OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » Boys and girls - VI. Zlé myšlienky



Boys and girls - VI. Zlé myšlienkyV tejto kapitole nazrieme do sveta Cja! Takže, pre všetky jeho fans (haha) je tu trošku z jeho pohľadu. To, čo sa deje v Portugalsku - je rozhodne zmena.
Príjemné čítanie! Sharon

Zlé myšlienky (Cj)

Nikdy som sa necítil tak osamelo, ako po tom, čo Evelyn odišla. Nie že by mi nechýbala celý školský rok! Len teraz som mal pocit, že už je to iné. A bolo to iné! Veď sme spolu teoreticky chodili! Alebo sme skôr spolu iba spali? Nikdy mi nepovedala, že ma ľúbi – teda ak si dobre pamätal. Len ja som sa jej priznal. A nevedel som, či som spravil dobre, alebo zle.

Bez Evelyn sa dni na brigáde tiahli ako roky. Sem tam prišiel ten jej milovaný Scott a sťažoval sa, že už nemá tak dobrý kokteil, aký mával, keď tu bolo to dievča. A ja mu vždy prízvukujem, že sa volala Evelyn. Ashley sa tiež niekedy zastavila pri pulte a mal som pocit, že ako odišla Evelyn tak začala byť príjemnejšia. Dokonca mi raz dala aj peniaze naviac a povedala, že si mám drobné nechať. A aj sa usmievala – a nie len na Scotta, ale sem tam sa usmiala aj mojim smerom.

Netrvalo dlho a šéf si našiel nového brigádnika. A keď vravím brigádnika, tak neviem či je to ona alebo on. Teda, teoreticky by to mohlo byť aj dievča, ale keby som sa poriadne zahliadol na jeho príliš tesné plavky, tak by to asi bol chalan. Celý deň sa na mňa podozrivo usmieval a raz ma dokonca buchol po zadku – akože nechtiac!

Každé poobedie sa tiahlo rovnako dlho. Okrem tých chvíľ, čo som si písal s Evelyn. To boli krásne chvíle.

 

3v3lyn: Cj?

CeeJay: Ev?

3v3lyn: Môj otec sa zbláznil!

CeeJay: To si vravela pred chvíľou!

 

Lenže tie chvíle utekali rýchlo a zdalo sa, že sú to len sekundy, čo spolu píšeme. A mne to nestačilo. Všetky časti môjho tela chceli byť s ňou. Každú noc som sa dlho prevracal kým som zaspal. Niekedy, keď som do polnoci nezaspal som si pozeral naše staré správy, akoby som ju tým mohol privolať.

 

Sedel som na vysokej stoličke pri pulte a čakal na ďalšieho zákazníka. Drewovi sa akurát rozlial jeden z kokteilov, ktoré pripravoval, tak tu všemožne nadával.

Na chvíľu som sa pozrel na Ashley. Od vtedy čo odišla Evelyn tu trávila omnoho menej času. Akoby tu predtým chodila len kvôli tomu, aby hnevala Ev. Už sa toľko neobšmietala okolo Scotta a raz mu dokonca nahlas povedala, že je *píp* (nie, že by som sabál vysloviť to slovo, ale nemám ho rád).

Normálny chalan (Drew normálny nie je) by sa do nej asi na prvý pohľad zabuchol. Bola dokonalý ideál chlapca. Veľké prsia, primeraný oblý zadok. A tak trochu kurva. Často sa hrýzla do pery, pri čom bola dosť roztomilá. Dlhé havranie a vlnité vlasy. Malé oči a malý trochu šikmý nos. Opálenú pleť do bronzova a vždy jej pekne mentolovo vonia z úst. Teda, nie že by som sa s ňou bozkával, alebo tak... Len často chce odo mňa kokteil.

Cj! Cj! Prestaň!

Potriasol som hlavou a pozrel znovu na Drewa. Ihneď sa na mňa usmial. Ohrnul som perou a odvrátil som pohľad.

Radšej som sledoval ako sa okolo všetko mení. Dokonca som si všimol hádajúci sa pár. Zrazu mi znovu padol pohľad na Ashley. Teda, nie že by som ju hľadal. Proste sa zjavila predo mnou. Takmer som vyskočil z kože – tak som sa jej zľakol.

