OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Tajne čistokrvná - 8. kapitola



Tajne čistokrvná - 8. kapitolaKto to kýchol za dverami chlapčenských záchodov? To sa dozviete v nasledujúcej časti a nezabudnide si prečítať "P.S.", pretože je dosť dôležité, aj keď vás to možno nepoteší. :)

EDIT: Článok neprešiel korekciou!

 

„... lenže som musel ísť na záchod, tak som šiel sem a vy ste sa tu rozprávali, tak som chcel počkať, ale proste to nešlo nepočuť,“ vysvetlil im to Albus a pozrel sa do zeme. Anabeth nevedela, čo má na to povedať. Niekto ďalší vedel to o jej mene. Bola trochu nahnevaná, ale bola príliš unavená na to, aby to riešila. Preto si len vzdychla a pretrela si oči dlaňami. Nemohla si nevšimnúť, že ju obaja pozorujú a čakajú, čo na to povie. Neušlo jej, že Scorpius sa trochu teší a čaká, že Anabeth na Albusa nakričí. Škaredo sa na neho pozrela a vstala, aby po sebe upratala veci a so slovami „Som unavená,“ odišla.

Do klubovne prišla za malú chvíľu, na chodbách už nikto nebol, a hneď šla do svojej izby, kde si uvedomila, že Kate tam nie je. Veľmi sa tým nezaoberala, bola naozaj unavená. Prezliekla sa, vliezla do postele a takmer okamžite zaspala.

Mala naozaj zvláštny sen. Nemohla zistiť, kde sa nachádza, všade bolo všetko sivé. Pozrela sa okolo a zistila, že vlastne ani nemá telo, len to všetko pozoruje. Nemala z toho dobrý pocit a tak sa snažila prebudiť sa. Nedarilo sa jej to, ale uvedomila si, že akoby cúvla dozadu. A vtedy zistila, že všetko to sivé nie je priestor, je to čosi celkom iné. Oči. Sivé oči, ktoré ju pozorovali a ani pri tom nemrkli. Anabeth nevedela, čo si má o tom pomyslieť. Čo sa to deje??

„Anabeth,“ ozval sa mäkký a príjemný hlas, v ktorom bolo cítiť náznak irónie. „Počula si ma?? Je čas, musí sa vrátiť. Neboj sa, je to v poriadku. Čo keby si si poriadne prezrela tú knihu, čo si si doniesla?? Skús to spraviť znova, ešte dôkladnejšie. Hľadaj to, čo musíš.“

Anabeth sa prudko posadila a dýchala naozaj rýchlo. Bol to iba sen, upokojovala sa. Ale taký skutočný... Pohľadom prešla na knihu odloženú na jej nočnom stolíku. Mala si ju prezrieť?? Už sa pre ňu chystala natiahnuť, keď si uvedomila, že sa jej pomaly, ale isto zatvárajú oči. Bola tak veľmi unavená. Do zajtra to vydrží, povedala si a vnorila sa späť do perín.

 

 

Zobudila sa až ráno. Bola sobota a preto sa na seba nahnevala za to, že nespala až do obeda. Nahnevane sa posadila a pozrela na ešte stále driemajúcu Kate. Kam to, dopekla, stále chodí?? Pomyslela si, keď sa prezliekla do normálneho oblečenia a vybrala sa na raňajky. Klubovňa bola zaplnená deťmi, ktoré sa buď v skupinkách rozprávali alebo si v kútoch čítali knihy do školy. Otvorila obraz veľkej pani a prešla cezeň. Zrazu do nej ktosi drgol a prepadol sa dopredu.

„Do riti!!“ zakliala Anabeth a pozrela sa dole, aby zistila, kto to do nej vlastne napálil.

„Ahoj,“ usmial sa zo zeme Albus a zakýval jej. Anabeth len prevrátila očami a šla ďalej.

„Hneváš sa na mňa za to, že som počúval??“ opýtal sa na rovinu Albus a vybral sa za ňou. Ona len pokývala hlavou a šla ďalej.

„Vieš, čo nechápem?? Prečo si vlastne nikomu nepovedala, ako sa voláš. No dobre, si Blacková, ale teraz je to už predsa jedno, no nie?? Temný pán padol a teraz je všetko...“ vravel Albus, ale nedopovedal, pretože Anabeth sa odrazu otočila a namierila späť do svojej izby.


 

P. S.: Takže, chcem vám oznámiť, že na čas pozastavujem Tajne čistokrvnú, pretože nemám absolútne žiadny plán, ako sa to bude odohrávať ďalej a nechcem to celé ešte viac pokaziť tým, že napíšem nejakú totálnu debilinu. Je mi to naozaj ľúto, ale môžte sa zatiaľ tešiť na nejakú ďalšiu poviedku, ktorú by som po čas pozastavenia písala :) 

Budem písať buď "Spolu?? Spolu." alebo to bude poviedka s názvom "Rozparovač" , možno obe :) a dúfam, že sa za ten čas na Anabeth nevykašlete :) 


Allie



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Tajne čistokrvná - 8. kapitola:

2. Allie přispěvatel
12.09.2012 [17:50]

AllieJé, ďakujem Emoticon Emoticon Je mi fakt ľúto, že som ju pozastavila, ale keď si spätne čítam, aké bludy som tu napísala, až sa chytám za hlavu Emoticon Emoticon Emoticon A sľubujem, že do konca tohto roka určite celú vec dorobím Emoticon Emoticon Emoticon

1. KacenQa přispěvatel
12.09.2012 [12:30]

KacenQaNe, ne, ne! Nejdřív taková radost, že tady je další kapitola a na konci???
Doufám, že se ti nápady vrátí, co nejdřív zpět, protože já na Anabeth rozhodně nezapomenu a stejně budu pokaždé otvírat Tvé shrnutí v naději, že najdu devátou kapitolu Emoticon Emoticon Emoticon a mezitím si třeba najdu čas na nějakou Tvojí jinou tvorbu, protože mě baví, jak píšeš Emoticon... no, musím končit... za chvíli zvoní Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!