OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Nevidím, ale i tak miluju - 1. kapitola



Nevidím, ale i tak miluju - 1. kapitolaTak a je to tady. Po prologu je tu první kapitola mé povídky. Zde vám bude naznačeno, kdo je Luke. Nic moc se zde neděje, ale v další kapitole se konečně dočkáme nějaké té akce. Tady si můžete představit trochu reálu. Kdo je Mia? Nepovím, to si musíte přečíst. LittleGii

Nevidím, ale i tak miluju

1. kapitola

Pohled Lucy

Jakmile jsem vyšla s těma dvěma na parkoviště, okamžitě spustili o tom novém klukovi. S Tomem má angličtinu a s Anie tělocvik.

„Pohled na něj stojí fakt za to, co?“ řekla, ale pak si uvědomila svá slova. „Promiň,“ špitla, ale okamžitě to bylo zapomenuto, protože jsme všichni zastavili. Poznala jsem, že na parkovišti někdo túruje motor. Podle nezaměnitelného zvuku jsem poznala, že se jedná o BMW x6. Pěkná mašina, nebo alespoň podle toho jak to vím já.

„Neříkej mi, že-“ nakousla to Anie, „To je Luke,“ dopověděl to za ni Tom. Oni se takhle doplňovali. Stále jsem čekala, že to dají do kupy, ale oba tvrdili, že jsou taky jako sourozenci, ale já věděla své. Slyšela jsem obdivné vzdechy dívek, závistivé odfrkání kluků, a taky ještě něco. Chichotání, které bych si asi v životě nespletla. Mia Adamsová. Její pisklavý hlásek byl tak nepříjemný sám o sobě, ale když se smála, to bylo moc i na mě. Abych to upřesnila. S Miou jsme byly nejlepší kamarádky do 5. třídy, ale pak se z ní stala gymnastka a roztleskávačka a vše bylo ztraceno. Teď už se pomalu neznáme. Mia je dcera Daniella Adamse, obchodníka s mobily.

„Jdeme,“ zavelela jsem.

„Ale,-“ začala protestovat Anie, ale já ji včas utnula. „Jdeme, bez diskuzí. Jestli chceš být u toho jak ho bude nabalovat Mia, tak tady zůstaň, ale já jdu. Je mi špatně jen z toho, co slyším. Nevím zda bych vydržela, kdybych to i viděla,“ řekla jsem. Slyšela jsem její kroky a tak jsem poznala, že to vzdala.

 

Pohled Luke

Túroval jsem motor a sledoval ty holky. Né, že by to byly nějaké krásky, ale dělalo mi dobře vidět pohledy kluků, jak frkají, když slyší ten motor. Byl jsem tak zabrán, do svých myšlenek, že jsem si ani nevšiml, že přišla. Stála tam se svým bratrem, jak jsem se dozvěděl, a svojí nejlepší kamarádkou. Tom a Anie se jmenují a ona Lucy. Tak krásný jméno. Lucy, ona si získala mé srdce, ale kdo by chtěl někoho jako já. Takovou zrůdu.

Na kapotě seděla ta holka, Mia a pištivě se smála. Asi mi unikl nějaký vtip, ale já místo toho pořádně napnul sluch, aby slyšel, co Lucy říkala.

„… Jestli chceš být u toho jak ho bude nabalovat Mia, tak tady zůstaň, ale já jdu. Je mi špatně jen z toho, co slyším. Nevím zda bych vydržela, kdybych to i viděla,“ řekla. Tomu jsem se musel usmát. Dokázala si dělat srandu  toho, co se jí stalo. Vadilo mi, že jsem tam už tehdy nebyl, abych zabránil té nehodě. Jenže, to jsem o ní snad ještě nevěděl. Teď na ni číhá větší nebezpečí, teď jsem tady já, abych ji ochránil.

 

Pohled Lucy

Když jsem přijela, šla jsem do pokoje a pustila si hudbu. Poslední dobou mám nejradši soundtracky z filmů, ale i to mě po chvíli omrzelo a tak jsem šla za Tomem. Ten seděl dole v obýváku a koukal na televizi. Poznala jsem, že se dívá na fotbal a jí k tomu chipsy.

„Budeš tlustej a nebudeš se holkám líbit,“ řekla jsem a slyšela, jak se zakuckal. Musela jsem se začít smát. Na ničem mu snad nezáleželo, tak jako na jeho postavě. Tom je totiž závodní tanečník v street dance skupině. Jste ho měli vidět, když dostal přes hubu.

„Panebože, Panebože  takhle nemůžu jít do školy. To né, vypadám hrozně, budou se mi holky smát? Nebo jim to bude připadat sexy?“ Takhle stál asi půl hodiny před zrcadlem. Jediná věc, která na tom byla dobrá, je že všechny holky se o něj strachovaly, takže mu to ani tak neublížilo.

„Tome, já se nudím,“ řekla jsem zoufale. Byla věc, kterou jsem na svým bráchovi milovala. Nikdy mě nenechal nudit se.

„Sestřičko… Tak to musíme něco podniknout.“ Tón jeho hlasu naznačoval, že si to hodně užijeme a já se začala bát. Tohle jsem znala.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Nevidím, ale i tak miluju - 1. kapitola:

21.03.2011 [16:02]

Faire Emoticon Emoticon

2. niki
12.03.2011 [14:59]

NADHERA ♥♥♦♣♠ u6 ted slintam na další kapitolu ☺☻ Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

1.
Smazat | Upravit | 10.03.2011 [7:38]

*Za řadovou číslovkou se dělá mezera.

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!