„Ahoj, Cj!“ usmiala sa a ja som znovu zacítil tú známu mentolovú vôňu.

„A-a-ahoj!“ zakoktal som.

„Čo by si mi odporučil?“

Takmer mi vyliezli oči z jamiek. Ona sa ma pýta, čo by som jej odporučil? A nebojí sa, že ju otrávim? Tak to je teda riadna zmena!

Zamyslel som sa. Vždy si dávala jahodový kokteil z ľadom. Možno, by som jej ponúkol broskyňovo smotanový.

CJ! Čo to – kurva – robíš?

Broskyňovo smotanový je obľúbený kokteil Evelyn. Často si ho spravila a peniaze hodila mojim smerom. Vždy poctivo zaplatila za všetko čo spravila, aj keď šéf jasne povedal, že tri kokteily máme zadarmo. Evelyn bola proste hrozne poctivý človek.

„Ehm!“ odkašľal som si nervózne.

Rýchlo som hodil pohľad po nejakom lístku. Našťastie som ho mal rovno pred sebou aj s cenami.

„Čo tak ananásový?“ spýtal som sa s troškou nádeje v hlase.

„Ananás veľmi nemusím,“ vzdychla, „skús niečo iné.“

„Tak... hruškový?“

„Hrušky? Na tie som alergická.“

„A kokosový?“

„To môže byť dobré, ale na kokos chuť nemám. A čo tak ten, čo si dáva moja sestrička?“

Sestrička...

Chvíľu mi trvalo kým mi došlo, že tou sestričkou myslí Evelyn. MOJU EVELYN! Lenže aj Ashley je hrozne pekná.

Do riti! Cj, spamätaj sa!

„Ona má rada broskyňovo smotanový s malou dávkou cukru a bez ľadu. Na to si vždycky dáva šľahačku, posype škoricou a pije slamkou.“

Vidíš? O Evelyn vieš všetko! Prestaň rozmýšľať nad Ashley. Ashley je predsa kurva, pamätáš? Tebe samému raz vyliala do tváre kokteil s tým, že chcela s väčšou dávkou cukru.

Zamračil som sa nad mojimi myšlienkami. Ako som mohol rozmýšľať nad Ashley?

„Presne ten,“ usmiala sa Ashley.

Ale ona sa tak pekne usmieva!

Nervózne som jej úsmev oplatil a hneď sa od nej otočil chrbtom. Snažil som sa ho pripraviť rovnako ako si ho robí aj Evelyn. Jej pohyby som poznal naspamäť, ale aj tak som ho spravil určite inak, než by ho spravila ona. Teda, ona by ho Ashley nikdy nespravila. Povedala by niečo ako: „Ešte mu ublíži, chúďaťu kokteilu!“

Usmial som sa nad tou myšlienkou a zrazu mi bolo znovu lepšie. Položil som kokteil na pult a povedal Ashley cenu. Prikývla a vybrala z vrecka peniaze. Hodila ich na stôl a aj s kokteilom zmizla skôr, ako som ich stihol uložiť do pokladnice.

Pokrútil som hlavou a znovu si sadol na stoličku. Bolo to divné. Veľmi divné!

Zrazu mi zazvnoil mobil. Trochu prekvapene som ho vytiahol z vrecka a pozrel sa na displej. Evelyn! Ako je možné, že mi volá práve vtedy, keď s ňou mám najmenšiu chuť hovoriť? Síce, rád s ňou hovorím, ale bál som sa, že poviem niečo, čo to všetko úplne pokazí. Ešte stále som bol otrasený z Ashley.

„Kto ti volá?“ pousmial sa Drew.

Dvihol som zrak a pozrel sa, ako sa na mňa zvodne usmieva. Bolo to nechutné.

„Moje dievča,“ odpovedal som jednoducho.

Ihneď sa zamračil a posmutnel. Samozrejme, že si myslel, že som single. Inak by ma asi neudieral po zadku! Možno, keby nebol gay tak by mi ho aj bolo ľúto. Lenže mne sa hnusil.

