OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Impossible Little Things 39



Impossible Little Things 39Konečně očekávané turné, ale bohužel je tu i nemilé překvapení v podobě Eleanor... Jak tohle dopadne?

Je vážně dobrej.V den odjezdu propukl celý dům v jeden velký chaos. Stojím uprostřed obýváku a máchám rukama. Tam to! Tam to... „Harry! Elektrika?"

„Vypnuto!" Harry seskočí ze schodů.

„Dveře!"

„Zamčeno!" Niall ještě zkusí dveře od verandy. Na sklo zabuší Zayn. Rychle odemyká. Propadám ve smích.

„Ty vole! Kontroluju bazén a najednou ten debil zamče!" Bouchne Nialla pěstí do ramene. Ten ze smíchu přechází k bolestnému au.

„Jdeme!" zavelím a všechny je posunu ke dveřím. Nastupujeme do jejich velkého auta. Turné začíná! A já tam jedu! Ty vole! Rychle vám popíšu, co má Louis, protože to budeme potřebovat! Pruhované triko, šedé kšandy, červené kalhoty, samozřejemě ohrnuté. A nesmíme zapomenout na jeho bílé botky. Vše mu krásně doplňuje šedá vlněná čepice. Mimochodem, má ji, protože je línej si nagelovat vlasy. Musim se pousmát. On si toho všímá a chytá mě za boky.

„Čemu se jako směješ?" Začíná mě lehtat. Prohnu se v bocích a vymaním se mu.

„Tobě," řeknu a rychle naskočím do auta. Chytá mě za zadek. Stahuje mě zpátky k sobě. Vykviknu. Jak nějaký prase toto! Praštím ho do ramene a nasednu. Rychle se zapasuju mezi Harryho a Zayna. Když nastoupí Louis, štípne mě do kolena. Ucuknu a schoulím se na sedadlo k Harrymu. Chytá mě za hlavu a hladí. Mrknu na Louise, který si nás se zájmem prohlíží.

„No co? Vždyť je to přece můj kluk," zopakuju mu a přitisknu se k Harrymu.

„Jo, kámo. Klidni." Vlepí mi polibek na tvář. Rozhodně mnou neprojíždí žadná vlna, ale samozřejmě to něco je. Vždyť se o mě dohadujou" kluci z One Direction! Co by za to jiná holka dala? Všechno? Jo? Jo! Louis si odfrkne. Dál se jen koukne z okna a sleduje míhající lidi.

Vystupujeme a já jdu za Louisem. Hrnu se a plácám ho po zadku. S vysokým vypištěním vyskakuje. „Ta holka mě bouchla! Ona mě chce znásilnit!" Začnu se smát. Louis se s rukou na srdci přiblíží ke mně.

„A chceš?" ptá se se záludným obličejem. Chytá mě za ruku a hraje si s mými prsty.

„Tak to uvi.." do řeči mi skáče osoba, která přijíždí v černém cadilaku.

„Ahoooj!" Zvedám zrak. Její divný hlas se nedá přeslechnout. I Louis zvedá zrak. Harry reaguje, díky bohu, jako první. Prudce mě objímá a přehazuje paži.

„Tašky vyloženy." Podívá se na Eleanor, které si nevšiml". „Ahoj, Eleanor. Jdeš se rozloučit?" Niall vyskakuje přede mě a zakrývá tak ruku, kterou mi pořád svírá Louis. Zaraženě, fakt teď nevím, jestli jsem neotevřela i pusu, zírám na Eleanor. Dívku, proti které nic nemám. Nezávidím jí, že má úžasnou postavu, pro kterou by každá vraždila, že má nádherný vlasy, že je slavná. Zavidím jí jenom jednu věc, kterou já nikdy mít nebudu. Louise.

„Nemáš už být v..." Niall se snaží rozptýlit její oči. Vedle něj se souká Zayn. Ty vole! Díky, kluci!

„Japonsku," odpoví mu.

„Jedeš později?" přidává se Liam.

„Vlastně..." Harry nám rozpojuje ruce. Otáčím k němu hlavu a rty naznačuju díky. Kývne hlavou a pak se obrací na Louise. Je snad ještě zaraženější než já. „Jedu až za tři dny. Posunula jsem si to, abych mohla s Louisem do Paříže." Mohla mi rovnou vrazit. Otáčím se. Beru si tašku přes rameno a jdu k letadlu. Harry mě dohání a proplétá si se mnou prsty. Stiskne. Chci se otočit. Zarazí mě.

„Ne... neotáčej se." Nakrčím čelo a podívám se za skupinkou. Zrovna Eleanor políbí Louise. Polknu. Zachytím Niallův pohled. Pokrčí rameny. Všichni tři si berou tašky do letadla a jdou za námi. Ti dva. Ji a jeho nechávají za sebou. Chytám se zábradlí a beru schody po dvou. Už chci být vevnitř. Sednout si někam. Nejlépe co nejdál od ní. To abych se zavřela na záchodě nebo rovnou za pilotem. Harry mě však sune k sedadlu, které se dá otáčet. Posadí mě na něj a sedne si naproti. Vedle mě je místo a vedle něho. Ke mně se nasouká Liam a naproti Zayn. Niall si sedá na druhou stranu uličky. Otáčí se k nám. Ti dva stále nenastupují. Proti mé vůli se mi spouští slza. Liam se nahýbá a utírá mi ji. Uslyším kroky. Nedá mi to a otočím se. To, nebo spíš koho uvidím, mi nažene úsměv do obličeje. První se ke mně vrhne.

„Janie!" osloví mě a obejme.

„Danille!" oplatím jí objetí. Pak to zopakuju s Perrie. Obě vyženou své přítele a sednou si na jejich místa. Harry vstává taky. Poklepe mě po koleně a jde za nimi. Niall se přiřítí na jeho místo. Všichni se přivítali.

„Co tady dělá Eleanor?" Zzptá se mě Perrie.

„Nevím." Slza se znovu probere a teče dál. Niall se nahýbá a utře mi ji. Poděkuju mu pohledem.

„Nialle, vypadni. Tady sedí holky!" zajásala Eleanor. Otočila jsem se. Louis mě propaloval pohledem. Pokrčila jsem rameny a on nic. To zase bude super rozhovor. Cítím, jak mě Niall pohladí po noze. Stejně, podobně, jako Harry před chvílí. Znovu se za nimi otočím. Všech pět se tam o něčem baví. Perrie se posouvá naproti mně. Střelím po ní pohled. Usměje se.



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Impossible Little Things 39:

1.
Smazat | Upravit | 27.11.2013 [16:30]

no tak to bude zas zábava Emoticon hovorm dobre ak poviem, že Eleanor nemá nikto rád! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!