OurStories.cz ~ naše povídky - Povídky » Na pokračování » FanFiction Teen Wolf » Vlčí město kapitola 25



Vlčí město kapitola 25Lucy se odmítá hnout od Freyi. Freya jde po Jacksonovi.

EDIT: Článok neprešiel korekciou gramatiky!

 

V kuchyni jsem si sedla na stůl a vytočila Deatona. Má u mě ještě vroubek. Hned to vzal. Nadechla jsem se ke slovu.

„Moment prosím,“ řekl jen a ignoroval mě.  Zlostně jsem odfoukla přebytečný vzduch a čekala, až si na mě udělá čas.

„Vy nehledáte Jacksona. Vy musíte najít loutkaře. Osobu, která Jacksona ovládá, poroučí mu, kdo další je na řadě,“ řekl Deaton a já tiše poslouchala.

„Dobře, tak na show bude konec tohohle hororu,“ řekl Scott. Hm, show. Dlouho jsem nebyla mezi lidmi.  

„Halo, jste tam ještě,“ řekl Deaton do telefonu.

„Co víš o říši divů a říká ti něco jméno Alexandr Deaton?“ zeptala jsem se ho a prohlížela si kuchyň.

„Freyo!“ vykřikl Deaton.

„Ne, jsem její duch a budu tě pronásledovat a strašit tě, dokud mi nepovíš, co víš. Máš jeden den na to, abys přijel ke mně domů, protože pak si přijdu pro tebe a věř mi, že ta látka, co je ve mně je už usazená pěkně dlouho!“ zařvala jsem a vypla hovor. Podívala jsem se na telefon, který začal vyzvánět. Hlasová zpráva? A ještě od Scotta?

„Ahoj Freyo, Už nevím, jak dál. Nemůžu tě nikde najít, jako kdyby ses vypařila. Potřebuju s tebou mluvit, ale nevím, jak? Proto to zkusím takto. Gerard otevřel po dvou dnech školu. Vyhrožoval mi, když nedostane to, co chce, že zabije moji matku. Slíbil jsem, že mu pomůžu. O tebe se už nezajímá.  Gerard se moc zajímá o Kanimu a já se bojím, že to využije proti nám. Ještě něco. Cítil jsem z něho smrt. Naše smečka a lovci se proti Kanimě spojili. Další útok by měl být na nějaké show s dívkou z plaveckého družstva. Bojím se, Freya. Moc se bojím, že to bez tebe nezvládnu. Prosím, ať si třeba v Číně. Vrať se!“ řekl Scott.

„Okay, Scott. Pomůžu ti, ale moc se mi nelíbí, že u toho budou lovci,“ řekla jsem a seskočila z pultu. Šla jsem se tiše obléknout na tu show a dívala se na Lucy. Co s ní udělám? Otevřely se dveře. Někdo vešel do kuchyně. Nadechla jsem se a hned věděla, kdo to je. Katrin.  Otevřela jsem dveře a ze schodů se na mě s radostným křikem hrnula Katrin. Lucy si unaveně dívala, co se děje.

„Co to je?“ zeptala se Katrin a ukazovala na Lucy. Došla jsem k ní a sedla si.

„Lucy, potřebuju, abys tu byla s tetičkou Katrin, ano?“ zeptala jsem se. Lucy vystřelila jako blesk a objala mě okolo pasu.

„Nechci. Ty mě před nimi ochráníš. Ona ne,“ brečela Lucy. Povzdechla jsem si.

„Dobře půjdeš se mnou, ale slib mi, že mě poslechneš,“ řekla jsem a hladila ji po vlasech. Přikývla a ještě víc se ke mně přitiskla. Podívala jsem se na Katrin. Hned ji bylo jasné, co chci udělat.

„Ach, dobře, dobře, jdu se obléknout a podívám se, jestli nenajdu něco na naší malou kamarádku,“ řekla Katrin a zmizela z pokoje. Usmála jsem se a vzala Lucy do náruče. Usadila jsem jí na stůl a začala jí česat vlásky. Katrin přiběhla s modrými kalhotami a tričkem s květinou. Usmála jsem se a šla si vzít koženou bundu. Maličká dostala růžový svetřík, který se jí moc nelíbil. Usmála jsem se a vzala auto. Katrin si sedla vedle mě a Lucy seděla vzadu uprostřed.