„Čau!“ povedal som do telefónu.

„Ahoj,“ ozvalo sa zdruhej strany, „mal by si tu byť. Keby som tak mohla otcovi povedať, nech ti pošle letenku. Musel by si prísť! Je to tu nádherné. Celý Central Park je úžasný, Cj!“

A kdesi z pozadia telefónu sa ozvalo: „Evelyn, sadni si! Ešte preletíš cez palubu.“

Ona sa však len zasmiala. Nič na to nepovedala a ja som mal na chvíľu pocit, že na mňa zabudla. Rýchlo som si odkašľal a povedal: „Vieš, že si musím zarobiť na školu.“

„Jasné, že viem! Ale aj tu by si mohol chodiť na brigádu. Cj, je to tu úžasné!“

„Ehm! Jasné...“

„Čo je s tebou?“

Rýchlo som sa spamätal a zaklamal: „Nič! Som v poriadku. Len ma trochu bolí hlava.“

Znovu sa z pozadia hovoru ozvalo: „Evelyn, prestaň telefonovať. Narazíme do... Áaaa!“

Aj Evelyn začala kričať. A potom sa z chuti začala smiať. Mal som sto chutí jej povedať, že sa tak krásne smeje. No z pozadia telefónu sa ozval ešte iný hlas. Akéhosi chlapca.

„Vidíš, telefonovať sa neopláca. S kým toľko telefonuješ?“

„Evelyn?“ oslovil som ju. Z druhej strany sa však ozvalo ako odpoveď len píp a telefonát sa skončil. Už len do hluchého telefónu som povedal: „Milujem ťa a dokázal by som tvoj smiech počúvať celý život. Samozrejme, že chcem ísť za tebou do New Yorku. Kľudne by som sa aj vykašľal na brigádu. Potrebujem ťa!“


« Předchozí díl Následující díl »


Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Boys and girls - VI. Zlé myšlienky:

8. Simones
03.04.2013 [18:09]

no nejdřív mě naštval, že začal přemýšlet na Ashley, ale tím koncem si to přece jen trochu vylepšil ! :) :D i když mám teď o něm pochybnosti :( ale jako žádná Ashley, jasný ! :D

7.
Smazat | Upravit | 02.04.2013 [21:09]

Bože! Zase další skvělá kapitola! Jsem zvědavá s kým Evelyn nakonec bude... Emoticon Emoticon Rozhodně se těším na další kapitolu. Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon Emoticon

6. Maja
02.04.2013 [21:05]

Mě by Josh nevadil... Emoticon
Strašně moc se mi líbí tvoje povídka narazila jsem na ni nedávno a zhltla jsem to na jeden nádech. Vážně užasný Emoticon Emoticon

5. SharonBalmore přispěvatel
02.04.2013 [14:09]

SharonBalmore Emoticon Ako Josha... Máš pravdu Emoticon

4. martinexa přispěvatel
02.04.2013 [14:03]

martinexaSe Scottem néééé. Dyť ej to namyšlený snob. Nemám ráda snoby! Ona potřebuje někoho s charismem:D

3. SharonBalmore přispěvatel
02.04.2013 [14:01]

SharonBalmoreSophia: Ehm! Tak na pohľad Evelyn sa tešíš? No, tak to si ešte chvíľu počkáš. Mám pripravený pohľad Joshuu. Takže snáď ma nepriškrtíš.
martinexa: Heh! Tak na to peklo sa vážne neteším :D Ale ani sama neviem s kým bude. Možno s Alecom, alebo so Scottom Emoticon

2. martinexa přispěvatel
01.04.2013 [23:04]

martinexaAch jo proč mi kazíš názor na něj? Jsi zlá. Jestli jsi vybere Joshe, tak si zažiješ pravé peklo Emoticon Emoticon

1. Sophia přispěvatel
01.04.2013 [22:51]

SophiaSom zvedavá, čo sa stalo Evelyn. Dúfam, že ďalšia časť bude z jej pohľadu. Emoticon Emoticon Prosím pokračovanie čo najskôr! Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!