nikoho, ty nemáš nikoho, tak prečo sa nedať dokopy?! 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Iba márnivosť:

1. Deliverance přispěvatel
04.04.2015 [13:27]

DeliveranceNěco mi v tom uniká. Nějaká myšlenka... Je přímo na očích a přesto ji nemůžu zachytit.
Asi si to budu muset pročít ještě párkrát během delšího období...

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!