Dorazili jsme před klub a já vzala do náruče Lucy a následovaná Katrin jsem přešla k bodyguardovy, který střežil vchod.  Protlačila jsem se davem až k místu, kde stál. Zatarasil mi cestu a dožadoval se lístek.

„Věř mi, to dítě netahám se sebou jen tak. Uvnitř je můj manžel a já nestrpím nevěru a věř mi, jestli mi neuhneš, tak si udělám cestu sama. Věřím, že bys byl těžký soupeř, ale já sem teď dostat naštvaná,“ řekla jsem a na pár minut mu ukázala své alfí oči. Ihned mi uhnul a já s Katrin za zády. Všude byl hrozný hluk. Kapela hrála a okolo nás byly tančící lidé. Zahlédla jsem Scotta, který se šel podívat za plátno. Hledala jsem Jacksona. Všimla jsem si Jacksona. Položila jsem Lucy na zem. Katrin k ní přešla a chytila jí za ruku. Sklonila jsem se k Lucy

„Maličká, teď budu muset bojovat s jedním mužem. Drž se od něj daleko. Nesmíš k němu být blíž jak dva metry a ještě se schováš za Katrin, ano?“ zeptala jsem se. Lucy souhlasně přikývla a skryla se za Katrin. Usmála jsem se a vydala se naproti k Jacksonovi. Chytla jsem ho za rameno a táhla ho k záchodkům. Hodila jsem ho na stěnu. Lucy nadšeně zatleskala ode dveří. Jackson se začal měnit. Vyrazil proti mně. Chytla jsem jeho ruce do svých a tak jsme se nějakou dobu přetlačovali. Máchli jsme po sobě navzájem drápy a skončilo to remízou. Jen Jackson se uzdravoval pomaleji. Jackson si nechránil krk a tak jsem na něj zaútočila. Zahryzla jsem se do jeho krku jako před tím Lucy a odtrhla kus masa. Vyplivla jsem to a utírala si ústa. Jackson mě odhodil ke dveřím a jedním sekem odstranil Katrin. Lucy tam jen vyděšeně stála. Jackson se napřáhl a já vběhla mezi ty dva. 



Sdílet Sdílet

Diskuse pro článek Vlčí město kapitola 25:

3. Lea
04.09.2013 [20:21]

Emoticon Emoticon

2. Ann
19.08.2013 [21:45]

Prosím, prosím další. Jsem na téhle ff závislá :X

1. MarryAnn
19.08.2013 [16:29]

Úúúúúžo!! Rychle pokračuj!! Emoticon Emoticon Emoticon

 1

Přidat komentář:

Nick:

Text:

[.smile22.gif./] [.smile25.gif./] [.smile10.gif./] [.smile17.gif./] [.smile19.gif./] [.smile08.gif./] [.smile06.gif./] [.smile01.gif./] [.smile34.gif./] [.smile33.gif./] [.smile41.gif./] [.smile18.gif./] [.smile16.gif./] [.smile11.gif./] [.smile24.gif./] [.smile23.gif./] [.smile40.gif./] [.smile32.gif./] [.smile35.gif./] [.smile07.gif./] [.smile09.gif./] [.smile38.gif./] [.smile36.gif./] [.smile31.gif./] [.smile04.gif./] [.smile03.gif./] [.smile12.gif./] [.smile15.gif./] [.smile20.gif./] [.smile27.gif./] [.smile29.gif./] [.smile02.gif./] [.smile05.gif./] [.smile30.gif./] [.smile37.gif./] [.smile39.gif./] [.smile42.gif./] [.smile28.gif./] [.smile26.gif./] [.smile21.gif./] [.smile14.gif./] [.smile13.gif./]



Uživatel:
Heslo:
Nemáte účet?


Stmívání.eu



...další zajímavé stránky Toto může být i váš web.
Jak přidám povídku? poslední články
poslední komentáře


Kdo je tu z členů? Klikni!